Ach, het is ONZ hè. Daar kan dat best.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:41 schreef ToT het volgende:
Eens, maar om daar nou een topic over te openen...
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ach, het is ONZ hè. Daar kan dat best.
Tja, als iemand nou gaat beweren dat we biefstuk lekkerder vinden omdat de illuminati dat wil, dan moet het in BNW.quote:
Wel gezonder.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:43 schreef dralion13 het volgende:
Ik vind karbonade lekkerder
Gemarineerde karbonades![]()
Ik vind biefstuk vrij saai van smaak eigenlijk
Klopt, maar daar ging het topic niet overquote:
Met een 'krokant laagje' omdat onze Harry dat zo lekker vindt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:43 schreef leeell het volgende:
Biefstuk altijd
mits niet gebakken door een tokkie;
Prikken in je vlees
Je vlees zouten en dan lekker op je aanrecht laten liggen voor een half uur
Past dat in je reet ja?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:44 schreef smegmanus het volgende:
Ik maak vaak een fleshlight van 2 biefstukjes. Met karbo's wil dat niet zo goed.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:44 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Klopt, maar daar ging het topic niet over
Haha jij snapt niet hoe een fleshlight werkt, vuige rugridder.quote:
Ik weet wel hoe een fleshlight werkt. Maar ik geloof niet dat JIJ hem op de juiste manier gebruikt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:58 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Haha jij snapt niet hoe een fleshlight werkt, vuige rugridder.
Ga een stuk darm uitpoepen ofzo, met je hoofd.
Hoe krijg je in vredesnaam een 'krokant laagje' op een biefstuk? Nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:44 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Met een 'krokant laagje' omdat onze Harry dat zo lekker vindt.
Is lekker! Beide is lekker.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:12 schreef Spouwerranger het volgende:
Van die twee, altijd biefstuk. Karbonades vind ik veel te vet en dan vooral schouderkarbonade
Kut! Biefstuk is niet vet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:15 schreef Ikbenserieus het volgende:
Hoe vetter hoe better!
Biefstuk dus...
Ik misbruik 'm ook alleen maar.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:01 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe een fleshlight werkt. Maar ik geloof niet dat JIJ hem op de juiste manier gebruikt.
Varkenshaas?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:17 schreef Oerbeer het volgende:
Varkensvlees is sowieso troep met harde stukjes erin. Ik ben geen moslim, maar ik eet het echt niet.
Gore zooi
Tjaquote:
Taaie rommel?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:19 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nee nee, ook taaie rommel wat mij betreft. De structuur ervan, juk.
Blijkbaar niet dan. Misschien probeer ik het nog eens in een echt restaurant ipv aftandse vreetschuren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:20 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Taaie rommel?Nee echt, heb je wel eens een goede varkenshaas gegeten?
Frituren, jij doet dat met biefstuk? Zoals je eerder zei?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:21 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Frituren heb ik het over. Koken&bakken kan ik wel.
Oh, gat-ver-damme.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:21 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Frituren, jij doet dat met biefstuk? Zoals je eerder zei?
Is geil.....quote:
Volgens mij kun je dat toch rauw eten?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:23 schreef essentieel het volgende:
zijn die biefstukken trouwens rauw ofzo?
Hoezo?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:23 schreef essentieel het volgende:
zijn die biefstukken trouwens rauw ofzo?
Neequote:Op donderdag 12 mei 2011 19:24 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat toch rauw eten?
Hoe korter, hoe langer je kauwt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:25 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oh, nou bak ze wel kort mogelijk. Lekker rood vleesch!
Moet gewoon medium gebakken worden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:25 schreef essentieel het volgende:
[..]
zien er een beetje rood uit, vind je niet?![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:25 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Moet gewoon medium gebakken worden.
Ja das waar. De laatste keer was heel de binnenkant toch behoorlijk koud nog. Dat was wel ranzig...quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:25 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Hoe korter, hoe langer je kauwt.
Nee Pic is iets wat je nog moet klaar makenquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:27 schreef essentieel het volgende:
[..]Die voorste ziet eruit alsof het misschien 3 seconden 'gebakken' is in vet van 20 graden.
Zo,n 8 minuten op een middelmatig hoog vuurtje, 10 keer omdraaienquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:27 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja das waar. De laatste keer was heel de binnenkant toch behoorlijk koud nog. Dat was wel ranzig...
ik zeg toch net dat ze rauw zijn?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:27 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Nee Pic is iets wat je nog moet klaar maken
Ik zal het eens proberen de volgende keer. Meestal doe ik 3-4 minuutjes.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:28 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Zo,n 8 minuten op een middelmatig hoog vuurtje, 10 keer omdraaienen je hebt echt een stuk goed vlees.
Jazeker,quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:21 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Frituren, jij doet dat met biefstuk? Zoals je eerder zei?
Broodje bakpaou uit de frituur, met een bounty erbij. Ja da hoort nie.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:29 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Jazeker,
Praktisch gooi ik eigenlijk alles in de frituur, hele maaltijden, groente, fruit, vlees; alles.
Gewoon eens wat anders.
8 minuten. Hoekje van een pakje boter in de pan gooien. Eerst wat peper en zout eropquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:29 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik zal het eens proberen de volgende keer. Meestal doe ik 3-4 minuutjes.
Laatste keer dus 2 min. Dat doe ik nooit meer iig.
Jonghu da hoor nie!quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:29 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Jazeker,
Praktisch gooi ik eigenlijk alles in de frituur, hele maaltijden, groente, fruit, vlees; alles.
Gewoon eens wat anders.
hele maaltijden? dus eerst ga je bijvoorbeeld een stamppot ofzo maken, en daarna frituur je het?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:29 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Jazeker,
Gewoon eens wat anders.
Jonghu ik zei het net hahahaquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:30 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Broodje bakpaou uit de frituur, met een bounty erbij. Ja da hoort nie.
De mijne smaken altijd heerlijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:36 schreef heiden6 het volgende:
Da hoor wel zo!
En 8 minuten middelhoog vuur? Het is geen kipfilet gek.
Zo is dat.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:31 schreef essentieel het volgende:
[..]
hele maaltijden? dus eerst ga je bijvoorbeeld een stamppot ofzo maken, en daarna frituur je het?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:49 schreef Oerbeer het volgende:
Ik krijg opnieuw honger van dit topique, en de slager is al dicht. Homo dat het is
8 minuten is wel een heel klein beetje rood. En sowieso moet je het eerst dichtschroeien.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:37 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
De mijne smaken altijd heerlijkbeetje rood van binnen kan nooit kwaad
gemiddeld vuurtje tussen laag en hoog in.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
8 minuten is wel een heel klein beetje rood. En sowieso moet je het eerst dichtschroeien.
Bij 10 minuten wordt ie blauw.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
8 minuten is wel een heel klein beetje rood. En sowieso moet je het eerst dichtschroeien.
Doe je iets verkeerds, ja FAIL.quote:
Verstandig ja, maar als je van zwart houdt (Dt(t)(d) hou ik je niet tegen.quote:
Ik heb hem klaar!!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:07 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Verstandig ja, maar als je van zwart houdt (Dt(t)(d) hou ik je niet tegen.
Dit kook je niet, dit bak je.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:08 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ik heb hem klaar!!!Koken is echt m`n lust en m`n leven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |