quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:25 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Moet gewoon medium gebakken worden.
Ja das waar. De laatste keer was heel de binnenkant toch behoorlijk koud nog. Dat was wel ranzig...quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:25 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Hoe korter, hoe langer je kauwt.
Nee Pic is iets wat je nog moet klaar makenquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:27 schreef essentieel het volgende:
[..]Die voorste ziet eruit alsof het misschien 3 seconden 'gebakken' is in vet van 20 graden.
Zo,n 8 minuten op een middelmatig hoog vuurtje, 10 keer omdraaienquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:27 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja das waar. De laatste keer was heel de binnenkant toch behoorlijk koud nog. Dat was wel ranzig...
ik zeg toch net dat ze rauw zijn?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:27 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Nee Pic is iets wat je nog moet klaar maken
Ik zal het eens proberen de volgende keer. Meestal doe ik 3-4 minuutjes.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:28 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Zo,n 8 minuten op een middelmatig hoog vuurtje, 10 keer omdraaienen je hebt echt een stuk goed vlees.
Jazeker,quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:21 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Frituren, jij doet dat met biefstuk? Zoals je eerder zei?
Broodje bakpaou uit de frituur, met een bounty erbij. Ja da hoort nie.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:29 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Jazeker,
Praktisch gooi ik eigenlijk alles in de frituur, hele maaltijden, groente, fruit, vlees; alles.
Gewoon eens wat anders.
8 minuten. Hoekje van een pakje boter in de pan gooien. Eerst wat peper en zout eropquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:29 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik zal het eens proberen de volgende keer. Meestal doe ik 3-4 minuutjes.
Laatste keer dus 2 min. Dat doe ik nooit meer iig.
Jonghu da hoor nie!quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:29 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Jazeker,
Praktisch gooi ik eigenlijk alles in de frituur, hele maaltijden, groente, fruit, vlees; alles.
Gewoon eens wat anders.
hele maaltijden? dus eerst ga je bijvoorbeeld een stamppot ofzo maken, en daarna frituur je het?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:29 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Jazeker,
Gewoon eens wat anders.
Jonghu ik zei het net hahahaquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:30 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Broodje bakpaou uit de frituur, met een bounty erbij. Ja da hoort nie.
De mijne smaken altijd heerlijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:36 schreef heiden6 het volgende:
Da hoor wel zo!
En 8 minuten middelhoog vuur? Het is geen kipfilet gek.
Zo is dat.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:31 schreef essentieel het volgende:
[..]
hele maaltijden? dus eerst ga je bijvoorbeeld een stamppot ofzo maken, en daarna frituur je het?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:49 schreef Oerbeer het volgende:
Ik krijg opnieuw honger van dit topique, en de slager is al dicht. Homo dat het is
8 minuten is wel een heel klein beetje rood. En sowieso moet je het eerst dichtschroeien.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:37 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
De mijne smaken altijd heerlijkbeetje rood van binnen kan nooit kwaad
gemiddeld vuurtje tussen laag en hoog in.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
8 minuten is wel een heel klein beetje rood. En sowieso moet je het eerst dichtschroeien.
Bij 10 minuten wordt ie blauw.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
8 minuten is wel een heel klein beetje rood. En sowieso moet je het eerst dichtschroeien.
Doe je iets verkeerds, ja FAIL.quote:
Verstandig ja, maar als je van zwart houdt (Dt(t)(d) hou ik je niet tegen.quote:
Ik heb hem klaar!!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:07 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Verstandig ja, maar als je van zwart houdt (Dt(t)(d) hou ik je niet tegen.
Dit kook je niet, dit bak je.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:08 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ik heb hem klaar!!!Koken is echt m`n lust en m`n leven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |