Ik vind Samengevat echt nergens op slaan en totaal nergens op lijken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:35 schreef leeell het volgende:
vooral het boekje Samengevat; erg overzichtelijk
ik vind het toch erg handig (in dit geval eco)quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind Samengevat echt nergens op slaan en totaal nergens op lijken.
Mja, vorig jaar voor elk vak gekocht en 0x gebruikt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:41 schreef leeell het volgende:
[..]
ik vind het toch erg handig (in dit geval eco)
alle begrippen, visualitie van grafieken mbt formules en begrippen
ECO is naar mijn weten erg handig. Snel binnen een paar uur alle theorie makkelijk en snel doornemen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:41 schreef leeell het volgende:
[..]
Jij bent heul niet nu al voor eco bezig!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:41 schreef leeell het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:04 schreef BundyChen het volgende:
[..]
Jij bent heul niet nu al voor eco bezig!
Ik begin voor eco wss diezelfde ochtendquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:46 schreef leeell het volgende:
[..]
maar maandag wel (niet deze maandag, maandag daarna)
Ik ook want ik ben lui.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:06 schreef BundyChen het volgende:
[..]
Ik begin voor eco wss diezelfde ochtendheb die hele week alleen maar beta beta beta
![]()
Heb op school eigenlijk 3 weken geleden best veel eraan gedaan
Filmpjes? Dat klinkt goed! Misschien een linkje voor mij?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:54 schreef AchmedJan het volgende:
en voor geschiedenis filmpjes op youtube.
U vraagt, wij draaien; http://www.youtube.com/user/jelmereversquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:12 schreef sniel123 het volgende:
[..]
Filmpjes? Dat klinkt goed! Misschien een linkje voor mij?
Woah! Dit is echt zoveel beter dan een beetje nutteloos samenvattingen enzo door te lezen.. Dankuquote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:55 schreef Finland. het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien; http://www.youtube.com/user/jelmerevers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |