quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:43 schreef borisz het volgende:
Restaurant naast ons gaat bijna open. Er is inmiddels een website met menukaart. www.boskookt.nl
En hij kookt geen pasta.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Vind de website van boskookt overigens niet zo mooi. Maar goed, wie ben ik.
Ben niet zo vegetarisch, maar als jij het lekker vindt zal het best heel goed zijnquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:06 schreef DarkElf het volgende:
echt lekker gegeten (vegetarisch) ben erg blij met mijn vondst:
For the love of Food
Ik ben ook een echte carnivoor hoor maar je weet t; ik eet liever niet elke dag vlees en dan t vlees wat ik eet is scharrel ofzo en goeie kwaliteitquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ben niet zo vegetarisch, maar als jij het lekker vindt zal het best heel goed zijn
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:10 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, ik zat in de trein naar mijn ipod te luisteren terwijl ik op mijn kindle aan het lezen was en af en toe mail checkte op mijn blackberry. toen schoot het door mijn hoofd dat ik stiekem toch een gadget slachtoffer ben
proteïnequote:Op donderdag 12 mei 2011 18:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik ben ook een echte carnivoor hoor maar je weet t; ik eet liever niet elke dag vlees en dan t vlees wat ik eet is scharrel ofzo en goeie kwaliteit
Bovendien is elke dag vlees nergens goed voor
really?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:10 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, ik zat in de trein naar mijn ipod te luisteren terwijl ik op mijn kindle aan het lezen was en af en toe mail checkte op mijn blackberry. toen schoot het door mijn hoofd dat ik stiekem toch een gadget slachtoffer ben
Oh Noes. Bel de AGV(Anonieme Gadget Veslaafden).quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:10 schreef TAV74 het volgende:
Dat klinkt idd erg goedquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:19 schreef DarkElf het volgende:
oh en een lekkere toevoeging aan een maltijd, en een yummie snack zo uit t vuistje: langzaam geroosterde zoonebloempitten afgeblust met een scheutje sojasaus.
Ach, ik ben net zo lui, maar heb gewoonm regulier christelijk basisonderwijs genoten van oa een zeer ouderwetsche en strenge leraar in groep 7 en 8 (die toen geloof ik al 70+ wasquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:20 schreef Vork het volgende:
Klinkt bekend, Isa. Ik heb ook twee jaar geen zak uitgevoerd, omdat ik alles al wel zo'n beetje wist wat ik moest weten. En nu ben ik een lui stuk vreten. Hoe zou dat nou toch komen?
kikoman light, dus minder zoutquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat klinkt idd erg goedWat voor sojasaus gebruik je daarvoor? Ik vind altijd nogal veel verschil tussen sojasauzen zitten namelijk.
Ik dacht al dat een beetje lichtere sojasaus hier beter op zijn plek isquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:24 schreef DarkElf het volgende:
kikoman light, dus minder zout
had op 30 gram zonnebloempitten (droog roosteren, niet te hoog vuur en goed husselen, zo'n 6-8 minuutjes) een halve eetlepel erdoor gedaan, goed doorroeren en af laten koelen. Echt lekker!
zeker eens doenquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht al dat een beetje lichtere sojasaus hier beter op zijn plek isIk ga het eens gebruiken voor over een beetje oosters-achtige salade!
Hey, die had ik ookquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach, ik ben net zo lui, maar heb gewoonm regulier christelijk basisonderwijs genoten van oa een zeer ouderwetsche en strenge leraar in groep 7 en 8 (die toen geloof ik al 70+ was)
Die van mij is alweer een tijdje geleden overledenquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:33 schreef freecell het volgende:
Hey, die had ik ook
En die man zag ik vorig jaar nog en volgens mij is hij nu 65 oid
En hij is kléin, hahaEn ik vond hem altijd zo groot en eng. Nu was hij klein en nog steeds eng.
Humorquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Mijn meester had een hele tijd het boek 'Alles went, behalve een vent' op zijn bureau liggen, had ie van zijn vriendin, dat vonden wij erg grappig
Besef me nu pas eigenlijk dat ik het best 'schokkend' vind dat hij tijd had om te lezen tijdens het werkquote:
Wooooow! Meen je dat nou!quote:
Hoeveel kilo Magnums heb je daarvoor moeten kopen/eten?quote:
1 doosje gekocht toen kwam ik erachter dat de code hetzelfde isquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoeveel kilo Magnums heb je daarvoor moeten kopen/eten?
4 mailadressenquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wooooow! Meen je dat nou!Gefeliciteerd
(na hoeveel keer proberen?)
Oooh, dat valt mee!quote:
Ja maar, ik ben de volgende die gaat winnen hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:20 schreef freecell het volgende:
Als het toch één code was,mag je die ook wel even aan mij doorspelen natuurlijk
dat is het niet want de code staat op ELKE doosquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Neh, ik vind het valsspelen als ik hem ook gebruik
dank je wel, zo blijquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:30 schreef golfer het volgende:
Whehehe, ik heb een setje gewonnen.
Op mijn naam. Maar de maten van B. doorgegeven.
Nee, dat zou mij ook opbreken hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:54 schreef TAV74 het volgende:
Zo, eindelijk thuisIedere avond op pad is echt niets voor mij....
IsaMooiquote:
Hoor ik daar iPad?quote:
Dank je, het was heerlijk! En gefeliciteerd!quote:
Gelukkig heb je ons nog!quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn spullen zijn er nog nietZo jammer. Ik dacht thuis te komen en dan allemaal verjaardagscadeautjes aan te treffen
Hmmmm....da's waarquote:
Gewonnen dusquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmm....da's waarEn ik zie dat MeMo weer een leuk nieuw MD setje heeft
Mooie kleuren btw
Jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Gewonnen dusen golfer ook voor bluezz
Mij staat het ook niet echt goed.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:05 schreef PdeHoog het volgende:
Behalve dan MD-setjes. Daar begin ik niet aanStaat me ook niet echt eigenlijk vermoed ik
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Mij staat het ook niet echt goed.
Vond het daarom zo grappig omdat ik eerlijk invulde dat ik een man was van een vrij oud bouwjaar en toch gewonnen heb.
Gaat dus echt ad random, die 500 unieke sets die ze in totaal in Nederland weggeven.
Leuk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:22 schreef Bluezz het volgende:
http://www.rkz.nl/nieuws_(...)_rkz_medewerkers/801
En dan klik op het filmpje
Geweldig!quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:22 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:22 schreef Bluezz het volgende:
Wat zingt die eerste mevrouw goedquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:22 schreef Bluezz het volgende:
Nee want de repetities waren precies in de overlijdensperiode van mn moeder. In eerste instantie had ik me natuurlijk wel opgegeven en later weer afgemeld.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Geweldig!![]()
Deed je zelf ook mee met het zingen?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
Nieuwe spijkerbroek binnen, W30L30
M'n ballen worden erin fijngeknepen![]()
dat kan niet charmant staanquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
Ja dat is de ondersteuning van dat popkoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:49 schreef Stereotomy het volgende:
Wat zingt die eerste mevrouw goedzonder echo en versterkt
Mooie meerstemmigheid ook
Je hebt net zulke korte beentjes als ik, ik heb ook L30.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
duhquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat is de ondersteuning van dat popkoor
ik heb L29 maar die verkopen ze nergensquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt net zulke korte beentjes als ik, ik heb ook L30.
W is helaas wat veranderd, de laatste jaren.
Wij zingen ook altijd 3 stemmig, klinkt prachtigquote:
Ah jammer, maar logisch natuurlijk. Wel gaaf zeg!quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee want de repetities waren precies in de overlijdensperiode van mn moeder. In eerste instantie had ik me natuurlijk wel opgegeven en later weer afgemeld.
(ik zie mezelf wel zitten trouwens)
Er worden een hoop palingen onthoofd in Volendam op dit moment.quote:
Lekker apen, Dude.quote:
Komt mooi uit, want die serveer ik zondag weer als onderdeel van een amuse.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:59 schreef borisz het volgende:
Er worden een hoop palingen onthoofd in Volendam op dit moment.
Een groepje waar Tara altijd fan van was een keer sturen: Within Temptation ?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:09 schreef PdeHoog het volgende:
Bye Bye ESFSlappe hap
Ik zag dat nummer echt net voor het eerst. OMG. Tijd voor iets stevigers of een complete ban op die karaoke-wedstrijd!
Jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Een groepje waar Tara altijd fan van was een keer sturen: Within Temptation ?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaOf The Gathering, The Deaf, Mala Vita, Ilse deLange. Iig iets dat staat! En niet van die verschrikkelijke mierzoete meuk
Ja. Nog zo'n drama.quote:
Gewonnen!quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:59 schreef AnneX het volgende:
En echt golfer : heb jij een MD setje besteld voor B ?![]()
Hoi AnneZZ en Slaap lekker Annequote:Op donderdag 12 mei 2011 23:59 schreef AnneX het volgende:
ooooooh Bluesie : wat een leuke werkgever ( soms) met een flashmob.
Daar wil ik ook wel werken...
En echt golfer : heb jij een MD setje besteld voor B ?![]()
En is Krakke alweer teruggefietst?
truste allemaal.
Oh, dat is beter zeg! Hoe was het etentje?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:09 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen!
Welkom terug FFT!![]()
Daar word ik echt vrolijk van Bluezz, echt leuk!
Ja AnneX, ik ben weer veilig terug.De mevrouw beloofde dat we voortaan in mijn dorp zouden afspreken.
Het etentje was heerlijk en gezellig! Lamskarbonaadjes en gamba's oa.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, dat is beter zeg! Hoe was het etentje?
En Bluezz, wat gaaf
En over dat songfestival: het gaat helemaal niets uitmaken wie je stuurt, we hebben niet genoeg vriendjes
Grappig, dat mijn juf van groep 3 destijds ook met de hoofdmeester was getrouwd. Volgens mij zijn we daar als klas toen nog zelfs bij geweest.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die van mij is alweer een tijdje geleden overledenKreeg wel een relatie met de juf van groep 3 en dat vonden we toch allemaal wel heul spannend
Zij was echt stukken jonger...en getrouwd
(gescheiden en toen met onze hoofdmeester getrouwd)
Met een wulpse Frau Antje!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:53 schreef Vork het volgende:
Cheesy zij je? Echt cheesy, dat zou voor Nederland nog wel eens kunnen gaan werken.
Veel water en je bent over een paar uurtjes weer het vorkjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:51 schreef Vork het volgende:
Bah, ik ben brak en ik moet nog een tijdje voordat ik op de plek van bestemming ben. Feestjes zijn leuk, maar niet zo handig doordeweeks.
Iddquote:
Nuttig of niet, we hebben er nog wel mee te maken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:41 schreef PdeHoog het volgende:
En onze volksvertegenwoordiging is druk bezig hun mooie salaris weer te verdienen met allerlei bijzonder nuttige discussies
http://www.nu.nl/algemeen(...)koningin-worden.html
Waar was je bril nou?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:42 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Uitgeslapen hierHet eerste wat afging van de wekker van Tara
Tja, we zijn een monarchie en je zult er toch een keer een beslissing over moeten nemen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:41 schreef PdeHoog het volgende:
En onze volksvertegenwoordiging is druk bezig hun mooie salaris weer te verdienen met allerlei bijzonder nuttige discussies
Met die discussie? Mwah....volgens mij kun je dat in vijf minuten doorgesproken hebbenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nuttig of niet, we hebben er nog wel mee te maken.
Ik vind dat het wel magquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:41 schreef PdeHoog het volgende:
Beroerd voor de Grieken inderdaad... Heeft dat hier nog effect?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:46 schreef Anthraxx het volgende:
Daarentegen is dit toch een stuk verontrustender: http://www.fd.nl/artikel/22153625/crisis-griekenland-ontspoort
Nou ja, aangezien wij blijkbaar geld doneren aan Griekenland zullen we het vast wel terug gaan voelen qua belasting oid.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik vind dat het wel mag
En helemaal eens met Pechtold, hahaha
[..]
Beroerd voor de Grieken inderdaad... Heeft dat hier nog effect?
Tja, van mij hoef je er ook niet ingewikkeld over te doen, maar dat heb ik met tientallen politieke discussies. Hell, ik heb het ook met de helft van de onderwerpen die ik beroepsmatig moet aanhorenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Met die discussie? Mwah....volgens mij kun je dat in vijf minuten doorgesproken hebbenEn daarnaast vind ik Pechtold wel een goeie opmerking maken
"
"Een koning heeft een koningin, anders begrijpt mijn dochter het niet meer", zegt D66-leider Alexander Pechtold.
Maar goed....mijn mening
Ja. Ik zag het. Het lijkt ook wel alsof die grieken gewoon niet bereid zijn om uberhaupt iets te doen om hun problemen op te lossenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:46 schreef Anthraxx het volgende:
Daarentegen is dit toch een stuk verontrustender: http://www.fd.nl/artikel/22153625/crisis-griekenland-ontspoort
http://www.rtl.nl/compone(...)en-extra-salaris.xmlquote:Terwijl Griekenland aan het hulpinfuus van de EU ligt, zijn honderden Griekse parlementariërs de afgelopen drie jaar naar de rechter gestapt om extra salaris te claimen. De parlementariërs willen hun salaris met terugwerkende kracht wilden optrekken tot hetzelfde niveau als een rechter van het Hooggerechtshof. Volgens een wet uit 1975 hebben ze daar recht op. Gemiddeld claimen de parlementariers zon 250.000 euro.
Misschien moeten wij gewoon de politiek in gaanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tja, van mij hoef je er ook niet ingewikkeld over te doen, maar dat heb ik met tientallen politieke discussies. Hell, ik heb het ook met de helft van de onderwerpen die ik beroepsmatig moet aanhoren
Dan gaat de curator alles in de verkoop gooien, dus als je nog een stukkie grond wiltquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:54 schreef freecell het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als een land failliet gaat
Volgens mij is dat nog nooit gebeurdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:54 schreef freecell het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als een land failliet gaat
Doe mij dat stukkie daar bovenop de berg maarquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:04 schreef krakkemieke het volgende:
Within Temptation weigert ESF, Ali B niet
Ik wil wel curator zijn. Lekker uren schrijven en daarmee een flink deel toe-eigenenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Doe mij dat stukkie daar bovenop de berg maarIk sloop alle ouwe rotzooi en zet er een tof villaatje neer.
Ik riep gisteravond meteen dat zij zelfs zouden winnen als ze meededenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:04 schreef krakkemieke het volgende:
Within Temptation weigert ESF, Ali B niet
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:18 schreef Memento-Mori het volgende:
http://www.marliesdekkers(...)ies-dekkers_1708.png
kan geen klein plaatje vinden
Ze zijn na 40 jaar gratis geld er aan verslaafd geraakt. Het zit verankerd in de cultuur. en niemand wil er op achteruit gaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Ik zag het. Het lijkt ook wel alsof die grieken gewoon niet bereid zijn om uberhaupt iets te doen om hun problemen op te lossen
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)en-staken-weer.dhtml
En de parlementariers zijn echt erg
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)en-extra-salaris.xml
Ik snap echt niet wat ze aan het doen zijn
Lekker zooitjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ze zijn na 40 jaar gratis geld er aan verslaafd geraakt. Het zit verankerd in de cultuur. en niemand wil er op achteruit gaan.
Die 'ikke ikke ikke en de rest kan stikken'mentaliteit is gewoon heel erg slecht voor zo'n economie, maar het individu wil gewoon alleen het beste voor zichzelf. Tsja, ik snap dat wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:54 schreef Den_Haag het volgende:
Ze zijn na 40 jaar gratis geld er aan verslaafd geraakt. Het zit verankerd in de cultuur. en niemand wil er op achteruit gaan.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:08 schreef Isabeau het volgende:
En ik wil verdorie gewoon een koning en een koninginWat een onzinnige discussie over een naampje.
Ik heb er veel rondgelopen, twee weken geleden nog, en ik heb ze nooit zien FOK!ken onder werktijd eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:41 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn reintegratie mevrouw zat daar gister ook over te zuchten.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:14 schreef Isabeau het volgende:
Wat me overigens enorm verbaast nu ik echt een beetje meekijk in een organisatie op administratief en managementniveau is hoe traag, log en gecompliceerd de meest simpele dingetjes/aanpassingen moeten. Ik kan er soms mijn haren wel van uit m'n hoofd trekkenOveral moet eindeloos over worden vergaderd, gecheckt, besloten, op papier gezet, gewijzigd etc etc etc Hier zijn we bijv met iets betrekkelijk simpels al sinds december bezig. Ik heb net maar even uitgeroepen dat ik er niets van begrijp waarom dat zo idioot traag en ingewikkeld moet en mijn collega's schoten in de lach en zeiden dat het altijd zo ging
Heel goed!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:17 schreef Duderinnetje het volgende:
... en ik heb ze nooit zien FOK!ken onder werktijd eigenlijk.
Grotendeels heb je echt helemaal gelijk, het wordt ook veel te vaak te ingewikkeld gemaakt en vergaderen is core business van managers zo ongeveer.. Uit ervaringen aan "de andere kant van de tafel weet ik echter ook hoe belachelijk complex het doorvoeren van een op het oog kleine verandering kan zijn omdat alles zo ongeveer samenhangt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:14 schreef Isabeau het volgende:
Wat me overigens enorm verbaast nu ik echt een beetje meekijk in een organisatie op administratief en managementniveau is hoe traag, log en gecompliceerd de meest simpele dingetjes/aanpassingen moeten. Ik kan er soms mijn haren wel van uit m'n hoofd trekkenOveral moet eindeloos over worden vergaderd, gecheckt, besloten, op papier gezet, gewijzigd etc etc etc Hier zijn we bijv met iets betrekkelijk simpels al sinds december bezig. Ik heb net maar even uitgeroepen dat ik er niets van begrijp waarom dat zo idioot traag en ingewikkeld moet en mijn collega's schoten in de lach en zeiden dat het altijd zo ging
Er zal wel een vestiging in A'dam zitten, maar Bolletje is een Twents bedrijf (uut Almelooooo...)quote:Frappant: Hoewel beschuitfabrikant Bolletje in Amsterdam gevestigd is, moedigt het bedrijf in een advertentie FC Twente aan.
En vanuit een IT oogpunt kan ik dit volledig beamenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:35 schreef TAV74 het volgende:
weet ik echter ook hoe belachelijk complex het doorvoeren van een op het oog kleine verandering kan zijn omdat alles zo ongeveer samenhangt.
In mijn ogen is Bolletje ook gewoon Twents hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:42 schreef TAV74 het volgende:
wat een anti nieuws;
Er zal wel een vestiging in A'dam zitten, maar Bolletje is een Twents bedrijf (uut Almelooooo...)
Geweldig staaltje journalistiek van het AD...
Yupsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:14 schreef Isabeau het volgende:
Is het ook gewoon, ontstaan in Almelo en daar zit nog steeds de hoofdverstiging waar zo ongeveer alles gebakken wordt. Amsterdam heeft een of andere bijkeukenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In mijn ogen is Bolletje ook gewoon Twents hoor
ZES + maanden voor iets kleins?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:43 schreef PdeHoog het volgende:
En vanuit een IT oogpunt kan ik dit volledig beamenAls hier een veld aan een interface toegevoegd wordt of een interface wordt qua inhoud aangepast, heeft dat invloed op bijna alle systemen. Alles moet worden nagekeken en getest. Dan krijg je automatisch een hoop overleg.
Definieer klein? En zes maanden kan best. Hangt ervanaf wat de impact op de systemen is. En dan hebben we het hier over backoffice systemen waar geen mensenlevens vanaf hangen. Ik kan me voorstellen dat in een ziekenhuis je nog 10x voorzichtiger bentquote:
Yep, en voor hun F1-circuitquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lekker zooitjeEn daar moet ons belastinggeld naar toe?
Aanpassing in het nuchterbeleid van niets mogen eten naar 2 beschuitjes met een beetje jam mogen etenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:10 schreef PdeHoog het volgende:
Definieer klein? En zes maanden kan best. Hangt ervanaf wat de impact op de systemen is. En dan hebben we het hier over backoffice systemen waar geen mensenlevens vanaf hangen. Ik kan me voorstellen dat in een ziekenhuis je nog 10x voorzichtiger bent
Daar kan ik inkomen, het soort jam moet natuurlijk wel duidelijk omschreven zijn he.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Aanpassing in het nuchterbeleid van niets mogen eten naar 2 beschuitjes met een beetje jam mogen eten
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Aanpassing in het nuchterbeleid van niets mogen eten naar 2 beschuitjes met een beetje jam mogen eten
Ah, okquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben ik blind of zie ik haar niet posten?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:48 schreef golfer het volgende:
En...welkom terug FFT.
We willen alle verhalen wel nog van je horen,
quote:
quote:
Kijk, managementtype. En nu maar vergaderenquote:
Meergranenbeschuit ook? *twee maanden verder*quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kijk, managementtype. En nu maar vergaderen
Wel minimaal negen granen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Meergranenbeschuit ook? *twee maanden verder*
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:38 schreef freecell het volgende:
Meergranenbeschuit ook? *twee maanden verder*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Daar ben ik dus ook wel benieuwd naar nuquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:00 schreef Stereotomy het volgende:
Maar gaat dit om geld of mogelijke medische schadelijke bijwerkingen?
Het gaat om de mogelijkheid van een aspiratiepneumonie na de operatie. Helemaal nuchter zijn voor langere tijd bleek ook niet goed voor het herstel te zijn (nog los van het feit dat veel pt het geen geweldig iets vinden om helemaal niets te mogen eten en drinken), dus nu is voor lichtverteerbare dingen gekozen. Appel bleek dat weer niet te zijn blahdieblah.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:00 schreef Stereotomy het volgende:
Maar gaat dit om geld of mogelijke medische schadelijke bijwerkingen?
Hoogtepunten: de schoonmoeder van DE is na behandeling 'schoon' verklaard.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:10 schreef FutureFairytale het volgende:
heb niet echt terug kunnen lezen want geen wifi dus.. wil iemand mij op de hoogte stellen van de hoogte- en dieptepunten van afgelopen week?
helaas begint het leven weer vanaf nu....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:15 schreef Isabeau het volgende:
Hey FFT. welkom thuis!En wat tof dat je zoveel leuke dingen hebt gedaan
Wat had je daar als ontbijt?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:18 schreef FutureFairytale het volgende:
helaas begint het leven weer vanaf nu....
even wat normale bruine boterhammen weer eten(dat vind ik normaal niet lekker
)
Over half uurtje weerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kijk, managementtype. En nu maar vergaderen
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoogtepunten: de schoonmoeder van DE is na behandeling 'schoon' verklaard.
Pee heeft mooie foto's van Apollo en Lein en Leinzus gemaakt.
B. en ik zijn heerlijk een paar dagen wezen genieten geweest op Texel.
Dieptepunten:
Pee heeft een IPhone en een IPad besteld.
wit brood met gebakken eieren, pannenkoekjes met chocosaus, banket, komkommer/tomaatquote:
Spekje!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wit brood met gebakken eieren, pannenkoekjes met chocosaus, komkommer/tomaat
yum!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:21 schreef FutureFairytale het volgende:
wit brood met gebakken eieren, pannenkoekjes met chocosaus, banket, komkommer/tomaat
Apollo mag maandag inslapen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:20 schreef FutureFairytale het volgende:
![]()
voor DE's schoonmama!
wat mooi dat P foto's gemaakt heeft. is Apollo al overleden? verder dus toch aan de iPad. en dat andere platte ding wat je al hebt dan?
Ja, heerlijk Texels lam en heerlijke Texelse asperges.quote:ojaa Texel! fijn dat jullie hebben genotenhet weer was hartstikke goed. nog schaap gegeten?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:25 schreef Bluezz het volgende:
Ik had een kaartje van ene g op mijn werk als enige ivm dag van de zorg.
T was nogal persoonlijk en ik zat met rode kop![]()
niet meer doen g![]()
Ja. Nooit gedacht dat ik zo laag zou zinkenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:16 schreef golfer het volgende:
Dieptepunten:
Pee heeft een IPhone en een IPad besteld.
Nope. Dat moment moet nog komen helaasquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:20 schreef FutureFairytale het volgende:
wat mooi dat P foto's gemaakt heeft. is Apollo al overleden?
Da's een eReaderquote:verder dus toch aan de iPad. en dat andere platte ding wat je al hebt dan?
AGV?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:44 schreef borisz het volgende:
Het kringetje bij de AGV wordt groter en groter.
Eerst TAV nu ook nog P.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Apollo mag maandag inslapen.
[..]
Ja, heerlijk Texels lam en heerlijke Texelse asperges.
Voor fotoverslag zie http://bluezz.yolasite.com/texel-2011.php
je bent al begonnen bij je nieuwe baan? sinds wanneer? dat heb ik ff gemist denk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:39 schreef PdeHoog het volgende:
Opvolging geregeld
Oud-collega uit een ander team komt weer terug
Maandag beginnen met overdracht
het zou me niet meer uit moeten mogen maken, maar ik vind het toch een fijn gevoel dat ik de zooi iig enigzins goed achter kan laten
Aftellen 2.0quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:39 schreef PdeHoog het volgende:
Opvolging geregeld
Oud-collega uit een ander team komt weer terug
Maandag beginnen met overdracht
het zou me niet meer uit moeten mogen maken, maar ik vind het toch een fijn gevoel dat ik de zooi iig enigzins goed achter kan laten
Neh. Moet nog 8 werkdagen hierquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je bent al begonnen bij je nieuwe baan? sinds wanneer? dat heb ik ff gemist denk.
Ah jaquote:
Ik dacht dat elke man lid wasquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:44 schreef borisz het volgende:
Het kringetje bij de AGV wordt groter en groter.
Eerst TAV nu ook nog P.
Alleen de hoger opgeleidenquote:
Welneequote:
spannend! nog even vrij tussendoor? lekker zeg, bijna weg mogenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Neh. Moet nog 8 werkdagen hier1 juni pas beginnen. Maar tot nu was er nog geen opvolging voor mij.
sta ik op je black list?quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
WelneeDe lager opgeleide man koopt panterkleedjes voor in de auto, politiescanners en andere gadgets, maar nog steeds gadgets
Ik werk en lees niet echt geconsentreerd. Moet steeds wegklikkenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:10 schreef FutureFairytale het volgende:
sta ik op je black list?had getypt dat ik een hele leuke tijd heb gehad
vind het jammer dat het zo snel weer voorbij is en ik weer in de stress hier kom te zitten maa helaas; tijd van komen en tijd van gaan. nu douchen, dan naar de stad cadeau kopen voor moeder die zondag verjaardag viert, ff naar appartement, apotheek en dan is de middag weer voorbij
dankjewel en werkse nog even!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik werk en lees niet echt geconsentreerd. Moet steeds wegklikken
Mooi zo en veel plezier etc etc etc
thanks, ook een fijn weekend! rustse enzoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:20 schreef DarkElf het volgende:
Hallo
wb FF
en Bye! Geen zin, geen tijd, geen rust voor laptop.. Fijn weekend iig allemaal
quote:
quote:Gefeliciteerd! Je bent geselecteerd voor de Purina ONE campagne!
We hebben massaal veel inschrijvingen ontvangen dus de selectie was een hele opgave! Maar jij behoort tot één van de 2500 gelukkige Insiders van wie de kat(ten) aan de 21 Dagen Test van Purina ONE mag/mogen deelnemen.
Je mag jouw Insiderspakket verwachten vanaf 18 mei.
En dan gaat de campagne echt van start! Laat je kat Purina ONE uitproberen en merk zelf het zichtbare verschil op de goede gezondheid van je kat!
Dat mailtje heb ik ook gekregen en ik ben nog steeds bezig met die 26 pakken gratis Douwe Egbers koffie te testen,quote:
quote:
Niet een hoop hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Heeft zichzelf al een hoop cadeautjes gegeven
Ik mis de whisky in dit lijstje.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet een hoop hoorTwee
Oh nee...drie
Nieuw koffie-apparaat ook
die zit in de koffie.quote:
Ik wilde het net zeggenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Heeft zichzelf al een hoop cadeautjes gegeven
Die heb ik niet gekochtquote:
En dat mag best wel jaquote:
verbeterdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:02 schreef golfer het volgende:
Wind staat vanaf het circuit in Zandvoort. TeringherrieMuziek van trainende DTM-racewagens.
Ja, vooral de TROS-bagger die wij tegenwoordig sturenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:06 schreef TAV74 het volgende:
Zo, pffff, ik ben wel klaar geloof ik. Super productief dagjeEn tussendoor ook Sammie nog uitgelaten en boodschappen gedaan. Thuiswerken
![]()
Zit trouwens nu de herhaling van P&W te kijken, komen wat flitsen van het songfestival langs, wat een troep is het nog steeds wat daar gebracht wordt.
Ja, dramatisch inderdaad, dat er in ons land massa's zijn die het leuk vinden is al triest, maar denken dat heel Europa er blij van wordt is wel erg zorgelijkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, vooral de TROS-bagger die wij tegenwoordig sturen
En welke wetenschap mag dat wel wezenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:11 schreef borisz het volgende:
Volgens de wetenschap zouden we Ilse de Lange moeten sturen willen we een kans maken.
Was op de radio vandaag. Een stel econometristen hadden alle uitslagen geanalyseerd. Daaruit blijkt dat een vrouw, tussen 20-30, blond en met een uptempo nummer de meeste kans maakt op de eindzegequote:
Die vind ik er te goed voor. Maar gelukkig sturen we altijd een kloteliedje in al we toevallig eens een artiest sturen die wel echt goed isquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:11 schreef borisz het volgende:
Volgens de wetenschap zouden we Ilse de Lange moeten sturen willen we een kans maken.
Hoe coolquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Was op de radio vandaag. Een stel econometristen hadden alle uitslagen geanalyseerd. Daaruit blijkt dat een vrouw, tussen 20-30, blond en met een uptempo nummer de meeste kans maakt op de eindzege. Ilse is de beste die namens NL zou kunnen sturen
.
Daar ga je al, ze is 30 plus, dat wordt niks.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Was op de radio vandaag. Een stel econometristen hadden alle uitslagen geanalyseerd. Daaruit blijkt dat een vrouw, tussen 20-30, blond en met een uptempo nummer de meeste kans maakt op de eindzege. Ilse is de beste die namens NL zou kunnen sturen
.
Ik denk ook dat je je er als echte artiest je vingers niet aan moet willen brandenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:22 schreef TAV74 het volgende:
Die vind ik er te goed voor. Maar gelukkig sturen we altijd een kloteliedje in al we toevallig eens een artiest sturen die wel echt goed is
Ook dat wordt he-le-maal niksquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:25 schreef TAV74 het volgende:
Daar ga je al, ze is 30 plus, dat wordt niks.
We moeten gewoon Ali B sturen
33, maar van de bekendere artiesten de beste optiequote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Daar ga je al, ze is 30 plus, dat wordt niks.
We moeten gewoon Ali B sturen
Nou ja, Hind vind ik echt wel iets kunnen, maar die had me toch een tergend slecht nummer, zag het net voorbij komen en ik was het alweer 100% vergetenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk ook dat je je er als echte artiest je vingers niet aan moet willen branden
Daarom, dan maar een minderheid sturen, levert misschien nog een hoop Marokkaanse stemmen op verdeeld over Europaquote:
ofwel: onze B-artiesten zitten in de verkeerde stijl, en onze echt goede bands en artiesten laten we lekker thuis. Prima geregeld zo tochquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:28 schreef Anthraxx het volgende:
Of het nou bij de Tros zit of niet, gewoon accepteren dat Nederland niet echt ESF waardige artiesten heeft. Althans, de lat is waarschijnlijk iets te hoog. Geeft niet. Over 8 jaar komen we vast nog wel eens in de finale.
Dat is de grap, ik vind het helemaal niks, zie het ook al jaren niet meer, maar ieder jaar laat ik me toch weer verleiden tot een discussiequote:
Leuk tochquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is de grap, ik vind het helemaal niks, zie het ook al jaren niet meer, maar ieder jaar laat ik me toch weer verleiden tot een discussie
De meeste willekeurige DWDD bandjes zijn ook niet echt spectaculair te noemen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:34 schreef borisz het volgende:
- Laat Armin of Tiesto iets componeren met een onbekende zangeres erbij.
- Andre rieu met een zangeres, maar het mag ook weer niet te instrumentaal worden. Althans niet op het podium, echt muziek spelen mag niet.
- Een willekeurig DWDDbandje sturen?
Oh, hoe heet die gast nou die bij dwdd was. Bluezrock en hij stampt de maat op zijn klompenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:36 schreef Anthraxx het volgende:
De meeste willekeurige DWDD bandjes zijn ook niet echt spectaculair te noemen.
Ik zou er niet op reageren en vervolgens aan komen zetten met de meest nasty Goths die je kan vindenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:56 schreef Isabeau het volgende:
Een collega heeft een bungalow gehuurd voor in juni aan het Veluwemeer. Blijkt dat park per 1 juni over te gaan op een nieuwe eigenaar en hebben ze een brief gekregen dat als ze geen lid zijn van een gereformeerd gezindte dan kan de reservering geen doorgang vindenZe heeft dus woest opgebeld wat ze wel niet dachten daar en toen krabbelde de dame aan de telefoon al heel erg terug en zei dat ze uiteraard van harte welkom waren
Bijna goed.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:11 schreef Sunnythesun het volgende:
hey FF! Klinkt als een goede vakantie!!
![]()
WeekendStraks feestje in de kroeg (hij gaat eindelijk open!!), morgen BBQ'en, zondag vast blije chagrijnige buren omdat Twente gaat winnenverliezen. gezellig weekend dus
![]()
Och dan is het ook gezellig, want dan is Thijs tenminste niet sjaggiequote:
Oe dan pakten ze bij ons wel heel groots uitquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Dag van de zorg gister: de zorgmanagers stonden voorverpakte ontbijtkoek uit te delen en alle personeel heeft bonbons gekregen. Plus natuurlijk een tenenkrommend betuttelend boekje erbij
Vorig jaar deelden ze vers fruit uit, en kreeg je een nagelknipsetje en handcreme. 'Voor de handen die al het zware werk doen'.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:35 schreef Bluezz het volgende:
Oe dan pakten ze bij ons wel heel groots uit
Die das en die snor van die man.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:40 schreef LieLie het volgende:
Voor de geinteresseerden!
Een van mijn werkzaamheden van gisteren: bij deze opnames zijn.
Hij heeft een persoonlijk kledingadviseur uit Delftquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Die das en die snor van die man.![]()
Is dat nog in Drenthe in de mode?
Ah, dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:43 schreef TAV74 het volgende:
Hij heeft een persoonlijk kledingadviseur uit Delft
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Die das en die snor van die man.![]()
Is dat nog in Drenthe in de mode?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hij heeft een persoonlijk kledingadviseur uit Delft
Succes!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Leuk Lie!!![]()
Zo, we gaan zo maar eens een kroeg uitbundig inwijden[ afbeelding ]
Forum Opties | |