quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:43 schreef borisz het volgende:
Restaurant naast ons gaat bijna open. Er is inmiddels een website met menukaart. www.boskookt.nl
En hij kookt geen pasta.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Vind de website van boskookt overigens niet zo mooi. Maar goed, wie ben ik.
Ben niet zo vegetarisch, maar als jij het lekker vindt zal het best heel goed zijnquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:06 schreef DarkElf het volgende:
echt lekker gegeten (vegetarisch) ben erg blij met mijn vondst:
For the love of Food
Ik ben ook een echte carnivoor hoor maar je weet t; ik eet liever niet elke dag vlees en dan t vlees wat ik eet is scharrel ofzo en goeie kwaliteitquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ben niet zo vegetarisch, maar als jij het lekker vindt zal het best heel goed zijn
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:10 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, ik zat in de trein naar mijn ipod te luisteren terwijl ik op mijn kindle aan het lezen was en af en toe mail checkte op mijn blackberry. toen schoot het door mijn hoofd dat ik stiekem toch een gadget slachtoffer ben
proteïnequote:Op donderdag 12 mei 2011 18:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik ben ook een echte carnivoor hoor maar je weet t; ik eet liever niet elke dag vlees en dan t vlees wat ik eet is scharrel ofzo en goeie kwaliteit
Bovendien is elke dag vlees nergens goed voor
really?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:10 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, ik zat in de trein naar mijn ipod te luisteren terwijl ik op mijn kindle aan het lezen was en af en toe mail checkte op mijn blackberry. toen schoot het door mijn hoofd dat ik stiekem toch een gadget slachtoffer ben
Oh Noes. Bel de AGV(Anonieme Gadget Veslaafden).quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:10 schreef TAV74 het volgende:
Dat klinkt idd erg goedquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:19 schreef DarkElf het volgende:
oh en een lekkere toevoeging aan een maltijd, en een yummie snack zo uit t vuistje: langzaam geroosterde zoonebloempitten afgeblust met een scheutje sojasaus.
Ach, ik ben net zo lui, maar heb gewoonm regulier christelijk basisonderwijs genoten van oa een zeer ouderwetsche en strenge leraar in groep 7 en 8 (die toen geloof ik al 70+ wasquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:20 schreef Vork het volgende:
Klinkt bekend, Isa. Ik heb ook twee jaar geen zak uitgevoerd, omdat ik alles al wel zo'n beetje wist wat ik moest weten. En nu ben ik een lui stuk vreten. Hoe zou dat nou toch komen?
kikoman light, dus minder zoutquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat klinkt idd erg goedWat voor sojasaus gebruik je daarvoor? Ik vind altijd nogal veel verschil tussen sojasauzen zitten namelijk.
Ik dacht al dat een beetje lichtere sojasaus hier beter op zijn plek isquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:24 schreef DarkElf het volgende:
kikoman light, dus minder zout
had op 30 gram zonnebloempitten (droog roosteren, niet te hoog vuur en goed husselen, zo'n 6-8 minuutjes) een halve eetlepel erdoor gedaan, goed doorroeren en af laten koelen. Echt lekker!
zeker eens doenquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht al dat een beetje lichtere sojasaus hier beter op zijn plek isIk ga het eens gebruiken voor over een beetje oosters-achtige salade!
Hey, die had ik ookquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach, ik ben net zo lui, maar heb gewoonm regulier christelijk basisonderwijs genoten van oa een zeer ouderwetsche en strenge leraar in groep 7 en 8 (die toen geloof ik al 70+ was)
Die van mij is alweer een tijdje geleden overledenquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:33 schreef freecell het volgende:
Hey, die had ik ook
En die man zag ik vorig jaar nog en volgens mij is hij nu 65 oid
En hij is kléin, hahaEn ik vond hem altijd zo groot en eng. Nu was hij klein en nog steeds eng.
Humorquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Mijn meester had een hele tijd het boek 'Alles went, behalve een vent' op zijn bureau liggen, had ie van zijn vriendin, dat vonden wij erg grappig
Besef me nu pas eigenlijk dat ik het best 'schokkend' vind dat hij tijd had om te lezen tijdens het werkquote:
Wooooow! Meen je dat nou!quote:
Hoeveel kilo Magnums heb je daarvoor moeten kopen/eten?quote:
1 doosje gekocht toen kwam ik erachter dat de code hetzelfde isquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoeveel kilo Magnums heb je daarvoor moeten kopen/eten?
4 mailadressenquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wooooow! Meen je dat nou!Gefeliciteerd
(na hoeveel keer proberen?)
Oooh, dat valt mee!quote:
Ja maar, ik ben de volgende die gaat winnen hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:20 schreef freecell het volgende:
Als het toch één code was,mag je die ook wel even aan mij doorspelen natuurlijk
dat is het niet want de code staat op ELKE doosquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Neh, ik vind het valsspelen als ik hem ook gebruik
dank je wel, zo blijquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:30 schreef golfer het volgende:
Whehehe, ik heb een setje gewonnen.
Op mijn naam. Maar de maten van B. doorgegeven.
Nee, dat zou mij ook opbreken hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:54 schreef TAV74 het volgende:
Zo, eindelijk thuisIedere avond op pad is echt niets voor mij....
IsaMooiquote:
Hoor ik daar iPad?quote:
Dank je, het was heerlijk! En gefeliciteerd!quote:
Gelukkig heb je ons nog!quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn spullen zijn er nog nietZo jammer. Ik dacht thuis te komen en dan allemaal verjaardagscadeautjes aan te treffen
Hmmmm....da's waarquote:
Gewonnen dusquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmm....da's waarEn ik zie dat MeMo weer een leuk nieuw MD setje heeft
Mooie kleuren btw
Jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Gewonnen dusen golfer ook voor bluezz
Mij staat het ook niet echt goed.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:05 schreef PdeHoog het volgende:
Behalve dan MD-setjes. Daar begin ik niet aanStaat me ook niet echt eigenlijk vermoed ik
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Mij staat het ook niet echt goed.
Vond het daarom zo grappig omdat ik eerlijk invulde dat ik een man was van een vrij oud bouwjaar en toch gewonnen heb.
Gaat dus echt ad random, die 500 unieke sets die ze in totaal in Nederland weggeven.
Leuk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:22 schreef Bluezz het volgende:
http://www.rkz.nl/nieuws_(...)_rkz_medewerkers/801
En dan klik op het filmpje
Geweldig!quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:22 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:22 schreef Bluezz het volgende:
Wat zingt die eerste mevrouw goedquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:22 schreef Bluezz het volgende:
Nee want de repetities waren precies in de overlijdensperiode van mn moeder. In eerste instantie had ik me natuurlijk wel opgegeven en later weer afgemeld.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Geweldig!![]()
Deed je zelf ook mee met het zingen?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
Nieuwe spijkerbroek binnen, W30L30
M'n ballen worden erin fijngeknepen![]()
dat kan niet charmant staanquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
Ja dat is de ondersteuning van dat popkoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:49 schreef Stereotomy het volgende:
Wat zingt die eerste mevrouw goedzonder echo en versterkt
Mooie meerstemmigheid ook
Je hebt net zulke korte beentjes als ik, ik heb ook L30.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
duhquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat is de ondersteuning van dat popkoor
ik heb L29 maar die verkopen ze nergensquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt net zulke korte beentjes als ik, ik heb ook L30.
W is helaas wat veranderd, de laatste jaren.
Wij zingen ook altijd 3 stemmig, klinkt prachtigquote:
Ah jammer, maar logisch natuurlijk. Wel gaaf zeg!quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee want de repetities waren precies in de overlijdensperiode van mn moeder. In eerste instantie had ik me natuurlijk wel opgegeven en later weer afgemeld.
(ik zie mezelf wel zitten trouwens)
Er worden een hoop palingen onthoofd in Volendam op dit moment.quote:
Lekker apen, Dude.quote:
Komt mooi uit, want die serveer ik zondag weer als onderdeel van een amuse.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:59 schreef borisz het volgende:
Er worden een hoop palingen onthoofd in Volendam op dit moment.
Een groepje waar Tara altijd fan van was een keer sturen: Within Temptation ?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:09 schreef PdeHoog het volgende:
Bye Bye ESFSlappe hap
Ik zag dat nummer echt net voor het eerst. OMG. Tijd voor iets stevigers of een complete ban op die karaoke-wedstrijd!
Jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Een groepje waar Tara altijd fan van was een keer sturen: Within Temptation ?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaOf The Gathering, The Deaf, Mala Vita, Ilse deLange. Iig iets dat staat! En niet van die verschrikkelijke mierzoete meuk
Ja. Nog zo'n drama.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |