quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:43 schreef borisz het volgende:
Restaurant naast ons gaat bijna open. Er is inmiddels een website met menukaart. www.boskookt.nl
En hij kookt geen pasta.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Vind de website van boskookt overigens niet zo mooi. Maar goed, wie ben ik.
Ben niet zo vegetarisch, maar als jij het lekker vindt zal het best heel goed zijnquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:06 schreef DarkElf het volgende:
echt lekker gegeten (vegetarisch) ben erg blij met mijn vondst:
For the love of Food
Ik ben ook een echte carnivoor hoor maar je weet t; ik eet liever niet elke dag vlees en dan t vlees wat ik eet is scharrel ofzo en goeie kwaliteitquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ben niet zo vegetarisch, maar als jij het lekker vindt zal het best heel goed zijn
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:10 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, ik zat in de trein naar mijn ipod te luisteren terwijl ik op mijn kindle aan het lezen was en af en toe mail checkte op mijn blackberry. toen schoot het door mijn hoofd dat ik stiekem toch een gadget slachtoffer ben
proteïnequote:Op donderdag 12 mei 2011 18:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik ben ook een echte carnivoor hoor maar je weet t; ik eet liever niet elke dag vlees en dan t vlees wat ik eet is scharrel ofzo en goeie kwaliteit
Bovendien is elke dag vlees nergens goed voor
really?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:10 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, ik zat in de trein naar mijn ipod te luisteren terwijl ik op mijn kindle aan het lezen was en af en toe mail checkte op mijn blackberry. toen schoot het door mijn hoofd dat ik stiekem toch een gadget slachtoffer ben
Oh Noes. Bel de AGV(Anonieme Gadget Veslaafden).quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:10 schreef TAV74 het volgende:
Dat klinkt idd erg goedquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:19 schreef DarkElf het volgende:
oh en een lekkere toevoeging aan een maltijd, en een yummie snack zo uit t vuistje: langzaam geroosterde zoonebloempitten afgeblust met een scheutje sojasaus.
Ach, ik ben net zo lui, maar heb gewoonm regulier christelijk basisonderwijs genoten van oa een zeer ouderwetsche en strenge leraar in groep 7 en 8 (die toen geloof ik al 70+ wasquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:20 schreef Vork het volgende:
Klinkt bekend, Isa. Ik heb ook twee jaar geen zak uitgevoerd, omdat ik alles al wel zo'n beetje wist wat ik moest weten. En nu ben ik een lui stuk vreten. Hoe zou dat nou toch komen?
kikoman light, dus minder zoutquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat klinkt idd erg goedWat voor sojasaus gebruik je daarvoor? Ik vind altijd nogal veel verschil tussen sojasauzen zitten namelijk.
Ik dacht al dat een beetje lichtere sojasaus hier beter op zijn plek isquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:24 schreef DarkElf het volgende:
kikoman light, dus minder zout
had op 30 gram zonnebloempitten (droog roosteren, niet te hoog vuur en goed husselen, zo'n 6-8 minuutjes) een halve eetlepel erdoor gedaan, goed doorroeren en af laten koelen. Echt lekker!
zeker eens doenquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht al dat een beetje lichtere sojasaus hier beter op zijn plek isIk ga het eens gebruiken voor over een beetje oosters-achtige salade!
Hey, die had ik ookquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach, ik ben net zo lui, maar heb gewoonm regulier christelijk basisonderwijs genoten van oa een zeer ouderwetsche en strenge leraar in groep 7 en 8 (die toen geloof ik al 70+ was)
Die van mij is alweer een tijdje geleden overledenquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:33 schreef freecell het volgende:
Hey, die had ik ook
En die man zag ik vorig jaar nog en volgens mij is hij nu 65 oid
En hij is kléin, hahaEn ik vond hem altijd zo groot en eng. Nu was hij klein en nog steeds eng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |