Stand deel 2203:quote:
Klopt gewoon hoor.quote:
Ik zocht inderdaad coulrofobie. Gek toch dat vragen die iets moeilijker zijn dan de gebruikelijke vragen zoveel discussie opleveren. Natuurlijk vraag ik naar de officiële benaming en niet naar 'clownfobie'. Jammer. Aan jou de bal wat mij betreft. Ik zal mijn nieuwe vraag weghalen daar ik niet verwacht dat er iemand online is die dit weet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:06 schreef Ireyon het volgende:
Je was waarschijnlijk op zoek naar coulofobie maar clownfobie is daar gewoon een prima synoniem van..
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:09 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ik zocht inderdaad coulrofobie. Gek toch dat vragen die iets moeilijker zijn dan de gebruikelijke vragen zoveel discussie opleveren. Natuurlijk vraag ik naar de officiële benaming en niet naar 'clownfobie'. Jammer. Aan jou de bal wat mij betreft. Ik zal mijn nieuwe vraag weghalen daar ik niet verwacht dat er iemand online is die dit weet.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:13 schreef RoofingBurner het volgende:
Ga lekker een vraag over Miley Cyrus stellen joh sukkelaar.
zekerquote:
Goed genoegquote:
quote:
goed op weg flitsie!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:14 schreef Flitspaal het volgende:
Die van het witte fietsenplan.
Maar zijn naam, ehm, nog even wachten.
Juist Tong, Robert Jasper Grootveld.quote:
quote:
precies, vast klant zeker?quote:
quote:
half goed, het is kapla. Dat is een afkorting, misschien kan je het bedenken? Kijk naar het formaat en soort van de onderdelen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:41 schreef slaveloos het volgende:
kapla? geen idee wat dat zou betekenen als het goed is trouwens
KaPla staat dus voor Kabouter Plankenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:41 schreef slaveloos het volgende:
kapla? geen idee wat dat zou betekenen als het goed is trouwens
quote:
quote:
jawel, maar heb geen idee. Ben meer een krantenlezer, dus slecht in die foto's meestal.quote:
Of hij weer gaat zingen is de vraag, misschien na zijn politieke carriere.quote:
Waaronder 'Die Klavierspielerin', is ook nog verfilmd.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:28 schreef MREn het volgende:
Wellicht, maar is wat bekender van het schrijven van boeken en toneelstukken.
Wel een QR.quote:
Heb je een scanner naast je liggen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:49 schreef MREn het volgende:
De code zegt in ieder geval 'http://en.m.wikipedia.org'
Schaam, ik had hem notabene op mn 'te stellen vragen'-lijstje staanquote:
mobieltjequote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:50 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Heb je een scanner naast je liggen?
Dat zei ikquote:
neequote:
Wat isquote:Deis de opening in het lichaam van sommige dieren waardoor zowel ontlasting, urine en genitale afscheidingen (zoals de eieren) worden afgegeven. Alle vogels, reptielen en amfibieën hebben een
.
Dat was snelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |