Precies. Ik ben een RPG fanaat en weet niet wat ik moet kiezen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:19 schreef Aether het volgende:
[..]
Blij dat ik LBP niet gekocht heb.
Jammer dat er geen RPG bijzit
LBP is een platformer, maar je kunt ook zelf omgevingen bouwen en downloaden van anderen.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:19 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. Ik ben een RPG fanaat en weet niet wat ik moet kiezen.
Op gamespot heeft Infamous een hele hoge score maar weet niet of dat wel mijn soort game is.
LDP ziet er erg druk uit.
Welke games zal ik downloaden?
Ik houd van Final Fantasy, Chrono Trigger, Dragon Quest maar ook Atelier Iris, Suikoden.
De oude zelda's, Megaman enzo.
Je had toch een PSPgo?quote:Op maandag 6 juni 2011 01:10 schreef Glijdt_licht het volgende:
Maargoed, ik heb eigenlijk een Memorystick Micro nodig, alleen die krengen zijn echt idooot duur
van de 16GB blijft sowieso 'maar' 14GB over..quote:Op maandag 6 juni 2011 10:33 schreef Aether het volgende:
[..]
Je had toch een PSPgo?
Is die 16GB al vol?
Deze heb ik binnen, en is echt 16gb btw, voor 19 euro dus.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:11 schreef delano.888 het volgende:
Toen ik iets verder keek zag ik deze:
http://www.dealextreme.co(...)mory-card-16gb-15682
16gb voor 19 euro, nog makkelijker. Hoop dat hij binnen is op tijd zodat ik de games er gratis naar kan downloaden..
Inclusief verzendkosten?quote:Op maandag 6 juni 2011 12:27 schreef Glijdt_licht het volgende:
Daarnaast wil ik nog wat muziek erop zetten, en dan is zo'n Memorystick micro van 16GB wel nice. Bij Amazon kosten ze 30euro, alleen heb ik geen creditcard.. In NL betaal je minstens 10 euro meer.
Ik zie daar alleen “PS3 Free Games” staan, geen “PSP Free Games” , hoe kan dat??quote:Op maandag 6 juni 2011 22:14 schreef Wells.p het volgende:
On your PlayStation 3 or PlayStation Portable navigate to the PlayStation Network icon on the XMB
2. Log into your PlayStation Network account and choose Account Management > Transaction Management > Services List
3. Choose “PlayStation Network Promotions” from the list of services displayed
4. Select either “PS3 Free Games” or “PSP Free Games” and then choose “Select Content”
dit was toen ik melding ''geen content gevonden'' kreeg en heeft geholpen
Nee, maar kan toch een maand duren?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:49 schreef Glijdt_licht het volgende:
Iemand al de codes voor de 10 games binnengekregen nadat de store weer online was?
Ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:16 schreef timmmmm het volgende:
Dag schatjes en gespuis.
Ik ben erover aan het denken om een PSP te kopen. Ik hou van adventure en RPG spellen (Zelda, Rayman, FF, tales of reeks, dat soort dingen). Heeft de PSP genoeg spellen om mij te vermaken?
Okay. Mijn dank is groot, ik ga morgen kijken hoe duur het kreng is, en vooral hoe duur de spellen zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja.
Er zijn oude Final Fantasy-remakes, er zijn nieuwe Final Fantasy delen en er is nog veel meer.
Er is een hele reeks 'PSP Essentials' (o.i.d.) voor een tientje. PSP zelf (koop een PSP2000 of PSP3000) heb je voor 111 euro.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Okay. Mijn dank is groot, ik ga morgen kijken hoe duur het kreng is, en vooral hoe duur de spellen zijn.
Ys Sevenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:16 schreef timmmmm het volgende:
Dag schatjes en gespuis.
Ik ben erover aan het denken om een PSP te kopen. Ik hou van adventure en RPG spellen (Zelda, Rayman, FF, tales of reeks, dat soort dingen). Heeft de PSP genoeg spellen om mij te vermaken?
Weet niet of je ook van SRPGs houdt?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:16 schreef timmmmm het volgende:
Je moet bij Accountbeheer even bij 'Transacties' kijken. Rest wijst vanzelf. Je bent niet de 1e die dit probleem is tegengekomenquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:56 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
Nu heb ik Killzone gedownload. Ik ging het even spelen, en toen ik nog een spel wilde downloaden, stond er opeens "Geen content gevonden." Ik heb hierover net een mail gestuurd, want ik snap hier echt niks van.![]()
Heeft iemand hetzelfde gehad?
Het is gelukt nu. Bedankt!quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:28 schreef blindgier het volgende:
[..]
Je moet bij Accountbeheer even bij 'Transacties' kijken. Rest wijst vanzelf. Je bent niet de 1e die dit probleem is tegengekomen
Ik snap het niet echt...quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:28 schreef blindgier het volgende:
[..]
Je moet bij Accountbeheer even bij 'Transacties' kijken. Rest wijst vanzelf. Je bent niet de 1e die dit probleem is tegengekomen
Dit is via het Windowsprogramma neem ik aan?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:35 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
U kunt de games van het welcome back programma alsnog downloaden via accountbeheer-> transactiebeheer->lijst van services->
Dat had ik nou ook, had een mail gestuurd.
een rpgquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:21 schreef truedestiny het volgende:
Ik ga op vakantie en ik neem mee...
Welk spel moet ik kopen... Ik zat te denken aan fifa 11 maar toen dacht ik nee dat is niet leuk op de psp en tiger woods pro tour ziet er ook al niet zo leuk uit... En ik weet niet of Patapon bv wel een leuk spel voor mij is.
Ik heb mijn psp al een jaar niet gebruikt maar met vakantie komt die altijd van pas.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:32 schreef sp3c het volgende:
ik zeg patapon maar als je nu gewoon eerst zegt wat je leuk vind dan is dat wel makkelijker dingen aanraden
Ja, kan alleen niet zo snel een e-mailadres vinden op Sony's website voor dit soort vragen...quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:14 schreef Waffle het volgende:
Duurt trouwens moeilijk lang die 10 gratis games. Ik geloof dat we inmiddels bijna aan de 30 dagen zitten of niet?
quote:How Xseed Changed The Way Falcom Titles Were Handled In The West
Since forming a publishing agreement with Falcom, Xseed had a stream of PSP games from the Japanese publisher including Ys Seven and The Legend of the Heroes: Trails in the Sky. "They have been a very good partner of ours," praised Ken Berry, Director of Publishing at Xseed, during an interview with Siliconera.
The partnership also changed how Falcom’s titles were handled outside of Japan. Xseed licensed a fan-translation to expedite the release of Ys: The Oath in Felghana and Falcom handled the localization programming in-house.
"You know, they’ve actually gone in and localized everything themselves, which is new for them," Berry explained. Before working with Xseed, Falcom titles were brought over by companies like Konami and Atlus which released a DS port actually developed by Interchannel in Japan. "All of their other projects that hit the US before, they’ve always left the programming or the porting to another company and quality did suffer a lot of times. We let them see a new model where they are localizing it to put out the best product possible."
"At the same time there is a tradeoff is that if they are too busy working on other products, like they are right now, the flow of games sort of slows. They’re a small company and they are working on so many new products right now they don’t have time to assign a programmer on localization for us. That’s slowed up a little bit, but we think as soon as they finish up with some of their products they are working on now, hopefully we can get back to localizing some of their titles." Falcom is currently working on The Legend of Heroes: Trails of Blue for PSP and a PlayStation Vita launch title they’re being awfully quiet about.
Xseed can handle six to eight decent size titles per year. I asked Berry how many games Trails in the Sky counts as. He laughed for a second before saying, "Yeah, that would take up about half of that capacity, to be honest with you."
Ik heb 6 juni geregistreerd, vandaag maar eens gebeld. Alles is goed gegaan met het downloaden enzo maar ze hebben vandaag pas de codes binnengekregen (naar eigen zeggen) en nu duurt het dus nog 2 weken voordat ik mijn code krijg (en jullie waarschijnlijk ook)quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:14 schreef Waffle het volgende:
Duurt trouwens moeilijk lang die 10 gratis games. Ik geloof dat we inmiddels bijna aan de 30 dagen zitten of niet?
Je kon dan ook begin juni pas downloadenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb 6 juni geregistreerd, vandaag maar eens gebeld. Alles is goed gegaan met het downloaden enzo maar ze hebben vandaag pas de codes binnengekregen (naar eigen zeggen) en nu duurt het dus nog 2 weken voordat ik mijn code krijg (en jullie waarschijnlijk ook)
Dan is het ook gewoon al 2,5 maand geleden dat ik die PSP gekocht heb
Sony___!!!!!!!
XSeed Games Blog.twitter:XSEEDGames twitterde op vrijdag 15-07-2011 om 23:47:21It's official, EU fans! The Legend of Heroes: Trails in the Sky (PHYSICAL COLLECTOR'S EDITION!) is coming your way a la Ghostlight! Rejoice! reageer retweet
quote:SNK Arcade Classics Storm PSN This Week
While we didn’t get SNK Arcade Classics Vol. 0 in North America, many of those games will be available as individual PlayStation Network downloads.
Pre ’90′s games such as Ikari Warriors, Marvin’s Maze, Sasuke vs. Commander, Hal 21, Guerrilla War (aka Guevara), Vanguard, Athena, and Ozma Wars (one of SNK’s first titles) have been converted into PlayStation Minis for release this week. That means these games, unlike their NeoGeo Station lineup, are PlayStation 3 and PSP compatible. Prices for SNK’s minis have not been announced.
The King of Fighters ’95 and Baseball Stars 2 are also coming to North America this week with save state support and online play. These should be just like the NeoGeo Station versions on Japan’s PlayStation Store now, but likely with a different price.
RPG, simulatie, strategy?quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:07 schreef HowAreYouDoing het volgende:
Heeft er iemand nog aanraders van leuke psp games? Dat moeten daarvoor niet de nieuwstezijn maar gewoon leuke games
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |