We snappen het. Het gaat allang niet meer om versieren, mensen die advies zoeken worden genegeerd en bepaalde users trekken teveel aandacht.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:12 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Tis mooi geweest met dit topic
Die is ook wel leuk , kreeg van een vriendin al de tip te doen overdag, dan is dat ook makkelijker , gezien meneer een iphone heeft en dus meldingen op zijn mobiel krijgt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Op zijn berichtje hoef je trouwens niet eens grof te beginnen, maar kan je gewoon inhaken en de spanning verhogen...
"Ik heb misschien ook wel zin. Er is maar 1 manier om erachter te komen"
Je komt hier vrijwel nooit, wat zeur je nou.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:12 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Tis mooi geweest met dit topic
Ik denk dat we het topic in kunnen pakken. Het is voorbij.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:13 schreef Techno het volgende:
[..]
GitM is jaloers omdat hij nooit dergelijke SMSjes krijgt.
Dat zal het zijnquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:13 schreef Techno het volgende:
[..]
GitM is jaloers omdat hij nooit dergelijke SMSjes krijgt.
Oh?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:14 schreef formerjellybean het volgende:
En versieren blijf je doen ook al heb je een relatie
Hallo? Wij geven Jellybean heul veul tips man. Hoe on-topic wilde je het nog meer hebben?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:13 schreef Supersoep het volgende:
We snappen het. Het gaat allang niet meer om versieren, mensen die advies zoeken worden genegeerd en bepaalde users trekken teveel aandacht.
Het is goed met je.
Not sure if srs.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Hallo? Wij geven Jellybean heul veul tips man. Hoe on-topic wilde je het nog meer hebben?
Ja tuurlijk , je moet toch wel een beetje interessant voor elkaar blijven ook in een relatie, tenminste dat lijkt mij .quote:
Ik dacht dat je bedoelde andere personen versieren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:17 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja tuurlijk , je moet toch wel een beetje interessant voor elkaar blijven ook in een relatie, tenminste dat lijkt mij .
Daar ben ik veelste trouw voor aangelegd .quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde andere personen versieren.Maar ik snap je nu.
Waar bemoei je je mee?quote:
Die moet ik onthouden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:17 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja tuurlijk , je moet toch wel een beetje interessant voor elkaar blijven ook in een relatie, tenminste dat lijkt mij .
die gast zit te trollen, who cares.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:29 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom moet volgens jou dit topic dicht ???
yeps!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:14 schreef formerjellybean het volgende:
Wat een bullshit.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:14 schreef formerjellybean het volgende:
Ze bedoelde volgens mij versieren binnen die relatie, niet erbuiten - denk dat ze er ook wel flirten mee bedoeldequote:Op donderdag 12 mei 2011 21:06 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat een bullshit.
Flirten, okay, maar versieren is toch écht iets anders.
Ja dat ze haar vent wel eens verrast met een nieuw, spannend lingeriesetje, dat soort dingen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:06 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ze bedoelde volgens mij versieren binnen die relatie, niet erbuiten - denk dat ze er ook wel flirten mee bedoelde
dat ook, versieren ook, tis maar net wat je er uiteindelijk mee doet, maar goed das mijn meningquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja dat ze haar vent wel eens verrast met een nieuw, spannend lingeriesetje, dat soort dingen.
Ik hoop het voor haar, want anders krijg ik zwaar het vermoeden dat ze bij haar vent weg wil.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:06 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Ze bedoelde volgens mij versieren binnen die relatie, niet erbuiten - denk dat ze er ook wel flirten mee bedoelde
Versieren in de trant van niet achter uit leunen en denken: "Ze is binnen ik doe geen moeite meer"?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:10 schreef missyB het volgende:
[..]
dat ook, versieren ook, tis maar net wat je er uiteindelijk mee doet, maar goed das mijn mening
Ik bedoelde dus binnen de relatiequote:Op donderdag 12 mei 2011 21:13 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik hoop het voor haar, want anders krijg ik zwaar het vermoeden dat ze bij haar vent weg wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |