Langstudeerdersboete vanaf volgend jaar wat ook gaat gelden voor al de afgelopen jaren. Aangezien hij al 6 jaar over het eerste jaar doet, kan je dat wel voorspellen. Sowieso gaat hij z'n studie niet afmaken, dus moet hij wellicht nog bovenop al dat gedoe wat stufi terugbetalen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:55 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Waarom gaat MLiG in de financiële problemen komen? Heb ik wat gemist?
Ik heb MLIG (die volgens mij zo'n beetje de aanstichter is) nul komma nul progressie zien maken. Het is eerder erger geworden. Richard, tja. Nu heeft 'ie opeens weer een trauma, waarvan we voor 't eerst horen. En ondertussen doet 'ie niks met suggesties dat hij zich eens een normaal slaaprite aan moet meten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:52 schreef Godshand het volgende:
Dat laatste wat je stelt gebeurt ook. Als je vanaf #1 kijkt zijn ze langzaamaan lichtjes (met terugvallen) aan het vooruitgaan.
Sorry hoor maar dat "fotografieclubje" is een "testosteron"opmerking? Holy crap, het loopt daar over van de vrouwen!quote:Daarbij zie ik dat ze makkelijker met elkaar praten en beter herkennen dan die testosteronopmerkingen van jou. Zij gaan niet zomaar bij een fotografieclubje.
Komop zeg! MLIG heeft alles opgehangen aan dat PUA geneuzel wat voor hem niet werkt. Wat WEL zou werken is als 'ie eens buiten zou komen.quote:Wel merk ik dat prijzende opmerkingen van Schenk aan Richard en vice versa wel goed doet. En tsja daartussendoor hoort ook blijkbaar af en toe "Fuck all whores" opmerkingen tussen. MLIG vordert geloof ik in zn hoofd wel (het PUA gebeuren is iig beter dan helemaal niets lezen en doen zoals ie eerst deed), alleen de uitvoering ontbreekt het aan. Wie weet lukt het hem in 2012...
Nou hup, verwerken die hapquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:52 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik weet het, het is waarschijnlijk gebeurd door die traumatische gebeurtenis 11 jaar geleden ik denk er bijna iedere dag wel een keer aan, kan het niet verwerken.
Nog niet aan bod gekomen.... 3 weken wachten
Dat klopt helemaal, op elk punt ben ik het met deze post eens eigenlijk. Het voelt alleen onmogelijk dit voorval te verwerken, want wat er toen gebeurd is, is zeker niet ingebeeld en het is een hele unieke gebeurtenis, het was eigenlijk een positieve gebeurtenis wat later omgezet werd in extreem negatief en waardoor mijn zelfbeeld op zijn kop kwam te staan. Meer kan ik er niet over vertellenquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:58 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Nou hup, verwerken die hap![]()
Nee, zo simpel is het natuurlijk niet - ik denk in elk geval dat wat er is gebeurd een impact heeft gehad op je zelfbeeld, dat je jezelf erdoor bent gaan aanpraten dat je niet goed genoeg bent, dat je het bent gaan geloven, en dat je zo geleidelijk aan je BDD hebt ontwikkeld.
Lekker makkelijk gediagnosticeerd natuurlijk, zo vanachter mijn computertjemaar dat is gewoon wat ik denk.
Maar waar heb je het dan eigenlijk wél over gehad met die psych? Ik vond 'm eerlijk gezegd al niet erg professioneel klinken toen je vertelde wat hij tegen je zei maar ik kan het mis hebben, natuurlijk.
Ik zie ze elkaar wel aanmoedigen.Opmerkingen als "MLIG gaat een grote PUA worden" van Richard_Prf. Getuitgt niet van veel realisme idd, maar MLIG trekt zich wel er aan op. Ja financieel gaat MLIG de slechte kant op, maar zn stemming is wat bter. Zn angsten id niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Schenk is niet vooruit gegaan en MLIG gaat met de dag verder achteruit omdat hij ook nog eens in de financiele problemen gaat komen.
Tja. Mensen die hier komen lezen om zich beter te voelen dan hen horen hier m.i. ook niet.quote:
Die kan je vooral in het begin van de reeks lezen denk ik. Daarna zijn veel mensen de uitgebreide adviezen, die al 10 keer langs zijn gekomen voor bepaalde users, zat geworden omdat het toch geen zin had.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:20 schreef dyna18 het volgende:
Ik probeer trouwens de laatste tijd dit topic een beetje te volgen. Hij gaat echter vrij hard en er word ook best veel off-topic gekibbeld.
Graag zou ik echter de adviezen lezen die eerder gegeven zijn (omdat ik daar zelf vast wel wat aan zal hebben). Iemand nog tips welke posts ik het beste kan lezen?
Niemand dwingt je om iets te vertellen, Richard, maar vertel nou eens wat je psych je allemaal voor vragen heeft gesteld?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:01 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal, op elk punt ben ik het met deze post eens eigenlijk. Het voelt alleen onmogelijk dit voorval te verwerken, want wat er toen gebeurd is, is zeker niet ingebeeld en het is een hele unieke gebeurtenis, het was eigenlijk een positieve gebeurtenis wat later omgezet werd in extreem negatief en waardoor mijn zelfbeeld op zijn kop kwam te staan. Meer kan ik er niet over vertellen
Volgens mij wordt dit al een half jaar gepropageerd. Contacten leggen leer je alleen door nieuwe contacten te maken in een ongedwongen sfeer. Verenigingsleven en vrijwilligerswerk. Van daaruit kan je verder werken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:05 schreef formerjellybean het volgende:
Hier iets even om na te denken, zouden richard en MLIG juist door het internet niet te veel isoleren, zouden ze niet juist beter moeten leren om contacten buiten het internet op te zoeken .
Het is namelijk een beetje kip ei verhaal en misschien zonderen ze zich juist extra af door juist zoveel achter internet te zitten.
Absoluut. Contact via internet is slechts een slecht surrogaat voor echt sociaal contact. Vind ik dan. Maar dat is ze al vaak genoeg gezegd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:05 schreef formerjellybean het volgende:
Hier iets even om na te denken, zouden richard en MLIG juist door het internet niet te veel isoleren, zouden ze niet juist beter moeten leren om contacten buiten het internet op te zoeken .
Het is namelijk een beetje kip ei verhaal en misschien zonderen ze zich juist extra af door juist zoveel achter internet te zitten.
Een gebeurtenis kan wel reeel zijn, maar dat betekent niet veel, als je er geen interpretatie aan verbindt. Hoe je interpreteeert en hoe je jezelf vervolgens gaat gedragen kan uiteindelijk veel meer schade veroorzaken dan de gebeurtenis op zich.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:01 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal, op elk punt ben ik het met deze post eens eigenlijk. Het voelt alleen onmogelijk dit voorval te verwerken, want wat er toen gebeurd is, is zeker niet ingebeeld en het is een hele unieke gebeurtenis, het was eigenlijk een positieve gebeurtenis wat later omgezet werd in extreem negatief en waardoor mijn zelfbeeld op zijn kop kwam te staan. Meer kan ik er niet over vertellen
Eens, waarbij het ook nog eens zo is dat die personen alles behalve klaar zijn voor een meid, wat toch wel een beetje het hoofddoel is van deze reeks. Daarom zouden ze beter eerst hun issues kunnen verwerken en dan hier terugkomen. Want zoals je zegt, dit topic kan nooit een alternatief zijn voor therapie in geval van ernstige psychische problemen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:27 schreef formerjellybean het volgende:
Deelnemer niet om lullig te doen maar wat verwacht je nou van ons. Het is een forum geen therapie.
En als sommige dingen echt in dit topic te ver gaan zoals dat MLIG op zoek wou gaan naar het meisje waar iemand in het topic over had, vind ik gerust dat je daar wat van mag zeggen, idem dito als Richard vermeld dat die soms op mensen inrijd dan mag je daar best wat van zeggen.
Eerlijk gezegd en dat zeg ik al eerder qua sommige issues is dit niet de plek ervoor om er mee om te gaan omdat we niet geschoold voor zijn.
Maar aan de andere kant is contact via internet nog altijd meer dan geen contact, en het is nog anoniem ook - Ik denk niet dat ze zonder dit medium ineens meer naar buiten zouden gaan of zoquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:05 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben pas 2 keer geweest hequote:Op donderdag 12 mei 2011 19:04 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Niemand dwingt je om iets te vertellen, Richard, maar vertel nou eens wat je psych je allemaal voor vragen heeft gesteld?
Heb je wel meteen duidelijk verteld waar je voor kwam?
Kijk ik zal het even uitleggen waarom het niet werkt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:58 schreef Catbert het volgende:
Sorry hoor maar dat "fotografieclubje" is een "testosteron"opmerking? Holy crap, het loopt daar over van de vrouwen!
Maar mijn issue is toch dat ik niet met meiden kan omgaan, dus door met ze om te gaan lijkt mij de snelste oplossing is het nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eens, waarbij het ook nog eens zo is dat die personen alles behalve klaar zijn voor een meid, wat toch wel een beetje het hoofddoel is van deze reeks. Daarom zouden ze beter eerst hun issues kunnen verwerken en dan hier terugkomen. Want zoals je zegt, dit topic kan nooit een alternatief zijn voor therapie in geval van ernstige psychische problemen.
Maar ja, ook dat is al vaak gezegd.
En nog een goeie post.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:04 schreef formerjellybean het volgende:
nou als je zo overtuigd ben dat je hem kan helpen dan ga je toch begeleiden via pm/dm. Voor mij blijft hij ongeveer een cd die steeds blijft steken en zou eerlijk gezegd niet weten wat voor advies ik hem moet geven omdat het steeds op hetzelfde uitkomt.
En denk dat daar meerderen van zijn hier. Je kan moeilijk advies blijven geven aan iemand die steeds met hetzelfde komt
Dat je denkt dat dat jouw enige issue is zegt ook al genoeg...quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:11 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Maar mijn issue is toch dat ik niet met meiden kan omgaan, dus door met ze om te gaan lijkt mij de snelste oplossing is het niet? En dit voelt nou juist onmogelijk, door een gebeurtenis in het verleden waardoor mijn zelfbeeld 180 graden is gedraaid.
Goed voorbeeld van een m.i. zweverige en weinig concrete opmerking. Je kunt wel claimen dat je geen "interpretatie" aan een "gebeurtenis" moet hangen maar als je moeder doodgaat aan longkanker op je 15e ofzo (om maar wat te noemen) dan krijgt je persoonlijkheid daar onherroepelijk een knauw van. Je kunt niet kiezen dat ff uit te schakelen. Zolang we niet weten wat er gebeurd is en welke gevolgen het heeft gehad kun je er weinig zinnigs over zeggen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:08 schreef deelnemer het volgende:
Een gebeurtenis kan wel reeel zijn, maar dat betekent niet veel, als je er geen interpretatie aan verbindt. Hoe je interpreteeert en hoe je jezelf vervolgens gaat gedragen kan uiteindelijk veel meer schade veroorzaken dan de gebeurtenis op zich.
Ook eens.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat je denkt dat dat jouw enige issue is zegt ook al genoeg...
Het kan ook juist zo gaan dat ze in hun hoofd denken dat niemand ze begrijpt en het juist maar op internet gaan zoeken en vervolgens daar juist veel mee bezig zijn en juist meer isoleren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:09 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant is contact via internet nog altijd meer dan geen contact, en het is nog anoniem ook - Ik denk niet dat ze zonder dit medium ineens meer naar buiten zouden gaan of zo
Daar begon het mee, het is de wortel van het probleem, de rest is ontstaan wegens uitblijven van contacten met vrouwen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat je denkt dat dat jouw enige issue is zegt ook al genoeg...
leuk voor je knul, moet je nou de hele tijd melden dat je het met Straw eens bentquote:
Gezien het feit hoeveel goeds bepaalde ervaringen voor je eigenwaarde hebben gedaan (niks), zou ik niet willen zeggen dat je echt vooruitgegaan bent en dat ik je heb kunnen helpen. Je problemen lijken zelfs erger dan ooit. Behalve dan dat je nog leeft hebben mijn adviezen, of welk advies dan ook, nog niets opgelost of vooruitgang geboekt...quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:18 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Strawberry heeft me wel geholpen wie ben jij om te zeggen dat het niet zo is arrogante kwal?
En als je zo overtuigt ben dat ik niet ben te helpen val me dan verder ook niet lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |