amen broederquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
De bedoeling van dit topic is dat mensen andere mensen die hulp willen kunnen helpen over de angt voor het versieren van meiden te komen. Dit topic is NIET bedoeld voor types die gewoon aandacht willen, jaren achtereen. Als je gewoon alleen maar aandacht wil, of wil lopen zeiken over hoe "oneerlijk" het is of hoe "lelijk" je wel niet bent, ben je hier aan het verkeerde adres. Dat soort geneuzel sneeuwt gewoon andere mensen die wel wat met de tips doen (zoals Sport en Dyna18 die recent begonnen zijn met posten) compleet onder.
Dus, mijn mening is dat Schenkstroop, MLIG en Richard gewoon op moeten tokken want ze domineren al lang genoeg dit topic terwijl ze niks met de tips doen en elkaar alleen maar versterken in het "hu hu het is niet eerlijk"-gejank.
Kan je beter wel doen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:29 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee ik zou aan jou voortaan vragen wat ik wel en niet mag posten ok? Dacht het niet
oh ik ga daar niet mee in discussie over dat punt, ik weet 100% zeker dat ik wel te veranderen ben.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:29 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik hoef geen snelle verandering te zien. Ik zeg eerder net dat jij niet te veranderen bent.
Je bent kennelijk de enige, niemand hier zit er verder heil in om te proberen je te veranderen, dus wat doe je hier nog?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:30 schreef richard_prf het volgende:
oh ik ga daar niet mee in discussie over dat punt, ik weet 100% zeker dat ik wel te veranderen ben.
Nou, dat zegt niet veel. Je hebt namelijk je periodes van ''er is niks aan te doen, boohoo'' en ''nou ik zie het weer helemaal zitten!''quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:30 schreef richard_prf het volgende:
[..]
oh ik ga daar niet mee in discussie over dat punt, ik weet 100% zeker dat ik wel te veranderen ben.
Och dat wel mee met al die ingebeelde vijanden van je. Bovendien zal ik er niet zo mee zitten als het al zo was, ik verwacht ook niet dat ik vrienden maak met mijn gedrag maak zoals ik nu post maar dat komt wel weer als ik binnenkort sneller ga herstellen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:30 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Kan je beter wel doen.
Aangezien je meer vijanden dan vrienden hebt gemaakt met je postgedrag. Maar dat ligt dan aan ons ofzo, ja.
Goed punt. Als harde exact beta man is dit de 1e keer dat mensen vinden dat ik zweef. Normaal lig ik altijd in de clinch met de vage gedachten van andere mensen. Dat is wel even wennen. Het komt omdat die geen conflict van ideeen is, maar een conflict tussen praktisch handelen en begrijpen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Laat deelnemer lekker zweven zeg, sommige mensen hebben er vast wat aan hoor...
Als je maar niet binnen twee dagen gaat lopen posten dat je het niet meer ziet zitten, zoals je 4 dagen geleden nog probeerde. En dat was zelfs in je "zo ik ga elke dag lekker sporten'' periode. Maar die kans schat ik wel heel hoog in.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:32 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Och dat wel mee met al die ingebeelde vijanden van je. Bovendien zal ik er niet zo mee zitten als het al zo was, ik verwacht ook niet dat ik vrienden maak met mijn gedrag maak zoals ik nu post maar dat komt wel weer als ik binnenkort sneller ga herstellen.
Ach lees ze niet man, dit soort post zijn nuttig voor MLIG, Lanterfant ed. Die helpen elkaar veel meer mee dan dat testosterongeneuzel van jou...quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je bent kennelijk de enige, niemand hier zit er verder heil in om te proberen je te veranderen, dus wat doe je hier nog?
Dat kan gebeuren, dat ligt eraan hoe ik me dan voel. Meestal als het een beetje goed gaat dan komt de klap heel erg hard aan als het weer slechter gaat. Op dit moment voel ik me redelijk en ik heb vooralsnog geen voorgevoel dat het binnen nu en 2 dagen verandering in komt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:33 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als je maar niet binnen twee dagen gaat lopen posten dat je het niet meer ziet zitten, zoals je 4 dagen geleden nog probeerde. Maar die kans schat ik wel heel hoog in.
Wat is dit voor kul?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:36 schreef missyB het volgende:
richard, heb jij ooit emdr therapie geprobeerd>??
Voor een "harde beta" maak je wel extreem zweverige topics op F&L anders.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:33 schreef deelnemer het volgende:
Goed punt. Als harde exact beta man is dit de 1e keer dat mensen vinden dat ik zweef.
Lanter is een troll. MLIG, Schenk en Richard zitten elkaar vooral te versterken in dat het allemaal oneerlijk is. Ze vertikken het alle drie om het probleem bij zichzelf te zoeken. Als je dat 'testosterongeneuzel' vindt, tja. De enige die hun problemen op kunnen lossen zijn zijzelf, stukje bij beetje.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:34 schreef Godshand het volgende:
Ach lees ze niet man, dit soort post zijn nuttig voor MLIG, Lanterfant ed. Die helpen elkaar veel meer mee dan dat testosterongeneuzel van jou...
Jesis staat de maan verkeerd ofzo? ik vraag hem enkel of hij dat ooit geprobeerd heeft meer niet!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat is dit voor kul?
Dat kan niet zomaar overal toegepast worden...
Nee nooit geprobeerd dit is mijn eerste therapie en ook de eerste keer dat ik help krijg in mijn leven, maar het onderwerp trauma's is nog niet ter sprake gekomen in de therapie al vermoed ik dat mijn BDD wel getriggered is door een traumatische ervaring wat ik zelfs niet durf te posten hier omdat dat echt te gevoelig ligt ookal ben ik zo open hier over mijn problematiek.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:36 schreef missyB het volgende:
richard, heb jij ooit emdr therapie geprobeerd>??
Zoals? Mijn F&L topics zijn vooral van logische aard.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Voor een "harde beta" maak je wel extreem zweverige topics op F&L anders.
Ik weet niet meer welke, het was me een maand terug ofzo al opgevallen, vooral omdat je al eerder claimde een 'beta' te zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:42 schreef deelnemer het volgende:
Zoals? Mijn F&L topics zijn vooral van logische aard.
Ik denk niet dat jij die topics van mij hebt begrepen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:44 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik weet niet meer welke, het was me een maand terug ofzo al opgevallen, vooral omdat je al eerder claimde een 'beta' te zijn.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:42 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee nooit geprobeerd dit is mijn eerste therapie en ook de eerste keer dat ik help krijg in mijn leven, maar het onderwerp trauma's is nog niet ter sprake gekomen in de therapie al vermoed ik dat mijn BDD wel getriggered is door een traumatische ervaring wat ik zelfs niet durf te posten hier omdat dat echt te gevoelig ligt ookal ben ik zo open hier over mijn problematiek.
Lanter is geen troll denk ik ookal lijkt het er sterk op, iemand heeft haar ook op de Cam gezien en gesproken enzo.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Voor een "harde beta" maak je wel extreem zweverige topics op F&L anders.
[..]
Lanter is een troll. MLIG, Schenk en Richard zitten elkaar vooral te versterken in dat het allemaal oneerlijk is. Ze vertikken het alle drie om het probleem bij zichzelf te zoeken. Als je dat 'testosterongeneuzel' vindt, tja. De enige die hun problemen op kunnen lossen zijn zijzelf, stukje bij beetje.
Ik weet het, het is waarschijnlijk gebeurd door die traumatische gebeurtenis 11 jaar geleden ik denk er bijna iedere dag wel een keer aan, kan het niet verwerken. En ik weet vrij zeker dat deze gebeurenis dat ik toen heb meegemaakt heel erg uniek genoemd kan worden. IK ben nog nooit iemand tegengekomen of gelezen op internet die hetzelfde heeft meegemaakt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:45 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]Ik zei het je toch, dat zei ik vanaf het begin al!
BDD is niet dat je lelijk bent en je daar enorm van bewust wordt - het is een obsessie met een bepaalde eigenschap die inderdaad ergens door wordt veroorzaakt.
Wat zei je psycholoog hier eigenlijk over?
Dat laatste wat je stelt gebeurt ook. Als je vanaf #1 kijkt zijn ze langzaamaan lichtjes (met terugvallen) aan het vooruitgaan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:37 schreef Catbert het volgende:
Lanter is een troll. MLIG, Schenk en Richard zitten elkaar vooral te versterken in dat het allemaal oneerlijk is. Ze vertikken het alle drie om het probleem bij zichzelf te zoeken. Als je dat 'testosterongeneuzel' vindt, tja. De enige die hun problemen op kunnen lossen zijn zijzelf, stukje bij beetje.
Waar baseer je dat op? Schenk is niet vooruit gegaan en MLIG gaat met de dag verder achteruit omdat hij ook nog eens in de financiele problemen gaat komen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat laatste wat je stelt gebeurt ook. Als je vanaf #1 kijkt zijn ze langzaamaan lichtjes (met terugvallen) aan het vooruitgaan.
Daarbij zie ik dat ze makkelijker met elkaar praten en beter herkennen dan die testosteronopmerkingen van jou. Zij gaan niet zomaar bij een fotografieclubje. Wel merk ik dat prijzende opmerkingen van Schenk aan Richard en vice versa wel goed doet. En tsja daartussendoor hoort ook blijkbaar af en toe "Fuck all whores" opmerkingen tussen. MLIG vordert geloof ik in zn hoofd wel (het PUA gebeuren is iig beter dan helemaal niets lezen en doen zoals ie eerst deed), alleen de uitvoering ontbreekt het aan. Wie weet lukt het hem in 2012...
Waarom gaat MLiG in de financiële problemen komen? Heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Schenk is niet vooruit gegaan en MLIG gaat met de dag verder achteruit omdat hij ook nog eens in de financiele problemen gaat komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |