klopt!quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:13 schreef beequeen het volgende:
Even over die vragen op SST.
Djoon zat toch met Maik in de geheime kamer?
Gerard heeft toch ook geen geheim geraden?
zal je moeten weten als je al vanaf half acht naar een jank segredo zit te kijken,terwijl alles nog slaapt,ik laas ochtends en avonds een uur mee en wist het zelfquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:13 schreef beequeen het volgende:
Even over die vragen op SST.
Djoon zat toch met Maik in de geheime kamer?
Gerard heeft toch ook geen geheim geraden?
ook bedankt vn mij..ik ben een ganesha fan,,,mijn beste maatje is indiaas..een sikh..en dat verhaal van ganesha vond ik fantastischquote:
Heb ik ook heb hier verschillende ganesia's staan , en ja is een mooi verhaal hoe hij aan een olifantenkop kwam!quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:37 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ook bedankt vn mij..ik ben een ganesha fan,,,mijn beste maatje is indiaas..een sikh..en dat verhaal van ganesha vond ik fantastisch
Kom op Karim, nog een paar procent omhoogquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:36 schreef bamby het volgende:
jo26% karim23% phil24% shar27% volgens upc stand 17.30
Zo er wordt aardig wat gestemd nog even hebben ze de kosten van het programma er uit (geintje)quote:
echt waar!quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:45 schreef trollie67 het volgende:
ik verlang bijna terug na de eerste bb...wat een aanfluiting was dit..gewen ene ssl liet me al afhaken na een week...dit is dus de toekomst van nederland..je mag blij zijn als je bejaart bent en luira niet je kont gaat wassen..ze valt er bij in slaap ook
Waar zijn de dranghekken?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:46 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Foto uit Telegraaf
Bewoners met al hun fans
quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:42 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zo er wordt aardig wat gestemd nog even hebben ze de kosten van het programma er uit (geintje)
waar zijn de fans??werken voor hun geld??quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:46 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Foto uit Telegraaf
Bewoners met al hun fans
spareribs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:47 schreef Stability het volgende:
zo, ik heb lekker spare ribs besteldhet ging ff mis op de bezorg website haha ik wilde ideal betaling doen, en dat ging dus niet...belde ik het restaurant op, om het te zeggen, wat denk je wat ze zeggen? oh mevrouw, geen probleem , we brengen uw bezorging gewoon, en de volgende keer komt u gewoon bij ons betalen in het restaurant als u tijd heeft...en anders verrekenen we het met de volgende keer ! nou dat is wel service he? (ik bestel daar wel altijd hoor )
ja lekker ! kep geen zin om te kokenquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:46 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Foto uit Telegraaf
Bewoners met al hun fans
Netjesquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:47 schreef Stability het volgende:
zo, ik heb lekker spare ribs besteldhet ging ff mis op de bezorg website haha ik wilde ideal betaling doen, en dat ging dus niet...belde ik het restaurant op, om het te zeggen, wat denk je wat ze zeggen? oh mevrouw, geen probleem , we brengen uw bezorging gewoon, en de volgende keer komt u gewoon bij ons betalen in het restaurant als u tijd heeft...en anders verrekenen we het met de volgende keer ! nou dat is wel service he? (ik bestel daar wel altijd hoor )
Waar is segredoquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:46 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Foto uit Telegraaf
Bewoners met al hun fans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |