Ja dat was dus precies wat ik deed. Als hij mij zonder reden een cheater etc gaat zitten noemen dan laat ik hem wel even weten waar hij staat.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:16 schreef Ferdii het volgende:
mensen die andere afzeiken zijn helemaal triest
Als mensen mij een kansloos berichtje sturen na een wedstrijd troll is ze alleen maar meer
Ik stuur dan een berichtje als: "yes sir im cheating, but last game my hacks where off and i still won!"quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja dat was dus precies wat ik deed. Als hij mij zonder reden een cheater etc gaat zitten noemen dan laat ik hem wel even weten waar hij staat.
Ja het is zo makkelijk om die spelers (vooral engelsen) in de zeik te nemen, het erge is dat ze direct gaan happen. Fifa speel ik ook lekker zonder mic, voor de rest zit ik altijd gezellig met zo'n headset op m'n kop... voornamelijk ook omdat ik de meeste andere games met vrienden samen speel.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:22 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ik stuur dan een berichtje als: "yes sir im cheating, but last game my hacks where off and i still won!"
Volley's zijn altijd lekker. Ik speelde laatst met IF Krasic voor het eerst, die kreeg de bal op rand 16 dmv een lobje. Ik denk kan nu wel weer lafjes op de keeper aflopen en hem er lang tikken... Maar ik kan hem ook geen lekker in een keer schieten. Heerlijk binnenkant paal. Normaal gesproken maak ik daar wel even een replay van, maar aangezien m'n laptop kapot was kon ik hem toch niet sharen... Eigenlijk zonde.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:31 schreef GotenSSJ het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/75765872
Vond het een leuk doelpuntje
Dit is met Robben, vind ik ook een heerlijke speler. Zeker omdat hij snel is en zich makkelijk vrij lijkt te lopen. Offline is een hoge steekbal dan altijd een lekkere bal om Robben te lanceren.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Volley's zijn altijd lekker. Ik speelde laatst met IF Krasic voor het eerst, die kreeg de bal op rand 16 dmv een lobje. Ik denk kan nu wel weer lafjes op de keeper aflopen en hem er lang tikken... Maar ik kan hem ook geen lekker in een keer schieten. Heerlijk binnenkant paal. Normaal gesproken maak ik daar wel even een replay van, maar aangezien m'n laptop kapot was kon ik hem toch niet sharen... Eigenlijk zonde.
zit je nou te trollen of is het for real?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:39 schreef Johnbon het volgende:
PSN NETWORK IS WEER ONLINEE!!!!!!:d:d:d:d:d
Echt?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:39 schreef Johnbon het volgende:
PSN NETWORK IS WEER ONLINEE!!!!!!:d:d:d:d:d
Nee, ik had een corner en kon niet op start drukken. Hij ook niet anders had die het wel gedaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Degene die de bal heeft kan ook gewoon op start drukken, dan is het probleem opgelost. Had laatst ook zo'n gast die scoorde ergens in de 70e minuut de 2-1 ofzo. Toen liep het spel in de 85e minuut vast en stuurde die me een emo bericht en ging die weg. Voor mij was het wel chill want het was de finale die ik overniew kon doen en toen wel won. Maar ik heb die gast ook even lekker zitten afzeiken dat het een triest persoon is. Maar ach, dat is 95% van de Fifa-community...
Kan dat?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:56 schreef Timnation het volgende:
Ik moest net tegen iemand die Di Maria op goal had gezet
FUT online is inderdaad wel een stukje lastiger. Maar met Nani Lens en Robben voorin.... hoe veel chemistry heb je in je team? Chemistry is volgens mij best belangrijk, bij mij heeft iedere speler sowieso 9 chemistry.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dit is met Robben, vind ik ook een heerlijke speler. Zeker omdat hij snel is en zich makkelijk vrij lijkt te lopen. Offline is een hoge steekbal dan altijd een lekkere bal om Robben te lanceren.
Speel in de spits met Lens, en op links Nani. Dus mocht Robben verzaken heb ik nog 2 supersnelle spelers.
Moet wel zeggen dat ik FUT online niet leuk vind eigenlijk. Paar potjes gedaan, iedereen speelt met allerlei wazige IF's met Usain Bolt speed. Elke linksback houd mijn Robben bij enz.
IF Hernanes op de rechter CM plek......quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:11 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
FUT online is inderdaad wel een stukje lastiger. Maar met Nani Lens en Robben voorin.... hoe veel chemistry heb je in je team? Chemistry is volgens mij best belangrijk, bij mij heeft iedere speler sowieso 9 chemistry.
Dit is nu mijn team: http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#iwzSJwaubaQW0
Heb TIF Cavani en IF Di Natale maar verkocht omdat ik wacht op de TOTY versie. Van Cavani weet ik het nog niet zeker, misschien ga ik wel voor een IF/TOTY Ibrahimovic. Di Natale gaat sowieso weer terugkomen! Wat een held is dat zeg...
Agbonlahor, Bent, Dzeko, Torres, drogba. 1 van deze spelers misschien?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:30 schreef ForumPimp het volgende:
Ben er alweer zo ontzettend klaar mee, net 1 wedstrijd gespeeld en die persoon scoort 3 keer op dezelfde manier, voorzetten en erin koppen. Om te kotsen.
Zover ik weet niet. Zullen wij een potje doen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:10 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Agbonlahor, Bent, Dzeko, Torres, drogba. 1 van deze spelers misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |