Volley's zijn altijd lekker. Ik speelde laatst met IF Krasic voor het eerst, die kreeg de bal op rand 16 dmv een lobje. Ik denk kan nu wel weer lafjes op de keeper aflopen en hem er lang tikken... Maar ik kan hem ook geen lekker in een keer schieten. Heerlijk binnenkant paal. Normaal gesproken maak ik daar wel even een replay van, maar aangezien m'n laptop kapot was kon ik hem toch niet sharen... Eigenlijk zonde.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:31 schreef GotenSSJ het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/75765872
Vond het een leuk doelpuntje
Dit is met Robben, vind ik ook een heerlijke speler. Zeker omdat hij snel is en zich makkelijk vrij lijkt te lopen. Offline is een hoge steekbal dan altijd een lekkere bal om Robben te lanceren.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Volley's zijn altijd lekker. Ik speelde laatst met IF Krasic voor het eerst, die kreeg de bal op rand 16 dmv een lobje. Ik denk kan nu wel weer lafjes op de keeper aflopen en hem er lang tikken... Maar ik kan hem ook geen lekker in een keer schieten. Heerlijk binnenkant paal. Normaal gesproken maak ik daar wel even een replay van, maar aangezien m'n laptop kapot was kon ik hem toch niet sharen... Eigenlijk zonde.
zit je nou te trollen of is het for real?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:39 schreef Johnbon het volgende:
PSN NETWORK IS WEER ONLINEE!!!!!!:d:d:d:d:d
Echt?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:39 schreef Johnbon het volgende:
PSN NETWORK IS WEER ONLINEE!!!!!!:d:d:d:d:d
Nee, ik had een corner en kon niet op start drukken. Hij ook niet anders had die het wel gedaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Degene die de bal heeft kan ook gewoon op start drukken, dan is het probleem opgelost. Had laatst ook zo'n gast die scoorde ergens in de 70e minuut de 2-1 ofzo. Toen liep het spel in de 85e minuut vast en stuurde die me een emo bericht en ging die weg. Voor mij was het wel chill want het was de finale die ik overniew kon doen en toen wel won. Maar ik heb die gast ook even lekker zitten afzeiken dat het een triest persoon is. Maar ach, dat is 95% van de Fifa-community...
Kan dat?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:56 schreef Timnation het volgende:
Ik moest net tegen iemand die Di Maria op goal had gezet
FUT online is inderdaad wel een stukje lastiger. Maar met Nani Lens en Robben voorin.... hoe veel chemistry heb je in je team? Chemistry is volgens mij best belangrijk, bij mij heeft iedere speler sowieso 9 chemistry.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dit is met Robben, vind ik ook een heerlijke speler. Zeker omdat hij snel is en zich makkelijk vrij lijkt te lopen. Offline is een hoge steekbal dan altijd een lekkere bal om Robben te lanceren.
Speel in de spits met Lens, en op links Nani. Dus mocht Robben verzaken heb ik nog 2 supersnelle spelers.
Moet wel zeggen dat ik FUT online niet leuk vind eigenlijk. Paar potjes gedaan, iedereen speelt met allerlei wazige IF's met Usain Bolt speed. Elke linksback houd mijn Robben bij enz.
IF Hernanes op de rechter CM plek......quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:11 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
FUT online is inderdaad wel een stukje lastiger. Maar met Nani Lens en Robben voorin.... hoe veel chemistry heb je in je team? Chemistry is volgens mij best belangrijk, bij mij heeft iedere speler sowieso 9 chemistry.
Dit is nu mijn team: http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#iwzSJwaubaQW0
Heb TIF Cavani en IF Di Natale maar verkocht omdat ik wacht op de TOTY versie. Van Cavani weet ik het nog niet zeker, misschien ga ik wel voor een IF/TOTY Ibrahimovic. Di Natale gaat sowieso weer terugkomen! Wat een held is dat zeg...
Agbonlahor, Bent, Dzeko, Torres, drogba. 1 van deze spelers misschien?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:30 schreef ForumPimp het volgende:
Ben er alweer zo ontzettend klaar mee, net 1 wedstrijd gespeeld en die persoon scoort 3 keer op dezelfde manier, voorzetten en erin koppen. Om te kotsen.
Zover ik weet niet. Zullen wij een potje doen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:10 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Agbonlahor, Bent, Dzeko, Torres, drogba. 1 van deze spelers misschien?
5 minuutjes.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:46 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Zover ik weet niet. Zullen wij een potje doen?
Weetje wat pas oneerlijk is. Dat jij met 5 verdedigers speelt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:13 schreef ForumPimp het volgende:
Zag je dat Rijstbal? Hoe snel jij door mijn verdediging kwam? Mijn spelers blijven gewoon staan terwijl jij vrij kan lopen.
Als ik aan het aanvallen ben en ik de bal krijg staan er meteen 2 man om mij heen en kan ik niet eens ergens heen passen. Ik kan verdomme helemaal nergens heen passen, terwijl als jij aan de bal bent iedereen vrij gaat lopen en ruimtes gaat zoeken.
Ik weet niet hoe het kan, maar het is behoorlijk oneerlijk en om te kotsen.
Ik speel niet met 5 verdedigers, maar ik vind het niet sneu hoor? Het is maar net welke opstelling bij jou taktiek hoort.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:17 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Weetje wat pas oneerlijk is. Dat jij met 5 verdedigers speelt.
Niks persoonlijks maar ik vind het sneu als mensen dat doen.
Mja ik speel altijd ultra verdedigend. En die penalty was expres gemist toch?
Nee! het is kut om tegen te spelen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik speel niet met 5 verdedigers, maar ik vind het niet sneu hoor? Het is maar net welke opstelling bij jou taktiek hoort.
Als het kut is om tegen te spelen betekent dat toch gewoon dat het kennelijk een goede tactiek is? Hoeft het niet sneu te zijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:21 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Nee! het is kut om tegen te spelen.Mits je de juiste taktiek uitvoert.
Naja, ik probeer juist meer tactieken te testen omdat iedereen er bij mij door komt met een poep en een scheet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:17 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Weetje wat pas oneerlijk is. Dat jij met 5 verdedigers speelt.
Niks persoonlijks maar ik vind het sneu als mensen dat doen.
Mja ik speel altijd ultra verdedigend. En die penalty was expres gemist toch?
Bij een middelmatig team kan ik het nog wel begrijpen. Maar al heb je van die gasten als IF Vidic, Puyol of weet ik veel wie achterin en Ronaldo of Drogba in de spits en elke keer de hoge ballen naar voren geeft vind ik het wel laf. Maar dat is mijn meningquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als het kut is om tegen te spelen betekent dat toch gewoon dat het kennelijk een goede tactiek is? Hoeft het niet sneu te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |