Wat heb ik nou gezegd.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:23 schreef Tim86 het volgende:
Net mijn grootste nederlaag ooit geleden..3-7. Hij had 8 doelpogingen, 7 ervan gingen erin tegen die kutkeeper van Uruguay van me..ik heb ook nog 6 keer de paal geraakt..ook best knap.
Dortmund is op zich wel goed maar het speelt wel heel anders dan bijvoorbeeld Schalke. Barrios kan goed afmaken en op rechts heb je met Blaszcykowsky een supersnelle flankspeler. En dan voor de rest met Kagawa en Sahin het spel verdelen. Bij Schalke heb je eigenlijk best een geniaal koppel met Huntelaar en Raul voorin.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:05 schreef Rijstbal het volgende:
Die eerste rode kaart was onbewust.Ik vind sowieso Dortmund kut spelen.
Haha true, maar dat is ook de charme en het hoort er een beetje bijquote:
Serie A? Eto'o kost ook geen drol meer.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:31 schreef Neraice het volgende:
Heb net soort van Nederlands team gemaakt maar vind de verdediging echt niet te doen dus weer verkocht. Weet iemand een leuk team om te maken? Heb ongeveer 30k te besteden, misschien wat meer.
Ik vind hem echt wel een stuk beter dan villa! sterk, goed schot en kan lekker koppen!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:45 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Serie A? Eto'o kost ook geen drol meer.
Heeft iemand hier gespeeld met IF Soldado(86)? Misschien wil ik hem vervangen voor Villa
Waarom?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:53 schreef Fenomeno het volgende:
Ik ga denk ik straks als psn het weer doet een 4-3-2-1 serie a team maken met een spits op LF, weet iemand welke van de goede serie a spitsen links zijn of waar ik dat kan zien?
Ah oke. Ik lees vaak op het EA forum dat ze tevreden zijn over Villa.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:48 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ik vind hem echt wel een stuk beter dan villa! sterk, goed schot en kan lekker koppen!
Iaquinta is een LFquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:53 schreef Fenomeno het volgende:
Ik ga denk ik straks als psn het weer doet een 4-3-2-1 serie a team maken met een spits op LF, weet iemand welke van de goede serie a spitsen links zijn of waar ik dat kan zien?
En moet ik ze dan een st of een cf kaart geven?
Nog niet gehad vandaag, met grote verschillen gewonnen vandaag en niemand ging weg!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:54 schreef Rijstbal het volgende:
Ik word er nu wel schijtziek van dat vastlopen van het spel en dat er 1 dan moet leaven zodat de ander wint. Al de 3e keer vandaag.
Dat is gewoon niet meer leukquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:58 schreef Timnation het volgende:
Fifa vond het nodig om mij een tegenstander te geven die 77-78-77 had met een 63 chem, resultaat is 980 coins en een 11-0 overwinning
Ja oké maar 11-0, dan heb je toch wel wat met een beginner te maken hopelijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:05 schreef Timnation het volgende:
Nja hij kon op zich wel spelen, zijn team was gewoon te slecht haha.
Dan is je gevoel verkeerd. Je moet proberen voor je tegenstander te kruipen en dan weg koppen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:40 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel kan ik niet zoveel doen tegen hoekschoppen..
Zal ik eens proberen, bedankt voor de tips!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dan is je gevoel verkeerd. Je moet proberen voor je tegenstander te kruipen en dan weg koppen.
Probeer anders in ieder geval er tegenaan te duwen, dan gaan zijn kopballen vaker naast/over.
Degene die de bal heeft kan ook gewoon op start drukken, dan is het probleem opgelost. Had laatst ook zo'n gast die scoorde ergens in de 70e minuut de 2-1 ofzo. Toen liep het spel in de 85e minuut vast en stuurde die me een emo bericht en ging die weg. Voor mij was het wel chill want het was de finale die ik overniew kon doen en toen wel won. Maar ik heb die gast ook even lekker zitten afzeiken dat het een triest persoon is. Maar ach, dat is 95% van de Fifa-community...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:54 schreef Rijstbal het volgende:
Ik word er nu wel schijtziek van dat vastlopen van het spel en dat er 1 dan moet leaven zodat de ander wint. Al de 3e keer vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |