ik vind binnenkantje paal altijd juist wat minderquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Same here.
Net een van de lekkerste goals van afstand ooit gemaakt, met IF Djuricic in de silver final
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/75649124
Dat binnenkantje paal (en het feit dat het een silver is) maken het nog net wat lekkerder
Ja IF vd Wiel aan een kant, die is snel genoeg, de andere kant wordt IF Heitinga of IF Vlaar...quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:27 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
idd, zeker als je 3-5-2 speelt hoe je veel meer tegen dan wanneer je met 4 verdedigers speelt, mits je buitenste CB's wel een beetje snel zijn
Bevestigd, IF Robben toegevoegd aan selectiequote:Op donderdag 12 mei 2011 22:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij hebt echt coins teveel zeg, de tering hee
geilquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bevestigd, IF Robben toegevoegd aan selectie![]()
Het gaat wel ten koste van IF vd Vaart, maar die is ook niet veel beter dan UP vd Vaart.
pic? en hoeveel coins heb je ongeveer?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:51 schreef StijnDa het volgende:
Onbewust heb ik bijna mijn hele team IF gemaaktBehalve Van der Vaart dus...
![]()
Daar kan ik ook SIF Wijnaldum neer zetten, dat ziet er wel mooi uit
Ben nog niet klaarquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:55 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
pic? en hoeveel coins heb je ongeveer?
oh oke, post ff een linkje als je klaar bent.!quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ben nog niet klaarStaan nog wat dingen in de watch list en trade pile.
Ruim 700k geloof ik... Als ik alles zou verkopen.
Natuurlijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:02 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
oh oke, post ff een linkje als je klaar bent.!
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:26 schreef jpg97 het volgende:
Mijn inzending voor GOTM:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/75687929
Ordinaire kopballen die mis ik zelfs expres, zo lelijk vind ik diequote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:12 schreef Rijstbal het volgende:
Dacht eerst dat het een doodnormale kopwal was.Mooi hakje.
Yup 1x last van gehad, en toen snel met mijn xbox ingelogd.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:24 schreef StijnDa het volgende:
Incorrect Email/Password Combination
Passwords are case sensitive. Please check your CAPS lock key. If you do not have an account, please register.
Ik werd uit de web app gegooid en toen probeerde ik opnieuw in te loggen en nu dit?
Heb wachtwoord al 2 keer veranderd maar het blijft deze melding geven.
Beter heb ik al mijn spelers nog straks...
xbox btw, iemand anders ook last van?
Dat heb ik dus ook snel gedaan, ben niets kwijt gelukkig...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:25 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Yup 1x last van gehad, en toen snel met mijn xbox ingelogd.
Nam niet weg dat ik 4 IF spelers kwijt was, maar de schade nog enigszins beperkt kunnen houden.
Op de PS3 ben je nu dan gewoon de lul!!!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook snel gedaan, ben niets kwijt gelukkig...
Kan ook weer op de web app inloggen met nieuwe wachtwoord, was even schrikken.
Misschien lag de app er gewoon even uit ofzo, hoeft niet per se zo geweest te zijn dat ik was gehacked...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:44 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Op de PS3 ben je nu dan gewoon de lul!!!!!
Post ff je linkje!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Misschien lag de app er gewoon even uit ofzo, hoeft niet per se zo geweest te zijn dat ik was gehacked...
1e potje met mijn team gewonnen, ging prima maar mijn tegenstander was ook niet erg goed. 3-1 na een rode kaart van mij in het begin van de wedstrijd
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:00 schreef StijnDa het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#jTWyZa3wbaQCP
Nog niet helemaal klaar, heb nog wat verrassingen voor jullie in de loop van de dag![]()
Zet IF van der Wiel op de plaats van Matthijsse. En is er geen betere spits dan Huntelaar. Edit: WAAR is van Van Persie.??quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:00 schreef StijnDa het volgende:
Nog niet helemaal klaar, heb nog wat verrassingen voor jullie in de loop van de dag![]()
Ik heb hetzelfde..mega irritant.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:16 schreef DannyDeko het volgende:
Incorrect Email/Password Combination
Passwords are case sensitive. Please check your CAPS lock key. If you do not have an account, please register.
Je was dus niet de enige. Wat wel zeer vervelend is is dat ik geen xbox bij de hand heb hier
Niet alles verklappen jijquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:07 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Zet IF van der Wiel op de plaats van Matthijsse. En is er geen betere spits dan Huntelaar. Edit: WAAR is van Van Persie.??
Gewoon blijven proberen, je komt er vanzelf doorheen.quote:
Ja, maar ik kan even niet in de web-appquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:07 schreef Ferdii het volgende:
heeft er iemand een mooi voorbeeld van een zilver eredivisie team?
lijkt me wel leuk om te gaan maken
link em ff als ie het weer doetquote:
daarom is het ook leuk om te makenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:15 schreef Tim86 het volgende:
Al gelukt
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#bH9Xjh72baQDv
Oar kan alleen maar rennen, verder niets. Ik heb er nu een paar IF's instaan, maar speelde hiervoor met Hutchinson ipv Djuricic, Biseswar (of Bajrami) ipv IF Assaidi, Marcelo ipv Derijck en Luuk de Jong ipv Sigthorsson. Echt veel opties heb je.
Klopt, maar de beste spelers zijn 120K ofzo..niet eens IFquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:47 schreef jpg97 het volgende:
Ik wil ook een silver team maken.. ben aan het twijfelen aan Eredivisie of iets anders....
Brazilianen zijn er ook genoeg silver.....
WTFquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt, maar de beste spelers zijn 120K ofzo..niet eens IF
Elia zou ik dan op links zetten, speelt prima imo. Robben op rechts dan natuurlijk maar ik vind 'm nooit tot zn recht komen op RM. Staat dan net wat te veraf van de goal, hoewel ik niet weet hoe lekker IF Robben speeltquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:00 schreef StijnDa het volgende:
Elia heeft alleen maar snelheid.. Lens is veelzijdiger, dus daar speel ik liever mee, + dat ik liever een linkspoot op links heb en een rechtspoot op rechtsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:19 schreef laucas het volgende:
[..]
Elia zou ik dan op links zetten, speelt prima imo. Robben op rechts dan natuurlijk maar ik vind 'm nooit tot zn recht komen op RM. Staat dan net wat te veraf van de goal, hoewel ik niet weet hoe lekker IF Robben speelt
Dat is natuurlijk persoonlijk wat je het fijnste vindt! Als ik met Robben speel dan speel ik ook wel a la Robben op rechts. Elia gebruik ik eigenlijk nooit voor een schoit oid, maar heeft een heerlijke dribbel + 5*-skillmovesquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Elia heeft alleen maar snelheid.. Lens is veelzijdiger, dus daar speel ik liever mee, + dat ik liever een linkspoot op links heb en een rechtspoot op rechts![]()
IF Robben had al een mooie assist in die 1e wedstrijd, alles wat hij doet is gewoon goed
Ja persoonlijkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:33 schreef laucas het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk persoonlijk wat je het fijnste vindt! Als ik met Robben speel dan speel ik ook wel a la Robben op rechts. Elia gebruik ik eigenlijk nooit voor een schoit oid, maar heeft een heerlijke dribbel + 5*-skillmoves
Daar wil ik wel eens tegen spelenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:13 schreef StijnDa het volgende:
"Kleine" aanpassing gemaakt in mijn team.
[ afbeelding ]
Van der Wiel nog even halen en ik ben klaar.
Ja klopt, maar dat laat mijn begroting niet toe.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:27 schreef psychedelicate het volgende:
Erg zonde dat je geen IF Van der Vaart of IF Sneijder hebt.
Voeg me maar toe, ben nu aan het leren maar we kunnen later wel even spelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |