SIF Junker, IF Eriksen als CAM en Bendtner in de spits naast Junker ja.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:55 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
dit is idd wel een verbeterpuntje voor fifa 12
hebben mensen nog tips voor mijn deens team? zoals u ziet is hij nog niet klaar, zat zelf te denken aan junker eriksen, bendtner en nog een RM http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#gy5LDymSbaQrK
op het moment zijn mijn aantal coins op 2 handen te tellen, dus dat gaat hem voorlopig niet wordenquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:12 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
op het moment zijn mijn aantal coins op 2 handen te tellen, dus dat gaat hem voorlopig niet worden
http://www.hyves.nl/searc(...)terbroek&__state__=1quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:21 schreef el-blanchito het volgende:
ik doe alsof de mijne er ook in stond
Ps3 Koenoosterbroek (maar zo heet ik niet in het echt hoor, echt niet)
Ik speel op de xbox dus we kunnen niet tradenquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:28 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
schenkingen zijn altijd welkom natuurlijk
ach, helaaas.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik speel op de xbox dus we kunnen niet traden![]()
Heb je die andere 3 teams ook nog?
ja, en welke van de 2 is het nouquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:28 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
http://www.hyves.nl/searc(...)terbroek&__state__=1
Heb ik dat gezegd danquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:43 schreef el-blanchito het volgende:
idd, ik ben ze allebei
(....)
(.....)
"kan dat?"
(...)
nee tuurlijk niet, sukkel
nee, maar ik denk dat iedereen wel kon raden dat ik zo heette, aangezien het ook niet echt een mooie artiestennaam isquote:
Ja maar daar heb ik geen zin meer in tegenwoordig.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:09 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
nee, maar ik denk dat iedereen wel kon raden dat ik zo heette, aangezien het ook niet echt een mooie artiestennaam is
ontopic:zijn er eigenlijk mensen die wel eens "traden"?
gaat mij juist beter af dan met 4 verdedigersquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik geen zin meer in tegenwoordig.
Mijn Premier League weer op de stort, speel wat meer H2H nu en heb wat minder plezier in FUT, dus nu een Nederlands team voor wat extra motivatieWel genoodzaakt om met 3 verdedigers te spelen helaas, ben benieuwd of ik dat kan dichthouden.
idd, zeker als je 3-5-2 speelt hoe je veel meer tegen dan wanneer je met 4 verdedigers speelt, mits je buitenste CB's wel een beetje snel zijnquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:26 schreef Ferdii het volgende:
[..]
gaat mij juist beter af dan met 4 verdedigersde backs lopen er toch altijd maar een beetje bij te hangen
ik vind binnenkantje paal altijd juist wat minderquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Same here.
Net een van de lekkerste goals van afstand ooit gemaakt, met IF Djuricic in de silver final
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/75649124
Dat binnenkantje paal (en het feit dat het een silver is) maken het nog net wat lekkerder
Ja IF vd Wiel aan een kant, die is snel genoeg, de andere kant wordt IF Heitinga of IF Vlaar...quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:27 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
idd, zeker als je 3-5-2 speelt hoe je veel meer tegen dan wanneer je met 4 verdedigers speelt, mits je buitenste CB's wel een beetje snel zijn
Bevestigd, IF Robben toegevoegd aan selectiequote:Op donderdag 12 mei 2011 22:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij hebt echt coins teveel zeg, de tering hee
geilquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bevestigd, IF Robben toegevoegd aan selectie![]()
Het gaat wel ten koste van IF vd Vaart, maar die is ook niet veel beter dan UP vd Vaart.
pic? en hoeveel coins heb je ongeveer?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:51 schreef StijnDa het volgende:
Onbewust heb ik bijna mijn hele team IF gemaaktBehalve Van der Vaart dus...
![]()
Daar kan ik ook SIF Wijnaldum neer zetten, dat ziet er wel mooi uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |