bezitterige trut is zequote:Op donderdag 12 mei 2011 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je mag ook helemaal niks van 'r dan
Minder verontrustendquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is minder verontrustend schat
And another onequote:
Zo bedoel ik dat toch heul nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Minder verontrustend![]()
Well that's a great compliment
[..]
And another one
maar ik kan geen nee zeggen, ze neemt speciaal voor mij vrij morgenquote:
Nee, jij bent zo'n scharminkeltje.quote:
Ik bedoelde het niet zo.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Minder verontrustend![]()
Well that's a great compliment
[..]
And another one
Niet zo goed als mij dat gaat lukken, wacht maar afquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet zo.
Hier ga ik me niet uit lullen he?
Ik denk niet dat kleine man me toestemming gaat geven.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie wil er zaterdag aan de zuip met mij?
Hoor wie het zegtquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, jij bent zo'n scharminkeltje.
Nee mama, je kunt best een keertje nuchter blijven.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat kleine man me toestemming gaat geven.onder de plak
Als ik jou was zou ik alvast een goede juwelier gaan zoekenquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet zo.
Hier ga ik me niet uit lullen he?
Doe je wel rustig aan!quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat kleine man me toestemming gaat geven.onder de plak
Wil je een feyenoord kettinkje dan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik alvast een goede juwelier gaan zoeken
Ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet zo goed als mij dat gaat lukken, wacht maar af
Zo te zien ga je het niet redden met alleen de juwelierquote:
Toe mama, drink niet meer!quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee mama, je kunt best een keertje nuchter blijven.
Zoiets?
Doe ik er ook nog een shirtje bijquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo te zien ga je het niet redden met alleen de juwelier
Je vergeeft mij gewoon omdat ik het ben, toch?quote:
Je haat me he?quote:
Uiteraardquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je vergeeft mij gewoon omdat ik het ben, toch?
Ik zie hem al een dekentje over je heen leggen omdat je weer in coma op de bank ligt.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zie hem al een dekentje over je heen leggen omdat je weer in coma op de bank ligt.
En dat arme jochie al die flessen maar weer opruimen.
Jij wil mij kakkerlak merchandise gevenquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En mij vergeef je niet omdat ik het ben?
Gaat om het gebaar hupsquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil mij kakkerlak merchandise geven
Dat is gewoon een "ik haat je eigenlijk" gebaarquote:
Zo vat jij het op.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is gewoon een "ik haat je eigenlijk" gebaar
Zo is het gewoon!quote:
Geen WA meer dus?quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:56 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag
Blackberry weggebracht. Vier weken bye bye zwaai zwaai!!
Kom dat eens bewijzenquote:
Nee. Niet voor de komende vier weken. Verdomde trackballquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen WA meer dus?
[..]
Kom dat eens bewijzen
4 weken geen dushi zijnquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:56 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag
Blackberry weggebracht. Vier weken bye bye zwaai zwaai!!
Kom maar voetbal kijken zondag danquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen WA meer dus?
[..]
Kom dat eens bewijzen
Heb je eindelijk groepsWA ontdekt en dan ditquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Niet voor de komende vier weken. Verdomde trackball
Een dushi ben ik sowieso niet, natuurlijk. Ik weet niet eens wat een dushi isquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
4 weken geen dushi zijn
Het is een zegen
Maar dat is geen Amsterdam en ik wil naar Amsterdamquote:
Beetje winkel levert een leentoestelquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Niet voor de komende vier weken. Verdomde trackball
Wil best naar Amsterdam, maar niet zondag.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dat is geen Amsterdam en ik wil naar Amsterdam
Jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je eindelijk groepsWA ontdekt en dan dit
Doe nou gezellig en ga mee!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil best naar Amsterdam, maar niet zondag.
Oh dus daar ben ik voor nodigquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe nou gezellig en ga mee!!
Ik heb een bob nodig
Ik heb genoeg. Wil je iets van mij?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:02 schreef Spijker83 het volgende:
Wou dat er iets meer vet aan mijn lichaam bleef plakken...
Schatjequote:Op donderdag 12 mei 2011 13:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een dushi ben ik sowieso niet, natuurlijk. Ik weet niet eens wat een dushi is
En omdat je zo gezellig bent natuurlijkquote:
Kon dat maar... Maar bedankt voor het aanbodquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb genoeg. Wil je iets van mij?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:02 schreef Spijker83 het volgende:
Duh.quote:
Wou dat er iets meer vet aan mijn lichaam bleef plakken...quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat soort dingen willen we hier niet horen!
Oh jezusquote:
Wil je wat van mij?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een iPhone?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh jezusNou ja, oke. Ik ben dus geen dushi, want dat is niet positief.
Ik heb vandaag wel echt een briljante aankoop gedaan
Ja kan er ook niks aan doen hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat soort dingen willen we hier niet horen!
Same. Nog zo'n 10 kilo teveel. De andere 15 zijn al weggegeven, sorryquote:
Nee, ik heb geen telefoon gekocht. HI regelt het maar.quote:
Nou...quote:
Het heeft niet perse een negatieve lading hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh jezusNou ja, oke. Ik ben dus geen dushi, want dat is niet positief.
Ik heb vandaag wel echt een briljante aankoop gedaan
Ik kreeg pas wel te horen dat ik flink was afgevallenquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Same. Nog zo'n 10 kilo teveel. De andere 15 zijn al weggegeven, sorry
Doe maarquote:
Godt zei dushi, dat kan niet positief zijnquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het heeft niet perse een negatieve lading hoor.![]()
Wa hedde gekocht?
Vandaar dat ik binnenkort weer mijn oude vorm terug heb.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg pas wel te horen dat ik flink was afgevallen![]()
Stress is goed voor mn figuur![]()
Ik heb niet de illusie dat ik ooit mijn oude figuurtje terug kan/zal krijgenquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik binnenkort weer mijn oude vorm terug heb.
Stress genoeg op het moment
Don't give up!quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb niet de illusie dat ik ooit mijn oude figuurtje terug kan/zal krijgen
Stress ken ik niet, maar aankomen ho maar. Wat nu?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vodka drinkenquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Stress ken ik niet, maar aankomen ho maar. Wat nu?
Met Martini en twee olijfjes danquote:
Ik nog wel, dus laat mij nog even hoop houden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We hebben daarstraks vastgesteld dat men niet meer terug kan als je eenmaal dikker bentquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En anders van die lelijke stretch marks. Ook niet aantrekkelijk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
We hebben daarstraks vastgesteld dat men niet meer terug kan als je eenmaal dikker bent
Sorry
Zo jong, zo naïefquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik nog wel, dus laat mij nog even hoop houden.
Als je er geen moeite voor doet kan dat inderdaad niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:09 schreef Mystikvm het volgende:
We hebben daarstraks vastgesteld dat men niet meer terug kan als je eenmaal dikker bent
Sorry
Mjah dat heb ik dus alquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
En anders van die lelijke stretch marks. Ook niet aantrekkelijk.
Zwangerschappenquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
En anders van die lelijke stretch marks. Ook niet aantrekkelijk.
Nee of uit de boerenkoolquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah dat heb ik dus al![]()
Stomme kledders! Komen helemaal niet met de ooievaar mee.
Zie je wel, het kan wel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je er geen moeite voor doet kan dat inderdaad niet.
Als je dat wel doet dan kan alles.
NIet alleen zwangerschappen. Het snel aankomen of verliezen van gewicht.quote:
HET ZIJN ALLEMAAL LEUGENS!!quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wacht maar af, ooit heb ik weer dat afgetrainde goddelijke lichaam terug.
Nadat je dood bent val je snel af. Je hebt dus gelijk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En feyenoord wordt zondag kampioenquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling van de natuur. Na het werpen moet je er zijn voor je kroost en moet je niet meer bezig zijn met de jacht.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HET ZIJN ALLEMAAL LEUGENS!!
ZO'N KUTKLEDDER VERZIEKT JE HELE FIGUUR EN KUT
Nounounou...quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Noem er 1quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:14 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Nounounou...
Zijn zeker ook veel +punten aan die kledders..
quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JA ze kunnen ged voetballen naaien en schoenen maken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:14 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Nounounou...
Het zijn wel vrouwen hèquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling van de natuur. Na het werpen moet je er zijn voor je kroost en moet je niet meer bezig zijn met de jacht het verzamelen van bessen en noten.
Zoals?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:14 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Nounounou...
quote:
Ik begin steeds meer te hopen op Twentequote:Op donderdag 12 mei 2011 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En feyenoord wordt zondag kampioen
Ik vind het wel schattig hoor, zo naïef als je bent..quote:
Maken mooi tekeningen voor je op school.quote:
Nog even en ik kom zondag wel bij jou voetbal kijkenquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te hopen op Twente
Yeah... Neequote:Op donderdag 12 mei 2011 14:15 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Maken mooi tekeningen voor je op school.
Je hebt er plezier van (soms.. niet altijd)
Dat zijn er al twee
Oh. Dat heb ik gemist danquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:15 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Maken mooi tekeningen voor je op school.
Je hebt er plezier van (soms.. niet altijd)
Dat zijn er al twee
Zet ik gewoon feyenoord opquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog even en ik kom zondag wel bij jou voetbal kijken
Zelf ook geen kledders he.. Dan snap ik dat ook vast nietquote:
Waarom zou het niet kunnen lukken dan volgens jou?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig hoor, zo naïef als je bent..
Die wedstrijd is toch heel niet boeiendquote:
Het is Samzz. Infanticide is haar middle name.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:16 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Zelf ook geen kledders he.. Dan snap je dat ook vast niet
Maar zal het dan ook wel helemaal mis hebben...
Heb je helemaal nooit plezier van je kledder dan?quote:
Jij hebt ze wel?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:16 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Zelf ook geen kledders he.. Dan snap je dat ook vast niet
Maar zal het dan ook wel helemaal mis hebben...
Nee, maar alles om die ajacieden een beetje te jennen hequote:Op donderdag 12 mei 2011 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die wedstrijd is toch heel niet boeiend
Geloof me nu maar gewoon...quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom zou het niet kunnen lukken dan volgens jou?
Zelf een kut wedstrijd kijken om andere jennen die het geen reet uitmaakt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, maar alles om die ajacieden een beetje te jennen he
quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee oke. Ik heb ze niet en ik wil ze niet.quote:
Ik heb heus wel plezier van mn kledder.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:17 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Heb je helemaal nooit plezier van je kledder dan?
Ook niet als je samen kunt schommelen? (toch dacht ik een keer gelezen)
Je bent je kroeg zat?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, maar alles om die ajacieden een beetje te jennen he
quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:19 schreef CherryLips het volgende:
schiet nou toch eens een keer op met die leidingen hier, ik moet poepen
en die van jou niet?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb heus wel plezier van mn kledder.
Maar verder heb ik gewoon een hekel aan kledders.
Ze janken, ze gillen, ze slopen, ze zijn vervelend
[..]
Je bent je kroeg zat?
HOAX!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:19 schreef CherryLips het volgende:
schiet nou toch eens een keer op met die leidingen hier, ik moet poepen
Ook maar goed dat mijn reactie serieus was.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zelf een kut wedstrijd kijken om andere jennen die het geen reet uitmaakt.
Nou ja ze zullen wel lol hebben dat jij naar die kut club moet kijken vanwege kromme principes.
Uiteindelijk doe je dus iedereen een plezier behalve jezelf.
Lijkt sprekend op je dus.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu nog wel.. (denk ik)quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft die van mij ook gedaan ja. Gelukkig doet hij dat al jaren niet meer.quote:
Raadsel opgelostquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HOAX!!
Dat doen mooie vrouwen niet!
Het word tijd dat ik weer eens goed zat ga worden in de kroeg.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Je bent je kroeg zat?
Laatst een vrouw mee naar huis genomen, het eerste wat ze na de seks deed was naar mijn toilet en een grote boodschap van jewelste afleverenquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HOAX!!
Dat doen mooie vrouwen niet!
jij welquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:20 schreef Royco1 het volgende:
Ik zet uiteraard feyenoord op als mijn kroeg vol zit met ajacieden die de wedstrijd willen zien.
Grrquote:
Zuipenquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het word tijd dat ik weer eens goed zat ga worden in de kroeg.
Ok dat is gewoon TE nastyquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Laatst een vrouw mee naar huis genomen, het eerste wat ze na de seks deed was naar mijn toilet en een grote boodschap van jewelste afleveren
Ik ga zaterdag flink zuipen, vrijgezellenfeest.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Grr
[..]
Zuipen![]()
Ik wil ook flink aan de zuip!!
Oh ja. Even andere sim-kaart kopenquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag flink zuipen, vrijgezellenfeest.
Ik ben al de hele dag op Fok! en verzet toch meer werk dan normaal. Ben goed bezigquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:24 schreef Samzz het volgende:
Oh joy, ik heb zo'n dag waarop ik eigenlijk veel moet doen maar niet de zin heb om 't te doen
Kijk das altijd leuk..quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag flink zuipen, vrijgezellenfeest.
daarom moeje alleen mooie vrouwen meenemenquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Laatst een vrouw mee naar huis genomen, het eerste wat ze na de seks deed was naar mijn toilet en een grote boodschap van jewelste afleveren
HEIDEN!!quote:
Maar dan kan ik je niet bellenquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja. Even andere sim-kaart kopen
Ik ben weg
Mja... Ik kan zo weinig... Klant heeft de tekening nog niet opgehaald dus die houdt m'n bureau helemaal in beslag. Bleghquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben al de hele dag op Fok! en verzet toch meer werk dan normaal. Ben goed bezig
Ik dacht dat ze mooi was, maar toen ze besloot om eens lekker te gaan beren op mijn toilet besefte ik mij dat ik me vergist had.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
daarom moeje alleen mooie vrouwen meenemen
Goed excuus. Ik kan niets doen want er ligt nog iets op mijn bureauquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja... Ik kan zo weinig... Klant heeft de tekening nog niet opgehaald dus die houdt m'n bureau helemaal in beslag. Blegh
Ik ga zo maar eens beginnen aan m'n nieuwe opdracht, dan maar
quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze mooi was, maar toen ze besloot om eens lekker te gaan beren op mijn toilet besefte ik mij dat ik me vergist had.
Die tekening ligt daar en ik kan 'm nergens anders kwijt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Goed excuus. Ik kan niets doen want er ligt nog iets op mijn bureau
minder drinkenquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze mooi was, maar toen ze besloot om eens lekker te gaan beren op mijn toilet besefte ik mij dat ik me vergist had.
Daar moet ik even serieus op ingaan, ik neem nooit iemand mee (of onderneem überhaupt een poging) als ik flink bezopen ben. Ik wil achteraf geen spijtquote:
Wat een partypooperquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien had hij haar gewoon een tikje te hard anaal genomenquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:29 schreef Samzz het volgende:
Als je poepen moet, dan moet je poepenZo werkt dat. Misschien had ze wel de racekak
Ja, wie weet! Dan had ie wel gemerkt dat ze moest poepen though, want dan zou er wel wat blijven klevenquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien had hij haar gewoon een tikje te hard anaal genomen
Lekker idee als hij haar net gebeft had.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:29 schreef Samzz het volgende:
Als je poepen moet, dan moet je poepenZo werkt dat. Misschien had ze wel de racekak
Heb nog twee uur de restjes van mijn eikel staan bikkenquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien had hij haar gewoon een tikje te hard anaal genomen
quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, wie weet! Dan had ie wel gemerkt dat ze moest poepen though, want dan zou er wel wat blijven kleven
Gadverdammequote:Op donderdag 12 mei 2011 14:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lekker idee als hij haar net gebeft had.
lekker schoon dan alvastquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oi, de MIquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb nog twee uur de restjes van mijn eikel staan bikken
Het toilet werd overigens wel netjes achtergelaten
Then... Wat is je probleem dan precies?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb nog twee uur de restjes van mijn eikel staan bikken
Het toilet werd overigens wel netjes achtergelaten
Weet je wat toiletpapier kost tegenwoordig?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Then... Wat is je probleem dan precies?
Oh...Natuurlijk! Stom van mequote:Op donderdag 12 mei 2011 14:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Weet je wat toiletpapier kost tegenwoordig?
luisteren naar de deskundige jongensquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, wie weet! Dan had ie wel gemerkt dat ze moest poepen though, want dan zou er wel wat blijven kleven
euhm, ach laat ook maar.......quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik doe dat niet, rivalquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
luisteren naar de deskundige jongens
[..]
euhm, ach laat ook maar.......
Ach je vindt het vast weer een goed excuus om over je wijf te beginnen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:35 schreef PeuRac het volgende:
ranzige praat, zelfs nu StBabs er niet is
Gelukkig nietquote:
Dan moet je even opschuivenquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:42 schreef missbehavin het volgende:
Pfff die kutbui gaat maar niet over, ik zit mezelf in de weg.
Ga dan gvd aan de kant.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:42 schreef missbehavin het volgende:
Kun je niet op de koffie bij n tante ofzo? Ff afleiding zoeken?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:42 schreef missbehavin het volgende:
Ik zit haar de hele tijd cocktails aan te bieden, maar daar gaat ze ook al niet op in.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:46 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Kun je niet op de koffie bij n tante ofzo? Ff afleiding zoeken?
Dat zou juist een opluchting moeten zijnquote:
Zo ver waren jullie samen niet gekomen? of miste je al wat en durfde je er niet naar te vragen?quote:
Nopequote:Op donderdag 12 mei 2011 14:46 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Kun je niet op de koffie bij n tante ofzo? Ff afleiding zoeken?
Euhm waarom moet je iets tekenen? Of schilder jequote:Op donderdag 12 mei 2011 14:50 schreef Samzz het volgende:
Ik zit echt met een moeilijke opgaveIk heb een opdracht om een paard met veulen te tekenen. Maar de foto is scheef genomen en ze willen de tekening dus ook scheef (dat is ten eerste al
), maar nu willen ze ook het veulen van een andere foto erbij op hebben, maar die foto is gewoon recht.
Dat is dus stom
Omdat iemand mij heeft gevraagd een portret van zijn pony en veulen te maken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:52 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Euhm waarom moet je iets tekenen? Of schilder je
Nee heb je, Ja kan je krijgen dus gewoon balletje opgooienquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:51 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik werk nu via een uitzendbureau op n project en dat loopt binnenkort af. Alleen vind ik t erg leuk werken daar en zou ik er graag blijven, in n andere functie. Kan ik dat zomaar vragen? Vind t best eng.
Je bent dus goed met potlodenquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat iemand mij heeft gevraagd een portret van zijn pony en veulen te maken.
was dan ook een zucht van verlichtingquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou juist een opluchting moeten zijn
wie weet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo ver waren jullie samen niet gekomen? of miste je al wat en durfde je er niet naar te vragen?
dus ze willen het rechte veulen scheef op de foto? Of moet die wel recht? En op welke manier scheef?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:50 schreef Samzz het volgende:
Ik zit echt met een moeilijke opgaveIk heb een opdracht om een paard met veulen te tekenen. Maar de foto is scheef genomen en ze willen de tekening dus ook scheef (dat is ten eerste al
), maar nu willen ze ook het veulen van een andere foto erbij op hebben, maar die foto is gewoon recht.
Dat is dus stom
Potloden, kwasten, krijt, kool. You name it.quote:
Nee, goed danquote:
dat kan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:51 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik werk nu via een uitzendbureau op n project en dat loopt binnenkort af. Alleen vind ik t erg leuk werken daar en zou ik er graag blijven, in n andere functie. Kan ik dat zomaar vragen? Vind t best eng.
Die hele foto is scheef. Gekanteld, het ziet er heel lelijk uitquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:53 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
dus ze willen het rechte veulen scheef op de foto? Of moet die wel recht? En op welke manier scheef?
ik weet dat ze mensen tekort komen, maar ik weet ook dat ze op dit moment eigenlijk alleen stagiairs aannemen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:52 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nee heb je, Ja kan je krijgen dus gewoon balletje opgooien
snap dat je bang bent, waarom zouden ze jou willen hebben? dat hebben ze nu tenslotte ook niet!!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:55 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik weet dat ze mensen tekort komen, maar ik weet ook dat ze op dit moment eigenlijk alleen stagiairs aannemen.
Probleem is dat ik niet zo heel goed durf... en dat is stom, dat weet ik.
Nee serieus... Stel je nu een vraag die je zelf al beantwoord hebt?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
snap dat je bang bent, waarom zouden ze jou willen hebben? dat hebben ze nu tenslotte ook niet!!!
waar ben je bang voor?
Gefeliciteerd! Moet er veel aan gebeuren?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:59 schreef rival het volgende:
Wisten jullie al dat ik 31 mei de sleutel van mijn huisje krijg?
Zeg blijf je vervelend?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee serieus... Stel je nu een vraag die je zelf al beantwoord hebt?
Dankje!quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:00 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Moet er veel aan gebeuren?
Feli!quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:59 schreef rival het volgende:
iedereen zegt dat, ik verheug me er juist opquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:03 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Das altijd minder..
Ik ben gelukkig bijna klaar.. Enkel nog laminaat leggen en behangen..
In het begin had ik er ook zin in.. Maar toen duurde het toch wel langquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
iedereen zegt dat, ik verheug me er juist op
Het lijkt mij juist het leukste van het hele huizen kopenquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
iedereen zegt dat, ik verheug me er juist op
Helaas is mijn huis een huurhuis.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het lijkt mij juist het leukste van het hele huizen kopenVerbouwen en het naar je eigen smaak maken
ik weet ook dat ze tevreden zijn over me en meerdere collegas hebben gezegd dat ze me graag zouden zien blijven... ik weet niet waar ik bang voor ben, niet eens voor een afwijzing (daar ga ik vanuit, omdat de directeur constant zegt dat er geen nieuwe mensen bij kunnen komen) ik denk eerder dat ik bang ben dat ie het belachelijk vindt dat ik het vraag, juist omdat hij steeds zegt dat er geen nieuwe mensen bij kunnen komen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
snap dat je bang bent, waarom zouden ze jou willen hebben? dat hebben ze nu tenslotte ook niet!!!
waar ben je bang voor?
Ik heb geen haast, het komt wel goedquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:06 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
In het begin had ik er ook zin in.. Maar toen duurde het toch wel lang
En toen kwam bij mij de wil om het af te hebben
Hoop dat het bij jou zo blijft..
Dit dusquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het lijkt mij juist het leukste van het hele huizen kopenVerbouwen en het naar je eigen smaak maken
Gewoon vragen johquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:07 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik weet ook dat ze tevreden zijn over me en meerdere collegas hebben gezegd dat ze me graag zouden zien blijven... ik weet niet waar ik bang voor ben, niet eens voor een afwijzing (daar ga ik vanuit, omdat de directeur constant zegt dat er geen nieuwe mensen bij kunnen komen) ik denk eerder dat ik bang ben dat ie het belachelijk vindt dat ik het vraag, juist omdat hij steeds zegt dat er geen nieuwe mensen bij kunnen komen.
Waarom niet?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:08 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben een slechte vriendin, ik heb zó geen zin in die bruiloft morgen
![]()
feli! Dat is altijd leukquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:59 schreef rival het volgende:
Als je er eenmaal bent vast wel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:08 schreef missbehavin het volgende:
![]()
hoe gaan ze die functie invullen als jij weggaat? vervalt die? gaan ze weer iemand inhuren? gaan ze jou langer huren?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:07 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik weet ook dat ze tevreden zijn over me en meerdere collegas hebben gezegd dat ze me graag zouden zien blijven... ik weet niet waar ik bang voor ben, niet eens voor een afwijzing (daar ga ik vanuit, omdat de directeur constant zegt dat er geen nieuwe mensen bij kunnen komen) ik denk eerder dat ik bang ben dat ie het belachelijk vindt dat ik het vraag, juist omdat hij steeds zegt dat er geen nieuwe mensen bij kunnen komen.
Gewoon, mijn pesthumeur, het hele trouwgebeuren, diequote:
als je niet gaat, dan pas ben je een slechte vriendinquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:08 schreef missbehavin het volgende:
![]()
Leven van singles gaat niet over rozenquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gewoon, mijn pesthumeur, het hele trouwgebeuren, dieromantiek...
Joh, het zal best wel erg leuk wordenquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, dat dusquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:11 schreef Samzz het volgende:
Wat is er nu weer mis met romantiek?Fijn toch, dat zij dat hebben gevonden
Oh ik ga ook wel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
als je niet gaat, dan pas ben je een slechte vriendin
Mijn cynisme steekt een beetje op atmquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:11 schreef Samzz het volgende:
Wat is er nu weer mis met romantiek?Fijn toch, dat zij dat hebben gevonden
En je zult zien dat het een hartstikke leuke dag word.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik ga ook wel.Ik doe haar make-up (en die van haar moeder
)
Je had toch een mooie jurk gekocht?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:08 schreef missbehavin het volgende:
![]()
Trouwenquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
dan ben je geen slechte vriendin.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik ga ook wel.Ik doe haar make-up (en die van haar moeder
)
Nee die jurk had ik al hangenquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je had toch een mooie jurk gekocht?
Ik ga ook niet naar een bruiloft komende week, boeiend
vervaltquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
hoe gaan ze die functie invullen als jij weggaat? vervalt die? gaan ze weer iemand inhuren? gaan ze jou langer huren?
Als die functie blijft bestaan zou ik er toch maar ff over babbelen.. elke andere optie kost hun meer geld.
Wat doe je nou met aan je voeten?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:08 schreef missbehavin het volgende:
![]()
ohww........ sja.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:14 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
vervaltproject moet klaar zijn.
je kan weer poepen!quote:
Dat is meestal.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat doe je nou met aan je voeten?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:13 schreef missbehavin het volgende:
En ik weet nog niet welke heels het nu moeten gaan worden
Ja die heeft een reden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:16 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
9 vd 10 keer wordt t gewoon leuk, nu vast ook.
Heeft je humeur n reden, of is het zomaar?
Die is toch meer van t plassen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:21 schreef rival het volgende:
we hebben het al de hele tijd over poepen en nog is Babs er niet?
Als je geen vocht in je poep hebt dan doet het wel pijn hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het poepen zelf heb je helemaal geen water voor nodig.
Dat doe ik altijd, ik kom binnen, meld iets oninteressant over mijn leven, en ga vervolgens weer. Niet goed?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:25 schreef rival het volgende:
[..]
kijken of bepaalde mensen nu gaan klagen dat je zomaar binnen komt met je eigen onderwerp!
Ik besloot het gewoon te negeren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:25 schreef rival het volgende:
[..]
kijken of bepaalde mensen nu gaan klagen dat je zomaar binnen komt met je eigen onderwerp!
Hoe was je kermis in Hoevelaken?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd, ik kom binnen, meld iets oninteressant over mijn leven, en ga vervolgens weer. Niet goed?
Volgens het boekje, meid!quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd, ik kom binnen, meld iets oninteressant over mijn leven, en ga vervolgens weer. Niet goed?
Dat was Engel. En waarom je in hemelsnaam mij met haar verwart wil ik niet weten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe was je kermis in Hoevelaken?
Ja nee, LAAT NU MAAR!quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens het boekje, meid!
En ik ben weer vergeten dat recept aan je toe te mailen![]()
Ben wel benieuwd hoe het met Peuter is, je bent toch naar de KNO-arts geweest laatst?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat was Engel. En waarom je in hemelsnaam mij met haar verwart wil ik niet weten.
Lief dat je dat hebt onthouden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe het met Peuter is, je bent toch naar de KNO-arts geweest laatst?
mij hoor je niet klagenquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik maak het goed met je, echt waar!quote:
Zij vroeg jou mee en jij hapte toe.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat was Engel. En waarom je in hemelsnaam mij met haar verwart wil ik niet weten.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:34 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ok, hoe vertel ik n kennis vriendelijk dat het niet zo bevorderlijk is voor haar relatie met de kinderen van haar vriend als ze ze steeds baby noemt en zegt dat ze 'net hun moeder lijken' (die ze niet eens kent)?
Maar, ik ben L-E! Jeweettogg!quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zij vroeg jou mee en jij hapte toe.
[Singles] verliefd zijn is veel leuker!
Ok ok, niet op de kermis geweest dan maar waarom er verwarring is zou je toch wel moeten begrijpen. Ik kan niet alles letterlijk onthouden.
waarom vriendelijk? gewoon lekker direct!quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:34 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ok, hoe vertel ik n kennis vriendelijk dat het niet zo bevorderlijk is voor haar relatie met de kinderen van haar vriend als ze ze steeds baby noemt en zegt dat ze 'net hun moeder lijken' (die ze niet eens kent)?
Ik zou niets zeggen, gewoon hard wegrennen. Eng mens, huuuhhh.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:34 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ja Grijsmuisje, je mag me quotenquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:35 schreef rival het volgende:
[..]
waarom vriendelijk? gewoon lekker direct!
Nee, dat weet ik niet! Op bevrijdingspop in Haarlem heb ik je ook niet gezien. Maar daar zal je ook wel weer niet geweest zijn.quote:
dat is niet vriendelijkquote:
Ga es snel werken danquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:37 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben echt weinig productief geweest vandaag
Maar het is de waarheid!quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:37 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
dat is niet vriendelijk![]()
Vind eigenlijk wel dat ik iets zou moeten zeggen, maar ik zie r vrij vaak en heb geen zin in ruzie. (daar is ze wel n type voor)
Ben je dat normaliter wel?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:37 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben echt weinig productief geweest vandaag
Nee, dat ging niet door inderdaad. Een verlies voor velen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik niet! Op bevrijdingspop in Haarlem heb ik je ook niet gezien. Maar daar zal je ook wel weer niet geweest zijn.
quote:
Ik ben gewoon direct, maak er nooit iemand boos mee. krijg er nooit ruzie om... Je bent toch gewoon eerlijk...quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:37 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
dat is niet vriendelijk![]()
Vind eigenlijk wel dat ik iets zou moeten zeggen, maar ik zie r vrij vaak en heb geen zin in ruzie. (daar is ze wel n type voor)
ja, niet iedereen stelt eerlijkheid op prijs.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:40 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben gewoon direct, maak er nooit iemand boos mee. krijg er nooit ruzie om... Je bent toch gewoon eerlijk...
Ik zou dr echt een mep geven denk ik. Pleur op dan, als je die kinderen er niet bij wil. Walgelijk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:43 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ja, niet iedereen stelt eerlijkheid op prijs.
Ze roept ok steeds dat zij er niet voor gekozen heeft... heb al ooit gezegd dat ze toch wist dat hij kinderen had toen ze eraan begon. Maar daar werd ze al boos om. Je kan niet kiezen op wie je verliefd wordt en ze hoeft het niet te pikken dat die kleintjes een rotzooi maken in haar huis. Zoiets.
Klinkt als een leuk mensquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:43 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ja, niet iedereen stelt eerlijkheid op prijs.
Ze roept ok steeds dat zij er niet voor gekozen heeft... heb al ooit gezegd dat ze toch wist dat hij kinderen had toen ze eraan begon. Maar daar werd ze al boos om. Je kan niet kiezen op wie je verliefd wordt en ze hoeft het niet te pikken dat die kleintjes een rotzooi maken in haar huis. Zoiets.
Echt een schatjequote:
Zo kijk ik al mijn hele leven -1 jaar.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:46 schreef L-E het volgende:
Het leven is overigens best moeilijk als je maar 1 contactlens mag dragen (ontstoken oog). Dan zie je geen diepte he. Leuk ja.
Denk je ook altijd dat je tegen deuren aanloopt die vijf meter verderop zijn?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo kijk ik al mijn hele leven -1 jaar.
Ik heb één jaar een contactlens in één oog gehad, zodat ik dus met beide ogen een correcte lenssterkte had.
Mijn moeder is langzaam blind geworden aan 1 oog, die durft nog steeds niet echt iets te snijden enzo.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Denk je ook altijd dat je tegen deuren aanloopt die vijf meter verderop zijn?
En bedankt he, MissBitchquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn moeder is langzaam blind geworden aan 1 oog, die durft nog steeds niet echt iets te snijden enzo.
Oh en ze wilden haar met een naald in haar oog gaan prikken. Zonder narcose.(speciaal even voor Royco)
quote:
Ja bah, snijden in je oog. Naar.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn moeder is langzaam blind geworden aan 1 oog, die durft nog steeds niet echt iets te snijden enzo.
Oh en ze wilden haar met een naald in haar oog gaan prikken. Zonder narcose.(speciaal even voor Royco)
Mja, ik ben niet zo van het slaan en probeer meestal niet in gesprek te komen met haar, maar ik vind dat de vader van die kinderen er ook best eens iets van mag zeggen. En dat doet hij niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zou dr echt een mep geven denk ik. Pleur op dan, als je die kinderen er niet bij wil. Walgelijk.
HUUUHHHquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |