bezitterige trut is zequote:Op donderdag 12 mei 2011 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je mag ook helemaal niks van 'r dan
Minder verontrustendquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is minder verontrustend schat
And another onequote:
Zo bedoel ik dat toch heul nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Minder verontrustend![]()
Well that's a great compliment
[..]
And another one
maar ik kan geen nee zeggen, ze neemt speciaal voor mij vrij morgenquote:
Nee, jij bent zo'n scharminkeltje.quote:
Ik bedoelde het niet zo.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Minder verontrustend![]()
Well that's a great compliment
[..]
And another one
Niet zo goed als mij dat gaat lukken, wacht maar afquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet zo.
Hier ga ik me niet uit lullen he?
Ik denk niet dat kleine man me toestemming gaat geven.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie wil er zaterdag aan de zuip met mij?
Hoor wie het zegtquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, jij bent zo'n scharminkeltje.
Nee mama, je kunt best een keertje nuchter blijven.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat kleine man me toestemming gaat geven.onder de plak
Als ik jou was zou ik alvast een goede juwelier gaan zoekenquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet zo.
Hier ga ik me niet uit lullen he?
Doe je wel rustig aan!quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat kleine man me toestemming gaat geven.onder de plak
Wil je een feyenoord kettinkje dan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik alvast een goede juwelier gaan zoeken
Ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet zo goed als mij dat gaat lukken, wacht maar af
Zo te zien ga je het niet redden met alleen de juwelierquote:
Toe mama, drink niet meer!quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee mama, je kunt best een keertje nuchter blijven.
Zoiets?
Doe ik er ook nog een shirtje bijquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo te zien ga je het niet redden met alleen de juwelier
Je vergeeft mij gewoon omdat ik het ben, toch?quote:
Je haat me he?quote:
Uiteraardquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je vergeeft mij gewoon omdat ik het ben, toch?
Ik zie hem al een dekentje over je heen leggen omdat je weer in coma op de bank ligt.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zie hem al een dekentje over je heen leggen omdat je weer in coma op de bank ligt.
En dat arme jochie al die flessen maar weer opruimen.
Jij wil mij kakkerlak merchandise gevenquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En mij vergeef je niet omdat ik het ben?
Gaat om het gebaar hupsquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil mij kakkerlak merchandise geven
Dat is gewoon een "ik haat je eigenlijk" gebaarquote:
Zo vat jij het op.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is gewoon een "ik haat je eigenlijk" gebaar
Zo is het gewoon!quote:
Geen WA meer dus?quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:56 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag
Blackberry weggebracht. Vier weken bye bye zwaai zwaai!!
Kom dat eens bewijzenquote:
Nee. Niet voor de komende vier weken. Verdomde trackballquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen WA meer dus?
[..]
Kom dat eens bewijzen
4 weken geen dushi zijnquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:56 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag
Blackberry weggebracht. Vier weken bye bye zwaai zwaai!!
Kom maar voetbal kijken zondag danquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen WA meer dus?
[..]
Kom dat eens bewijzen
Heb je eindelijk groepsWA ontdekt en dan ditquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Niet voor de komende vier weken. Verdomde trackball
Een dushi ben ik sowieso niet, natuurlijk. Ik weet niet eens wat een dushi isquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
4 weken geen dushi zijn
Het is een zegen
Maar dat is geen Amsterdam en ik wil naar Amsterdamquote:
Beetje winkel levert een leentoestelquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Niet voor de komende vier weken. Verdomde trackball
Wil best naar Amsterdam, maar niet zondag.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dat is geen Amsterdam en ik wil naar Amsterdam
Jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je eindelijk groepsWA ontdekt en dan dit
Doe nou gezellig en ga mee!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil best naar Amsterdam, maar niet zondag.
Oh dus daar ben ik voor nodigquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe nou gezellig en ga mee!!
Ik heb een bob nodig
Ik heb genoeg. Wil je iets van mij?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:02 schreef Spijker83 het volgende:
Wou dat er iets meer vet aan mijn lichaam bleef plakken...
Schatjequote:Op donderdag 12 mei 2011 13:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een dushi ben ik sowieso niet, natuurlijk. Ik weet niet eens wat een dushi is
En omdat je zo gezellig bent natuurlijkquote:
Kon dat maar... Maar bedankt voor het aanbodquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb genoeg. Wil je iets van mij?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:02 schreef Spijker83 het volgende:
Duh.quote:
Wou dat er iets meer vet aan mijn lichaam bleef plakken...quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat soort dingen willen we hier niet horen!
Oh jezusquote:
Wil je wat van mij?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een iPhone?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh jezusNou ja, oke. Ik ben dus geen dushi, want dat is niet positief.
Ik heb vandaag wel echt een briljante aankoop gedaan
Ja kan er ook niks aan doen hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat soort dingen willen we hier niet horen!
Same. Nog zo'n 10 kilo teveel. De andere 15 zijn al weggegeven, sorryquote:
Nee, ik heb geen telefoon gekocht. HI regelt het maar.quote:
Nou...quote:
Het heeft niet perse een negatieve lading hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh jezusNou ja, oke. Ik ben dus geen dushi, want dat is niet positief.
Ik heb vandaag wel echt een briljante aankoop gedaan
Ik kreeg pas wel te horen dat ik flink was afgevallenquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Same. Nog zo'n 10 kilo teveel. De andere 15 zijn al weggegeven, sorry
Doe maarquote:
Godt zei dushi, dat kan niet positief zijnquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het heeft niet perse een negatieve lading hoor.![]()
Wa hedde gekocht?
Vandaar dat ik binnenkort weer mijn oude vorm terug heb.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg pas wel te horen dat ik flink was afgevallen![]()
Stress is goed voor mn figuur![]()
Ik heb niet de illusie dat ik ooit mijn oude figuurtje terug kan/zal krijgenquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik binnenkort weer mijn oude vorm terug heb.
Stress genoeg op het moment
Don't give up!quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb niet de illusie dat ik ooit mijn oude figuurtje terug kan/zal krijgen
Stress ken ik niet, maar aankomen ho maar. Wat nu?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik binnenkort weer mijn oude vorm terug heb.
Stress genoeg op het moment
Vodka drinkenquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Stress ken ik niet, maar aankomen ho maar. Wat nu?
Met Martini en twee olijfjes danquote:
Ik nog wel, dus laat mij nog even hoop houden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We hebben daarstraks vastgesteld dat men niet meer terug kan als je eenmaal dikker bentquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En anders van die lelijke stretch marks. Ook niet aantrekkelijk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
We hebben daarstraks vastgesteld dat men niet meer terug kan als je eenmaal dikker bent
Sorry
Zo jong, zo naïefquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik nog wel, dus laat mij nog even hoop houden.
Als je er geen moeite voor doet kan dat inderdaad niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:09 schreef Mystikvm het volgende:
We hebben daarstraks vastgesteld dat men niet meer terug kan als je eenmaal dikker bent
Sorry
Mjah dat heb ik dus alquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
En anders van die lelijke stretch marks. Ook niet aantrekkelijk.
Zwangerschappenquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
En anders van die lelijke stretch marks. Ook niet aantrekkelijk.
Nee of uit de boerenkoolquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah dat heb ik dus al![]()
Stomme kledders! Komen helemaal niet met de ooievaar mee.
Zie je wel, het kan wel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je er geen moeite voor doet kan dat inderdaad niet.
Als je dat wel doet dan kan alles.
NIet alleen zwangerschappen. Het snel aankomen of verliezen van gewicht.quote:
HET ZIJN ALLEMAAL LEUGENS!!quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wacht maar af, ooit heb ik weer dat afgetrainde goddelijke lichaam terug.
Nadat je dood bent val je snel af. Je hebt dus gelijk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En feyenoord wordt zondag kampioenquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling van de natuur. Na het werpen moet je er zijn voor je kroost en moet je niet meer bezig zijn met de jacht.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HET ZIJN ALLEMAAL LEUGENS!!
ZO'N KUTKLEDDER VERZIEKT JE HELE FIGUUR EN KUT
Nounounou...quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Noem er 1quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:14 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Nounounou...
Zijn zeker ook veel +punten aan die kledders..
quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JA ze kunnen ged voetballen naaien en schoenen maken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:14 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Nounounou...
Zijn zeker ook veel +punten aan die kledders..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |