Toch heb ik het idee dat er nog wat rotzooi mist. Waar hebben jullie dat opgeslagen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:51 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Is al gebeurd, een paar diamond, half stackje iron. Thanks Dostya!
Ze gaven ook gespawnde tools..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:58 schreef Snorrenbaard het volgende:
haha zijn men chests unlockt ja? zegt genoeg over de admins
Goh, raar he als die knuppels je vermoorden met lava.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:59 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Ze gaven ook gespawnde tools..
Achjoh, op deze manier geef ik Dostya's server nog hoogstens 2 dag fun.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:01 schreef dreams.psd het volgende:
Als ik het zo lees word Snorrenbaard behoorlijk uitgedaagd met die signs, als ik ook zie hoe sommige users vervolgens reageren met screens kan ik vriendjespolitiek en kliekjesvorming, lekker met z'n allen tegen een niet uitsluiten. Die lava actie vind ik niet terecht maar ik begrijp hem volkomen.
Ik had nooit problemen met hem, had hem zelfs mijn hele mijn (immens) voor een vriendenprijsje verkocht, totdat hij plotseling besloot om m'n hele huis te gaan slopen zonder reden? Al het glas weghalen, ladders weghalen en dirt plaatsen, dat soort geintjes. Dan vraag je er toch omquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:01 schreef dreams.psd het volgende:
Als ik het zo lees word Snorrenbaard behoorlijk uitgedaagd met die signs, als ik ook zie hoe sommige users vervolgens reageren met screens kan ik vriendjespolitiek en kliekjesvorming, lekker met z'n allen tegen een niet uitsluiten. Die lava actie vind ik niet terecht maar ik begrijp hem volkomen.
Als je eerst is ff zegt wie je ingame bent...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:02 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik had nooit problemen met hem, had hem zelfs mijn hele mijn (immens) voor een vriendenprijsje verkocht, totdat hij plotseling besloot om m'n hele huis te gaan slopen zonder reden? Al het glas weghalen, ladders weghalen en dirt plaatsen, dat soort geintjes. Dan vraag je er toch om
Powerkiwiquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:03 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Als je eerst is ff zegt wie je ingame bent...
en jij bent f4nogwat?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:02 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
TomVNL o.i.d gooide een bucket lava over me heen omdat ik de uitgang in zijn mijn zocht, toen ik het terug wou doen ging die een admin halen .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |