Dit.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:23 schreef dnbrainwash het volgende:
Wat een negatief geblaat allemaal.
Er wordt gewoon geprobeert een zo stabiel mogelijk/lagloze server up te zetten, nee niet alles werkt meteen 100% maar dat betekend niet dat het slecht gaat. :/
Nee hoor. Ik host hem nog gewoon zelf.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:35 schreef HeavensAxe het volgende:
staat op de officiële fok! server nou die survival island map?
Is nog niet bekend, ik volg notch op twitter en alles dat ie de hele tijd zegt is dat ie bugfixes aan het doen is, bij 1.5 bijvoorbeeld zei ie, komt volgende weekquote:
Dat is wel erg saai vergeleken met 3dquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:50 schreef NBT het volgende:
http://www.minecraftnews.(...)Play&p=8693#post8693
3d is wel erg leuk ja...quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:56 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat is wel erg saai vergeleken met 3d
enig idee van de duur hiervan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:42 schreef Berend. het volgende:
We zijn [weer] even offline, er wordt een nieuwe CPU in gedaan
doorgebrand?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:42 schreef Berend. het volgende:
We zijn [weer] even offline, er wordt een nieuwe CPU in gedaan
Rickooooquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:50 schreef RickoKun het volgende:
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE BRANDWEER KUNT U MIJ HOREN
nee hoor even serieus hihii haha hoho ik ben er weer dus moet de server zo online gaan want ik ben erg belangrijk, groetjes Klaas Jan
Op dit moment ben ik tevreden met mijn leven en de keuzes die ik gemaakt heb. Edoch wil ik gaarne melden dat ik hoop dat Dostya ook 16 is en een leuk meisje is die zin heeft in Ricko tampenade.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:52 schreef TJV het volgende:
[..]
RickooooHoe gaat het met je mijn ouwe 16-jarige-meiden-fapper?
JA HALLON DAT KAN, KOM MAAR BIJ MN CRIB DAN GAAN WE EEN CLAN OPZETTEN EN OVERAL WATER DEPONEREN ENZO WANT HET IS DROOG OK GR GRquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:57 schreef Graseter het volgende:
HALLO BRANDWEER, DIT IS BARRY. IK WIL GRAAG SOLLICITEREN VOOR DE VRIJWILLIGE BRANDWEER. KAN DAT?
Nou mijn zoon, dan heb ik je wat te vertellen. Onlangs was opa TJV druk in de weer met het verbouwen van zijn berghut, zoals ene A. Hitler dat in 1934 ook had gedaan. Samen met zijn compagnon Groentetaart, wiens echte naam nimmer achterhaald is, heeft opa TJV het nodige werk in zijn hut gestoken. Kwam daar opeens een 16-jarige, mooie deerne aangelopen! Op een tot nog toe onbekende wijze kreeg deze mooie 16-jarige deerne het voor elkaar om een hele lange mijnschacht te hakken, die uitkwam in de zee. Zoon, ze was goed nat zeg! Ik werd duizelig, al mijn bloed stroomde naar een niet nader te noemen lichaamsdeel. Ik heb nog nooit zo'n nacht gehad, met schapen, koeien, Ghasts, zombies en weet ik veel allemaal nog meer! Tegen vergoeding schijnt deze jongedame ook bepaalde lichaamsdelen in haar mond te nemen. Dus als het niet lukt met die ene Dostya, er zijn meer potentiële vriendinnetjes mijn zoon!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik tevreden met mijn leven en de keuzes die ik gemaakt heb. Edoch wil ik gaarne melden dat ik hoop dat Dostya ook 16 is en een leuk meisje is die zin heeft in Ricko tampenade.
Dit verhaal was goed en deed mijn prostaat en scrotum samenwerken om voorvocht te produceren zodat ik de natheid kan compenseren. Welgedaan, mijn waarde TJVbozz!!!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:09 schreef TJV het volgende:
[..]
Nou mijn zoon, dan heb ik je wat te vertellen. Onlangs was opa TJV druk in de weer met het verbouwen van zijn berghut, zoals ene A. Hitler dat in 1934 ook had gedaan. Samen met zijn compagnon Groentetaart, wiens echte naam nimmer achterhaald is, heeft opa TJV het nodige werk in zijn hut gestoken. Kwam daar opeens een 16-jarige, mooie deerne aangelopen! Op een tot nog toe onbekende wijze kreeg deze mooie 16-jarige deerne het voor elkaar om een hele lange mijnschacht te hakken, die uitkwam in de zee. Zoon, ze was goed nat zeg! Ik werd duizelig, al mijn bloed stroomde naar een niet nader te noemen lichaamsdeel. Ik heb nog nooit zo'n nacht gehad, met schapen, koeien, Ghasts, zombies en weet ik veel allemaal nog meer! Tegen vergoeding schijnt deze jongedame ook bepaalde lichaamsdelen in haar mond te nemen. Dus als het niet lukt met die ene Dostya, er zijn meer potentiële vriendinnetjes mijn zoon!
Moraal van het verhaal: vrouwen die in de zee terecht komen zijn nat.
Zou je Anita en Henk de groeten willen doenquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dit verhaal was goed en deed mijn prostaat en scrotum samenwerken om voorvocht te produceren zodat ik de natheid kan compenseren. Welgedaan, mijn waarde TJVbozz!!!!
haha baasquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:09 schreef TJV het volgende:
[..]
Nou mijn zoon, dan heb ik je wat te vertellen. Onlangs was opa TJV druk in de weer met het verbouwen van zijn berghut, zoals ene A. Hitler dat in 1934 ook had gedaan. Samen met zijn compagnon Groentetaart, wiens echte naam nimmer achterhaald is, heeft opa TJV het nodige werk in zijn hut gestoken. Kwam daar opeens een 16-jarige, mooie deerne aangelopen! Op een tot nog toe onbekende wijze kreeg deze mooie 16-jarige deerne het voor elkaar om een hele lange mijnschacht te hakken, die uitkwam in de zee. Zoon, ze was goed nat zeg! Ik werd duizelig, al mijn bloed stroomde naar een niet nader te noemen lichaamsdeel. Ik heb nog nooit zo'n nacht gehad, met schapen, koeien, Ghasts, zombies en weet ik veel allemaal nog meer! Tegen vergoeding schijnt deze jongedame ook bepaalde lichaamsdelen in haar mond te nemen. Dus als het niet lukt met die ene Dostya, er zijn meer potentiële vriendinnetjes mijn zoon!
Moraal van het verhaal: vrouwen die in de zee terecht komen zijn nat.
Dan werkt het wel lekkerquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:29 schreef tuut-chips het volgende:
Kunnen we geen iConomy met sign-shops installeren? Werkt echt als een tiet.
Wat is de reden?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:29 schreef tuut-chips het volgende:
Kunnen we geen iConomy met sign-shops installeren? Werkt echt als een tiet.
Alleen mits naaktpicca's of picca's in poses als dit meisje doet:quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:18 schreef Toothless het volgende:
[..]
Zou je Anita en Henk de groeten willen doen
Ik val ook op halfbloedjes en volbloedjes (zoals al mijn ex-enquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ricko ik had dit niet verwacht van je, waarom kies je van die witte chocolaatjes uit man.
In survival dan ook! Je hebt een plugin die met commands of met shops werkt, kun je zelf kiezen geloof ik. Je kunt dan je items "verkopen" en er andere items voor terugkopen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:32 schreef Toothless het volgende:
[..]
Wat is de reden?
Creative is het nutteloos omdat je stuff kan spawnen
Iedereen heeft toch inmiddels zijn chests wel weer gelockt?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:47 schreef TJV het volgende:
Kan iemand die kutkneus van een l2emy bannen? Loopt steeds maar weer te jatten, kunnen wij er wat aan doen dat die plugin weg is. Iedereen doet normaal, behalve dat kutjong.
Hmm, beetje kinderachtig ja, maar hij staat in zijn rechtquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:50 schreef TJV het volgende:
Jawel, maar furnaces vergeten en hij haalt ze leeg. Kom op zeg.
Als die plugin gedeactiveerd is, moet je alles opnieuw locken. Dan heb je toch gewoon het fatsoen om overal vanaf te blijven?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:52 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Hmm, beetje kinderachtig ja, maar hij staat in zijn recht
Overleg gewoon ff met hem of brand zijn huis af. TNT kopen?
Je bent de heletijd irritant bezig, je liegt dat JEMAX een vriend van je is terwijl je voor mijn ogen z'n chest leeg plukt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:32 schreef pletvandepettenflet het volgende:
Krijg ik een ban omdat een admin grieftLekker kinderachtig weer...
Ik ben l2emy, niet JK1993..quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je bent de heletijd irritant bezig, je liegt dat JEMAX een vriend van je is terwijl je voor mijn ogen z'n chest leeg plukt.
Ban om af te koelen.
Ik heb gezien dat je jij de chests van Jemax leeg roofde. Niet JK1997quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:37 schreef pletvandepettenflet het volgende:
[..]
Ik ben l2emy, niet JK1993..
Wanneer heb ik dan gelogen dat jemax mijn vriend is??quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb gezien dat je jij de chests van Jemax leeg roofde. Niet JK1997
Als je hem straks scant met je mobiel kom je op www.mfok.nlquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:08 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Als je hem straks scant met je mobiel kom je op www.mfok.nl'k heb geen QR reader (wel gehad hoor, maar gebruik het niet)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrienden van jou hmm....quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:46 schreef tuut-chips het volgende:
Aight. Aan de admins: een vriend van mij, x Apocalypzz, wil ook op de server komen spelen. Neem aan dat dat kan?
Hij is vast zijn botenspel aan het spelenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:07 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[ afbeelding ]
Drumpie, stop is met naar je ballen te kijken
Laat me rukken man, jij kijkt er naar dat is pas vies.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:07 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[ afbeelding ]
Drumpie, stop is met naar je ballen te kijken
Hahahaha, nee ik heb na de vakantie altijd belangrijkere dingen te doen..quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:13 schreef Toothless het volgende:
[..]
Hij is vast zijn botenspel aan het spelen
Iedere keer als ik hem dat zie spelen denk ik dat hij dit is:
buttplug?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:48 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand nog een idee voor iets heeeeel groots?
kerncentrale incl generatoren e.d.?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:48 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn penis.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:48 schreef Dagoduck het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |