Ik heb vooral veel geld afgeschreven. Inclusief treinreis (in Nederland nog maar) ben je voor een avondje Arctic Monkeys met twee al meer dan 100 euro kwijt. Lekkerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:22 schreef AMDB het volgende:
Trouwens wel weer een jaar levensverwachting afgeschreven bij mezelf. Denk dat anderen hier wel wat meer jaartjes kwijt zijn

Tuurlijk, ook geen officieel statement of zoiets, maar leuk om te zien staan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:21 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
hoeft nog niks te zeggen in principe, bij lowlands zeiden ze het ook toen er nog kaarten waren..

Je ne pense pas.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:23 schreef Elusive het volgende:
volgende week worden er op 3fm natuurlijk weer per uur 10 kaarten "weggegeven"

Ik hoop het niet, laat 3FM maar lekker ver wegblijven en Snow Patrol concerten organiserenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:23 schreef Elusive het volgende:
volgende week worden er op 3fm natuurlijk weer per uur 10 kaarten "weggegeven"

gewoon alleen telkens die code opnieuw?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja na 30 keer die verdomde code in te vullen lukte het ineens wel, ik flipte.Dus inderdaad nog proberen!

quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:28 schreef MaJo het volgende:
Ja hoor, 4 kaarten!! Met dank aan mijn beste vriend

Misschien wel, moeten even kijken wie er nou precies gaan en wie niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:28 schreef Zocalo het volgende:
Als er iemand 1 over heeft hoor ik het graag. Ik geef het zo op

Ik ook.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:29 schreef Xurk het volgende:
Ik heb nog altijd naast BBB en The Chair niets gehoord en dat laat ik zo. Ik laat me lekker "Suck It And See"-ontmaagden met het album op 6 juni

Je zou mijn held zijn... houd me ajb op de hoogte!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:29 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Misschien wel, moeten even kijken wie er nou precies gaan en wie niet.

Ik ging er vanuit dat het wel goed ging komen, tot nu toe heb ik echter niets. Tot vandaag nooit problemen met Ticketmaster gehad.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:30 schreef Aisumasen het volgende:
Maar echt, waren er mensen die eerlijk dachten dat ze niet...

Nee, ik bedoelde het juist andersom, of ze dachten dat dit niet uitverkocht zou zijn in een flits.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:34 schreef tim. het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat het wel goed ging komen, tot nu toe heb ik echter niets. Tot vandaag nooit problemen met Ticketmaster gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |