Ben ik al 2 wekenquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:35 schreef Schanulleke het volgende:
Ik begin serieus te zenuwachtig te raken voor zondag.
Idd, het contrast is ook zo groot.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:35 schreef Schanulleke het volgende:
Ik begin serieus te zenuwachtig te raken voor zondag.
Het is echt alles of niets inderdaad. Ik ben bang om weer teleurgesteld te worden, maar als ze wel winnen....:Dquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, het contrast is ook zo groot.
Of je hebt een gigantische vreugde explosie: na 7 jaar kampioen, derde ster, direct in de CL, spelers blijven eerder en worden meer waard, bovendien kan er goed versterkt worden.
Of de zoveelste teleurstelling van de afgelopen jaren, met als dieptepunt dat de schaal in eigen stadion wordt weggegeven en de kans bestaat dat je de tweede plek ook gewoon misloopt.
Als ze winnen ben ik :quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:42 schreef BobW het volgende:
[..]
Het is echt alles of niets inderdaad. Ik ben bang om weer teleurgesteld te worden, maar als ze wel winnen....:D
Of voor uit te huilen, of voor feest te vieren. Hopelijk t tweedequote:Op donderdag 12 mei 2011 11:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb sowieso uit voorzorg vrij genomen maandag
Je zult toch maar examen hebbenquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb sowieso uit voorzorg vrij genomen maandag
Ik hoop, voor Ajax, maar ook voor Twente, dat Groningen minimaal een punt pakt tegen PSV. Dat zou wel recht doen aan de situatie.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:42 schreef BobW het volgende:
[..]
Het is echt alles of niets inderdaad. Ik ben bang om weer teleurgesteld te worden, maar als ze wel winnen....:D
Ik niet. Ik hoop op Ajax én PSV, want FCTquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:48 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik hoop, voor Ajax, maar ook voor Twente, dat Groningen minimaal een punt pakt tegen PSV. Dat zou wel recht doen aan de situatie.
'quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:42 schreef BobW het volgende:
[..]
Touw? Mes? Pillen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
'
Ik probeer mezelf zo goed mogelijk te wapenen tegen een teleurstelling
Midweekje Maastricht, waarbij ik zondag wegga. Zit er gewoon hard over na te denken om tijdens de wedstrijd maar te gaan rijden en na aankomst te horen wat het geworden is.....ik kan niet naar het stadion, kan niet naar een huldiging, en als ze verliezen kan ik niet autorijden van woede.quote:
Hoezo kan je niet naar een huldigingquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Midweekje Maastricht, waarbij ik zondag wegga. Zit er gewoon hard over na te denken om tijdens de wedstrijd maar te gaan rijden en na aankomst te horen wat het geworden is.....ik kan niet naar het stadion, kan niet naar een huldiging, en als ze verliezen kan ik niet autorijden van woede.
Omdat ik met mijn domme harses in de winterstop heb ingeplanned dat ik van zondag tot dinsdag dat midweekje heb geboekt, en mijn vriendin het echt niet zal pikken als ik opeens niet kanquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoezo kan je niet naar een huldiging?
Geef je haar stiekem wat slaappillenquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat ik met mijn domme harses in de winterstop heb ingeplanned dat ik van zondag tot dinsdag dat midweekje heb geboekt, en mijn vriendin het echt niet zal pikken als ik opeens niet kan
Ik ken ook iemand die na het verlies bij Den Haag uit, ook voor komend weekend een stedentrip heeft geboektquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat ik met mijn domme harses in de winterstop heb ingeplanned dat ik van zondag tot dinsdag dat midweekje heb geboekt, en mijn vriendin het echt niet zal pikken als ik opeens niet kan
Ik heb een verjaardag zondag, ik kom gewoon 4 uur te laatquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die na het verlies bij Den Haag uit, ook voor komend weekend een stedentrip heeft geboektOpzich wel begrijpelijk, na de nederlaag bij ADO was de moed bij mij ook wel verdwenen.
Ja, de schermen zijn in een kroeg vaak een stuk minderquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:07 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja tochEn in een kroeg naar de finale kijken is ook maar zo zo
...
Hoe ongezellig het misschien ook is ik kijk lekker vanaf mijn eigen bank. Tussen een groot publiek in een cafe ofzo krijg je vrij weinig van een wedstrijd mee.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, de schermen zijn in een kroeg vaak een stuk minderMaarja, Leidse is wel gezellig I guess.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe ongezellig het misschien ook is ik kijk lekker vanaf mijn eigen bank.
Nee joh. TV hard aan, en de meesten zijn wel stil.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe ongezellig het misschien ook is ik kijk lekker vanaf mijn eigen bank. Tussen een groot publiek in een cafe ofzo krijg je vrij weinig van een wedstrijd mee.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik niet. Ik hoop op Ajax én PSV, want FCT
Ik vind dat dé 2 topclubs van Nederland ook top 2 moeten blijven. Qua begroting etc. Dus PSV én Ajax CL plx.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:18 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wat hebben jullie tegen Twente? Ik denk dat PSV een grotere concurrent is hoor !
Originele top 3 (nu 2) vs Provincie clubje die nu opkomt en 'arrogant' worden (in hun ogen)quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:18 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wat hebben jullie tegen Twente? Ik denk dat PSV een grotere concurrent is hoor !
Dan moeten ze beter voetballen!quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind dat dé 2 topclubs van Nederland ook top 2 moeten blijven. Qua begroting etc. Dus PSV én Ajax CL plx.
Ik ben er wel bang voor, maar met een volle Arena, de verjaardag van De Boer én revanche...tja het kan gewoonquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Ach jo wat er ook gebeurd
[ afbeelding ]
Keep on smiling
Sorry
Maar zijn er dan serieus Ajacieden hier die er diep van binnen niet in geloven? Ik heb daar eigenlijk nog geen seconden over nagedacht.
Het thuis spelen is nu heel belangrijk, als ze uitspeelde had ik ze veel minder kans gegeven.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben er wel bang voor, maar met een volle Arena, de verjaardag van De Boer én revanche...tja het kan gewoon
Het voordeel is wel dat Ajax dit jaar redelijk effectief is zolang Ebecilio maar niet voor het doel komt. Voorgaande jaren wist je zeker dat ze eerst 5x zouden missen voordat er mogelijk een doelpunt zou vallen. Ik weet niet wat het is maar ik heb er het volste vertrouwen inquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben er wel bang voor, maar met een volle Arena, de verjaardag van De Boer én revanche...tja het kan gewoon
Jammer dat het zo moest zijn dit seizoenquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het voordeel is wel dat Ajax dit jaar redelijk effectief is zolang Ebecilio maar niet voor het doel komt. Voorgaande jaren wist je zeker dat ze eerst 5x zouden missen voordat er mogelijk een doelpunt zou vallen. Ik weet niet wat het is maar ik heb er het volste vertrouwen in
Twente zei die al.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wie heb jij eigenlijk liever kampioen? Ajax of FCT?
Oke. Jammer . Raar, PSV haat Ajax maar vice versa niet echt. FCT haat PSV, maar vice versa ook niet echtquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oke. Jammer . Raar, PSV haat Ajax maar vice versa niet echt. FCT haat PSV, maar vice versa ook niet echt
Ikquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:31 schreef Smoofie het volgende:
Ik haat PSV niet hoor. Ik haat Ajax ook niet.
[..]
Wie heb jij eigenlijk liever kampioen? Ajax of FCT?
Sterk afhankelijk van de kroeg. De kroeg waar ik ga kijken is wel aandacht voor de wedstrijd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe ongezellig het misschien ook is ik kijk lekker vanaf mijn eigen bank. Tussen een groot publiek in een cafe ofzo krijg je vrij weinig van een wedstrijd mee.
Ik typte heel wat anders!!quote:
Ik haat sowieso geen enkele club, wel heb ik een duidelijke mening over wie ik iets meer gunquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:39 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik typte heel wat anders!!K*tFoK
![]()
Ik haat PSV niet en ik haat Ajax ook niet!
Ik hou alleen van Twente!
AJAX>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>AZ>PSV>>>>>>>>>>>andere clubs>>>Feyenoord>>>FCT>FCU>>>>ADOquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik haat sowieso geen enkele club, wel heb ik een duidelijke mening over wie ik iets meer gun
Ik kom zelf uit Twente en ben heel mijn leven al voor Ajax. Allemaal kneuzen hier die vroeger allemaal voor Ajax of PSV waren en nu allemaal "ineens" voor Twente in de afgelopen 2/3 jaar.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:18 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Tukkers die voor PSV zijn, dat is ook best wel sad.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
Allemaal kneuzen hier die vroeger allemaal voor Ajax of PSV waren en nu allemaal "ineens" voor Twente in de afgelopen 2/3 jaar.
Ik ken ook wel iemand die vroeger een jaar of 10 voor Ajax was en nu voor PSV.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:47 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Tukkers die voor PSV zijn, dat is ook best wel sad.
Ik haat allebei, maar niet zo erg als het aflopen van de verdoving na mijn verstandskiesverwijder operatie. Dat bloed smaakt ook ranzigquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oke. Jammer . Raar, PSV haat Ajax maar vice versa niet echt. FCT haat PSV, maar vice versa ook niet echt
AZ en PSV?quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
AJAX>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>AZ>PSV>>>>>>>>>>>andere clubs>>>Feyenoord>>>FCT>FCU>>>>ADO
No shit, ik had extra verdoving nodig tijdens het verwijderen omdat ik het nog voelde, dus duurde het nog langer bij mij, het aflopen. Kut als je het bloed moet wegspoelen, want je voelt één hele kant nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik haat allebei, maar niet zo erg als het aflopen van de verdoving na mijn verstandskiesverwijder operatie. Dat bloed smaakt ook ranzig
Al eet je nu stront het proeft nergens naarquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik haat allebei, maar niet zo erg als het aflopen van de verdoving na mijn verstandskiesverwijder operatie. Dat bloed smaakt ook ranzig
AZ, want Noord-Holland. En ADO....Never.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
AZ en PSV?. Ik gun het Roda JC en Ado altijd wel.
tegelijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al eet je nu stront het proeft nergens naar(Paar maanden terug zelf 3 verstandkiezen laten trekken)
Tja Klomp en ik wonen op fietsafstand van Ado en dan heb ik nog een fanatieke neef als supporter ookquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
AZ, want Noord-Holland. En ADO....Never.
Nou ja, buiten ajax boeien clubs me gewoon niet, maar onze achterbuurvrouw is voor Ado en die gun ik het welquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja Klomp en ik wonen op fietsafstand van Ado en dan heb ik nog een fanatieke neef als supporter ookDaarbij kan zelfs jij er niet om heen dat ze erg leuk spelen dit jaar
.
Tegelijk? Dat doen ze toch niet meer?quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
tegelijk? Ik ook paar maanden geleden alle 4 + een andere kies
bij mij duurde het echt 1 minuut om er 2 te verwijderen, was wel lachen. Alleen nu 2 uur later werkt de verdoving uit, dat is het kutste momentquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
No shit, ik had extra verdoving nodig tijdens het verwijderen omdat ik het nog voelde, dus duurde het nog langer bij mij, het aflopen. Kut als je het bloed moet wegspoelen, want je voelt één hele kant niet
Ze spelen ook leuk. Maar tja. Het is meer door het gedrag van hun supporters/spelers. Ik ben Amsterdammerquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja Klomp en ik wonen op fietsafstand van Ado en dan heb ik nog een fanatieke neef als supporter ookDaarbij kan zelfs jij er niet om heen dat ze erg leuk spelen dit jaar
.
De spelers vallen momenteel wel mee toch, en de supporters erger ik me al te veel aan Twente PSV en Feyenoord om me ook nog aan ado te ergeren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze spelen ook leuk. Maar tja. Het is meer door het gedrag van hun supporters/spelers. Ik ben AmsterdammerEn ..pro-joods.
Nee, 2 tegelijk, en 3 weken later 3.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Tegelijk? Dat doen ze toch niet meer?
[quote]quote:bij mij duurde het echt 1 minuut om er 2 te verwijderen, was wel lachen. Alleen nu 2 uur later werkt de verdoving uit, dat is het kutste moment. En die bloedsmaak nog steeds.
Zo dacht ik vroeger ook inderdaad totdat ik zag wat voor een stel mongolen daar rondlopen. Nu gun ik ze niets meer, behalve misschien degradatiequote:
Ja, ze hebben het anti-020 sentiment overgenomen van FCU/ADO/Feyenoord.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:02 schreef msnk het volgende:
[..]
Zo dacht ik vroeger ook inderdaad totdat ik zag wat voor een stel mongolen daar rondlopen. Nu gun ik ze niets meer, behalve misschien degradatie
Je bedoelt dat je dik bent?quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, 2 tegelijk, en 3 weken later 3.
[..]
[quote]
Bij mij duurde het de 1e keer rond de 10 minuten de 2e keer iets langer want die waren niet doorgekomen. Ik had niet veel last van bloed. Alleen het kutte is dat ik érg veel eet op een dag en dat ging niet meer
Welke club niet?quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, ze hebben het anti-020 sentiment overgenomen van FCU/ADO/Feyenoord.
Neequote:Op donderdag 12 mei 2011 13:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je dik bent?
Zijn er weinig hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:04 schreef Geo3kant het volgende:
Tja, zo hebben we allemaal wel onze ervaringen met kut supporters en trolls.. jullie haten ons, wij haten jullie.. beide hypocriet![]()
Het is me wel meegevallen hier op Fok! ik dacht in het begin dit is 24/7 schelden en trollen maar er zitten nog wat mensen die iets te zeggen hebben
Ik heb nu ook wel trek ja!quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
NeeIk kan zoveel eten als ik wil, maar ik kom niet aan. En ik snoep niet, ik eet gewoon 2 a 3x warm per dag
Eiwitten ..need....moar...
Ik had voor de eerste 2 dagen 3 potten soep van Unox en 3 zakken soep van Unox ingeslagenquote:
Ik mozarella met zongedroogde tomaten en pestoquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:05 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Net een omelet met spek gebakken, hmm![]()
Ik heb weinig tegen PSV, was altijd een club waar weinig verkeerde dingen gebeurden en ze hebben meestal leuk voetbal gehad.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:04 schreef Geo3kant het volgende:
Tja, zo hebben we allemaal wel onze ervaringen met kut supporters en trolls.. jullie haten ons, wij haten jullie.. beide hypocriet![]()
Het is me wel meegevallen hier op Fok! ik dacht in het begin dit is 24/7 schelden en trollen maar er zitten nog wat mensen die iets te zeggen hebben
Ik wil weer even wat strakker worden, dus die bom olie gaat er vandaag niet in.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik mozarella met zongedroogde tomaten en pesto, geroosterd.
Same. Maar die inhaalslag hè.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:07 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik heb weinig tegen PSV, was altijd een club waar weinig verkeerde dingen gebeurden en ze hebben meestal leuk voetbal gehad.
Dat is gezond manquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik wil weer even wat strakker worden, dus die bom olie gaat er vandaag niet in.
Linkquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:03 schreef DeNummer10 het volgende:
Moet je eens een Ajax-gerelateerd topic lezen op een AZ fanpage. Lachen, gieren, brullen.
http://www.azfanpage.nl/f(...)fbe46aa63605f3b30427quote:
Ik mijn eigen bloed.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik mozarella met zongedroogde tomaten en pesto, geroosterd.
Dit vond ik wel leuk: http://www.azfanpage.nl/i(...)ikel_id=10350&page=8quote:
Ik probeerde alles weg te spelen toen ik thuis kwam, maar door de verdoving kon ik niet spoelen of slikken looolquote:
Vooral die laatste zinquote:HenkM08 @ 03-05-2011 19:04 quote dit bericht
Citaat Van den Boog: "wij subsidieren de eredivsie" Heb je een plaat voor je kop?????
Waar halen de joden haar spelers vandaan? Juist uit Alkmaar. WIJ SPONSEREN 020!!!!!
Oprotten en ga zelf opleiden!!!
Spoelen mag sowieso niet, kans op nabloeding of zo. Slikken is kut inderdaad.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik probeerde alles weg te spelen toen ik thuis kwam, maar door de verdoving kon ik niet spoelen of slikken loool
Daarom heb ik een hekel aan AZ.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:13 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Dit vond ik wel leuk: http://www.azfanpage.nl/i(...)ikel_id=10350&page=8
Zo zijn er nog meerdere te vinden, en op het forum had men ooit letterlijk een "020-topic".
Populair topic zo te zien.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:13 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Zo zijn er nog meerdere te vinden, en op het forum had men ooit letterlijk een "020-topic".
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Spoelen mag sowieso niet, kans op nabloeding of zo. Slikken is kut inderdaad.
Was niet zo boeiend, wij mochten na afloop niet spoelen of zo, wel normaal drinken. Mag sowieso niet spugenquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]? Ik was bij het AMC en ik kon gewoon spoelen hoor. Het kutste van het weghalen was iig het aanbrengen van de verdoving, die prikken gaan zo diep in je tandvlees/gehemelte en dan die druk die je voelt als ze het erin spuiten
.
Die reactiesquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:13 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
:^o , dat gebruiken ze als ze Ajax noemenquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:19 schreef Afhaalchinees het volgende:
http://www.azfanpage.nl/forum/viewtopic.php?f=10&t=5295
Ja best lachenquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
:^o , dat gebruiken ze als ze Ajax noemen
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:13 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
quote:KOLBEINN BLIJF DAN KRIJG JE VAN MIJ EEN LEKKER WIJF !!
quote:
En Twente staat boven aan dus dat wil zeggen dat ze meer winnen dan Ajax.. al die feitjes.. het zegt wel iets maar veel.. nee.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:38 schreef DeNummer10 het volgende:
Zomaar wat feitjes:
Onder De Boer won Ajax 12 van hun 16 wedstrijden, speelde er 2 gelijk en verloor er 2. Scoorde 33x en kreeg er 12 tegen.
Miralem Sulejmani scoorde in alle competities 12x sinds De Boer aan het roer staat.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:47 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
En Twente staat boven aan dus dat wil zeggen dat ze meer winnen dan Ajax.. al die feitjes.. het zegt wel iets maar veel.. nee.
In wiskunde/feitjes worden dingen zoals druk,spanning,stress,mentaliteit e.d. niet meegenomen.
Vooral de reeks die Frank neer zet in de thuiswedstrijden schept goede hoop, hij stampt het er kennelijk goed in dat Ajax thuis onverslaanbaar moet zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:38 schreef DeNummer10 het volgende:
Zomaar wat feitjes:
Onder De Boer won Ajax 12 van hun 16 wedstrijden, speelde er 2 gelijk en verloor er 2. Scoorde 33x en kreeg er 12 tegen.
Miralem Sulejmani scoorde in alle competities 12x sinds De Boer aan het roer staat.
Weheh. Hehe. Hequote:Zelfs iets voor mijn derde verjaardag sloot ik me aan bij mijn eerste club, Middelfart.
Verkoop hem maar.quote:Aissati wil toch wel weer bij Vitesse spelen
Ismail Aissati heeft zich bedacht. De middenvelder wil toch wel volgend seizoen in Arnhem spelen.
Vitesse kan daardoor de optie lichten om hem nog een seizoen van Ajax te huren. Aanvankelijk wilde hij terug naar Amsterdam en was hij volgens Frank de Boer ook welkom.
Was wel een mooie goal, als ie ze er bij de tegenstander nou ook zo in zou leggen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat beeld zal ik ook voor eeuwig herinneren bij de naam Aissati.
De hoogte is nog te begrijpen, rare stuit of zo. Maar hij richt hem ook niet eens op de keeperquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
Maar wat denkt hij op dat moment in hemels naam? Zo kun je een bal toch ook niet terug spelen.
Bestaat niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
NeeIk kan zoveel eten als ik wil, maar ik kom niet aan.
Wat doe je nu dan, nerd.quote:‘Er is veel gezegd na de bekerfinale, vooral door de spelers van Ajax’
Donderdag, 12 mei 2011 om 16:54
De Eredivisie staat voor een onvergetelijke apotheose. Zondag ontmoeten nummer twee Ajax en lijstaanvoerder FC Twente elkaar in de Amsterdam Arena, en de winnaar mag zich kampioen van Nederland noemen. De media spint garen en diverse spelers zetten zichzelf op de voorgrond. FC Twente-verdediger Peter Wisgerhof doet dat niet.
“Er is veel gezegd na de bekerfinale, vooral door de spelers van Ajax”, merkt Wisgerhof op in Metro. “Vorig jaar werden er voorafgaand aan de ontknoping van de competitie ook al dingen geroepen. Voor de bekerfinale was het rustig, misschien dat ze proberen de druk nu wat op te voeren.”
“Ik houd er niet van om dingen te roepen over de tegenstander en houd me liever met ons bezig”, gaat de verdediger verder. “Wij zijn al drie jaar een écht team. We zijn stoïcijns, dat hebben we al bewezen.”
Frank wil iemand hebben die Vermeer goed in kan schieten voorafgaand aan de wedstrijden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:02 schreef msnk het volgende:
Vreemd dat Frank Aissati graag terug wilde zien. Heeft in zijn huidige doen niets te zoeken bij een club als Ajax.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:06 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Frank wil iemand hebben die Vermeer goed in kan schieten voorafgaand aan de wedstrijden.
Inderdaadquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Nog zo'n hypocriete teringlijer bij FCT
[..]
Wat doe je nu dan, nerd.
Hem gewoon laten overtikken met Enoh je weet nooit waar de bal terecht gaat komenquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:06 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Frank wil iemand hebben die Vermeer goed in kan schieten voorafgaand aan de wedstrijden.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hem gewoon laten overtikken met Enoh je weet nooit waar de bal terecht gaat komen
Leuk interview ja. Geweldig dat die jongen zo kritisch is op zichzelf maar hoelang hij nog blijft, ik moet het nog maar met mijn eigen ogen zien.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:55 schreef Gwunnik het volgende:
pt1: http://www.goal.com/nl/ne(...)-moet-slimmer-worden
pt2:http://www.goal.com/nl/ne(...)r-we-willen-de-titel
Blijf het een relaxte, slimme jongen vinden. Bovendien zeer gemotiveerd en kritisch op zichzelf... hoop dat hij zich lang bij Ajax blijft ontwikkelen!
Rust krijgen ze dus sowieso nietquote:Ajax bekijkt de mogelijkheden om een trainingskamp te beleggen in China in de aanloop naar komend seizoen, meldt Voetbal International. De lucratieve reis zal echter alleen doorgang vinden als zondag de kampioensschaal in de wacht wordt gesleept tegen FC Twente.
Wanneer dat niet gebeurt dan speelt de ploeg van Frank de Boer in de voorrondes van de de Champions League of play-offs voor de Europa League en dat betekent dat er geen tijd vrij is voor een reis naar het Aziatisch land.
Ongeacht de afloop van de competitie begint Ajax maandag 27 juni aan de seizoensvoorbereiding. Na de eerste week in Amsterdam strijkt Ajax traditiegetrouw neer in De Lutte. De spelers met interlandverplichtingen zullen later instromen.
Ajax reist eind volgende week af om in de Verenigde Staten twee commercieel aantrekkelijke oefenduels te spelen. De Amsterdammers spelen in Amerika tegen tegen DC United en Portland Timbers.
Is altijd al zo geweest dat ze rond die tijd weer beginnen toch?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:22 schreef msnk het volgende:
[..]
Leuk interview ja. Geweldig dat die jongen zo kritisch is op zichzelf maar hoelang hij nog blijft, ik moet het nog maar met mijn eigen ogen zien.
[..]
Rust krijgen ze dus sowieso nietPluspunt; fans scharen in China kan nooit kwaad. Lucratieve shit daar
Een week of 3 rust, en dan chillen in china. Best rustgevend toch? Sowieso scheelt het om wedstrijden te spelen waar geen druk op staatquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:22 schreef msnk het volgende:
[..]
Leuk interview ja. Geweldig dat die jongen zo kritisch is op zichzelf maar hoelang hij nog blijft, ik moet het nog maar met mijn eigen ogen zien.
[..]
Rust krijgen ze dus sowieso nietPluspunt; fans scharen in China kan nooit kwaad. Lucratieve shit daar
Tot een bepaalde leeftijd wel. Ik eet gem. 3x warm per dag,veel eiwitten, en als het kan mager. Maar alleen maaltijden, geen chips, choco ofquote:
Chinaquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:32 schreef Tarado het volgende:
Kom regelmatig in China en wat promotie kan geen kwaad want het is Premier League, Premier League, dan komt Champions League, dan de andere grote competities, voor het NL voetbal is niet bijster veel aandacht hoewel de tv rechten niet veel kosten
Da's wel weer zo.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Sowieso scheelt het om wedstrijden te spelen waar geen druk op staat
geef mij maar de 6/5 regel, of zoals ze in Rusland hebben, minimaal één speler uit eigen opleiding op het veld. dan is hetquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Da's wel weer zo.
Vanaf volgend seizoen gaat de Financiel Fair Play Rule van kracht. Dat alle teams, dus ook de grote namen als Barca, Real Madrid, Man U, Man City en Chelsea, hun shit eerst op orde hebben en anders uitgesloten kunnen worden van de Champions League.
Het zal me benieuwen wat dat ons oplevert de komende 10 jaar... Echt heel veel verschil in de hiërarchie zal er niet komen denk ik.
Spelers zullen langer blijven maar tegelijkertijd verdienen wij waarschijnlijk ook minder aan transfers. Maar het is natuurlijk al heel wat als we hierdoor vaker de kwartfinales kunnen bereiken en wie weet wat nog meer
één speler lukt ze nog wel hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
geef mij maar de 6/5 regel, of zoals ze in Rusland hebben, minimaal één speler uit eigen opleiding op het veld. dan is hetFC porto, Benfica, Braga,Inter,Real,Barca,Chelsea,Man. United, Arsenal, Liverpool, AC Milan
Ik heb het ook niet zo op China, maar verdien wel mijn boterham met producten gemaakt in China.quote:
Ik bedoelde beide, 6/5 regel en één speler uit opleiding.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
één speler lukt ze nog wel hoor.
Ja, de mensen zijn ook aardig, ik ben vooral tegen het beleid. Beetje je eigen bevolking onderdrukken en de geschiedenis van Mao en 1989 verborgen houden voor de bevolking. ALleen in Hong Kong is er vrijheid. Maar volgen chinesen voetbal dan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet zo op China, maar verdien wel mijn boterham met producten gemaakt in China.
In Portugal en Spanje doen ze niet zo moeilijk over een versnelde naturaliseren als in Nederland.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik bedoelde beide, 6/5 regeler en één speler uit opleiding.
Jawel. Iets te maken met noodhulp en EU regels.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In Portugal en Spanje doen ze niet zo moeilijk over een versnelde naturaliseren als in Nederland.
Wist ik nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Chinezen zijn de grootste Man U fans in de wereld.
Hoezo, zo klein zijn ze in Engeland toch niet?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Chinezen zijn de grootste Man U fans in de wereld.
Wat heb jij trouwens een hekel aan veel dingenquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jawel. Iets te maken met noodhulp en EU regels.
[..]
Wist ik niet
Mwah..vind jij het dan oke wat de chinese regering allemaal doet?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heb jij trouwens een hekel aan veel dingen
quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hoezo, zo klein zijn ze in Engeland toch niet?
Onwetendequote:Op donderdag 12 mei 2011 17:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
geef mij maar de 6/5 regel, of zoals ze in Rusland hebben, minimaal één speler uit eigen opleiding op het veld. dan is hetFC porto, Benfica, Braga,Inter,Real,Barca,Chelsea,Man. United, Arsenal, Liverpool, AC Milan
quote:
Ajax had ook moeten winnen in Enschede, dat lucky Twente met al die ballen op de palen...quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:36 schreef Sloeber94 het volgende:
Maar wat zijn jullie conclusies nou, zonder je voorkeur voor Ajax de leidende hand te geven
Ik denk toch dat Ajax met ongeveer 3-2 wint. Omdat ze thuisspelen, en omdat Twente overmoedig wordt. Ajax heeft namelijk al heel vaak thuis van Twente gewonnen (en Twente thuis van Ajax) hierdoor acht ik de kans dat Ajax wint toch stuk groter.
Ik ga het hopen
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:53 schreef msnk het volgende:
Hangt van de opstelling af natuurlijk....
Winnen doen we sowieso wel, maar het verschil tussen een 3-2 of 4-1 zit hem dus in de opstelling.
Is helemaal niet zo gek hoor. Zou ik ook zijn als ik op een boot woondequote:
Puur vanwege het feit dat twee kampioenskandidaten tegen elkaar spelen zeker? Voor het eerst in de Eredivisie volgens mij, maar ook in het buitenland is zoiets natuurlijk best zeldzaam. Ben benieuwd hoeveel mensen er gaan kijken dan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:56 schreef Pedroso het volgende:
Hoorde vanmiddag op de radio dat de wedstrijd in 80 landen zal worden uitgezonden.
Zou wel prettig zijn als het een spannende (dat zal wel lukken) en goede wedstrijd gaat worden, beetje reclame voor het Nederlandse voetbal is nooit weg.
Wel met Ajax als winnaar natuurlijk anders kan me dat goede voetbal ook gestolen worden.
Klopt, waaronder live op Al-Jazeera.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:56 schreef Pedroso het volgende:
Hoorde vanmiddag op de radio dat de wedstrijd in 80 landen zal worden uitgezonden.
Zou wel prettig zijn als het een spannende (dat zal wel lukken) en goede wedstrijd gaat worden, beetje reclame voor het Nederlandse voetbal is nooit weg.
Wel met Ajax als winnaar natuurlijk anders kan me dat goede voetbal ook gestolen worden.
Dadelijk wordt het een gelijkspelletje..quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:24 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Ik heb ¤75 op Twente gezet, een soort van troostprijs als Ajax verliest. Als Ajax echter wint dan maakt die ¤75 me echt geen moer uit.
Win aub Ajax
Nee, als het een gelijkspel wordt dan ga ik flippen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:31 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dadelijk wordt het een gelijkspelletje..heb je helemaal niks
(of heb je dubbele kans gedaan?)
Denk het niet...quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:37 schreef hamburgerjongen het volgende:
Is de wedstrijd in NL land ook te zien zonder EL?
Nee.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:37 schreef hamburgerjongen het volgende:
Is de wedstrijd in NL land ook te zien zonder EL?
Voor 700 zou ik ze wel verkopen hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:46 schreef franklop het volgende:
jjullie al mensen gehad die geld hebben geboden op je kaartjes? Bij mij tot nu toe 66 euro per kaart
ga ze nooit weggeven natuurlijk, of er moet 100.000 worden geboden
no way, wil zelf erbij zijnquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voor 700 zou ik ze wel verkopen hoor.
Een herhaling van zetten zou een feest zijn voor de gemiddelde neutrale Vietnamese toeschouwer..quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:56 schreef Pedroso het volgende:
Maar hier zitten Ajax supporters die geen herhaling van zetten willen zien maar een winnend Ajax.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:51 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Een herhaling van zetten zou een feest zijn voor de gemiddelde neutrale Vietnamese toeschouwer..
I know, maar daar kunnen wetswijzingen voor worden aangevraagd in het geval van voetbal.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:00 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Omdat het niet mag in de EU. Zolang de spelers uit de EU komen mogen ze niet geweigerd worden. Vrij verkeer van goederen en personen enzo.
Die hebben geen schijn van kansquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
I know, maar daar kunnen wetswijzingen voor worden aangevraagd in het geval van voetbal.
In sommige competities hebben ze tóch dit soort regels. Portugese tweede divisie moet een bepaald aantal -23 Portugezen in de selectie hebben en mogen bijvoorbeeld geen non-EU spelers halen. Als ik het me goed herinner uit m'n laatste FM-game...quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:00 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Omdat het niet mag in de EU. Zolang de spelers uit de EU komen mogen ze niet geweigerd worden. Vrij verkeer van goederen en personen enzo.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:05 schreef Urquhart het volgende:
[ afbeelding ]
Ontwerp Heerenveen uitshirt van komend seizoen![]()
Rommedahl was nu gewoon een basisspeler geweest, die had je nu echt kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:08 schreef S0nic het volgende:
Ongelovelijk dat we baas Pantelic en supersub Rommedahl hebben laten gaan.
Echt ik heb Rommedahl altijd een leuke speler gevonden dus ik weet dat meerdere mensen dit hebben moeten gevonden, maar echt 2 jaar geleden werd hij nog net niet uitgekotst in het stadion. Toch knap hoe hij met zijn spel vorig seizoen toch zo'n indruk heeft achtergelaten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:08 schreef S0nic het volgende:
Op het logo na wel mooi. Is dat Breuer trouwens?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:05 schreef Urquhart het volgende:
[ afbeelding ]
Ontwerp Heerenveen uitshirt van komend seizoen![]()
Tja, wat te denken van het team: Heitinga, Vermaelen, Stam, Perez, Sneijder, Huntelaar, Davids en Gabri...daar hadden we ook kampioen mee moeten wordenquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:29 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Pantelic, Rommedahl, Suarez, Emanuelson... We hadden een veel volwassener team toen..
En tering wat is hij al jaren slecht, en toch blijft Heerenveen maar verlengenquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
Op het logo na wel mooi. Is dat Breuer trouwens?
En toch is er uitgerekend dat het Ajax van 2004 gemiddeld jonger was dan het Ajax wat er nu staat. (Al staat volwassenheid natuurlijk niet gelijk aan leeftijd).quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:29 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Pantelic, Rommedahl, Suarez, Emanuelson... We hadden een veel volwassener team toen..
Nu hebben we dan ook alleen hele jonge spelers die heel goed kunnen worden, en oudere spelers die het net niet zijn of gaan worden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En tering wat is hij al jaren slecht, en toch blijft Heerenveen maar verlengen
[..]
En toch is er uitgerekend dat het Ajax van 2004 gemiddeld jonger was dan het Ajax wat er nu staat. (Al staat volwassenheid natuurlijk niet gelijk aan leeftijd).
Dat klopt, maar dat veranderd niet dat het team gemiddeld nog net iets ouder isquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nu hebben we dan ook alleen hele jonge spelers die heel goed kunnen worden, en oudere spelers die het net niet zijn of gaan worden.
Ik legde het kwaliteitsverschil uitquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat veranderd niet dat het team gemiddeld nog net iets ouder is
v/d Wielquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:08 schreef S0nic het volgende:
Ik denk toch maar het Leidse. En ofc daarna Museum. Ervan uitgaande dat we winnenquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:07 schreef msnk het volgende:
Waar gaan jullie de wedstrijd bekijken dan? En hoeveel van jullie zie ik op het Museumplein?
Waar ik het ga bekijken geen idee, maar je zal me vast en zeker tegenkomen op het Museumplein.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:07 schreef msnk het volgende:
Waar gaan jullie de wedstrijd bekijken dan? En hoeveel van jullie zie ik op het Museumplein?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:33 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben uitgejoeld door mijn groep 6.Één leerling zag dat ik Ajaxsokjes aan had en riep heel hard: "OOOOOH JUF HEEFT AJAXSOKKEN AAN, ZE MOET DE KLAS UIT
![]()
![]()
"
Breng ze eens wat verstand bij!quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:33 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben uitgejoeld door mijn groep 6.Één leerling zag dat ik Ajaxsokjes aan had en riep heel hard: "OOOOOH JUF HEEFT AJAXSOKKEN AAN, ZE MOET DE KLAS UIT
![]()
![]()
"
Ik zou ook mijn juf uitlachen als ze voor Twente zou zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:33 schreef Jojoortje het volgende:
![]()
![]()
"
Die leerling wou jou gewoon buiten de klas nemen en gebruikte dat als excuus.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:33 schreef Jojoortje het volgende:
![]()
![]()
"
LoL.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die leerling wou jou gewoon buiten de klas nemen en gebruikte dat als excuus.
Goede vraag, ben benieuwd of El Hamdaoui wordt opgesteld.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:11 schreef Jojoortje het volgende:
Wat denken jullie dat de opstelling wordt zondag?
Scheelt toch een redelijke rel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goede vraag, ben benieuwd of El Hamdaoui wordt opgesteld.
//edit: oh, zie nu pas dat hij waarschijnlijk niet mee kan doen.
Alderweireld en Van der Wiel zijn ook weer fit dus ik verwacht weinig verrassingen eigenlijk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goede vraag, ben benieuwd of El Hamdaoui wordt opgesteld.
//edit: oh, zie nu pas dat hij waarschijnlijk niet mee kan doen.
Dude, groep 6...quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die leerling wou jou gewoon buiten de klas nemen en gebruikte dat als excuus.
Ligt eraan of Toby kan spelen... en zie net in n edit dat El Ham ws niet kan spelenquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:11 schreef Jojoortje het volgende:
Wat denken jullie dat de opstelling wordt zondag?
Klopt. Ik zou ook eerder voor hem kiezen, het is alleen een gok of hij weer zo nerveus is ja of nee.quote:
Naja zolang Chadli op links blijft staan Boilesen, maar ik vind Boilesen niet al te goed tegen een directe tegenstander.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Ik zou ook eerder voor hem kiezen, het is alleen een gok of hij weer zo nerveus is ja of nee.
Ik zeg niet dat ik Blind LB zou zetten... ik zeg alleen dat ik denk dat de Boer het gaat doen. Boilesen speelde in de bekerfinale echt niet goed. Niet alleen zenuwen, maar het kwam er gewoon niet echt uit. Toen Blind erin kwam, vond ik het iig een stuk rustiger overkomen linksachter...quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Ik zou ook eerder voor hem kiezen, het is alleen een gok of hij weer zo nerveus is ja of nee.
Blind kopte nog op de lat in de verlenging (of was t aan het eind van de reguliere speeltijd?)... kwam ook regelmatig mee op had ik het idee.quote:
Ik vond hem ook vrij blind daarin als een kip zonder kop dusquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:31 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
[..]
Blind kopte nog op de lat in de verlenging (of was t aan het eind van de reguliere speeltijd?)... kwam ook regelmatig mee op had ik het idee.
Nah... ik weet het niet hoor. Ik blijf erbij dat de linkerflank er steviger uit zag toen Blind erin kwam. Boilesen is in potentie zeker beter, dat wel... daarom is het m.i. ook een keuze voor de Boer: of meer zekerheid en minder power op links, of een gok en daardoor ook aanvallend meer brengen op die flank.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond hem ook vrij blind daarin als een kip zonder kop dus
Het is moeilijk om vergelijkingen te maken maar het scheelt natuurlijk wel of je tegenstander fris is of al een uur op het veld staat.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:36 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Nah... ik weet het niet hoor. Ik blijf erbij dat de linkerflank er steviger uit zag toen Blind erin kwam. Boilesen is in potentie zeker beter, dat wel... daarom is het m.i. ook een keuze voor de Boer: of meer zekerheid en minder power op links, of een gok en daardoor ook aanvallend meer brengen op die flank.
Ik zou het een lastige keuze vinden als ik hem was
Oh, oke.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:10 schreef msnk het volgende:
De stukjes over voetbal, ik neem aan dat Perez er voor voetbal zit, ga ik wel even kijken. Verder niet, want VARA is de afgelopen drie maanden echt zwaar bezopen bezig
Kenneth is een raar mannetje maar verder wel chill hoor GGMM
Mwa, vooruit, maar ik vind hem stiekem nog steeds een beetje zielig omdat hij toen zei dat Ajax niet meer z'n favoriete club was, puur en alleen omdat Van Basten hem niet goed genoeg vond.quote:
Hoe noemden sommigen uit dit topic dat niet zo lang geleden ook alweer.... Ohja, "emoties"quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, vooruit, maar ik vind hem stiekem nog steeds een beetje zielig omdat hij toen zei dat Ajax niet meer z'n favoriete club was, puur en alleen omdat Van Basten hem niet goed genoeg vond.
Zo kun je het ook zien ja. Nu ik er over nadenk idd best een apart figuur qua emoties. Ook dat hele "kankerneger"-incident. Ik ga toch maar kijken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:22 schreef msnk het volgende:
[..]
Hoe noemden sommigen uit dit topic dat niet zo lang geleden ook alweer.... Ohja, "emoties"
Mwa ik houd het op wat hoogstaande Married with Children humorquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo kun je het ook zien ja. Nu ik er over nadenk idd best een apart figuur qua emoties. Ook dat hele "kankerneger"-incident. Ik ga toch maar kijken.
Ik probeerde sarcastisch te zijnquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo kun je het ook zien ja. Nu ik er over nadenk idd best een apart figuur qua emoties. Ook dat hele "kankerneger"-incident. Ik ga toch maar kijken.
Oh, oeps.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:26 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik probeerde sarcastisch te zijn
jeweettogg, supporter af en zo
Klopt, maar toen had ik totaal geen spanning vooraf omdat ik bijna zeker wist dat AZ bij Excelsior die titel zou gaan pakken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:41 schreef Geo3kant het volgende:
Ze zeggen steeds 'spannender dan ooit'.. maar 2007/2008 was het spannends, dat wordt niet ingehaald denk ik.
3 kanshebbers
Uiteindelijk bleek dat heel spannend, maar AZ stond toen qua doelsaldo zo ver voor dat het nooit spannend had mogen worden natuurlijk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:41 schreef Geo3kant het volgende:
Ze zeggen steeds 'spannender dan ooit'.. maar 2007/2008 was het spannends, dat word niet ingehaald denk ik.
3 kanshebbers
Nee, nu maakt ajax een goede kans en gaan alle media die ajax fapper zijn heel erg hypen en overdrijvenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteindelijk bleek dat heel spannend, maar AZ stond toen qua doelsaldo zo ver voor dat het nooit spannend had mogen worden natuurlijk.
Plus, nu is er sprake van een directe confrontatie.
Zie m'n edit.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nee, nu maakt ajax een goede kans en gaan alle media die ajax fapper zijn heel erg hypen en overdrijven
True, Kenneth is een stuk objectiever dan Sjonniequote:Op donderdag 12 mei 2011 23:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zie m'n edit.Al scheelt het niet veel, dit is ook heel spannend natuurlijk.
Maar niet in een onderling duel. Dit is spannender!quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:41 schreef Geo3kant het volgende:
Ze zeggen steeds 'spannender dan ooit'.. maar 2007/2008 was het spannends, dat word niet ingehaald denk ik.
3 kanshebbers
Dat sowieso.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:44 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
True, Kenneth is een stuk objectiever dan Sjonnie
Precies... dit is een echte 'kampioenswedstrijd' ... niet dat het afhankelijk is van meerdere wedstrijden wie er uiteindelijk de titel pakt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:45 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Maar niet in een onderling duel. Dit is spannender!
Zou dat ook te maken hebben met het feit dat Ajax de grootste en succesvolste club van Nederland is, die al geruime tijd geen titel meer heeft gewonnen? De impact is gewoon groter.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nee, nu maakt ajax een goede kans en gaan alle media die ajax fapper zijn heel erg hypen en overdrijven
quote:Ajax wil Stekelenburg binden tot medio 2015
Ajax heeft Maarten Stekelenburg een voorstel gedaan om zijn volgend jaar aflopende contract te verlengen tot medio 2015.
De 28-jarige doelverdediger heeft het aanbod in beraad, zo bericht het AD.
“Met Ajax praten we uiteraard verder omdat de club een goede werkgever is gebleken, we gaan beschaafd met elkaar om en dat is heel wat waard in deze wereld”, zegt Stekelenburgs zaakwaarnemer Rob Jansen.
Volgens Jansen is zijn cliënt in beeld bij onder meer Schalke 04, Manchester United, Internazionale en Juventus. “Het is duidelijk dat Maarten graag een overstap naar een grote competitie en een aansprekende club maakt.”
Stekelenburg is sinds medio maart uit de roulatie nadat hij tijdens de training de duim van zijn rechterhand brak. Zijn honneurs onder de lat worden waargenomen door Kenneth Vermeer.
Zou me niet zo veel uitmakenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik droomde vannacht dat Sigthorsson niet naar Ajax wou
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:14 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
Ik droomde vannacht dat AJAX 3-1 won
De laatstequote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:24 schreef muzas het volgende:
Stel nou dat jullie zouden mogen kiezen;
een makkelijk 4-0 overwinning, en bij rust al 3-0.
of.
bij rust 1-1 en in de 90' het winnende doelpunt?
In de bekerfinale maakte jullie zelfs de eerste 2 treffers dus zo veel vertrouwen zou ik er niet in hebben.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:29 schreef Tarado het volgende:
Zolang wij maar de eerste treffer maken heb ik wel vertrouwen in een goede afloop, als het eenmaal 0-1 wordt dan lijkt het me met deze spelersgroep onhaalbaar dit nog om te zetten in winst
ja dat is inderdaad relatiefquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
In de bekerfinale maakte jullie zelfs de eerste 2 treffers dus zo veel vertrouwen zou ik er niet in hebben.
Slaat inderdaad nergens op, volgens mij zijn de shirts in de handel sowieso zonder sterren, die kan je er dan toch op laten borduren?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:45 schreef muzas het volgende:
[..]6 tot 9 maanden? voor wát? Het is een extra ster d'r op borduren... Is het handwerk ofzo?
Inderdaadquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:54 schreef mash_ het volgende:
Laten we eerst die 3e ster maar eens halen voordat we ons zorgen gaan maken of hij wel of niet op de shirts komt.
Adidas moet natuurlijk eerst de voorraad zonder derde ster kwijt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:39 schreef vanBoeschoten het volgende:
![]()
'Ajax ook volgend seizoen zonder derde ster op shirt'
Ajax kan zondagmiddag de gewilde landstitel voor zich opeisen door FC Twente in een rechtstreekse confrontatie te verslaan. Een eventueel kampioenschap zorgt ervoor dat Ajacieden eindelijk de felbegeerde derde ster bemachtigen, althans dat was tot op heden de veronderstelling.
De sterren op het shirt van Ajax zijn een verwijzing naar het aantal kampioenschappen. Iedere gouden ster staat voor tien titels. Ondanks de mogelijk dertigste titel, en daarmee de derde ster, blijven de shirts ook volgend seizoen echter verschoond van de eervolle uiting omdat de nieuwe Ajax-tenues al geproduceerd zijn.
'Dat is een proces waar zes tot negen maanden overheen gaan. Dan weet je dus nog niet of Ajax kampioen wordt,' verklaart hoofd marketing van Adidas, Frank Basters, aan het AD.
De marketeer meldt namens de kledingsponsor dat het eventuele shirt met drie sterren pas in het seizoen 2012/13 verkrijgbaar is.
David Endt, teammanager van de Amsterdammers, kan niet wakker liggen van de vertraging. Hij vindt het geen probleem dat de eventuele verwijzing naar de dertigste titel op het tricot wordt geborduurd. 'Zo hoort het. Je moet die ster kunnen voelen.'
Zolang Ajax maar wint, maar liever de eerste. Anders houdt mijn hart het niet uitquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:24 schreef muzas het volgende:
Stel nou dat jullie zouden mogen kiezen;
een makkelijk 4-0 overwinning, en bij rust al 3-0.
of.
bij rust 1-1 en in de 90' het winnende doelpunt?
Het is ook gewoon een lulverhaal, maar wat verwacht je anders van het ADquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:01 schreef Roi het volgende:
[..]
Adidas moet natuurlijk eerst de voorraad zonder derde ster kwijt.
Het AD praat wel vaker poep.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een lulverhaal, maar wat verwacht je anders van het AD
ajaxlife Ajax Life
Geen paniek! Als Ajax kampioen wordt, staan er gewoon drie sterren op de shirts die de Ajacieden in seizoen 2011/2012 dragen.
Inderdaad, als Johan Derksen op maandagavond wat roept staat het bij hun meteen online als nieuwsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het AD praat wel vaker poep.
Sowieso, mensen die reageren op de FPquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:28 schreef Saekerhett het volgende:
Ajax in 2011/2012 nog zonder derde ster
Frontpage neemt het maar klakkeloos over als het AD het zegt
Sowieso, waarom zou een feyenoorder pro Ajax zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:35 schreef msnk het volgende:
Al die reacties over Vink ook
Stel dat hij echt pro-Ajax zou zijn dan zal hij dat na aaaaaaal die reacties van mensen, en afhankelijk van wat er vanavond bij VI wordt gezegd, echt niet laten blijken. Eerder het tegenovergestelde.
Hij is ooit mishandeld door een Duitse boer, en ik geloof sowieso niet in partijdige scheidsrechters in Nederland. Wel durf ik te stellen dat er een aantal gewoon verschrikkelijk slecht zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sowieso, waarom zou een feyenoorder pro Ajax zijn.
Ik vind het moeilijk te geloven dat scheidsrechters geen sterke mening hebben over een club als Ajax. Het zijn namelijk mensen die zich actief bezighouden met voetbal, geen vrouwelijke politici.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:36 schreef Littlerabbit het volgende:
en ik geloof sowieso niet in partijdige scheidsrechters in Nederland.
Als je qua resultaat afhankelijk bent van de scheids heb je nooit een top wedstrijd gespeeld en zondag moet iedereen supertop zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk te geloven dat scheidsrechters geen sterke mening hebben over een club als Ajax. Het zijn namelijk mensen die zich actief bezighouden met voetbal, geen vrouwelijke politici.
Hetzelfde geldt voor clubs als Real, Barça, Galatasaray, Fenerbahçe etc.
Dat sowieso ja. Wil me niet indekken of zo hoor, ik weet dat we winnen zondag maar dat zoveel mensen elders zeggen dat dat door Vink zijn partijdigheid zal zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je qua resultaat afhankelijk bent van de scheids heb je nooit een top wedstrijd gespeeld en zondag moet iedereen supertop zijn.
Ik bedoel maar, de bekerfinale was beslist door het gevolg van een fout van blom, lullig maar die 2-1 en 2-2 waren toch wel heel makkelijk weggegeven zonder dat de scheids er iets mee te maken had
Ze vergeten er wel bij te zeggen dat het ons wel de beker heeft gekost. Aangezien de overtreding waar het 3de doelpunt uit viel helemaal geen overtreding was.quote:Hoe zou de Eredivisie verlopen zijn als scheidsrechters de beschikking hadden over videobeelden om hun beslissingen te nemen? Een interessante vraag, waarmee de krant De Pers aan de slag ging. Alle 65 wedstrijden die Ajax en FC Twente tot nu toe speelden, werden geanalyseerd. Conclusie: de fouten van de scheidsrechters maakten niet uit.
Wel terecht: rood voor Douglas bij AZ. © anp De Pers telde in totaal 32 foute beslissingen van de diverse arbiters, die van belang waren (niet gegeven strafschoppen, onterechte rode kaarten, buitenspeldoelpunten, enz.). Daarvan waren er 15 wel en 17 niet van invloed op het resultaat.
Ajax werd voor de winterstop het meest 'genaaid'. Onder Martin Jol hadden de Amsterdammers 3,5 punten te weinig. FC Twente werd juist gematst in die fase en had 5 punten teveel. Na de winter was het precies omgekeerd. Onder Frank de Boer had Ajax vaak geluk dat beslissingen in het voordeel van de Amsterdammers uitvielen. Twente had een paar keer pech.
FC Twente zou, als scheidsrechters geen fout gemaakt zouden hebben 70,1 punt hebben gehad in plaats van de huidige 71. Ajax komt op 70,2 uit, tegen de 70 in werkelijkheid.
Hoe De Pers aan de getallen achter de komma komt, wordt niet helemaal duidelijk. Wel blijkt dat de veelvuldig bekritiseerde arbiters uiteindelijk geen invloed hebben gehad.
(Redactie)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+ dat het wel degelijk uitmaakt dat Twente een punt meer heeft in de laatste wedstrijd. Als Twente kwam met het idee dat ze moesten winnen lag er ook een andere spanning op die ploeg.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:03 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ze vergeten er wel bij te zeggen dat het ons wel de beker heeft gekost. Aangezien de overtreding waar het 3de doelpunt uit viel helemaal geen overtreding was.
Dat ook nog inderdaad.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:06 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
+ dat het wel degelijk uitmaakt dat Twente een punt meer heeft in de laatste wedstrijd. Als Twente kwam met het idee dat ze moesten winnen lag er ook een andere spanning op die ploeg.
Tja.. achteraf lullen, het bericht geeft toch aan dat aan het einde van het seizoen beide clubs evenveel benadeeld worden.. Toevallig Ajax dan net ook in die beker, maar ergens anders hebben jullie dan 3 punten in de competitie gewonnen met een slechte beslissing.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:06 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
+ dat het wel degelijk uitmaakt dat Twente een punt meer heeft in de laatste wedstrijd. Als Twente kwam met het idee dat ze moesten winnen lag er ook een andere spanning op die ploeg.
Ondertussen klopt het bericht niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:11 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Tja.. achteraf lullen, het bericht geeft toch aan dat aan het einde van het seizoen beide clubs evenveel benadeeld worden.. Toevallig Ajax dan net ook in die beker, maar ergens anders hebben jullie dan 3 punten in de competitie gewonnen met een slechte beslissing.
Daarnaast als Twente op een gelijkspelletje gaat spelen is misschien juist gunstig voor jullie, want hoeft maar 1x fout te gaan en ze verliezen (en wellicht 3e worden). Ik denk dat Twente ook gewoon komt om te winnen.
Klopt, maar het gebeurd overal.. Real scoorde een geldig doelpunt (andere wedstrijd geworden tegen Barca), Bayern vorig jaar 3 meter buitenspel .. werd goed gekeurd stonden uit eindelijk in de finale.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ondertussen klopt het bericht niet.
Twente zou 1 punt minder moeten hebben en dan dus gelijk staan met Ajax.
Je kunt er natuurlijk niets aan veranderen en om nou een scheidsrechter de schuld te geven van een punt achterstand gaat me wat te ver, maar het ging mij eigenlijk meer om de bekerfinale. De competitie kwam er bij.
Het haalt hun eigen artikeltje wel flink onderuit natuurlijk. Ze zeggen dat het niks uitmaakt maar een onterecht een punt meer hebben is natuurlijk een enorm voordeel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:11 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Tja.. achteraf lullen, het bericht geeft toch aan dat aan het einde van het seizoen beide clubs evenveel benadeeld worden.. Toevallig Ajax dan net ook in die beker, maar ergens anders hebben jullie dan 3 punten in de competitie gewonnen met een slechte beslissing.
Daarnaast als Twente op een gelijkspelletje gaat spelen is misschien juist gunstig voor jullie, want hoeft maar 1x fout te gaan en ze verliezen (en wellicht 3e worden). Ik denk dat Twente ook gewoon komt om te winnen.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:46 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja maar.... ja maar.... ik wil niet meer wachten![]()
![]()
Het is natuurlijk ook niet iets wat puur op Ajax slaat. Elke ploeg heeft er wel eens last van.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:20 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Klopt, maar het gebeurd overal.. Real scoorde een geldig doelpunt (andere wedstrijd geworden tegen Barca), Bayern vorig jaar 3 meter buitenspel .. werd goed gekeurd stonden uit eindelijk in de finale.
Genoeg voorbeelden te bedenken.. maar geen een land die zegt wij doen niet meer mee aan het WK of CL voordat er video beelden komen omdat dit soort dingen uit te bannen.
JELELELELEELELE AJAX AMSTERDAM!!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:02 schreef msnk het volgende:
Weet nog steeds niet waar ik ga kijken. Het Leidse zal wel weer te overvol raken om de wedstrijd überhaupt een beetje te kunnen volgen![]()
Boeiend ook echt eigenlijkDe huldiging is het allerbelangrijkste
Eindelijk weer kampioen
Oeh = bijnaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:02 schreef msnk het volgende:
Weet nog steeds niet waar ik ga kijken. Het Leidse zal wel weer te overvol raken om de wedstrijd überhaupt een beetje te kunnen volgen![]()
Boeiend ook echt eigenlijkDe huldiging is het allerbelangrijkste
Eindelijk weer kampioen
Dit inderdaad, je hoeft de wedstrijd helemaal niet te zienquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:16 schreef muzas het volgende:
[..]
Oeh = bijna
JAAAJAAJAHAAHAJAJAHAAJAAHJA = raak
NEEEHH!! kk kk kk GODVERGODVER = ook raak.
Ik denk Leidse, sowieso in het centrumquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:26 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik zit dus nog te twijfelen tussen het leidse en het supportershome. Ik denk het home, al heb ik geen idee waarom
Nog 3 nachtjes en je verkering is uitquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:32 schreef Jojoortje het volgende:
Nog twee nachtjes slapen en dan eindelijk kampioen!!!!
Zou echt heerlijk zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:32 schreef Jojoortje het volgende:
Nog twee nachtjes slapen en dan eindelijk kampioen!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |