Tussen vraag 1 en vraag 2 van hem was het ook 3 dagen stil hoor. En de SMS'es zijn steeds 's nachts, tussen 12 en 3 of zo. Misschien dat ie dan in beschonken staat is na een studentenfeestje of zoquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou dan weten we al wat zijn volgende smsje gaat worden he
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:09 schreef L-E het volgende:
Godver, telefoonrekening van 100,-
Zo maar eens mijn bundel uitbreiden.
Ach, same old shit..quote:
Dat, en alle MMSjes van onze blote borsten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het komt door onze nachtelijke telefoonseks he?
Ik hoor het over een paar dagen welquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tussen vraag 1 en vraag 2 van hem was het ook 3 dagen stil hoor. En de SMS'es zijn steeds 's nachts, tussen 12 en 3 of zo. Misschien dat ie dan in beschonken staat is na een studentenfeestje of zo
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat, en alle MMSjes van onze blote borsten.
quote:
Tuurlijk. Ik mag niet praten met m'n mond vol, maar fokken kan bestquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hoor het over een paar dagen wel
Tieten zijn ook heel bijzonder!quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
jij trut! Ik dacht dat we iets bijzonders hadden
Dat ben ik dan ook wel waardquote:
Dan heb je L-E ws niet betaald.quote:
De woekerprijzen ook.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
On that note, heb je ook piemelfoto's?
[..]
Jij zegt het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |