quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:30 schreef Toverheks het volgende:
o ja en ik zeg het maar gelijk, Flip Flapdrol is straks de winnaar
nee let maar op voor 99% ken ik wel eens gelijk krijgen, en dan mag je me aanrakenquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:32 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Zie je dat in je glazen bol?
Jo is de overduidelijke en verdiendewinnares van de 100.000. Ik hoop dat ze er nieuwe tieten voor koopt en dat die krengen ontploffen.
Hoezo Flip , welke redenatie zit hier achter?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee let maar op voor 99% ken ik wel eens gelijk krijgen, en dan mag je me aanraken
omdat iedereen verwacht dat Beppie gaat winnen, en omdat Flip stille wateren hebben diepe gronden is nee iets zegt me al lang dat Flip de kanshebber is.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:35 schreef Freule het volgende:
[..]
Hoezo Flip , welke redenatie zit hier achter?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee let maar op voor 99% ken ik wel eens gelijk krijgen, en dan mag je me aanraken
oke ben eens benieuwd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
omdat iedereen verwacht dat Beppie gaat winnen, en omdat Flip stille wateren hebben diepe gronden is nee iets zegt me al lang dat Flip de kanshebber is.
mijn man zegt dit ookquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
omdat iedereen verwacht dat Beppie gaat winnen, en omdat Flip stille wateren hebben diepe gronden is nee iets zegt me al lang dat Flip de kanshebber is.
Of omdat beppie en flip al een relatie hadden voor SST en het dan niet opvalt dat Jo toch de pot wint samen met flip dus.........quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mijn cluppiequote:Op donderdag 12 mei 2011 11:36 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]Ik mag misschien Toverheks aanraken
![]()
Weet je ook wie landskampioen wordt zondag? Als je het verkeerde antwoord geeft WIL ik je niet eens meer aanraken![]()
![]()
he jij onthoud alles ja dat heb ik een paar keer gepost, heel Dennis bestaat niet Flip en Jo hadden al iets met elkaar ( denk ik nog steeds he)quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:37 schreef knagsje het volgende:
[..]
Of omdat beppie en flip al een relatie hadden voor SST en het dan niet opvalt dat Jo toch de pot wint samen met flip dus.........
Hoe of waar heb je dat vandaan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:37 schreef knagsje het volgende:
[..]
Of omdat beppie en flip al een relatie hadden voor SST en het dan niet opvalt dat Jo toch de pot wint samen met flip dus.........
Oke jij komt op mijn ignore lijstjequote:Op donderdag 12 mei 2011 11:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mijn cluppie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en dan blijf ik binnen want dan staat me stad op zijn kop
![]()
he ik ben met een AJAX hart gboren he, en wordt netjes uitgestrooid op het AJAX veldjequote:Op donderdag 12 mei 2011 11:41 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Oke jij komt op mijn ignore lijstje![]()
nee hoor Twente wordt kampioen!! En Jo wint Secret Story !
toen ik het opperde verklaarde velen mij voor zogekalseendeur maar toen ik het een paar keer herhaald werd ging iedereen ook twijfelenquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:43 schreef knagsje het volgende:
[..]
een speculatie maar zou zo maar waar kunnen zijn....
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
he ik ben met een AJAX hart gboren he, en wordt netjes uitgestrooid op het AJAX veldje
Heksje tochquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
he ik ben met een AJAX hart gboren he, en wordt netjes uitgestrooid op het AJAX veldje
Je zult maar met een AJAX hart geboren zijn....quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |