Kan je nagaanquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:11 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je bent zo boos dat je het 2x post?
wij ook allemaal bellen natuurlijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:12 schreef Reksie1981 het volgende:
Ohnee!
bel net naar 0909-1392 en die lijn is niet meer in gebruik.
Niet zo gek dat Karim weinig stemmen krijgt dan he.
hebben ze mijn stofzuigerobot gejat? Ik ga onmiddellijk aangifte doen! Endemol heeft met zijn klauwen van mijn robot af te blijven! Als Madelief hem op heterdaad betrapt, dan is hij zijn kuiten niet zeker!quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:11 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Staan toch ook maar 3 mensen in? En een voorgeprogrammeerde robot.
alweer? was gister ook alquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:12 schreef Reksie1981 het volgende:
Ohnee!
bel net naar 0909-1392 en die lijn is niet meer in gebruik.
Niet zo gek dat Karim weinig stemmen krijgt dan he.
laat madelief haar tanden er maar inzetten, hij verdient niet anders met ze joanna als winnaresquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:13 schreef MargrietV het volgende:
[..]
hebben ze mijn stofzuigerobot gejat? Ik ga onmiddellijk aangifte doen! Endemol heeft met zijn klauwen van mijn robot af te blijven! Als Madelief hem op heterdaad betrapt, dan is hij zijn kuiten niet zeker!
Joanna kan lekker pijpen denk ik.. Of ze doet het samen met MaJo. Een trio, de droom van elke stem!quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:14 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
laat madelief haar tanden er maar inzetten, hij verdient niet anders met ze joanna als winnares
nou als je op die 2 kickt dan ben je nie goeeeeddddquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:15 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Joanna kan lekker pijpen denk ik.. Of ze doet het samen met MaJo. Een trio, de droom van elke stem!
De stem is dan ook nie goeeeedddd!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:16 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nou als je op die 2 kickt dan ben je nie goeeeedddd
ik stem maar even niet danquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:15 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Joanna kan lekker pijpen denk ik.. Of ze doet het samen met MaJo. Een trio, de droom van elke stem!
nou die is volgens mij ook echt nie goeeeddddddquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:16 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
De stem is dan ook nie goeeeedddd!!
Wtfquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:15 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
misschien heeft ze ook wel een nep oog.....hup oog eruit en raggen maar in der oogkas...quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:18 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
WtfIk denk het niet, die moet om de 2 seconden wel weer wat zeggen dat ze het zo goed doet!
Boete van een ton zou leuk zijnquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:18 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Zojuist heeft ons een email bereikt van iemand die Endemol heeft geschreven over de gang van zaken tijdens het promoten van de bewoners. Endemol spreekt over commerciële acties van Joanna haar moeder die niet toegestaan zijn. Zij is namens de zender en producent hier op aangesproken die hier waarschijnlijk consequenties aan verbinden. Lees hieronder de mail van Endemol.
bron: Nowlive
is al oud en doen ze niks meequote:Op donderdag 12 mei 2011 11:18 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Zojuist heeft ons een email bereikt van iemand die Endemol heeft geschreven over de gang van zaken tijdens het promoten van de bewoners. Endemol spreekt over commerciële acties van Joanna haar moeder die niet toegestaan zijn. Zij is namens de zender en producent hier op aangesproken die hier waarschijnlijk consequenties aan verbinden. Lees hieronder de mail van Endemol.
bron: Nowlive
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |