Ik maar 4 kilo aangekomen. Wel allemaal eh.. in eh.. de eerste 3 maanden van dit jaarquote:
Ik 10quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik maar 4 kilo aangekomen. Wel allemaal eh.. in eh.. de eerste 3 maanden van dit jaar.
wie wie wiequote:Op donderdag 12 mei 2011 10:44 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb m'n ex-FOK!ker gedumpt in 2006. Dat was eh.. het enige noemenswaardige denk ik.
Ik heb er nog last van.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:44 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb m'n ex-FOK!ker gedumpt in 2006. Dat was eh.. het enige noemenswaardige denk ik.
Mnah, hij is niet zo bekend hoor. Hij zag op het MBO m'n FoBo en had zich speciaal voor mij op FOK! geregistreerd.quote:
quote:
Stalker of lief?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mnah, hij is niet zo bekend hoor. Hij zag op het MBO m'n FoBo en had zich speciaal voor mij op FOK! geregistreerd.
Wel schattig.quote:
Nee joh!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:47 schreef rhubarbje het volgende:
Wat echt? Waren jullie een stel? Nee toch?
ja sorry ik zit mobiel dus loop wat achter tekens omdat een post maken zo lang duurtquote:
Alleen in gedachte waren wij dat. Tot ik JD ontmoette. Toen begreep ik waarom ze voor hem is gegaan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:47 schreef rhubarbje het volgende:
Wat echt? Waren jullie een stel? Nee toch?
Geeft niet, ik ken dat gevoel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:50 schreef rhubarbje het volgende:
ja sorry ik zit mobiel dus loop wat achter tekens omdat een post maken zo lang duurt
Ik kende je nog niet in 2006. Althans, niet van het SC'en.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:53 schreef Anthraxx het volgende:
Alleen in gedachte waren wij dat. Tot ik JD ontmoette. Toen begreep ik waarom ze voor hem is gegaan.
Hedde gij een bril tegenwoordig ja?!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:59 schreef Q. het volgende:
Vroeger, toen ik nog geen bril op moest om hoofdpijnloos door het leven te gaan..
Oeh, ik had nog een foto tegoed.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:59 schreef Q. het volgende:
Vroeger, toen ik nog geen bril op moest om hoofdpijnloos door het leven te gaan..
Ik stalk je al sinds je CU2 profielquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kende je nog niet in 2006. Althans, niet van het SC'en.
Je moet hem eigenlijk in het echt zien, een foto doet er geen recht aan.quote:
Niet altijd, vaak wel. Te vaak.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hedde gij een bril tegenwoordig ja?!
GOD NEE?! Volgens mij bestaat dat trouwens nog steedsquote:
Heldin!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:59 schreef CherryLips het volgende:
Sega Mega Drive, Friends, Take That, Nirvana
Volgens mij vervalt je profiel ofzo, ik wilde die van mij ooit nog een keer opzoeken maar daar zat toen een ander blaag op.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
GOD NEE?! Volgens mij bestaat dat trouwens nog steeds.
Ik weet m'n inloggegevens niet meer om het te deleten.
Ik was een Super Nintendo Nerd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:59 schreef CherryLips het volgende:
Sega Mega Drive, Friends, Take That, Nirvana
Ohh oké. Dat zal dan wel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:02 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij vervalt je profiel ofzo, ik wilde die van mij ooit nog een keer opzoeken maar daar zat toen een ander blaag op.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:02 schreef CherryLips het volgende:
En die knakker die me stalkte op m'n mobiel en toen hebben we z'n nummer op CU2night gezet
http://www.cu2.nl/geilkoekje/ was het toch?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
GOD NEE?! Volgens mij bestaat dat trouwens nog steeds.
Ik weet m'n inloggegevens niet meer om het te deleten.
Ik kom misschien nog wel langs Utrecht eind deze maand.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Je moet hem eigenlijk in het echt zien, een foto doet er geen recht aan.![]()
Maar zal er binnenkort eentje sturen.
met van dat verrotte htmlquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
http://www.cu2.nl/geilkoekje/ was het toch?
Voor jou wel ja.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:04 schreef Anthraxx het volgende:
http://www.cu2.nl/geilkoekje/ was het toch?
Tof! Kom je dan een bakkie doen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:04 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik kom misschien nog wel langs Utrecht eind deze maand.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:02 schreef CherryLips het volgende:
En die knakker die me stalkte op m'n mobiel en toen hebben we z'n nummer op CU2night gezet
Zo lang het thee isquote:
Wat is de jouwe eigenlijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb je profiel al gevonden op cu2night hoor Q.
Je weet me te vinden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:27 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Zo lang het thee is. Ik laat het nog wel even weten, of het doorgaat hangt af van energie en financiën
.
Ik deed dat bij MSN.nl ofzo. Wel een toffe 'internetvrind' aan overgehouden trouwens.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:29 schreef CherryLips het volgende:
chatten op tripodof hoe dat ook heette.
Oh, dus dat onfatsoenlijke voorstel was van jou. Dat verklaart een boel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb je profiel al gevonden op cu2night hoor Q.
chatmarathons van 24 uurquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik deed dat bij MSN.nl ofzo. Wel een toffe 'internetvrind' aan overgehouden trouwens.
Ik zat altijd op IRC, ergens tussen 1996 en 2008, daarna ben ik er definitief mee gestopt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:29 schreef CherryLips het volgende:
chatten op tripodof hoe dat ook heette.
mIRCquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit altijd op IRC, ergens tussen 1996 en 2008, daarna ben ik er definitief mee gestopt.
Dat verschilt per spelquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:36 schreef CherryLips het volgende:
Nu heb ik zin om de Sega Mega Drive weer aan te sluiten. Zo jammer dat je niet kunt saven
Batterij van het spelquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat verschilt per spel. En als het niet werkt bij een spel waar het wel zou moeten, dan is de batterij van het spel op.
Bij mij deed ie het niet meerquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:36 schreef CherryLips het volgende:
Nu heb ik zin om de Sega Mega Drive weer aan te sluiten. Zo jammer dat je niet kunt saven
Lief.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
chatmarathons van 24 uursamen met de vriendin van school. en zij hield er d'r huidige man aan over.
Is dat zo?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:39 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig hebben ze de oude Sonicspellen op de DS uitgebracht
Vet!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog een briljant spel liggen:
[ afbeelding ]
http://www.bol.com/nl/p/g(...)007630730/index.htmlquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is dat zo?. Ik heb wel een Sonic Megacollectie op de PS3.
Oja, die heb ik dus voor de PS.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/g(...)007630730/index.html
M'n zus zette bij voetbal altijd zo'n stom varken in het doel, en dan kwam mijn Elvira en die ging hem dan doodknuffelenquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus zette bij voetbal altijd zo'n stom varken in het doel, en dan kwam mijn Elvira en die ging hem dan doodknuffelenterwijl m'n Bugs Bunny ondertussen 30 keer scoorde
of die met sylvester en tweety en dat tweety een drankje had waarmee hij heel eng en groot werd en sylvester (jij dus) opvrat. we zaten gillend voor de tvquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]![]()
. Ik was ook behoorlijk maf van dat spelletje met Donald Duck.
Duizenden keren uitgespeeld ook.
Over drie weken raak ik de nieuwe Wii aanquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:48 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb ze nog staan. Alle varianten. In de kast. Van de NES tot aan de Wii.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Over drie weken raak ik de nieuwe Wii aan
Ik raak liever Kuukske of CL aanquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Over drie weken raak ik de nieuwe Wii aan
quote:
die zijn bang, dus rennen altijd weg bij mij.quote:
Nee hoor!quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
die zijn bang, dus rennen altijd weg bij mij.
ik heb nog nooit weg kunnen rennenquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
die zijn bang, dus rennen altijd weg bij mij.
Kun je nagaan!quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb nog nooit weg kunnen rennen
Welk genre?quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:39 schreef Bengeltje het volgende:
Spelletjes.Wie weet er nog een leuk spel voor kinect/xbox.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |