abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96683591
quote:
7s.gif Op donderdag 12 mei 2011 03:08 schreef gamezz het volgende:

[..]

Praat hem nu niet aan de harddrugs. :')
Nouja zou dat wat uitmaken? Als ik hoor hoe MLiG over het leven denkt zou het voor hem misschien een uitkomst zijn.
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_96683595
quote:
7s.gif Op donderdag 12 mei 2011 03:08 schreef gamezz het volgende:

[..]

Praat hem nu niet aan de harddrugs. :')
:P zolang hij het met mate doet vind ik het prima, maar ik zou het niemand aanraden :)
Rustig aan.
pi_96683597
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 03:10 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Nouja zou dat wat uitmaken? Als ik hoor hoe MLiG over het leven denkt zou het voor hem misschien een uitkomst zijn.
Juist dat maakt hem gevoelig voor verslaving, en dan kom je in hele diepe shit terecht. Drugs zijn echt geen oplossing.
pi_96683598
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 03:10 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

moet hij natuurlijk wel de mensen opzoeken en sociale drugs nemen... niet van die geestverruimende / spirituele troep:P
Rustig aan.
pi_96683608
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 03:12 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

maar ik zou het niemand aanraden :)
Doe dat dan ook niet. :P
pi_96683612
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 03:13 schreef gamezz het volgende:

[..]

Drugs zijn echt geen oplossing.
Dat klopt. Mijn post was dan ook cynisch bedoeld.
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_96683622
Maare MLiG, ben je dan echt zo godsgruwelijk lelijk dat je zo'n laag zelfbeeld hebt?
pi_96683623
quote:
7s.gif Op donderdag 12 mei 2011 03:15 schreef gamezz het volgende:

[..]

Doe dat dan ook niet. :P
doe ik dat ergens dan? ik noem alleen wat voordelen op, en dat ik het geniaal zou vinden,
ik zou het ook geen probleem vinden als hij het met mate zou gebruiken, maar drugs iemand aanraden is bij voorbaat al een slechte zaak, dat moet dat persoon zelf lekker bepalen of hij daar behoefte aan heeft...
Rustig aan.
pi_96683669
kga pitte, dood hier
Rustig aan.
pi_96683713
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:25 schreef Godshand het volgende:

[..]

Jij zorgt toch dat boners terugkomen? :')

Heb je drank op ofzo,
meestal reageer je als een wesp gestoken op dergelijke post :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o Ik vroeg me precies hetzelfde af, vond je ook al best anders reageren dan normaal :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door HappyGirl91 op 12-05-2011 03:47:44 (smileyfail) ]
  donderdag 12 mei 2011 @ 04:33:44 #111
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96683761
oke, i kzit een beetje tv te kijken
en ik zag de herhaling van eevandag van woensdagavond
]

ze hebben het over het boek " daten is meten" , en er zijn 2 datecoachen. een man en een vrouw.

en die vrouw draagt een rode jurk en een bloemetje in het haar(op theorie gebaseerd )
en gaat mannen aanspreken

en die man gaat vrouwen in de supermarkt aanspreken.

er is mij vaak gezegd dat ik domme dingen doe, maar wie is hier nou dom blijkbaar(!). ik zei toch dat versiertheorie toepassen kon. ook in nederland. eenvandaag laat het zien

ik zag infield filmpjes van ze, en het ziet er in het nederlands ook wel aardig goed uit,

dit geeft me moed voor straks voor het eventuele douglas meisje

alleen ze maken het kwa montage een beetje belachelijk alsof er formules inzitten, alsof het algebra is ofzo.

de uitzending is NOG niet online.
link: http://www.eenvandaag.nl/binnenland/37808/daten_is_meten_

het is wel leuk om nederlandse mensen infield te zien!!!!! daar heb ik nog niet veel beeldmateriaal van, op de 1 of andere manier is het toch anders dan al die amerikaanse pua van mystery, pickup101 , mehowk-nogwat, en al die anderen.

ik heb het boek niet, maar ik heb al de amerikaanse theorie van openers in daygame, en dat shields van vrouwen dan omlaag zijn.
en dat pas na enkele zinnen de shields pas omhoog komen(dat ze zich realiseren dat ze misschien wel versierd worden). en dat dan alles "langzamer" gaat dan in het nachtleven, maar eigenlijk hetzelfde is.

het is een slechtere oefenplek dan in het nachtleven volgens de amerikaanse literatuur, omdat in het nachtleven je op heel veel mensen, en heel snel kan oefenen. maar dit van eenvandaag ziet er leuk uit :D

vanavond post ik misschien me ervaringen van straks bij de douglas.

[ Bericht 3% gewijzigd door mylifeisgrey op 12-05-2011 05:47:45 ]
pi_96683809
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 04:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
oke, i kzit een beetje tv te kijken
en ik zag de herhaling van eevandag van woensdagavond
]

ze hebben het over het boek " daten is meten" , en er zijn 2 datecoachen. een man en een vrouw.

en die vrouw draagt een rode jurk en een bloemetje in het haar(op theorie gebaseerd )
en gaat mannen aanspreken

en die man gaat vrouwen in de supermarkt aanspreken.

er is mij vaak gezegd dat ik domme dingen doe, maar wie is hier nou dom blijkbaar(!). ik zei toch dat het kon versiertheorie toepassen. ook in nederland. eenvandaag laat het zien

ik zag infield filmpjes van ze, en het ziet er in het nederlands ook wel aardig goed uit,

dit geeft me moed voor straks voor het eventuele douglas meisje

alleen ze maken het kwa montage een beetje belachelijk alsof er formules inzitten, alsof het algebra is ofzo.

link: http://www.eenvandaag.nl/binnenland/37808/daten_is_meten_

het is wel leuk om nederlandse mensen infield te zien!!!!! daar heb ik nog niet veel beeldmateriaal van, op de 1 of andere manier is het toch anders dan al die amerikaanse pua van mystery, pickup101 , mehowk-nogwat, en al die anderen.

ik heb het boek niet, maar ik heb al de amerikaanse theorie van openers in daygame, en dat shields van vrouwen dan omlaag zijn.
en dat pas na enkele zinnen de shields pas omhoog komen(dat ze zich realiseren dat ze misschien wel versierd worden). en dat dan alles "langzamer" gaat dan in het nachtleven, maar eigenlijk hetzelfde is.

het is een slechtere oefenplek dan in het nachtleven volgens de amerikaanse literatuur, omdat in het nachtleven je op heel veel mensen, en heel snel kan oefenen. maar dit van eenvandaag ziet er leuk uit :D

vanavond post ik misschien me ervaringen van straks bij de douglas.
Sorry maar ik snap echt niets van je verhaal..
Al die theorieen, boeken en sjit.. ik vind het allemaal onzin.
Maar goed als het jou helpt, maak er gebruik van ^O^
  donderdag 12 mei 2011 @ 06:44:39 #113
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96683884
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 05:43 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

nou, ik ben bezig met pua-benadertechnieken en pua-versiermodellen proberen toe te passen .

en iemand postte:
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 23:54 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Nee dat zeg ik. Realiseer je trouwens ook dat al die films, net als PUA, allemaal uit amerika komt. Dat is belangrijk, omdat daar een andere cultuur heerst dan hier. De verschillen lijken misschien klein, maar versieren, mensen ontmoeten, daten en relaties zijn echt verschillend. Zaken die in Amerika perfect uit de verf kunnen komen, zouden hier totaal de plank mis kunnen slaan.
maar het is dus niet helemaal zo. al zal het hier wel iets anders zijn(ander type vrouw)
het was gewoon bij eenvandaag!
was echt leuk om die nederlandse infield-beelden te zien. ik heb zelf niet veel succes meegemaakt, dus ik heb geen flauw idee hoe "gasten versieren" en wat er nou eigenlijk precies gebeurd. ik zie het alleen gebeuren op een afstandje.

misschien dat het in nederland ook nog wel een hit gaat worden. ik heb soms het gevoel dat ik soms voorloop met dingen.... wie weet :P

[ Bericht 1% gewijzigd door mylifeisgrey op 12-05-2011 06:52:16 ]
  donderdag 12 mei 2011 @ 08:41:24 #114
341159 WinterBreeze
blaast zachtjes in je nek
pi_96684932
quote:
k heb zelf niet veel succes meegemaakt, dus ik heb geen flauw idee hoe "gasten versieren" en wat er nou eigenlijk precies gebeurd. ik zie het alleen gebeuren op een afstandje.
Als je niet weet hoe 'normale' mensen überhaupt leven, kun je ook niet zomaar even op het niveau komen dat je iemand gaat binnenslepen met PUA. PUA vereist namelijk ook nogal wat gezond verstand.
Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
pi_96686438
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:16 schreef Supersoep het volgende:
Je bent er gewoon nog te klein voor joh, ren maar naar je bedje en vergeet je lollie niet.
Fuuuuuccckkk hou nou eens op over die lollie, ik word er gek van (en het gaat niet eens over mij)
Finally, someone let me out of my cage
  donderdag 12 mei 2011 @ 09:50:32 #116
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96686537
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 05:43 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Het helpt hem ook niet hoor, en het is ook onzin. ;)
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  donderdag 12 mei 2011 @ 10:21:52 #117
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96687671
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 04:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
er is mij vaak gezegd dat ik domme dingen doe, maar wie is hier nou dom blijkbaar(!). ik zei toch dat versiertheorie toepassen kon. ook in nederland. eenvandaag laat het zien
Niemand heeft gezegd dat op iemand aflopen en daar een praatje mee gaan maken verkeerd is. Wat wel verkeerd is en gewoon NIET werkt zijn die standaard patronen of schema's die je denkt te kunnen gaan toepassen. Zolang je daar bij blijft ga je echt iedere keer keihard op je bek omdat de dame in kwestie zich gegarandeerd niet aan je vooraf uitgedokterde schema gaat houden. DAT is wat mensen hier zeggen en dat is allesbehalve dom.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96688795
quote:
14s.gif Op donderdag 12 mei 2011 00:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
In conclusion, zodat het allemaal heel ontopic is en het morgen niet weggemod wordt:

Luchtig en gekscherend kunnen kletsen over seks-gerelateerde situaties kan erg aantrekkelijk zijn. Je maakt het een niet te serieus onderwerp, zodat je gesprekspartner zich comfortabel voelt bij het idee. En je komt niet opdringerig over terwijl je het toch spannend maakt.

Bovendien wordt er gelachen, en dat werkt al-tijd goed voor de chemistry. :Y
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar jij praat nooit eens luchtig over seks, het is altijd heel serieus en zo?

Anders snap ik wel ja dat je nooit met vreemden erover praat, dat je het meteen te intiem vindt terwijl het vaak niks voorstelt.
Is het belangrijk om dat te kunnen dan? Ik kan dat ook heel slecht omdat ik me erg ongemakkelijk voel bij het onderwerp en enorm ga blozen. Dat is een van de weinige dingen die mij aan het blozen krijgt.
  donderdag 12 mei 2011 @ 10:51:38 #119
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96688875
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:49 schreef benzin het volgende:
Is het belangrijk om dat te kunnen dan? Ik kan dat ook heel slecht omdat ik me erg ongemakkelijk voel bij het onderwerp en enorm ga blozen. Dat is een van de weinige dingen die mij aan het blozen krijgt.
Ik heb het nog nooit tijdens een date over seks gehad eigenlijk. Niet dat ik daar een issue mee zou hebben maar ik vind het wat raar staan om dat zelf ter sprake te brengen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96689233
Protip: Ga niet in op die rare posts van MLIG. Die moet je niet eens lezen.
Ron Paul 2012
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:04:44 #121
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96689391
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:01 schreef Supersoep het volgende:
Protip: Ga niet in op die rare posts van MLIG. Die moet je niet eens lezen.
Ik erger me er nogal aan dat hij mensen die hem tips geven 'dom' noemt, terwijl deze mensen een stuk meer succes hebben in versieren e.d. dan hij heeft.
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:05:23 #122
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96689423
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:49 schreef benzin het volgende:

[..]

[..]

Denk niet dat het heel belangrijk is hoor. Maar het helpt wel. :)
En blozen doe ik ook. Om alles.
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:51 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik heb het nog nooit tijdens een date over seks gehad eigenlijk. Niet dat ik daar een issue mee zou hebben maar ik vind het wat raar staan om dat zelf ter sprake te brengen.
Het is ook nogal een verschil om het echt over seks te hebben (wat doe je zoal in bed? :') ) of om gekscherend een opmerking te maken over ochtendboners die vervelend zijn als je je moeder tegenkomt op de gang. Om maar een voorbeeld dat voorbij kwam in het vorige topic te noemen ;)

Met 'luchtig over seks-gerelateerde onderwerpen praten' doelen we dus vooral op dat laatste. ;)
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:11:34 #123
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_96689700
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:05 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Denk niet dat het heel belangrijk is hoor. Maar het helpt wel. :)
En blozen doe ik ook. Om alles.

[..]

Het is ook nogal een verschil om het echt over seks te hebben (wat doe je zoal in bed? :') ) of om gekscherend een opmerking te maken over ochtendboners die vervelend zijn als je je moeder tegenkomt op de gang. Om maar een voorbeeld dat voorbij kwam in het vorige topic te noemen ;)

Met 'luchtig over seks-gerelateerde onderwerpen praten' doelen we dus vooral op dat laatste. ;)
ja ik zou ook blozen als ik tijdens een date moest zeggen dat ik nog bij mijn moeder woon
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_96689864
Het ligt eraan , ik heb het met een iemand maar die kent mij ook en die weet ook dat daarin heel makkelijk ben en vrolijk meedoe, terwijl sommige meiden er gauwer geschokt door zijn.
Ik denk dat je ook een inschatting moet kunnen maken van wie kan het wel hebben en wie niet. De meiden die niet heel meisjesachtig zijn weten het wel te waarderen, denk bij de meisjesmeisje-achtige meiden niet.
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:20:16 #125
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96690125
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:14 schreef formerjellybean het volgende:
Het ligt eraan , ik heb het met een iemand maar die kent mij ook en die weet ook dat daarin heel makkelijk ben en vrolijk meedoe, terwijl sommige meiden er gauwer geschokt door zijn.
Ik denk dat je ook een inschatting moet kunnen maken van wie kan het wel hebben en wie niet. De meiden die niet heel meisjesachtig zijn weten het wel te waarderen, denk bij de meisjesmeisje-achtige meiden niet.
Dat is helemaal waar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')