abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 mei 2011 @ 02:31:28 #76
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96683372
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 02:22 schreef gamezz het volgende:

[..]

Bedenk wel dat kassameisjes daar niet zitten voor hun lol, en er dus niet op zitten te wachten om door een random gast versierd te worden. :P Misschien moet je het eens proberen op plaatsen waar vrouwen komen om uit te gaan.
ja nou, ik doe toch ook nooit wat. ik zou niet durven.

alleen ik had haar al paar keer gehad.

ook een keer eerder toen was het vet druk ineens in de winkel, en ik dacht echt van hoe kan dat nou weer.
en toen vroeg ik of het altijd op vrijdagmiddag rond 11 uur sochtends zo druk was. en toen zei ze dat het "met vlagen soms kwam".

en een paar keer erna zat ze op een gegeven moment heel ongemakkelijk te verzitten op de stoel, en toen was ik aan de beurt, en toen zei k zo van : "zit je nu eindelijk goed?", met een beetje een lach. ze was net klaar met verzitten.
en toen zei ze zo van : "ja hor".
en toen had ik zo bananen gekocht, en die moesten bij een kassa gewogen worden, en de weegschaal stond bij andere kassa.
en toen pakte ze die zo, en toen zei ik van : "ahh eindelijk, en dan moet je nu weer weg, en opstaan" . en toen zei ze van "ja" en ging ze weg die groente wegen.

en een andere keer kwam er ineens zo een pen bij de boodschappen voor mij erbij. en toen zei ik zo van toen ze hem alweer pakte van , "ohja dat is jou pen toch"
en zei zo van "ja".
en toen ik zo van:"ja, ik dacht al.... ik heb toch geen pen gekocht, en ineens lag hij er hier tussen."
en toen zei zij :"ja, ik heb hem hier liggen, en dan vaak laat ik hem perongeluk zo daarheen geraken, en dan raak ik hem vaak kwijt" .

en toen ik van :"haha, oh eigenlijk best erg dat je hem kwijtraakt dan, vooral als je pennentekort hebt. ik raak ook altijd pennen kwijt"
en toen zei iets van , blabla, nieuwe pen dan nodig
en toen ik van :" jaa, maar je gebruikt hem toch alleen voor statiegeld bonnetjes ongeldig te maken na ze te hebben verwerkt".
en toen zei van : "ja".

en toen dacht ik nog van... haha, nu zouden mensen die haar lastigvallen avances gaan maken dat ze die pen maar moet gaan gebruiken o mhaar nummer op te schrijven. maar toen deed ik maar niets meer, want ik wil niet lastig zijn.
het is gewoon oefenen weetjewel

en ik ben inb4 : kassameisjes vinden je stom, en je moet ze niet lastig vallen.
maar ik vind het zo net zo ongemakkelijk gaan, en zelfs beter dan als ik zoals altijd doe van oogcontact vermijden, en onrustig gedrag vertonen

[ Bericht 2% gewijzigd door mylifeisgrey op 12-05-2011 02:42:21 ]
pi_96683377
quote:
7s.gif Op donderdag 12 mei 2011 02:30 schreef gamezz het volgende:

[..]

Of ze denkt ''Weer die creepy dude met zijn gladde praatjes...".
Misschien dat het per uitzondering wel eens leuk gevonden wordt, maar over het algemeen zitten ze daar echt niet op te wachten hoor om dat hele dagen te horen van allemaal willekeurige klanten.
kben nog jong, ik forceer niks bij een meisje dus als ze arrogant terugdoet dan zal ik tegen haar nooit meer iets zeggen (maar dit is van een afstand redelijk af te lezen hoor..)
Rustig aan.
pi_96683387
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 02:31 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

en ze zat op een gegeven moment heel ongemakkelijk te verzitten op de stoel, en toen was ik aan de beurt, en toen zei k zo van : "zit je nu eindelijk goed?", met een beetje een lach. ze was net klaar met verzitten.
en toen had ik zo bananen gekocht, en die moesten bij een kassa gewogen worden, en de weegschaal stond bij andere kassa.
en toen pakte ze die zo, en toen zei ik van : "ahh eindelijk, en dan moet je nu weer weg, en opstaan" . en toen zei ze van "ja" en ging ze weg die groente wegen.

en een andere keer kwam er ineens zo een pen bij de boodschappen voor mij erbij. en toen zei ik zo van toen ze hem alweer pakte van , "ohja dat is jou pen toch"
en zei zo van "ja".
en toen ik zo van:"ja, ik dacht al.... ik heb toch geen pen gekocht, en ineens lag hij er hier tussen."
en toen zei zij :"ja, ik heb hem hier liggen, en dan vaak laat ik hem perongeluk zo daarheen geraken, en dan raak ik hem vaak kwijt" .

en toen ik van :"haha, oh eigenlijk best erg dat je hem kwijtraakt dan, vooral als je pennentekort hebt. ik raak ook altijd pennen kwijt"
en toen ik van :" jaa, maar je gebruikt hem toch alleen voor statiegeld bonnetjes ongeldig te maken na ze te hebben verwerkt".

en toen dacht ik nog van... haha, nu zouden mensen die haar lastigvallen avances gaan maken dat ze die pen maar moet gaan gebruiken o mhaar nummer op te schrijven. maar toen deed ik maar niets meer, want ik wil niet lastig zijn.
zoals je het nu verteld komt het tamelijk deprimerend over.. maar dat kan ook gewoon zo zijn omdat je je zo voelt, loop eens door die winkel heen en ga je vrolijk voelen ofzo, en vertel het positief en met een lach? (tenzij ze arrogant kijkt en gewoon niks met je te maken wilt hebben uiteraard)

maar een beetje gevatte opmerking over iets raars wat iemand doet kan iedereen waarderen :)
Rustig aan.
pi_96683388
Vrouwen die arrogant doen zijn vaak onzeker, weten zich geen houding aan te geven. Moet je even doorheen prikken :)
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_96683398
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 02:31 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

en ze zat op een gegeven moment heel ongemakkelijk te verzitten op de stoel, en toen was ik aan de beurt, en toen zei k zo van : "zit je nu eindelijk goed?", met een beetje een lach. ze was net klaar met verzitten.

en zei zo van "ja".

Oh, op die manier. Dan is het wel een mooie situatie om te oefenen ja als je daar moeite mee hebt.
pi_96683399
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 02:35 schreef GroenerDanGras het volgende:
Vrouwen die arrogant doen zijn vaak onzeker, weten zich geen houding aan te geven. Moet je even doorheen prikken :)
/ ik val niet op onzekere vrouwen, doorheen prikken... als een meisje het serieus niet arrogant bedoelt en gewoon onzeker is, dan wilt ze het van binnen ook wel weer goedmaken als ze doorheeft dat het tamelijk onrechtvaardig is hoe ze je behandeld heeft... en daar kan je haar een handje in helpen door haar gewoon kort op haar onrechtvaardige handelen te wijzen.. zonder ruzie te stoken of iets dergelijks

en de reactie van meisjes die gewoon niet onzeker zijn zijn (vooral de eerste keren uiteraard) een stuk leuker.
Rustig aan.
pi_96683422
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 02:37 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

en de reactie van meisjes die gewoon niet onzeker zijn zijn (vooral de eerste keren uiteraard) een stuk leuker.
Ja spontane meisjes zijn natuurlijk het leukst
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
  donderdag 12 mei 2011 @ 02:48:38 #83
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96683456
quote:
7s.gif Op donderdag 12 mei 2011 02:37 schreef gamezz het volgende:

[..]

Oh, op die manier. Dan is het wel een mooie situatie om te oefenen ja als je daar moeite mee hebt.
ik heb wel een vraag over kassameisjes he.

sinds enkele keren, wordt me elke keer gevraagd of ik geld wil bijpinnen, of het gedrag "Gepast" wil pinnen, of zelfde bedrag wil pinnen, of andere moeilijke woorden als ik besluit met pin te betalen.

voorheen deden ze dat nooit.
is dat nou nieuwe policy dat managers vinden dat de medewerksters dat altijd moeten vragen tegenwoordig?

of is het nou dat ik "volwassener" lijk, alsof ik een groot leven heb, en winkel en boodschappen doe, en me tussen de andere "Volwassene" bevind die het prettig vinden om geld erbij op te nemen bij de supermarkt.

of is het dat ik voorheen een autist leek die onbenaderbaar was?

waarom doen ze dat ineens? ik snap het niet
pi_96683480
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 02:48 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

sinds enkele keren, wordt me elke keer gevraagd of ik geld wil bijpinnen, of het gedrag "Gepast" wil pinnen, of zelfde bedrag wil pinnen, of andere moeilijke woorden als ik besluit met pin te betalen.

is dat nou nieuwe policy dat managers vinden dat de medewerksters dat altijd moeten vragen tegenwoordig?

of is het nou dat ik "volwassener" lijk, alsof ik een groot leven heb, en winkel en boodschappen doe, en me tussen de andere "Volwassene" bevind die het prettig vinden om geld erbij op te nemen bij de supermarkt.

dus je lijkt al niet meer op een autist?
gaat de goede kant op man, hou het ff vol, want je bent serieus al beter bezig dan gemiddeld persoon aangezien je gewoon lekker over situaties begint te lullen zoals met die stoel en die pen (y), nu alleen nog met een beetje extra oogcontact en een glimlach en je zult versteld staan
Rustig aan.
pi_96683482
quote:

[..]

Vraag het ze zou ik zeggen..
pi_96683488
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 02:53 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Vraag het ze zou ik zeggen..
haha, jezus dit topic brengt me wel op ideeën hoor, lekker kassa meisjes trollen zometeen:p
Rustig aan.
pi_96683492
Ja dit gaat echt nergens meer over..
pi_96683506
er zijn 1 miljoen vrijgezellen in Nederland.. zit vast wel iemand voor je tussen mylifeisgrey :)
pi_96683509
quote:

[..]

Geen idee, nooit wat van gemerkt. Ik wist wel dat sommige supermarkten die dienst wel hadden, maar bij de C1000 en de AH is dat al jaren afgeschaft volgens mij. En dat ze er direct om vragen heb ik nog nooit van gehoord, wat voor supermarkt is dat dan? En kreeg je die vraag eerst nooit bij diezelfde supermarkt? Dan lijkt het me inderdaad een verandering van policy. Helemaal als ze het aan de klanten voor je ook vragen. Let daar dan maar eens op.
Want het lijkt me sterk dat dat aan je attitude ligt. Of het was gewoon toevallig, je hoeft niet overal wat achter te zoeken.
pi_96683514
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 02:54 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ja dit gaat echt nergens meer over..
haha, kvind het tamelijk zielig, onze vriend grijs moet gewoon ff serieus aan de paddos - wel de lichte legale variant, ''truffels'' heten ze, je gaat er van filosoferen en nadenken over dingen (ze hebben bijnaam philosopher stones)

als je serieus gericht gaat nadenken over bepaalde zaken kan je versteld raken van wat voorn ideeën je er van krijgt.
Rustig aan.
pi_96683537
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 02:56 schreef GroenerDanGras het volgende:
er zijn 1 miljoen vrijgezellen in Nederland.. zit vast wel iemand voor je tussen mylifeisgrey :)
Of hij stelt te hoge eisen. :P
pi_96683543
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 02:57 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

haha, kvind het tamelijk zielig, die gozer moet gewoon ff serieus aan de paddos - wel de lichte legale variant, ''truffels'' heten ze, je gaat er van filosoferen en nadenken over dingen (ze hebben bijnaam philosopher stones)

als je serieus gericht gaat nadenken over bepaalde zaken kan je versteld raken van wat voorn ideeën je er van krijgt.
Ja nou.. ik blijf liever mezelf ;)

Het enige vrouwelijke contact de laatste maanden is met een kassameisje en gaat over een 'pen' en een 'stoel' :')
pi_96683552
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 03:01 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Ja nou.. ik blijf liever mezelf ;)

Het enige vrouwelijke contact de laatste maanden is met een kassameisje en gaat over een 'pen' en een 'stoel' :')
je blijft ook gewoon jezelf, tis propaganda dat als je die zooi neemt (in kleine dosis) dat je geen controle hebt over je eigen doen en laten.. je gaat alleen als een malle nadenken over zooi
Rustig aan.
pi_96683560
@ MLiG waarom probeer je het niet via internet een dame te hosselen :P? Zo moeilijk is het niet zeker als ze toch niet zien hoe je eruit ziet, dat komt later pas.

Heb je al nederlandse meiden gevonden op het forum dat ik je laats gaf? Dat social anxiety. Maybe zit daar wel iets tussen voor je.
pi_96683564
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 03:02 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

je blijft ook gewoon jezelf, tis propaganda dat als je die zooi neemt (in kleine dosis) dat je geen controle hebt over je eigen doen en laten.. je gaat alleen als een malle nadenken over zooi
Ja of hij gaat lekker stappen met een grammetje coke, flink wat bier erbij. Schijt hebben en mooi lullen met iedereen ^O^
pi_96683571
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 03:04 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Ja of hij gaat lekker stappen met een grammetje coke, flink wat bier erbij. Schijt hebben en mooi lullen met iedereen ^O^
dat zou brilliant zijn ja, of gewoon XTC lekker gedwongen blij zijn gewoon :P
Rustig aan.
pi_96683572
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 03:00 schreef gamezz het volgende:

[..]

Of hij stelt te hoge eisen. :P
Zijn eisen zijn heel redelijk en aanvaardbaar. Het moet een klein lief schattig meisje zijn die hem heel lief diep in zijn ogen kan aankijken.
  donderdag 12 mei 2011 @ 03:07:57 #98
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96683576
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 03:04 schreef richard_prf het volgende:
@ MLiG waarom probeer je het niet via internet een dame te hosselen :P? Zo moeilijk is het niet zeker als ze toch niet zien hoe je eruit ziet, dat komt later pas.

Heb je al nederlandse meiden gevonden op het forum dat ik je laats gaf? Dat social anxiety. Maybe zit daar wel iets tussen voor je.
nee, het is al een weken terug dat ik dat forum inderdaad weet. maar ik heb er amper tijd ingestoken. echt wat ik de hele dag doe is me ook een beetje onduidelijk.

ik heb wel een nederlands forum gevonden. maar registreren lukt me nog niet wegens technisch probleem ergens.
pi_96683579
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 03:06 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

dat zou brilliant zijn ja, of gewoon XTC lekker gedwongen blij zijn gewoon :P
Praat hem nu niet aan de harddrugs. :')
pi_96683584
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 03:07 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee, het is al een weken terug dat ik dat forum inderdaad weet. maar ik heb er amper tijd ingestoken. echt wat ik de hele dag doe is me ook een beetje onduidelijk.

ik heb wel een nederlands forum gevonden. maar registreren lukt me nog niet wegens technisch probleem ergens.
Paiq is wel een goede datingsite.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')