abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96700835
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:47 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb altijd van die eenzijdige klikken. :')
:P
Finally, someone let me out of my cage
pi_96700865
:') :D

Edit- LOL, realiseer me nu pas dat je het waarschijnlijk over die Geraldine hebt :')
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:43 schreef minibeer het volgende:

[..]

Dat lijtk me juist wel representatief :)
Ja, je hebt ook wel gelijk - ik bedoelde eigenlijk meer niet-representatief in de zin van het feit dat ik bijvoorbeeld dingen die de meeste vrouwen kansloos zouden vinden schattig vind :') Maar dat was hier helemaal niet aan de orde, dus ja :D
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:51:03 #273
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96700927
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:44 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Hier kan dat sowieso niet opgelost worden, en ze posten genoeg dingen die andere mensen logischerwijs voor het hoofd stoten. Moeten we dan alleen maar poeslief en aardig blijven omdat ze zo zielig zijn?
Het komt ook nauwelijks tot een serieus gesprek hierover. Het nivo ligt te laag.
The view from nowhere.
pi_96700978
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:51 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Het komt ook nauwelijks tot een serieus gesprek hierover. Het nivo ligt te laag.
Die serieuze gesprekken zijn allemaal al een keer gevoerd. Er wordt alleen niks mee gedaan en even later komen ze weer hetzelfde riedeltje afdraaien. Dus daar wordt ook niets mee opgeschoten lijkt me.
pi_96701053
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:29 schreef deelnemer het volgende:
Wel veel arrogante posten van mensen die menen dat hun voorkeur beter is dan die van anderen. Weinig begrip voor problemen van mensen, als je ze niet zomaar kan begrijpen of oplossen.
Ik zal even een voorbeeld aanhalen van iets wat jij arrogant vindt. Even opletten. Plaats jezelf even uit JOUW gesloten visie dat alles en iedereen die kritisch reageren, zogenaamd zich niet kunnen inleven.

Er is een reden dat ik, en anderen, onze mening superieur achten boven mensen als MLIG. Omdat het surrealisten zijn die hun hele leven hebben vergald. Dan mag je naar redelijkheid aannemen dat hun visies niet echt kloppen. Maar goed, hier een voorbeeld.

Als versieren niet zo makkelijk gaat #74

Hier geef ik duidelijk antwoord op zijn stelling dat een vriendin alles op gaat lossen. Hij leeft met het waanidee dat een vriendin hem gelijk eindeloos vertrouwen geeft, terwijl hij in andere posts aangeeft juist problemen te hebben ondervonden wanneer vrouwen toenadering zochten. Maar dat houdt hij dan even achterwege als hij "onomstotelijk" wil vastleggen dat z'n theorie over vriendinnen klopt en dat het alles voor hem zal oplossen.

Jij vindt dat arrogant dat ik dan 100% beweer dat hij fout denkt. Dan ben je niet goed wijs. Ik vertik het om hem in een fantasie te laten leven. Als je hem gelijk geeft, zelfs op sarcastische wijze, neemt hij het alsnog serieus. Jij bent vooralsnog degene die enorm fout bezig is met je lieve aanpak, dat MLIG wel op een "zeer prettige manier gestoord is". Wat ben je dan gevaarlijk bezig, Deelnemer. Deze jongen komt niet buiten, vindt zijn eigen meningen (die zijn leven tot nu toe hebben vergald) superieur aan de onze en erkent zijn problemen nauwelijks. Oplossingen zoekt hij al helemaal niet.

Als versieren niet zo makkelijk gaat #74

Dat jij hem dan positieve woorden toestopt nadat hij dramatisch slechte posts maakt, is ongelofelijk.

Zulke mensen SNAPPEN HET NIET tenzij je duidelijk bent. Kijk hier hoe hij bijvoorbeeld m'n post enorm letterlijk neemt en niet snapt dat ik maar wat loop te plagen. Waarom doet hij dat? Omdat hij zoiets pakt, wat hij ook doet met jouw positieve woorden, en z'n denkbeelden daarmee bevestigt. Elke bevestiging is welkom en daarom is het cruciaal dat je hem geen bevestiging geeft.

Als versieren niet zo makkelijk gaat #73

Met Richard is dit precies hetzelfde. Ik kom volgens jou arrogant over omdat ik zijn gedrag op harde wijze afkeur. Het is zijn leven, Deelnemer. Zijn verantwoordelijkheid. Als hij mensen continu van zich afstoot en nog steeds verder gaat met z'n kutgedrag, dan verdient hij z'n huidige situatie. Als zo iemand niet wakker geschud kan worden, gaat hij aan jouw liefkozend geblaat al helemaal niks hebben.

Ik denk dat het tijd is dat je eens stopt met die pretentieuze houding van je omdat je zogenaamd een wetenschapper bent. Echt. Je hebt er volgens mij enkel moeite mee omdat "hardere" posts wegens demonstraties van stupide acties het niveau verlagen. En oeioei, dat is niet aan jou besteedt. Want je bent intellectueel.
Ron Paul 2012
pi_96701061
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:52 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Die serieuze gesprekken zijn allemaal al een keer gevoerd. Er wordt alleen niks mee gedaan en even later komen ze weer hetzelfde riedeltje afdraaien. Dus daar wordt ook niets mee opgeschoten lijkt me.
Ja, en deze discussie is al heel vaak gevoerd. Schiet ook niks op. Negeer ze gewoon of negeer ze niet als je je geroepen voelt om te reageren (dat is alleen deelnemer dus). Dan zijn ze zo weg.
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:55:29 #277
269400 Djieluh
Flagged For Awesome
pi_96701134
Ik vind dat er teveel over wat nagedacht over alles. Je moet niet gaan denken van, als ik nu dit doe? zal er dan dit gebeuren?

Dus, gewoon relax en niet te zeer op zoek zijn. Dat voelen, zien en ruiken de dames van 10 kilometer afstand. Rechtop lopen en lachen.

Oh en misschien ook nog een zin die wel van toepassing is: Be yourself, everyone else is already taken.
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:55:55 #278
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96701154
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:52 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

In therapie is dat niet anders hoor. Sessies lopen jaren. Jullie hebben een verkeert verwachtingspatroon. De vraag is of je bereid bent er dieper in door te dringen, maar daarvoor ligt het nivo te laag. Je moet dus proberen je in te leven in de frustratie die eraan ten grondslag ligt. Je bent niet eens oud genoeg om zulke lange frustraties te kennen.
The view from nowhere.
pi_96701210
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:55 schreef deelnemer het volgende:

[..]

In therapie is dat niet anders hoor. Sessies lopen jaren. Jullie hebben een verkeert verwachtingspatroon. De vraag is of je bereid bent er dieper in door te dringen, maar daarvoor ligt het nivo te laag. Je moet dus proberen je in te leven in de frustratie die eraan ten grondslag ligt. Je bent niet eens oud genoeg om zulke lange frustraties te kennen.
Dit topic is geen therapie die jaren gaat lopen. Daarom handelen we daar ook niet naar. Ik denk daarom dat jouw verwachtingspatroon nogal krom is, maar enige zelfreflectie bezit je volgens mij niet.
Ron Paul 2012
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:57:44 #280
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96701239
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:39 schreef Catbert het volgende:

[..]

God, gaat er weer een lopen janken. Je zal ook eens kritiek krijgen zeg, reageer je in het echte leven ook zo?
Catbert, geloof me jij dit soort dingen niet begrijpt.
The view from nowhere.
pi_96701297
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:55 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ga jij ze dan lekker helpen met dat hoge niveau van jou. Dat overigens echt enorm van je post afstraalt, nee echt.
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:59:52 #282
135395 Spork
spoon? fork!
pi_96701332
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:55 schreef Djieluh het volgende:
Ik vind dat er teveel over wat nagedacht over alles. Je moet niet gaan denken van, als ik nu dit doe? zal er dan dit gebeuren?

Dus, gewoon relax en niet te zeer op zoek zijn. Dat voelen, zien en ruiken de dames van 10 kilometer afstand. Rechtop lopen en lachen.
Net als de eerdere opmerking van catbert, waarheid als een koe maar al zo vaak gezegd en lang niet zo gemakkelijk als het klinkt. probeer eens niet aan een roze olifant te denken. je ziet een meisje (of bent/gaat ermee in gesprek) en je moet opeens niet meer denken aan alles wat mis kan gaan? dat is gewoon heel erg moeilijk, jezelf dwingen relaxed te zijn is zowat onmogelijk :P

wat betreft rechtop lopen en lachen, helemaal gelijk. dat is iets wat je ook gewoon kan oefenen.
quote:
Oh en misschien ook nog een zin die wel van toepassing is: Be yourself, everyone else is already taken.
en als je ontevreden over jezelf bent? :P
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:00:52 #283
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96701384
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:57 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dit topic is geen therapie die jaren gaat lopen. Daarom handelen we daar ook niet naar. Ik denk daarom dat jouw verwachtingspatroon nogal krom is, maar enige zelfreflectie bezit je volgens mij niet.
Het idee is dus dat hier geen ruimte is voor deze mensen. Omdat er therapieen bestaan, moeten die mensen zich daartoe beperken. Dat is een afschuif tactiek. Zodat je zelf de ruimte krijgt het alleen te hebben over de dingen die jij aantrekkelijk vindt. Kan alles wat daar niet in past even opdonderen dus.
The view from nowhere.
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:02:39 #284
135395 Spork
spoon? fork!
pi_96701463
ik ben het eigenlijk wel een beetje met deelnemer eens
pi_96701510
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:00 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Het idee is dus dat hier geen ruimte is voor deze mensen. Omdat er therapieen bestaan, moeten die mensen zich daartoe beperken. Dat is een afschuif tactiek. Zodat je zelf de ruimte krijgt het alleen te hebben over de dingen die jij aantrekkelijk vindt. Kan alles wat daar niet in past even opdonderen dus.
Je maakt even een denkfout. Valt me van je tegen.

Er is namelijk sinds het begin al ruimte voor deze mensen, maar die ruimte kent duidelijk beperkingen. Ik zeg net dat jouw vergelijking met een echt therapeutisch traject krom slaat, omdat je hier niet kan verwachten dat mensen hier jaar na jaar zonder enige vooruitgang worden geholpen.

Dat is een krom verwachtingspatroon, precies datgene waar jij anderen van beschuldigt. Nog krommer lijkt het feit te zijn dat jij geen enkele verantwoordelijkheid lijkt te leggen bij deze mensen. Verklaar dat eens.
Ron Paul 2012
pi_96701584
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:02 schreef Spork het volgende:
ik ben het eigenlijk wel een beetje met deelnemer eens
Lees zijn inbreng in elk topic even. Je gaat zien dat zoiets vooralsnog minder effect heeft gehaddan posts van mij of andere kritische gebruikers. Het was voornamelijk semi-analytisch gezweefteef, om heel eerlijk te zijn.
Ron Paul 2012
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:07:04 #287
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96701654
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:55 schreef Djieluh het volgende:
Nice. :Y ^O^
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_96701708
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:08:22 #289
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96701716
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:42 schreef Spork het volgende:
dat antwoord kent iedereen nou wel
je hebt wel gelijk hoor, maar als je alleen maar dat soort dingen roept heb je hier toch ook niks te zoeken? ik snap nog steeds niet wat jou motief is om hier te posten, het lijkt wel of je jezelf aan ons probeert op te halen door stoer en alwetend te doen zonder eigenlijk bij te dragen aan het topic
Ik heb niet de intentie om dezelfde langspeelplaat keer op keer af te draaien. Ik hoop mensen te kunnen helpen. Maar wel mensen die ook te helpen zijn. Ik vind Benzin hoewel hij wel een scheiterd is een sympathiek type die ik ook graag zie verbeteren. Ik ben alleen MLIG en Richard gewoon compleet zat, dat is iedere keer hetzelfde verhaal waarbij ze alleen reageren op reacties die wat zij melden ondersteunen (en als ze dit niet doen, dan verdraaien).

Het is niet mijn bedoeling om "stoer en alwetend" over te komen; ik geef alleen mijn mening geredeneerd vanuit mijn ervaring.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:57 schreef deelnemer het volgende:
Catbert, geloof me jij dit soort dingen niet begrijpt.
Ik begrijp het prima. Jij komt iedere keer binnewaggelen als er weer een keer een "vrouw onder vuur" licht, die kom je dan als witte ridder redden van die grote boze Catbert. Dat deed je bij Lanter ook continue, en nu doe je het gewoon weer. Je denkt dat je met je gezweefteef hier bij de vrouwen kunt scoren. Nou leef je uit knul :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96701722
Zelfs als je therapie volgt, is het give and take, Deelnemer. Als je ergens wil geraken, tenminste.

Schenkstroop is iemand die naar eigen zeggen goed advies gekregen heeft van me. Dan is het aan hem om dat eventueel toe te passen, anders wordt het een eeuwige klaagzang.

Denk je werkelijk dat behandelingen in het echt eeuwig duren als de patient zelve nooit luistert en bij elke sessie even z'n gal spuit zonder te bewegen in de richting van het professionele advies? Nee, die is dan na een tijdje uitbehandeld zonder al teveel resultaat. Er zijn gewoon grenzen. Dat is de verantwoordelijkheid van die mensen zelf waar ik het over heb.
Ron Paul 2012
pi_96701791
Waarom zouden de overige posters hier überhaupt verantwoordelijk moeten zijn voor het herstel van bijv. Rich en MliG? Ze doen niks met de tips enzo die ze hier krijgen, dus dan moeten wij ons maar verder in hen verdiepen om alles voor ze op te lossen? :?
Nee therapie lijkt me een stuk betere zet als je wilt herstellen, dan enkel hier rondhangen met zulke problemen. Dat is een stukje advies, geen afschuif tactiek.
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:10:32 #292
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96701794
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:03 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Je maakt even een denkfout. Valt me van je tegen.

Er is namelijk sinds het begin al ruimte voor deze mensen, maar die ruimte kent duidelijk beperkingen. Ik zeg net dat jouw vergelijking met een echt therapeutisch traject krom slaat, omdat je hier niet kan verwachten dat mensen hier jaar na jaar zonder enige vooruitgang worden geholpen.

Dat is een krom verwachtingspatroon, precies datgene waar jij anderen van beschuldigt. Nog krommer lijkt het feit te zijn dat jij geen enkele verantwoordelijkheid lijkt te leggen bij deze mensen. Verklaar dat eens.
Het is interessant om te kijken hoe het zich ontwikkeld, want er gebeurt wel veel. Voor mij is het zeker de moeite waard en ik ervaar het niet als storend.

Welke verantwoordelijkheid. Om er gematigder over te posten. Het mag best wat worden gematigd. Maar dat postgedrag wordt ook gestimuleerd door mensen die het voortdurend de strijdt mee aangaan, zich er niet in willen verdiepen en het onderschatten.
The view from nowhere.
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:10:41 #293
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96701803
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:00 schreef deelnemer het volgende:
Er is voldoende ruimte voor mensen die om wat voor'n reden een spiegel willen die hun kan vertellen wat er fout gaat in hun aanpak wat betreft hun advances naar het andere geslacht. Als je echter niks doet met deze informatie of nog erger mensen die je proberen te helpen voor 'dom' uitmaakt dan heb je hier niks te zoeken. Dan zet je maar een langspeelplaat met een zelfingesproken tekst en een diagonale kras op.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:16:45 #294
135395 Spork
spoon? fork!
pi_96702058
ok, serieuze en ontopic vraag (die ik opzettelijk 'n beetje vaag hou want ik ken best veel mensen die hier ook komen en ik wil liever niet dat ze me herkennen uit mijn verhaal)

laatst zat ik op een site waar je kan bijhouden welke boeken je hebt gelezen, en een boek dat ik net uit had was maar door 1 iemand anders gelezen en zelfs door haar toegevoegd op de website
het was een boek over een specifiek onderwerp mbt uiterlijk (laten we zeggen punkers, was niet zo maar als voorbeeld) en zij zag er zelf ook zo uit

ik had dat boek gekocht uit interesse en dat zij hem daar toevoegde zal ook niet zonder reden zijn... verder zag ze er op haar profiel foto ook heel leuk uit

is het dan raar om haar eens een berichtje te sturen en zo een beetje in contact te komen? bijv gewoon een opmerking over dat zij dat boek had toegevoegd en iets leuks over haar foto zeggen ofzo? of zouden meisjes dit opdringerig vinden... op fok zie je altijd van die losers die bij willekeurige meisjes in fotoboeken reacties achterlaten dus ik vraag me altijd af of een meisje zich daardoor gevleid voelt of daar juist niet op zit te wachten :)
pi_96702078
Ga maar door met discussiėren terwijl het geen zin heeft en iedereen toch bij zijn/haar standpunt blijft. Ik ga lekker sporten en daarna naar m'n O+!

Ook nog eens ontopic dit. :9
pi_96702079
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:10 schreef deelnemer het volgende:

[..]
Welke verantwoordelijkheid. Om er gematigder over te posten. Het mag best wat worden gematigd. Maar dat postgedrag wordt ook gestimuleerd door mensen die het voortdurend de strijdt mee aangaan, zich er niet in willen verdiepen en het onderschatten.
Ik onderschat niks. Ik erken bestaande problemen, maar dat geeft je nog geen vrijbrief om steeds in cirkels je beklag te doen. Je hebt nog steeds een stukje eigen verantwoordelijkheid om even te bezien wat je nu precies aan het doen bent. Om dan de schuld te leggen bij mensen die het eerst vol moed proberen, en daarna toch inzien dat het nutteloos blijkt, is nogal raar.

Strawberry heeft vol liefde en begrip maandenlang op besloten wijze MLIG geprobeert te helpen. Geen resultaat. Hij blijft hetzelfde, het wordt alleen maar erger. Waarom? Hij neemt zelf z'n verantwoordelijkheid niet in deze. Dat is prima, maar dan is het de fout van jou om ons dan wel een soort van verantwoordelijkheid op te leggen. Het komt van beide kanten of het komt er gewoon helemaal niet.
Ron Paul 2012
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:18:14 #297
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96702135
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:08 schreef Catbert het volgende:

Ik begrijp het prima. Jij komt iedere keer binnewaggelen als er weer een keer een "vrouw onder vuur" licht, die kom je dan als witte ridder redden van die grote boze Catbert. Dat deed je bij Lanter ook continue, en nu doe je het gewoon weer. Je denkt dat je met je gezweefteef hier bij de vrouwen kunt scoren. Nou leef je uit knul :)
Ik wil beter stilstaan bij die mensen in dit topic. Eerst begrijpen en niet roepen: doe wat mensen doen zonder jou probleem en je bent klaar. Het zijn narcistische betweters zoals jij die dat onmogelijk maken.
The view from nowhere.
pi_96702217
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:16 schreef Spork het volgende:
ok, serieuze en ontopic vraag (die ik opzettelijk 'n beetje vaag hou want ik ken best veel mensen die hier ook komen en ik wil liever niet dat ze me herkennen uit mijn verhaal)

laatst zat ik op een site waar je kan bijhouden welke boeken je hebt gelezen, en een boek dat ik net uit had was maar door 1 iemand anders gelezen en zelfs door haar toegevoegd op de website
het was een boek over een specifiek onderwerp mbt uiterlijk (laten we zeggen punkers, was niet zo maar als voorbeeld) en zij zag er zelf ook zo uit

ik had dat boek gekocht uit interesse en dat zij hem daar toevoegde zal ook niet zonder reden zijn... verder zag ze er op haar profiel foto ook heel leuk uit

is het dan raar om haar eens een berichtje te sturen en zo een beetje in contact te komen? bijv gewoon een opmerking over dat zij dat boek had toegevoegd en iets leuks over haar foto zeggen ofzo? of zouden meisjes dit opdringerig vinden... op fok zie je altijd van die losers die bij willekeurige meisjes in fotoboeken reacties achterlaten dus ik vraag me altijd af of een meisje zich daardoor gevleid voelt of daar juist niet op zit te wachten :)
Is toch niks raars aan? Je zegt zelf dat ze er leuk uitzag, dus waarom zou je dat niet mogen zeggen, dan? Altijd leuk, toch, een gemeend complimentje ontvangen? O+ mits je het meent, dan. Maar let trouwens wel op hoe je het brengt :Y Ze kan anders ook zoiets hebben van "gadver, wat een engerd" :')
pi_96702275
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:18 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik wil beter stilstaan bij die mensen in dit topic. Eerst begrijpen en niet roepen: doe wat mensen doen zonder jou probleem en je bent klaar. Het zijn narcistische betweters zoals jij die dat onmogelijk maken.
Dan doe jij dat uit pure interesse, want wij hebben het wel al begrepen volgens onze maatstaven, en word je daarin persoonlijk gefrustreerd door andere gebruikers. Betekent nog niet dat wij het fout hebben, jij kan alleen moeilijker je amateur-psycholoog hobby minder goed uitoefenen.

Ik weet precies hoe Richard denkt en hoe hij zich gaat ontwikkelen. Ik riep een paar maanden geleden al dat hij agressieve neigingen gaat krijgen en dat hij hier vandaag de dag nog steeds gaat lopen klagen. Toen was het nog ''nee nee, ik doe geen vlieg kwaad hoor!''
Ron Paul 2012
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:26:43 #300
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96702550
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:17 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik onderschat niks. Ik erken bestaande problemen, maar dat geeft je nog geen vrijbrief om steeds in cirkels je beklag te doen. Je hebt nog steeds een stukje eigen verantwoordelijkheid om even te bezien wat je nu precies aan het doen bent. Om dan de schuld te leggen bij mensen die het eerst vol moed proberen, en daarna toch inzien dat het nutteloos blijkt, is nogal raar.

Strawberry heeft vol liefde en begrip maandenlang op besloten wijze MLIG geprobeert te helpen. Geen resultaat. Hij blijft hetzelfde, het wordt alleen maar erger. Waarom? Hij neemt zelf z'n verantwoordelijkheid niet in deze. Dat is prima, maar dan is het de fout van jou om ons dan wel een soort van verantwoordelijkheid op te leggen. Het komt van beide kanten of het komt er gewoon helemaal niet.
Straw is de grote uitzondering, die wel probeert deze mensen te begrijpen en er respectvol mee omgaat. Daar kan de rest nog veel van leren.

Die verantwoordlijkheid heeft zijn grenzen. Je vraag iets van ze wat je eigenlijk aangeven niet te kunnen. Als zij hun verantwoordlijkheid moeten nemen, door te handelen alsof het probleem waarmee worstelen niet bestaat, dan kun je daar ook niet teveel van verwachten.
The view from nowhere.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')