Ik ga ook slapenquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:06 schreef nectarientje het volgende:
Mooi, dan kan ik nu rustig gaan slapen![]()
Slaap lekker liefjes!
Als ik ergens op reageer zijn jullie alweer een pagina verderquote:
toch een soort van thrill misschien voor die mensen ... tot hoelaat moet je?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als ik ergens op reageer zijn jullie alweer een pagina verder
Oja slaap lekker iedereen, ik wacht daar nog even mee. Wel zo fijn voor de passagiers
Ik vertrek over 2 minuten uit loosduinen voor laatste stukje naar zoetermeer. Rond 0040 klaar. Rij je mee?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:09 schreef tuintegel het volgende:
[..]
toch een soort van thrill misschien voor die mensen ... tot hoelaat moet je?
alleen als ik mag rijden !quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik vertrek over 2 minuten uit loosduinen voor laatste stukje naar zoetermeer. Rond 0040 klaar. Rij je mee?
Volgens mij is een Den Haag topic nog nooit zo snel gegaan!quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:13 schreef Barretje80 het volgende:
dat vorige topic hebben jullie snel volgespamt!
En nu zijn ze allemaal creatief in bed aan het doenquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:13 schreef Barretje80 het volgende:
dat vorige topic hebben jullie snel volgespamt!
ik kan natuurlijk ook gewoon je vriendin smsen nu , jij bent toch pas rond 1 uur thuis!quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Moet je op mijn schoot komen zitten
quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:20 schreef tuintegel het volgende:
[..]
ik kan natuurlijk ook gewoon je vriendin smsen nu , jij bent toch pas rond 1 uur thuis!
en creatief lukt me wel
ja! en dan slapen wij natuurlijk ! wat een strop , alle energie op!quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]![]()
wil je haar ping
zorg ik ervoor dat ik eerder thuis ben
Enige mysterie dat nog overblijft, is waarom VWA me áltijd tussen 22:00 en 24:00 mailtquote:Zulke schimmelproppen ontstaan vaak in pakken met gepasteuriseerd product wanneer de verpakking niet geheel luchtdicht is. Hierdoor kan een zeer geringe hoeveelheid lucht in de verpakking binnendringen, en als deze lucht enkele schimmelsporen met zich meedraagt, dan kunnen deze schimmels zich vermenigvuldigen in een dunne laag op de oppervlakte van de sap. Als de sap wordt geopend en geroerd of geschud, dan klapt de schimmellaag in elkaar en ontstaat zo'n prop.
Klinkt uitdagend!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:27 schreef nectarientje het volgende:
[..]
LOL Oki! In het cafe is ondertussen de popquiz. Wellicht leuk voor wat mensen hier?
Gatverquote:Op donderdag 12 mei 2011 06:10 schreef Grace het volgende:
Het mysterie v/h pak sap is opgelost (eindelijk....)!
Het was een schimmelprop
[..]
Enige mysterie dat nog overblijft, is waarom VWA me áltijd tussen 22:00 en 24:00 mailt
je zou je kunnen afvragen waarom zo een bedrijf zo laat nog werkt , of ze sturen de mailtjes er op een bepaald tijdstip pas uitquote:Op donderdag 12 mei 2011 07:35 schreef Lovechild het volgende:
Ik wilde het gisteren nog vragen! En mailen op dat tijdstip is toch niet zo erg? Beter dan bellen
Die popquiz is serieus wel voor de betere muzieknerd jaquote:
Ik ga alleen als beta ook gaat en ik bij hem in het team magquote:Op donderdag 12 mei 2011 08:14 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Die popquiz is serieus wel voor de betere muzieknerd ja
Dan kunnen we rustig biertjes drinken samen en hoeven we alleen op te letten bij de hele oude liedjesquote:Op donderdag 12 mei 2011 08:20 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga alleen als beta ook gaat en ik bij hem in het team mag
Klinkt goed toch?quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:28 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dan kunnen we rustig biertjes drinken samen en hoeven we alleen op te letten bij de hele oude liedjes
Oh. Ik weet niet of ik als echte muzieknerd kan worden aangemerkt. Maar met een beetje verdeeld team kunnen we een heel eind komen toch?quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:14 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Die popquiz is serieus wel voor de betere muzieknerd ja
Hetgeen niet wil zeggen dat men direct niet meer hoeft te posten.....quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Snel een bericht voordat dit topic ook weer vol is....god wat gaan jullie hard zeg.
Zit je lekker tegen jezelf te lullen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hetgeen niet wil zeggen dat men direct niet meer hoeft te posten.....
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Zit je lekker tegen jezelf te lullen?
Succes Ronnies!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
![]()
Een schizofreen is niet alleen
![]()
zo, ga ik nu weer aan het werk.
dan is je target te laag, ik zal zo even bellenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Wij hebben ons target alweer binnen.....Lekker relaxen vanaf nu
Jouw nummer wordt hier per heden geblokkeerdquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:55 schreef tuintegel het volgende:
[..]
dan is je target te laag, ik zal zo even bellen
Ik alleen maar Hansie Teeuwen!quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:47 schreef Atreidez het volgende:
Mogge![]()
Ik zie steeds Grace op de frontpage
Niet in Utrechtquote:
Dat vind ik best een rare gedachte!quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:19 schreef spijker070 het volgende:
middag allemaal
ik denk even de zon uit en fok op.
Een echte fokker toch niet...die zit binnen!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:24 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat vind ik best een rare gedachte!![]()
Als je lekker in de zon kan zitten nu, blijf je daar toch ook lekker hangen?
Je mag dan toch wel hopen dat ze zijn gegevens etc genoteerd hebben voordat ze hem hebben laten volgen he?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:09 schreef Atreidez het volgende:
Net in de krant gelezen; Gisteren een man op de Weimarstraat knockout gereden door een scooter op de vlucht voor politie..
Ok dat kan nog, denk je dan.. Maar dan lees je het artikel. Schijnt die scooter er vandoor te zijn gegaan na een stopteken. Hij is gevlucht over een fietsbruggetje bij de Waldeck Pyremontkade en kon toen worden klemgereden. De agenten hebben hem toen verzocht hen te volgen naar het buroHierbij ging de scooter er weer vandoor (goh...) waarna hij dus op de Weimarstraat iemand raakte..
Dat geloof je toch gewoon niet meer
Ik sta nergens meer van te kijken tegenwoordig. Als je je auto half op de stoep zet staan er direct drie tot vier dienders naast je maar als je door tig man in elkaar wordt getrapt of er is bij je ingebroken dan geven ze niet thuis.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:09 schreef Atreidez het volgende:
Net in de krant gelezen; Gisteren een man op de Weimarstraat knockout gereden door een scooter op de vlucht voor politie..
Ok dat kan nog, denk je dan.. Maar dan lees je het artikel. Schijnt die scooter er vandoor te zijn gegaan na een stopteken. Hij is gevlucht over een fietsbruggetje bij de Waldeck Pyremontkade en kon toen worden klemgereden. De agenten hebben hem toen verzocht hen te volgen naar het buroHierbij ging de scooter er weer vandoor (goh...) waarna hij dus op de Weimarstraat iemand raakte..
Dat geloof je toch gewoon niet meer
ik denk wel dat ze ze gegevens hebben ja, als dat ding niet gepikt is dan Konden ze niet Gewoon een agent op de scooter laten terug rijden en de berijder een lift naar het bureau geven .quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:17 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik sta nergens meer van te kijken tegenwoordig. Als je je auto half op de stoep zet staan er direct drie tot vier dienders naast je maar als je door tig man in elkaar wordt getrapt of er is bij je ingebroken dan geven ze niet thuis.
Daarom (en nog wat andere dingen) pis ik op het justitieel apparaat in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |