Op het eerste gedeelte: tuurlijk, omdat je het zo vriendelijk vraagtquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Kan een mod dit topic veranderen in #71? Tombo was zo stom om het nummer zelf ook nog eens op te hogen...
Anders kun je morgen niet naar de WC ofzo?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Kan een mod dit topic veranderen in #71? Tombo was zo stom om het nummer zelf ook nog eens op te hogen...
Zo hee, vriendelijk joch ben je tochquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik heb oranje overklompen meequote:Op woensdag 11 mei 2011 23:47 schreef Greys het volgende:
UPDATE:
Ik ging mijn tas inpakken.
Heb ondertussen al één rode teenslippert gevonden
Sorry Greys en Tombo met deze diepe kwetsing!quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Op het eerste gedeelte: tuurlijk, omdat je het zo vriendelijk vraagt
Op het tweede gedeelte: nah!
Doe maar lekker cynisch hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:48 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Sorry Greys en Tombo met deze diepe kwetsing!
Thanks!quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Op het eerste gedeelte: tuurlijk, omdat je het zo vriendelijk vraagt
Op het tweede gedeelte: nah!
[PANIEK] [PANIEK]quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:53 schreef Greys het volgende:
MP, serieus, dat slaat natuurlijk nergens op, dat gekat op niets af.
Niet bepaald sfeer verhogend, maar dat kan je zelf ook wel bedenken lijkt me.
*op zoek gaat naar linker rode teenslippert*
Ik denk niet dat dat lekker looptquote:
Oh gawdquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat lekker loopt
Dus neem ook maar gewone schoenen mee
Hoeft ze haar teenslipperts ook gelijk niet meer te zoeken!quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat lekker loopt
Dus neem ook maar gewone schoenen mee
quote:
Dankjewel!quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben helemaal jaloers, jullie hebben het gewoon nog voor de boeg....Heeeeeel veel plezier
Jaaa, ik blijf hyperenquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Dankjewel!
Zit jij nog helemaal in de sferen?
Oh, nog een vraagje!
Is het in die arena tijdens de show koud of heet? Of precies goed?
Dus mouwloos kan allemaal makkelijk enzo daar binnen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jaaa, ik blijf hyperen
De temperatuur was voor mijn gevoel gelijk aan buiten... als de vlammen uit het podium komen, is het wel héél erg warm
Ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |