Okay: nee.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gewoon antwoord geven en niet meteen er iets achter zoeken is ook een kunst.
Gauw! Zet op je lijstje!quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moet m'n beltegoed nog opwaarderen, anders kan ik jullie morgen geen eens smsen!![]()
PANIEEEK!
Zijn jullie bang dat je buiten de nacht logeren in je broek plast en ongesteld wordt en dat er nog iets gaat gebeuren?quote:
Wat is het eigenlijk met jou en Greys en de slip fetish? Jij schat in dat zij die harder nodig gaat hebben dan de rest van het gezelschap?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Geen rood?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
PERDEPIP!
Ik neem er eentje mee die blauw/wit geruit isSekseh he?
Had dan een oranje meegenomen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
PERDEPIP!
Whehehe, gelukkig valt het witte gedeelte van de jurk niet over den bipsebapsquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
PERDEPIP!
quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat is het eigenlijk met jou en Greys en de slip fetish? Jij schat in dat zij die harder nodig gaat hebben dan de rest van het gezelschap?
Een natte wind van den stress en de maoams...ik zie het Greys wel gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg dan "mensen"quote:Jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:22 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Is dit een vraag om te weten te komen of ik 16+ ben of niet?
tnxquote:
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Briljant Ing, add to the stress.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehe, gelukkig valt het witte gedeelte van de jurk niet over den bipsebaps
Dan heb ik die witte body onder dat jurrekiequote:Op woensdag 11 mei 2011 23:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehe, gelukkig valt het witte gedeelte van de jurk niet over den bipsebaps
En gaan lopen kleienquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan heb ik die witte body onder dat jurrekie
Die blauw-wit geruite ga ik in slapen bij Cat.
Dan schrik ik de kittehs tenminste af, zodat ze niet door den kamert gaan kattakloppen.
HOOOOOOOOOOO!quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Een natte wind van den stress en de maoams...ik zie het Greys wel gebeuren
Doe je geen slip onder de body?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan schrik ik de kittehs tenminste af, zodat ze niet door den kamert gaan kattakloppen.
Tombo niet he, dan hadden we het van het weekend wel gemerkt toen het bakje mooi leeg ging.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Een natte wind van den stress en de maoams...ik zie het Greys wel gebeuren
Je weet niet hoe ze uit de trein is gekomen...of gezetquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tombo niet he, dan hadden we het van het weekend wel gemerkt toen het bakje mooi leeg ging.
Nerveus?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:28 schreef CarOnline het volgende:
Bijna bijna, ik ben zelfs al een pieeeeeeepkleinbeetje nerveusig![]()
![]()
![]()
En een goedenavond
Als je alleen in de slipperdebips gaat slapen dan word je volgens mij keihard bekattaklopt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Drinken door m'n neusquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
En is het eentje met haakjes? Auwa.
Jawellllllllll (anders prikken die knoopdingetjes in mijn kruus teveelquote:
Jij hebt de meldingen bijgehouden?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je weet niet hoe ze uit de trein is gekomen...of gezet
quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je weet niet hoe ze uit de trein is gekomen...of gezet
Gelukkig heb jij geen geheimen voor de rest van de wereld.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawellllllllll (anders prikken die knoopdingetjes in mijn kruus teveel) maar dan schijnt het niet door
Spontane staking van de NS....iets met arbeidsomstandighedenquote:
Haha dat maak je mij de kat niet wijsquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Nerveus?
Srsly?
Geen enkele last van hier!
Bonsoir!
Het zal mij benieuwen, volgens mij wordt het keisaai.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Anders doe je er een tena in....lekker zacht en het absorbeert goedquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawellllllllll (anders prikken die knoopdingetjes in mijn kruus teveel) maar dan schijnt het niet door
Ik denk dat ik flauw val bij de eurovisie tune daarquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha dat maak je mij de kat niet wijs
Ja,man! Ik hoop elk jaar ineens dat we WEL doorgaan.
Het overvalt me dan, de avond van te voren ofzo.
WAAR KOOP IK DAT????quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Anders doe je er een tena in....lekker zacht en het absorbeert goed
Arme GB, die gaat jou echt niet houden dan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ik flauw val bij de eurovisie tune daar
La la la laaaaa *boing*quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Cat kan vast wel wat regelenquote:
Die laat ze vast in de tas bij mij thuis liggen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
La la la laaaaa *boing*
En zie daar de eerste slip vies....gelukkig neemt ze er nog 4 mee
quote:
Jaaaa of huilend ter aarde stort!quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus jij neemt voor de zekerheid ff eentje voor haar mee?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die laat ze vast in de tas bij mij thuis liggen.
Ik zorg voor onderleggers, inleggers, opleggers... de hele hatseflats.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dus jij neemt voor de zekerheid ff eentje voor haar mee?
Niet de witblauwe ruitjes, want daar slaapt ze in
Catheterquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zorg voor onderleggers, inleggers, opleggers... de hele hatseflats.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |