Dan moet je niet rijden hoor. Veel teveel gedoe mochten we pannen krijgen. Ik rijd wel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Met mijn auto kan prima wat mij betreft, ik heb alleen geen buitenland dekking met mn route mobiel volgens mij bedenk ik me netDus als jij dat wel heb is het handiger met jouw auto misschien
Ik wil evengoed wel rijden als jij lam gaat hoor
Je weet het.quote:
Koekenpannen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan moet je niet rijden hoor. Veel teveel gedoe mochten we pannen krijgen. Ik rijd wel.![]()
Want lam ga ik toch niet.En morgen zal ik jullie mijn zuipen-en-meerijden-regel uit de doeken doen.
Ik ben ook nog niet begonnen joh, relaxquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:09 schreef Greys het volgende:
Ik moet nog beginnen
Volgens mij wordt het nachtwerk en een paniekaanval verder voordat ik klaar ben
En nee geen blikkies, vergeten te kopen en ik ben morgen toch al óf dronken van geluk óf dronken van ellende als we niet door zijn
Jij hoeft alleen maar aan het reismandje te denken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet begonnen joh, relax
NEE JOH JE MOET OOK EEN TAS OM BIJ CAT TE LATEN STAAN MET JE SLAAPSPUL!quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:12 schreef Cat22 het volgende:
En ik ben ook nog niet begonnen. En kan vast met één tas toe.
Je, ik wist dat ik een kwartier geleden al naar bed had moeten gaan.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
NEE JOH JE MOET OOK EEN TAS OM BIJ CAT TE LATEN STAAN MET JE SLAAPSPUL!
Je?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je, ik wist dat ik een kwartier geleden al naar bed had moeten gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
[PANIEEEEEEEEEEEEK!]quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar daar gaat een luchtbed, logeerbed, vouwbed en bank nooit in passen!
Please! Hyper morgen net zo hard.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:13 schreef Greys het volgende:
Jullie moeten maar denken, dat wat ik nu loop te hyperen doe ik morgen vast nietook.![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je?Half uur geleden al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |