quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:03 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik dacht eerst altijd dat dat een fabeltje was..Ik wil best wat pics posten, maar die gaan tegen de R&P regels in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet ook niet de hele banaan naar binnen proppen. Ditto met een komkommer.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:05 schreef Supersoep het volgende:
Banaan lijkt me wat moeilijk. Ik eet er nu 1 en daar zit zo'n scherp puntje aan van onderen. Komkommer is toch beter. Lekker stevig ook.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:03 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst altijd dat dat een fabeltje was..Serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet eens verhalen horen over wat er in ziekenhuizen allemaal uit anussen wordt verwijderd.
Nee, maar je moet het wel eerst naar binnen duwen, dat is met dat scherp puntje. Tenzij je het van boven met de stengel wil proberen. Lijkt me ook niet handig.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:06 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Je moet ook niet de hele banaan naar binnen proppen. Ditto met een komkommer.
Oh dat weet ik dan wel weer - je had toch ook zo'n filmpje van een gast die een lege jampot in z'n aars douwde en dat die toen brakquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:07 schreef kipknots het volgende:
[..]
Serieus?
Je moet eens verhalen horen over wat er in ziekenhuizen allemaal uit anussen wordt verwijderd.
Een meid die ik via internet had leren kende begon ook over een komkommer een keer:quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:06 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Je moet ook niet de hele banaan naar binnen proppen. Ditto met een komkommer.
Ook zoiets ja, geniaal gewoon.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:07 schreef kipknots het volgende:
[..]
Serieus?
En dan is de vraag natuurlijk.. Wat was jouw reply?quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:07 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Een meid die ik via internet had leren kende begon ook over een komkommer een keer:
na even de msn geschiedenis te hebben doorgenomen:
" ik heb gisteren een komkommer in me gedaan, meer dan helft paste"
1guy1jarquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:07 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Oh dat weet ik dan wel weer - je had toch ook zo'n filmpje van een gast die een lege jampot in z'n aars douwde en dat die toen brak
Ik logte uit en blokkeerde haar.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:08 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
En dan is de vraag natuurlijk.. Wat was jouw reply?
Het vaste excuus schijnt ook te zijn dat ze zijn uitgegleden in de douche. Wat ze met een jampot of colafles in de douche moeten leggen ze dan meestal weer niet uit.quote:
Waarom?quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:08 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik logte uit en blokkeerde haar.
Toevallig. Ik keek net bedenkelijk naar m'n Fanta fles.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:08 schreef kipknots het volgende:
[..]
Het vaste excuus schijnt ook te zijn dat ze zijn uitgegleden in de douche. Wat ze met een jampot of colafles in de douche moeten leggen ze dan meestal weer niet uit.
Dat is nog niets, komplete 1,5 liter colaflessen verdwijnen er in.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:07 schreef HappyGirl91 het volgende:
Oh dat weet ik dan wel weer - je had toch ook zo'n filmpje van een gast die een lege jampot in z'n aars douwde en dat die toen brak
Kijk uit, schijn snel vacuum te trekkenquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Toevallig. Ik keek net bedenkelijk naar m'n Fanta fles.
Ja die! Ik heb veel heftigs gezien maar ditquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:08 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik logte uit en blokkeerde haar.
gatver de gatver de gatverquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is nog niets, komplete 1,5 liter colaflessen verdwijnen er in.
Omdat ik toen nog maagd was en ik niet wist wat ik daarop moest zeggen. dus ik ging offline. bovendien houd ik totaal niet van dit soort praatjes, ik denk dat Schenk dit meer kan waarderen.quote:
Dan kan ik bij deze je hand schudden. Voor het eerst zijn we het met elkaar eens.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:10 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Omdat ik toen nog maagd was en ik niet wist wat ik daarop moest zeggen. dus ik ging offline. bovendien houd ik totaal niet van dit soort praatjes, ik denk dat Schenk dit meer kan waarderen.
Eh ja. Ik ben 28.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh, ik dacht die woont op zichzelf.
Ging jij niet weg?quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:11 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dan kan ik bij deze je hand schudden. Voor het eerst zijn we het met elkaar eens.
wtf wtfquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is nog niets, komplete 1,5 liter colaflessen verdwijnen er in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |