Sommige mannen zijn wel waard om te vragen, anderen niet.quote:
Nee, banden.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige mannen zijn wel waard om te vragen, anderen niet.
Principes....right...quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:55 schreef Grace het volgende:
[..]dat is gemeen! Yur is wel de moeite waard
Ik doe t alleen niet uit principe.
Wat heb ik er nou weer mee te makenquote:
En welk principe ligt aan deze standvastigheid ten grondslag?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:55 schreef Grace het volgende:
dat is gemeen! Yur is wel de moeite waard
Ik doe t alleen niet uit principe.
Ik vind gewoon dat een man dat hoort te doenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En welk principe ligt aan deze standvastigheid ten grondslag?
Welke andere kleine-meisjes-dromen heb je al uit je hoofd gezet?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:58 schreef Grace het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat een man dat hoort te doen
En wellicht stukje kleine-meisjes-dromen-over-trouwen principe.
Same herequote:Op woensdag 11 mei 2011 21:58 schreef Grace het volgende:
Da's voor jou een vraag...quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:59 schreef Grace het volgende:
[..]
De dag dat jij mij vraagt gaat dus nooit komen?
Ja helemaal niks!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:56 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wat heb ik er nou weer mee te maken
Ik heb nog wel een aantal principes voor je in de aanbieding die je over de streep kunnen trekken om haar te vragen.quote:
We vieren het veilig.quote:
Ik ga echt nooit bij jou aan een tafeltje zitten in een kroegquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een aantal principes voor je in de aanbieding die je over de streep kunnen trekken om haar te vragen.
Ik zeg niksquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:56 schreef Lovechild het volgende:
Nou zeg, zit jij even in mijn vaarwater![]()
Mag niet hopen dat je bij alles zo'n haast hebt, ts
Ik probeer alleen maar een handje te helpen bij het realiseren van één van je meisjesdromen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:01 schreef Grace het volgende:
Ik ga echt nooit bij jou aan een tafeltje zitten in een kroeg
Het zou wel raar zijn als ik dan ineens nee had gezegdquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:51 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Voor de ambtenaar wist hij vast ook wel dat je 'ja' ging zeggen.
In principe doe ik uit principe niet aan principesquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een aantal principes voor je in de aanbieding die je over de streep kunnen trekken om haar te vragen.
Mijn oog gaat tranen van jou avatarquote:
mm niet dat ik weet. Ik heb wel enorm leuke laarzen though! Zwart-met-paarse-bloemetjes regenlaarzenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:00 schreef WheeleE het volgende:
Ja helemaal niks!Tenzij je een laarzenwinkel in Amsterdam hebt.
Ben je dan ook zo'n vrouw die vervolgens constant gaat lopen jankzakken dat hij je maar niet vraagt?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:58 schreef Grace het volgende:
[..]
Hallo nichtjerientjequote:Op woensdag 11 mei 2011 22:02 schreef Lov1 het volgende:
Jaa, in deel 250 wil ik ook gepost hebben![]()
Hallo allemaal, ik ben Lov1 (voor de insiders, het nichtje van Nectarientje) en sinds een paar maand ook woonachtig in Den Haag. Na alle positieve verhalen van Necta dacht ik, laat ik hier ook maar komen rondhangen! Eigenlijk ben ik het jongere evenbeeld van Necta, dus ik hoef weinig te vertellen
Ook uit het ooost'n en net zo enthousiast
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:02 schreef Lov1 het volgende:
Hallo allemaal, ik ben Lov1 (voor de insiders, het nichtje van Nectarientje) en sinds een paar maand ook woonachtig in Den Haag. Na alle positieve verhalen van Necta dacht ik, laat ik hier ook maar komen rondhangen! Eigenlijk ben ik het jongere evenbeeld van Necta, dus ik hoef weinig te vertellen
Hier antwoord ik even niet opquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ben je dan ook zo'n vrouw die vervolgens constant gaat lopen jankzakken dat hij je maar niet vraagt?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:02 schreef Lov1 het volgende:
Zelfs niet als dat betekent dat het je ten alle tijde een schoon huis, dagelijks een warme maaltijd, schone kleren, het alleenrecht op gebruik van de afstandsbediening en minstens drie keer per week seks op tijdstippen dat het jou uitkomt, oplevert?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:02 schreef YUR het volgende:
In principe doe ik uit principe niet aan principes
quote:
Nee..dat heb ik al opgegevenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ben je dan ook zo'n vrouw die vervolgens constant gaat lopen jankzakken dat hij je maar niet vraagt?
Wel verrassend.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het zou wel raar zijn als ik dan ineens nee had gezegd
Welkomquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:02 schreef Lov1 het volgende:
Pfff als ik de weermannen moet geloven, mag je die ook meenemen naar Lowlandsquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
mm niet dat ik weet. Ik heb wel enorm leuke laarzen though! Zwart-met-paarse-bloemetjes regenlaarzen
Owh neeeeeeee.... hyper overloadquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:02 schreef Lov1 het volgende:
Je kan ook 'ja' zeggen. Als oefening voor dat moment bij het altaar.quote:
Dat lukt me nu al niet, laat staan als we ineens getrouwd zijnquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs niet als dat betekent dat het je ten alle tijde een schoon huis, dagelijks een warme maaltijd, schone kleren, het alleenrecht op gebruik van de afstandsbediening en minstens drie keer per week seks op tijdstippen dat het jou uitkomt, oplevert?
We denken wel aan je hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Het gaat te snel voor mijn internet op mijn telefoon
Oldskool groene rubberlaarzen. Met bijpassen rood zuidwestertjequote:Op woensdag 11 mei 2011 22:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
mm niet dat ik weet. Ik heb wel enorm leuke laarzen though! Zwart-met-paarse-bloemetjes regenlaarzen
quote:
Ik weet genoegquote:
En pijnlijkquote:
En we hadden al genoeg verrassingen op onze trouwdagquote:
Neem een voorbeeld aan haar. Draag je principes uit en hou er kosten-wat-kost aan vast. Dat moet ze kunnen waarderen, aangezien ze zelf ook haar principes heeft.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:04 schreef YUR het volgende:
Dat lukt me nu al niet, laat staan als we ineens getrouwd zijn
Is maar goed dat ik vanmiddag toch niet langs ben gekomenquote:
Wilde eerst een filmpje van jou gebruiken maar denk niet dat je dat zo'n goed idee zou vindenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:02 schreef Teigetjuh het volgende:
[..]
Mijn oog gaat tranen van jou avatar...irriteer me er ineens aan
![]()
![]()
En jullie mannen aan vrouwenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:05 schreef Grace het volgende:
[..]
Lol, we hebben wel heel veel t zelfde qua onze mannen
Been there, done that, got the headache.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:05 schreef Lov1 het volgende:
Is maar goed dat ik vanmiddag toch niet langs ben gekomenEerst maar eens op Fok! proberen? Mocht het dan meevallen kun je ons in realtime proberen
rare pinda'squote:Op woensdag 11 mei 2011 22:05 schreef Grace het volgende:
[..]
Lol, we hebben wel heel veel t zelfde qua onze mannen
Point takenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan haar. Draag je principes uit en hou er kosten-wat-kost aan vast. Dat moet ze kunnen waarderen, aangezien ze zelf ook haar principes heeft.
Ik zorg voortaan dat ik altijd een potje valium op zak hebquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:05 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Is maar goed dat ik vanmiddag toch niet langs ben gekomenEerst maar eens op Fok! proberen? Mocht het dan meevallen kun je ons in realtime proberen
Zoals papa al tegen mn neger zei 'als je met die twee samen moet zitten, bel maar dan gaan we de kroeg in'quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:05 schreef Lov1 het volgende:
Veel plezier alvast in je nieuwe paleisje met hulp!quote:
iddquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wilde eerst een filmpje van jou gebruiken maar denk niet dat je dat zo'n goed idee zou vinden
Haha, helaas houden wij daar ook teveel van om niet mee te willen gaanquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:07 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Zoals papa al tegen mn neger zei 'als je met die twee samen moet zitten, bel maar dan gaan we de kroeg in'
Thanksquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veel plezier alvast in je nieuwe paleisje met hulp!
Joh, kost jou één avondje ruzie maar de rest van de FOK een leuke tijd. Dat doe je toch wel voor FOK!?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wilde eerst een filmpje van jou gebruiken maar denk niet dat je dat zo'n goed idee zou vinden
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:09 schreef nectarientje het volgende:
Hulp! Dat zou ik ook eens moeten doen. Hoewel het langs laten komen van missie en mini me ook al aanzet tot stofzuigen dus wellicht moet ik ze gewoon vaker uitnodigen
Het één hoeft niet in het ander te resulteren, om het gemakkelijk te makenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:08 schreef WheeleE het volgende:
Het wordt hier steeds ingewikkelder met alle onderlinge relaties. Ik moet notities gaan maken wie bij wie hoort en het met wie doet...
een soort Boe's lijst maar dan anders!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:08 schreef WheeleE het volgende:
Het wordt hier steeds ingewikkelder met alle onderlinge relaties. Ik moet notities gaan maken wie bij wie hoort en het met wie doet...
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:08 schreef WheeleE het volgende:
En ik ben dus ook gelinkt aan nichtjerientje maar daar doe ik hele andere dingen meequote:Op woensdag 11 mei 2011 22:09 schreef Grace het volgende:
Is toch niet zo moeilijk?
Miss+Airwin
A_A+Teiger
Yur+ik
Nectafiertje+negert-zonder-fok
Kijk, dat helpt alweer. Ik had heel even Miss met At gelinked...quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:09 schreef Grace het volgende:
[..]
Miss+Airwin
A_A+Teiger
Yur+ik
TT+vent-zonder-fok
LC+vent-met-fok-maar-zit-er-nooit-op
Barretje+chepter
Prrrquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
En ik ben dus ook gelinkt aan nichtjerientje maar daar doe ik hele andere dingen mee
Ook heel fijn toch?quote:
Of ligt 't aan de rubbers?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:11 schreef Grace het volgende:
Hoi!
Deel 250 blijkt aantrekkelijk voor 'nieuwe' mensen
komt door TTquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:11 schreef Grace het volgende:
[..]Hoi!
Deel 250 blijkt aantrekkelijk voor 'nieuwe' mensen
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:09 schreef Grace het volgende:
[..]
Miss+Airwin
A_A+Teiger
Yur+ik
TT+vent-zonder-fok
LC+vent-met-fok-maar-zit-er-nooit-op
Barretje+chepter
Shhhhhhhhhhhhht, je zou toch niet verder vertellen dat we zaterdag niet van elkaar af konden blijven?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:11 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Kijk, dat helpt alweer. Ik had heel even Miss met At gelinked...
Dat heb ik ook nergens gezegd. Dat beken jij nu ineens....quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Shhhhhhhhhhhhht, je zou toch niet verder vertellen dat we zaterdag niet van elkaar af konden blijven?
klikspaan is het ook hequote:Op woensdag 11 mei 2011 22:13 schreef MissMSX het volgende:
Shhhhhhhhhhhhht, je zou toch niet verder vertellen dat we zaterdag niet van elkaar af konden blijven?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:02 schreef Lov1 het volgende:
Sjeezes zeg, gebruik Atje nou nog steeds die 'ow ik vergiste mij in de ballen' smoes?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:13 schreef MissMSX het volgende:
Welke?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:15 schreef WheeleE het volgende:
Als ik echt had willen klikken had ik de orgie in het rookhok wel nader toegelicht.
Rokersquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:15 schreef WheeleE het volgende:
Als ik echt had willen klikken had ik de orgie in het rookhok wel nader toegelicht.
ssssst niet doenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:15 schreef WheeleE het volgende:
he verdorie!quote:
Komt omdat je onderop lagquote:
Je impliceerde hetquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:14 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nergens gezegd. Dat beken jij nu ineens....
Hij heeft me zelfs op een date gevraagdquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sjeezes zeg, gebruik Atje nou nog steeds die 'ow ik vergiste mij in de ballen' smoes?
Ik ben ambtenaar. Ik impliceer niks zonder het te willen.quote:
Ik had mn eigen feestje in een tentquote:
Heb ik ook weleensquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:17 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik had mn eigen feestje in een tent
Partytent, maar dan andersquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:17 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik had mn eigen feestje in een tent
Zo'n klein 1-stoks tentje zeker ...quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:15 schreef YUR het volgende:
Wheelee lult, hij kán geen ooggetuige zijn van een orgie in het rookhok....da's 1 hoog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Oeh, wanneer? Dan kan ik een date plannen met m'n vriendin.quote:
Tent in tent!quote:
Het staat heel snel maar als je niet voorzichtig bent zakt ie zo weer in?quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]dammit....ik moet beter opletten voortaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked
Jij moet mee van'emquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, wanneer? Dan kan ik een date plannen met m'n vriendin.
Exactquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:18 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Het staat heel snel maar als je niet voorzichtig bent zakt ie zo weer in?
Grace kwam toch niet langs en Missie wilde liever hardlopen..quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:18 schreef Lov1 het volgende:
Wie was het trouwens die vorige keer mijn heeerlijke cupcake heeft overgeslagen? Necta, was die nog lekker (Very Berry toch)??
Niet zo negatief over je tentje...quote:
Ik heb al op Facebook aangegeven dat ik niet ga. Aan de andere kant, cola vieux met Den, Atje aan de helicopter. The memories.quote:
Ik hoor het al, jij gaat en ik blijf thuisquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb al op Facebook aangegeven dat ik niet ga. Aan de andere kant, cola vieux met Den, Atje aan de helicopter. The memories.
Adieuquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:22 schreef WheeleE het volgende:
Mensen, ik taai af voor vandaag...veel plezier met de tenten en aanverwante artikelen
Blauwe ballen?quote:
Taai taaiquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:22 schreef WheeleE het volgende:
Mensen, ik taai af voor vandaag...veel plezier met de tenten en aanverwante artikelen
quote:
Wij hebben daar Anita-herinneringen dus jij hoort er ook bij.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:22 schreef MissMSX het volgende:
Ik hoor het al, jij gaat en ik blijf thuis
Die is zoo tof!quote:
Dat is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeele andersquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij hebben daar Anita-herinneringen dus jij hoort er ook bij.
Scheurend rubber.quote:
Owh ja, concert.... pffffffff....quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:25 schreef nectarientje het volgende:
Zeg Missie, gaan we volgende week vrijdag ook nog dansjes doen na het concert?
Naar welk concert gaan jullie?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:25 schreef nectarientje het volgende:
Zeg Missie, gaan we volgende week vrijdag ook nog dansjes doen na het concert?
LOL Oki! In het cafe is ondertussen de popquiz. Wellicht leuk voor wat mensen hier?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:26 schreef MissMSX het volgende:
Owh ja, concert.... pffffffff....
Ik zeg nog geen ja, geen idee hoe ik me dan voel
Eva de Roovere in het Paardquote:
Helemaal mijn ding!quote:
Er zijn nog kaartjes volgens mijquote:
Je hebt alleen maar een stinkend rokershol gemistquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:26 schreef Lovechild het volgende:
Spijt dat ik voor m'n eigen vent heb gekozen, zaterdag. Voel me helemaal buitengesloten door dat insiders orgie-gedoe![]()
![]()
Jaa, erg tof, maar ik ben in het oost'n op de verjaardag van neefjerientje.. Vriendje is die avond trouwens naar Hans Teeuwenquote:
Wij zijn tot nu toe de enige twee met een kaartjequote:Op woensdag 11 mei 2011 22:30 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Er zijn nog kaartjes volgens mij
Zeg, het was een Necta-miss avondje.quote:
gheghe, dat kan ook ja. Intiem concert met jouquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:31 schreef MissMSX het volgende:
Wij zijn tot nu toe de enige twee met een kaartje
Dat weet jij heul nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt alleen maar een stinkend rokershol gemist
Nichterientjequote:Op woensdag 11 mei 2011 22:31 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Jaa, erg tof, maar ik ben in het oost'n op de verjaardag van neefjerientje.. Vriendje is die avond trouwens naar Hans Teeuwen
Ik heb vorige week besloten mijn laatste geld uit te geven aan een orgie in een rokershokquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:30 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Er zijn nog kaartjes volgens mij
Oooh dat is niet echt iets missen iddquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt alleen maar een stinkend rokershol gemist
oh verdomd ja, die is ook nog jarig!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:31 schreef Lov1 het volgende:
Jaa, erg tof, maar ik ben in het oost'n op de verjaardag van neefjerientje.. Vriendje is die avond trouwens naar Hans Teeuwen
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:31 schreef nectarientje het volgende:
[..]
gheghe, dat kan ook ja. Intiem concert met jou
Wat de auto betreft ? Nee gelukkig niet ! Of ging het over ander scheurend rubber?quote:
De periscoop van Wheeleequote:
Jij kan je nick veranderen in Vriendinnerientjequote:Op woensdag 11 mei 2011 22:31 schreef MissMSX het volgende:
Nichterientje
Neefterientje
Vrienderientje
Anything else?
Dat klinkt goedquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:31 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oooh dat is niet echt iets missen idd
We waren trouwens in de bios in Delft, daar heb je loveseats![]()
Misschien leuk voor je volgende date met At.
Denk eens in de geest van dit topicquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:32 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Wat de auto betreft ? Nee gelukkig niet ! Of ging het over ander scheurend rubber?
Neequote:Op woensdag 11 mei 2011 22:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nichterientje
Neefterientje
Vrienderientje
Anything else?
Jij heet Nectafiertjequote:Op woensdag 11 mei 2011 22:32 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Jij kan je nick veranderen in Vriendinnerientje
'Kan' is de juiste woordkeuze jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:32 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Jij kan je nick veranderen in Vriendinnerientje
Negerientje?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:34 schreef nectarientje het volgende:
oh noes! De neger leest mee![]()
![]()
Dag Vrienderientje!![]()
Douche ze nichtjerientje!
Vriendjerientje klinkt leukerquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:34 schreef nectarientje het volgende:
oh noes! De neger leest mee![]()
![]()
Dag Vrienderientje!![]()
Douche ze nichtjerientje!
Ik zie nu de negert voor mij met staartjes en in een rokje.quote:
Dat zag ik ook voor mequote:Op woensdag 11 mei 2011 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie nu de negert voor mij met staartjes en in een rokje.
Ook een bananenrokje toevallig?quote:
Zou hij jou eigenlijk chef noemen?quote:
quote:
Een andere.quote:
Daar gaat mini's nachtrustquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
15 minuten Airwin..... Dan ga ik de luchthoorn gebruiken
Codetaal?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
weltrusten en ehh reageren op die woning!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:40 schreef Teigetjuh het volgende:
Ik ga mijn mandje opzoeken....sweet dreams.
en A_A...werk se nog tussen z-meer en LOOSDUINEN!![]()
Dan blijf ik nog ff op!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Codetaal?
Denk je nou echt dat niemand je kan zien masturberen in je RR-hokje rokje?
Hoezo? Was die woning niet lief?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:40 schreef tuintegel het volgende:
[..]
weltrusten en ehh reageren op die woning!
Tijgertje oogfilmpje op z'n mobiel en gaan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:40 schreef YUR het volgende:
Codetaal?
Denk je nou echt dat niemand je kan zien masturberen in je RR-hokje?
Tot morgen dan schatjequote:
En maar luchthoorngeluiden maken...quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tijgertje oogfilmpje op z'n mobiel en gaan.
Ga je hem in een rokje hijsen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:45 schreef nectarientje het volgende:
Neger wordt wel blij van negerientje. We gaan het later nog wel een keer hebben over de rokjes
De neger is duidelijk geen tiener meer.quote:
Ik zit er klaar voor hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ben benieuwd of je het hoort, nog 1 halte
Ik hoorde net getoeterquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ben benieuwd of je het hoort, nog 1 halte
Die ligt bijna op 1 oor nu. Start ik vrijdag wel weer opnieuw opquote:
Goed bezigquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:49 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Die ligt bijna op 1 oor nu. Start ik vrijdag wel weer opnieuw op
Ik hoorde zonet tweemaal een toeter, dus dat kan 'm geweest zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:48 schreef Grace het volgende:
Ik hoorde net getoeterMaar lijkt me sterk.
Even opladenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:50 schreef nectarientje het volgende:
precies, laat 'm nu maar even rusten.
Was het lekker?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoorde zonet tweemaal een toeter, dus dat kan 'm geweest zijn.
Wat zeg je?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Niks gehoord zeker? Dan valt het volume dus erg mee
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoorde zonet tweemaal een toeter, dus dat kan 'm geweest zijn.
Wel gehoord, heb je ook dat belgeluid nog gebruikt toen je de kruising over ging toevallig?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Niks gehoord zeker? Dan valt het volume dus erg mee
Na 5 dagen tenten met mij mag hij wel even een paar dagen rust hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:51 schreef YUR het volgende:
Zo lang hoeft dat toch niet te duren, dat opladen....
Was goed te horen, maar had net zo goed een auto kunnen zijn.quote:
Hij is al oudquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:52 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Na 5 dagen tenten met mij mag hij wel even een paar dagen rust hoorOok al 30 geweest he
Rustenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:52 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Na 5 dagen tenten met mij mag hij wel even een paar dagen rust hoorOok al 30 geweest he
Vind ik nou ook!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:54 schreef nectarientje het volgende:
Dan moet hij ook maar even volLang geleden dat een topic zo snel ging!
Is de afwas al gedaan trouwens?quote:
Je principes man, sta ervoor!quote:
Ja? Netjes ingeruimd en vervolgens weer uitgeruimd? En glazen met de hand wassen anders krijg je van die lelijke vlekken.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:55 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Lekker voor mij weer, dit. En voor Zomerjurkje al helemaal.
Uiteraardquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja? Netjes ingeruimd en vervolgens weer uitgeruimd? En glazen met de hand wassen anders krijg je van die lelijke vlekken.
Jij bent blijkbaar geen oude muts.quote:
Ik weet hoe het moet, zodat ik duidelijke instructies kan geven. Dus hou je vuige insinuaties voor je.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:58 schreef nectarientje het volgende:
wat een heerlijk poetsertje ben je toch ook Air. Heerlijk huiselijk, het is wel duidelijk wie wie gevraagd heeft bij jullie thuis
Je onthoudt je ook van het doen van een huwelijksaanzoek. Waar onthoud je je nog meer van?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:58 schreef YUR het volgende:
* YUR onthoudt zich even van iedere vorm van commentaar
Vuig! Wat een 30+ woordquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:59 schreef AirwiN het volgende:
Ik weet hoe het moet, zodat ik duidelijke instructies kan geven. Dus hou je vuige insinuaties voor je.
Dat kan ik allemaal niet meer onthouden. Ik ben tenslotte al oud...quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je onthoudt je ook van het doen van een huwelijksaanzoek. Waar onthoud je je nog meer van?
Oh, was je niet serieus? Lol, ben geswitcht naar mobiel, dan blijven de smileys weleens achterwege.quote:
Wij zijn hier altijd bloedserieusquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:00 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oh, was je niet serieus? Lol, ben geswitcht naar mobiel, dan blijven de smileys weleens achterwege.
Daar staan we om bekendquote:
een jonge muts!quote:
Dan zit ik duidelijk verkeerd hier.quote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zit ik duidelijk verkeerd hier.Ik ben er weg van!
Dat wordt bumsenquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:01 schreef tuintegel het volgende:
[..]
een jonge muts!
Ik kan niet slapen , zit vol energie !
de andere partij heeft geen energie en slaapt al ruim een uurquote:
Wees overtuigd van je kwaliteiten TT!quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:03 schreef tuintegel het volgende:
de andere partij heeft geen energie en slaapt al ruim een uur
En jij laat je daardoor tegenhouden?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:03 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:03 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ah, dan zat ik in eerste instantie toch goed met mn reactie.
Dat zeggen we net.. echt he, let nou toch eens opquote:
Heeft ie toch weer een uur energie op kunnen doen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:03 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Hij is al 30+ hequote:Op woensdag 11 mei 2011 23:04 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat zeggen we net.. echt he, let nou toch eens op
Hij wel maar ik had het over jou mutsquote:
Ben ik nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Ruimte zat aan de andere kant van het bed. Wees ns creatief!
Ach, ik ben al 20+quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:05 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Hij wel maar ik had het over jou muts
Welnee, ik was niet serieus. Verzuimde alleen van die gele dingetjes te plaatsen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |