Shantiquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik mis Jolé en Lana![]()
(en dat veel te knappe zusje van Avalanche![]()
)
Nee, dit neigt meer naar een standaard "discriminazi" verhaal. Het wordt heel subtiel door scriptschrijver benaderd. Eerst is het "hij heeft de pik op mij" en nu "wil je mijn ID soms zien"quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:54 schreef Klaudias het volgende:
er zal wel iets van homoseksualiteit achter zitten denk ik ...
dat hij verliefd is op een jongen en dat hij daarom zo raar doet tegen Damstra (die zelf homo is)
Ik roep dat zelf altijd bij die scenesquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:53 schreef Montelly het volgende:
Ik mis alleen "wollah billah, tfooeee kkzemmel tazzz" dan is het pas geloofwaardig.
met Avalanche bovenop zekerquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:01 schreef Montelly het volgende:
Ik wacht alleen op wanneer Tobias Avalanche een flinke beurt gaat geven.
Dan kun je lang wachten, seks bestaat niet in de Spangas wereld.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:01 schreef Montelly het volgende:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:01 schreef Montelly het volgende:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:11 schreef Montelly het volgende:
Before Tobias
[ afbeelding ]
After Tobias
[ afbeelding ]
Sjongejonge.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:11 schreef Montelly het volgende:
Before Tobias
[ afbeelding ]
After Tobias
[ afbeelding ]
en wanneer gaat Tobias Avalanche inruilen voor Annabellaquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wanneer gaat Luxor no Annabella inruilen voor Irmak?
dat heb ik gedaan hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:42 schreef Gramulanion het volgende:
Waarom niet via 'open een nieuw deel'?
Altijd project weekquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:02 schreef RedFever007 het volgende:
Die Maja![]()
Overigens zie ik die leerlingen alleen maar creatieve shit doen, echt iets "leren" doen ze niet echt
Als dit de staat van het Nederlandse onderwijs maak ik mij ernstige zorgen over de toekomst_!
in plaats daarvan speelt hij vioolquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:53 schreef Montelly het volgende:
Eman die een afspiegeling van een doorsnee "rebelse" kansmarokkaan moet spelen.
_------!
Ik mis alleen "wollah billah, tfooeee kkzemmel tazzz" dan is het pas geloofwaardig.
Die Katou he is volgens mij gewoon nederlands...quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
in plaats daarvan speelt hij viool
en die marokkaanse meid is ook niet bepaald true moslim
Dit.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
half antiliaans half NL dacht ik. En helemaal lekker!
zoiets jaquote:Op zondag 15 mei 2011 10:55 schreef alors het volgende:
Die Eman zit steeds snoep te vreten dus zijn gedrag zal wel komen door bepaalde suikers ofzo
jjaa maar zijn gedragquote:Op maandag 16 mei 2011 19:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
rudolf is een hele redelijke, degelijke jongeman!!
Annabella, die is echt 28 ofzoquote:Op maandag 16 mei 2011 19:32 schreef alors het volgende:
[..]
jjaa maar zijn gedraghij is op Annabella volgens mij
25 ofzo.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Annabella, die is echt 28 ofzo
Op mijn middelbare gebeurde dat wel op het eindfeest. Eigenlijk alleen door de meisjes en danquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:12 schreef TLC het volgende:
Mijn hemel, een cadeautje meenemen voor je leraar, ik was vroeger toch best n braaf en zoet kindjemaar echt, hoe moralistisch kan een serie worden zeg
winterslaap doordat ie in dat koude hok moestquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:25 schreef RedFever007 het volgende:
Wat een suffe zooi zeg![]()
![]()
Harry leeft weer ZOMG![]()
Ik las kameltoe.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:46 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
WAT DE![]()
Is dat die Kaltoe in 't wild? Nice
Toch wel typisch dat er afgelopen uitzending een allochtoon aan te pas moest komen om een slot te kraken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |