loopt vanzelf wel net als de badjas van maik, deur openzetten en weggggg loopt je was.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:15 schreef suzi1 het volgende:
sorry geen tijd. moet het huishouden gaan doen van de afgelopen 3 maand
denk het niet ? moet een modje even regelen denk ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:16 schreef Stability het volgende:
ff een vraagje tussendoor.....werkt nieuw deel openen hetzelfde als bij de cos? dus alleen titel aanpassen enzo?
zal ik Danny ff een dm geven dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
denk het niet ? moet een modje even regelen denk ik
wie heeft een leuke OP ?
kappen jijquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:18 schreef Stability het volgende:
lekker offtopic lullen hahaha ben ik gek op
Mijn poëtische poging?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
denk het niet ? moet een modje even regelen denk ik
wie heeft een leuke OP ?
ik mis je ava met dat meisjequote:Op woensdag 11 mei 2011 21:18 schreef Stability het volgende:
ik heb al die tijd niks anders gedaanquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:18 schreef Stability het volgende:
Hoeft niet... kan ik je ook wel vertellenquote:
zal ik die er straks weer ff opzetten dan?quote:
oh ok thanksquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoeft niet... kan ik je ook wel vertellen
Is namelijk precies hetzelfde als de COS, alleen het eerste deel nog niet...
kwil wel wat maken hoor, kom maar met ideeen ......de uitslag moet unaniem zijn...pas dan ga ik hem makenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:19 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
ja precies een paar leuke plaatjes van Stab en consorten erbij.
ik stem voor koekoeksnestquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:20 schreef Stability het volgende:
[..]
kwil wel wat maken hoor, kom maar met ideeen ......de uitslag moet unaniem zijn...pas dan ga ik hem maken
Ik voel spontaan eenquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik voel spontaan een [ afbeelding ] opkomen
is er iemand die een lijstje wil bijhouden voor ideeen voor een plaatje dan? dan maak ik een leuk plaatje voor de OPquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:20 schreef Gert het volgende:
Crosspost:
[..]
Het forum blijft na de finale echt nog wel een aantal dagen open hoor.
Sluiting vindt plaats in overleg met de FA's, en dat zal dan eerst aangekondigd worden op het forum.
Top OP sjampoehquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:21 schreef sjampoeh het volgende:
heb de oude op er maar in geplakt. de volgende lapo-er mag hem aanpassen
Zelfbedieningquote:
Als je ong. 640 doet is-ie breed genoeg en wordtie ook niet verkleindquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:24 schreef Stability het volgende:
hoe groot mag een OP plaatje eigenlijk in totaal zijn?
Er zijn hier toch géén flugelsletjes tochquote:
ok..hahahaha zoiets? (deze is kleiner, maar kvond het plaatje leuk ) one flew over....quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je ong. 640 doet is-ie breed genoeg en wordtie ook niet verkleind
Neuhhh geloof t nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er zijn hier toch géén flugelsletjes toch
ik ik ik whiskeyquote:
Kan ook....quote:
De praatgroep...quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:26 schreef Stability het volgende:
[..]
ok..hahahaha zoiets? (deze is kleiner, maar kvond het plaatje leuk ) one flew over....
[ afbeelding ]
Ik had het al gelezen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:27 schreef Razor21 het volgende:
Hier zit iedereen dus. Plaats het hier dan nog even. Wil graag even de discussie starten hierover.
Met toestemming van iBenny:
http://www.datditkaninned(...)ichten-en-bedonderen
Geen spam. Maar wil dit graag delen met jullie.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:27 schreef Razor21 het volgende:
Hier zit iedereen dus. Plaats het hier dan nog even. Wil graag even de discussie starten hierover.
Ik ben blackprinces en ik ben sowieso niet goed bij me hoofdquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:27 schreef wousjuh het volgende:
[..]
De praatgroep...
Hoi ik ben mandy en ik ben sst verslaafd.
groep; hallo mandy
hallo mandyquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:27 schreef wousjuh het volgende:
[..]
De praatgroep...
groep; hallo mandy
heb het al gelezen, is gewoon een blog, geen bewijs hequote:Op woensdag 11 mei 2011 21:27 schreef Razor21 het volgende:
[Je_ Psychiater mode]hallo wous....ga maar op de bank liggen he....glaasje water misschien? nou....kom maar op met je gezeik...wat zit je dwars?[Je_Psychiater mode off]quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:27 schreef wousjuh het volgende:
[..]
De praatgroep...
groep; hallo mandy
hallo Mandyquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:27 schreef wousjuh het volgende:
[..]
De praatgroep...
groep; hallo mandy
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:30 schreef Stability het volgende:
[..]
[Je_ Psychiater mode]hallo wous....ga maar op de bank liggen he....glaasje water misschien? nou....kom maar op met je gezeik...wat zit je dwars?[Je_Psychiater mode off]
waar zit die knakker eigenlijk ? nog in ban jail ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:30 schreef Stability het volgende:
[..]
[Je_ Psychiater mode]hallo wous....ga maar op de bank liggen he....glaasje water misschien? nou....kom maar op met je gezeik...wat zit je dwars?[Je_Psychiater mode off]
lolquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:30 schreef Stability het volgende:
[..]
al sla je me dood ik heb hem niet meer gezien...die is nog steeds shoarma aan het bezorgen johquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:31 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
waar zit die knakker eigenlijk ? nog in ban jail ?
wat je wil , ik ben makkelijk hoorquote:
Als ik naar die poll kijk zie ik toch duidelijk dat er iets niet klopt.....quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:30 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
heb het al gelezen, is gewoon een blog, geen bewijs he
sssst...kalm aan....breng Je_psychiater ander ff een bezoekje !!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:32 schreef sjampoeh het volgende:
OMG ik ga trillen, krijg afkickverschijnselen wou naar kanaal 11
Komt wel goed schatje. Ik begrijp je helemaal absoluut. *kriebel, kriebel, kroel, kroel*quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:27 schreef wousjuh het volgende:
[..]
De praatgroep...
groep; hallo mandy
Ik wacht nog steeds op mijn Dürum Döner.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:32 schreef Stability het volgende:
[..]
al sla je me dood ik heb hem niet meer gezien...die is nog steeds shoarma aan het bezorgen joh
Lauraaaaaaaaaaa jij hier??quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:33 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje. Ik begrijp je helemaal absoluut. *kriebel, kriebel, kroel, kroel*
Hier, krijg je een snoepje.
NEE! een snoepje maar, de rest bewaar ik voor mezelf.
![]()
![]()
![]()
Zo zijn we toch ook begonnen.... na de eerste live direct naar de streams, bleken ze al drie dagen in het huis te zittenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:33 schreef Blackprinces het volgende:
Maar alle gekheid op een stokje vind t maar raar hoe dit loopt nu
Morgen pas finale en nu boel op zwart, we kunnen alleen op de hoogte gehouden worden door nep 5
heeft ie die nog niet gebracht dan? wat een eikel is het ookquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op mijn Dürum Döner.
ja vond ik ook zo vaag inddquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo zijn we toch ook begonnen.... na de eerste live direct naar de streams, bleken ze al drie dagen in het huis te zitten
Sssst, ben icocnitoo ongokneitu uh incognito..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |