quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:10 schreef Charmian het volgende:
Gordon houdt zich nog redelijk gedeisd (wel alweer eten uitgespuugd in een uitgeholde paprika of tomaat).
heeft wat weg van de Australische versiequote:Op woensdag 11 mei 2011 20:49 schreef mascara-klodder het volgende:
Vanaf vanavond dus om 20.30uur.
Wie kijken er ook?
Wat een verschil met de Engelse versie
ja wat schreef je nou?quote:
ken ik niet. Wel de amerikaanse versie van topchef. Dat gaat er ook niet zo over the top emo aan toequote:Op woensdag 11 mei 2011 21:50 schreef Sjeen het volgende:
[..]
heeft wat weg van de Australische versie
Wat er nu anders op is op net5 (met die Britse bekenden tv-persoonlijkheden) vind ik helemaal niets. Een beetje die zogenaamde beroemdheden bezighouden die koken op huis-tuin-en-keuken-niveau.... Nee, dat is niet mijn ding! Respect voor de deelnemers overigens, daar niet van, maar ik kijk liever naar een niveautje hoger!quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:56 schreef golfer het volgende:
Het (Australische)format wordt helemaal weer gevolgd. Precies dezelfde herkansingen en terughaalacties.
Zoals in Nederland ook.
Britse Masterchef blijft gelukkig wel een aparte en betere versie.
De herkansingen en "oh je bent TOCH door" vind ik zo flauw. Je bent door of niet. En vergeet de zielige kandidaten niet, de gehandicapte bijvoorbeeld, die zitten er ook altijd tussen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:56 schreef golfer het volgende:
Het (Australische)format wordt helemaal weer gevolgd. Precies dezelfde herkansingen en terughaalacties.
Zoals in Nederland ook.
Britse Masterchef blijft gelukkig wel een aparte en betere versie.
eensquote:
mooi dan geef ik mijn dochter op, met haar downsyndroom moet ze toch zeker een finale-plek weten te bemachtigenquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:30 schreef RobinOok het volgende:
Mooi voorproefje van hoe de nieuwe Nederlandse format gaat worden, die kondigden al aan dat de kandidaten meer van zichzelf gaan laten zien. Nou, dan weten we nu dus hoe. Je moet dus gehandicapt, half dood verklaard, ziek geweest zijn of anders dooie ouders of kindjes hebben, een vliegtuig overleefd, op een gifbelt wonen of allemaal nog erger. Maar met alleen gewoon goed koken maak je geen schijn van kans.
Haha, ja, vast! Doe eens!quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
mooi dan geef ik mijn dochter op, met haar downsyndroom moet ze toch zeker een finale-plek weten te bemachtigen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |