Schei toch uit, christen-zionistje. Jij bent vast zo'n oelewapper die voor de joden bidt terwijl je niks geeft om je mede-christenen onder de Palestijnen? En ondertussen zien we op de Israëlische tv het volgende:quote:
Wat een onzin conclusie, dat ik niks om Palestijnse christenen geef natuurlijk wel. Waar de christenen met de vervolging van de islam te maken hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:43 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Schei toch uit, christen-zionistje. Jij bent vast zo'n oelewapper die voor de joden bidt terwijl je niks geeft om je mede-christenen onder de Palestijnen? En ondertussen zien we op de Israëlische tv het volgende:
...
En de echte joden zijn tegen het zionisme. Jij als christen-zionist faalt dus dubbelhard:
http://www.jewsagainstzionism.com/
Je probeert deze onzin aan je mede-users te verkopen? Laat me raden; straks beweer je weer eens dat je de discussie hebt gewonnenquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:05 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dan is links niet consequent. Links is toch voor het gratis verstrekken van uitkeringen? Waarom dan niet aan de Grieken?
Ja, maar wat hij zegt is waar!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:42 schreef hooibaal het volgende:
Ik weet nog niet wat me meer verbaast, dat de PVV hiermee komt of dat er zowaar nog mensen opduiken die deze waanzin proberen te verdedigen...
Wat, dat de Palestijnen ook wat aan die spoorlijn hebben? Ik wil er niet eens over nadenken wat de Israeli's daarmee bedoelen.quote:
Nee, dat mensen al laat Wilders een scheet nogsteeds achter hem aan blijven lopen en hem verdedigen. Hij praat zoveel onzin en nog geloven mensen hem..epic troll.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:49 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Wat, dat de Palestijnen ook wat aan die spoorlijn hebben? Ik wil er niet eens over nadenken wat de Israeli's daarmee bedoelen.
Follow the money.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:08 schreef stroopdoosch het volgende:
Wie dient Geert nu eigenlijk, Nederland of Israël?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:43 schreef jogy het volgende:
Ik weet niet of het zo bedoeld is maar Joden in combinatie met treinen en Duitsers die ze daarbij helpen.. Ik vind het een rare combinatie.
Mensen die nog steeds denken dat "Geertje" ene flikker geeft om Nederland en Henk & Ingrid. Het enige wat die man wil is opkomen voor de belangen van Rothstein & Meier.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]![]()
Dat had ik nog niet eens zo bekeken.
Maar Geertje kan dat geld beter besteden aan ons eigen spoornet.
Wie?quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Mensen die nog steeds denken dat "Geertje" ene flikker geeft om Nederland en Henk & Ingrid. Het enige wat die man wil is opkomen voor de belangen van Rothstein & Meier.
Ik geloof dat Wilders wat Israel betreft, de waarheid spreekt en hij onderbouwt het goed.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:51 schreef Killaht het volgende:
[..]
Nee, dat mensen al laat Wilders een scheet nogsteeds achter hem aan blijven lopen en hem verdedigen. Hij praat zoveel onzin en nog geloven mensen hem..epic troll.
Ja, maar na afloop wel lekker met zijn allen douchen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:42 schreef Nielsch het volgende:
Mensen uit Israel die met de trein moeten.
Lachen johquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, maar na afloop wel lekker met zijn allen douchen.
"Ja maar het staat in dit 5.000 jaar oude verhaaltje dat dat land van ons is" is wel een goede onderbouwing wil je zeggen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:32 schreef matthij02 het volgende:
[..]
Ik geloof dat Wilders wat Israel betreft, de waarheid spreekt en hij onderbouwt het goed.
Mensen die de 2de Palestijnse staat verdedigen, hebben geen enkele geschiedkundige onderbouwing.
deel 2
Ik ben rechts maar vind je het heel raar als zij zich gedragen als een dolle hond.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:56 schreef Pietverdriet het volgende:
"Israel" werkt op linkse mensen nog steeds als een rode lap op een stier.
Het gaat me om het buitenland, niet persé om Israël. Je houdt je simpelweg niet bezig met de binnenlandse aangelegenheden van andere landen in ons parlement, dat kunnen die landen prima zelf oplossen in hun eigen parlement.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:56 schreef Pietverdriet het volgende:
"Israel" werkt op linkse mensen nog steeds als een rode lap op een stier.
Hij onderbouwt geschiedkundig van ongeveer de afgelopen 100 jaar en noemt daarbij feiten, heb je het filmpje wel gezien?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:59 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
"Ja maar het staat in dit 5.000 jaar oude verhaaltje dat dat land van ons is" is wel een goede onderbouwing wil je zeggen?
Dat filmpje waarin Wilders er voor het gemak even niet vanuit gaat dat het de bewoners daar echt geen hol kon schelen wat de verenigde naties 10.000km verderop in New York besloten? Ik bedoel maar, jij zou toch ook niet ineens oprotten uit Nederland omdat China en nog een paar landen dat 10.000km verderop zonder jouw inspraak hebben besloten?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:03 schreef matthij02 het volgende:
[..]
Hij onderbouwt geschiedkundig van ongeveer de afgelopen 100 jaar en noemt daarbij feiten, heb je het filmpje wel gezien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |