Sterkte, als we iets op vriendensites ofzo neer kunnen gooien dan laat maar wetenquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:01 schreef Belana het volgende:
Goddamn, Gabber is vermist!
Vanmiddag waren ze mee met de uitlaatservice, die heeft altijd maar 5 honden mee en ze doet het echt goed, ik verwijt haar niets. ze kwamen een andere uitlaatservice tegen met veel honden en hij schrok van geblaf oid en rende de verkeerde kant op. toen ie niet kwam liep zij die kant op, maar niet meer gevonden dus.
Nick is mee gaan helpen zoeken vanaf vanmiddag, haar vriend ook.
Ze is nu folders ophangen. Het is onbekend terrein voor hem, dus wat doet zo'n beest dan? beetje ronddolen waarschijnlijk. Ze hebben uren gezocht, maar niks gevonden.
Ik kan alleen maar huilen en hopen op het beste.
Op amivedi en chipsites als vermist opgegeven.
jah geloof ik graagquote:Op donderdag 19 mei 2011 07:26 schreef Belana het volgende:
Ik ben er letterlijk ziek van...
Hij heeft een penning om van de hondenuitlaatservice. Zij gaat vanmorgen foldertjes ophangen daar. Het is nogal landelijk, open gebied, schijnt dat de boeren daar vaak honden vinden op het land, daar hoop ik op.
Ik ga zelf straks ook er heen om te zoeken.
Jezus zeg, het is net alsof ik een kind kwijt ben,
Ik twitter en facebook me al suf sinds gisteren.
Het is in Obdam gebeurt, dat is de kop van Noord Holland, vlakbij Hoorn.
thanks, doe ff snel iets in elkaar zetten, kunnen ze jou een PM sturen hier op het forum ?quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:08 schreef Belana het volgende:
Ik heb Gabber even geïsoleerd uit 1 foto
[ afbeelding ]
en deze misschien
[ afbeelding ]
dank voor de hulp.
Ik ga zo idd terug naar het wandelgebied samen met Noes
Oh GODVERquote:Op donderdag 19 mei 2011 07:26 schreef Belana het volgende:
Ik ben er letterlijk ziek van...
Hij heeft een penning om van de hondenuitlaatservice. Zij gaat vanmorgen foldertjes ophangen daar. Het is nogal landelijk, open gebied, schijnt dat de boeren daar vaak honden vinden op het land, daar hoop ik op.
Ik ga zelf straks ook er heen om te zoeken.
Jezus zeg, het is net alsof ik een kind kwijt ben,
Ik twitter en facebook me al suf sinds gisteren.
Het is in Obdam gebeurt, dat is de kop van Noord Holland, vlakbij Hoorn.
je mag mijn plaatje gebruikenquote:
Solly, ik schrok me zo de pleurisquote:Op donderdag 19 mei 2011 08:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je mag mijn plaatje gebruiken
damn, geen Noord Holland of topic reeks
die had ik niet bij de handquote:Op donderdag 19 mei 2011 08:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Solly, ik schrok me zo de pleuris![]()
Maar ik heb je foto inmiddels geblogd en op het naakthondenforum gezet, daar zitten veel mensen uit die regio. Mss zijn contactgegevens ook wel handig op dat ding?
een user uit KSC woont er in de buurt sinds kort, die gaat vanmiddag ook kijkenquote:Op donderdag 19 mei 2011 08:59 schreef Belana het volgende:
als ie gevonden wordt kunnen ze amivedi bellen, die is ingeseind, en er staat een telefoonnummer op de penning die hij draagt
ik zit hier te wachten op iemand voor ik weg kan GVD. (klusjesman die ik ook niet kan laten staan)
hoop dat ie zo komt.
Ok, zet ik dat even bij mijn berichten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:59 schreef Belana het volgende:
als ie gevonden wordt kunnen ze amivedi bellen, die is ingeseind, en er staat een telefoonnummer op de penning die hij draagt
ik zit hier te wachten op iemand voor ik weg kan GVD. (klusjesman die ik ook niet kan laten staan)
hoop dat ie zo komt.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:15 schreef bianca en michael het volgende:
Misschien helpt het:
http://dieren.marktplaats(...)n.html?complete_ad=2
goed bezigquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:15 schreef bianca en michael het volgende:
Misschien helpt het:
http://dieren.marktplaats(...)n.html?complete_ad=2
ik ga het gewoon insturenquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:03 schreef zeeeend het volgende:
Radio Hoorn misschien benaderen,ze hebben regionieuws.
http://www.radiohoorn.nl/page/view/name/18-contact
..en zijn opsporingsbericht bij benzinepompen ophangen .
verstuurd met links naar marktplaats, fok en de fotoquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:03 schreef zeeeend het volgende:
Radio Hoorn misschien benaderen,ze hebben regionieuws.
http://www.radiohoorn.nl/page/view/name/18-contact
..en zijn opsporingsbericht bij benzinepompen ophangen .
Zaterdag 26 maartquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:09 schreef oh-oh het volgende:
Hoe lang issie nu bij Belana eigenlijk?
Zou het kunnen dat ie misschien in zijn paniek naar zijn oude baasje gaat zoeken, of is dat een long shot?
Dat is van na het logeren van dat Noes loops was he? En dat logeren was weer ergens anders.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:24 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Zaterdag 26 april
Ik zou overal rekening mee houden ,ik weet niet of de vorige eigenaar uit die buurt komt.
Hij heeft gelukkig het weer en zijn postuur mee om gevonden te worden .
Wat een leuk duo heb je!quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:24 schreef afterburner het volgende:
Zal ook eens van mijn "schoot" hondjes foto's plaatsen:
Noa amerikaanse staffordshire terrier (met stamboom)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziggy kruising engelse staffordshire / amerikaanse staffordshire terrier
[ afbeelding ]
Lief samen op de bank
[ afbeelding ]
Lekker spelen in de mand (een kabaal dat ze dan maken!!!)
[ afbeelding ]
Mijn fout : 26 maartquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is van na het logeren van dat Noes loops was he? En dat logeren was weer ergens anders.
En dan zijn ze ook nog op vakantie geweest in de tussentijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |