Rustig, jongen, rustigquote:Op maandag 16 mei 2011 01:17 schreef hh84 het volgende:
waaruit maak jij nou precies op dat ik HET BEDRIJF zwart wil maken?
zeg ik dat collega x van het bedrijf iets heeft gejat?
zeg ik dat er bij bedrijf x vaak wordt gejat?
zeg ik dat er door medewerkers van bedrijf x vaak wordt gejat?
zeg ik dat bedrijf x te weinig doet aan diefstal preventie?
zeg ik dat bedrijf x de vermeende diefstal had kunnen voorkomen of er op enig andere manier schuld aan heeft?
zeg mij eens... op welke manier probeer ik HET BEDRIJF OPZETTELIJK zwart te maken?
Als je de tweet inderdaad hebt verwijderd na het verzoek van het bedrijf, dan heb ik een verkeerde conclusie gehad. Maar dat bleek niet uit jouw eerdere posts. Mijn welgemeende excuses.quote:
quote:"Ik MOET niets, maar jij MAG wel in de stront zakken met dat gecommandeer van je"
Een paar keer kom je er wel mee weg, maar op een keer kom je iemand tegen die dezelfde mentaliteit heeft en je er gewoon uit flikkert. Dan heb je pas een topic over reputatieschade, al dan niet zelf aangebrachtquote:Op maandag 16 mei 2011 07:36 schreef JumpingJacky het volgende:
Voor de rest adviseer ik je hier wat aan te gaan doen, omdat dat gedrag doorgaans tegen je werkt in het bedrijfsleven, waar je niet zelf de directeur/eigenaar bent:
[..]
Haha ik was en ben nog steeds heel rustig hoor, ik maak gewoon even een opsommingquote:Op maandag 16 mei 2011 07:36 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Rustig, jongen, rustig
Dat was voordat je dit schreef:
[..]
Als je de tweet inderdaad hebt verwijderd na het verzoek van het bedrijf, dan heb ik een verkeerde conclusie gehad. Maar dat bleek niet uit jouw eerdere posts. Mijn welgemeende excuses.
Voor de rest adviseer ik je hier wat aan te gaan doen, omdat dat gedrag doorgaans tegen je werkt in het bedrijfsleven, waar je niet zelf de directeur/eigenaar bent:
[..]
bewijs bewijs bewijs 70% van de diefstallen zijn niet te bewijzenquote:Op maandag 16 mei 2011 08:21 schreef karr-1 het volgende:
Als je in het echte leven ook zo reageert op verzoeken dan voorspel ik nog een slechte toekomst in het bedrijfsleven.
Je zal het niet bedoeld hebben als het zwartmaken van het bedrijf maar dat gebeurt wel door het bedrijf te linken aan diefstal zonder bewijs of veroordeling.
Ook voor jou.. Men moet niets.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:48 schreef totebel het volgende:
Op het moment dat jij de bedrijfsnaam in een privetweet (voor zover een tweet uberhaupt prive kan zijn) noemt.. en dat doe je toch echt zelf, betrek je zelf het bedrijf erbij.
Dat heeft dan al niets meer met privezaken bemoeien te maken. Privezaak is als ie bij gaat houden hoe vaak jij buiten werktijd met je vriendin in bed ligt, maar dit.. nee, Het is een voorval op je werk, dus duidelijk werkgerelateerd.
Ik denk dat je het met een houding van "Ik moet niks ik mag alleen maar" jezelf erg moeilijk maakt. Je moet namelijk wel degelijk wat: een tegenprestatie leveren voor het feit dat jouw werkgever jou betaalt, dat ben je namelijk overeengekomen in je arbeidsovereenkomst.. en ik durf er heel wat op te verwedden dat in diezelfde arbeidsovereenkomst of aanvullende voorwaarden iets over het naar buiten brengen van interne zaken staat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |