Heul mooi lakje zegquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Viridian van Illamasqua. En nu valt het me wel heel erg op dat m'n nagels even bijgevormd moeten. *Vijl pakt*
Wow, die is echt gaafquote:Op zondag 29 mei 2011 16:02 schreef Loqi het volgende:
Ik had tijd teveel vandaag, dus ik denk ik marble weer eens![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Basislak: OPI - Who the shrek are you
Pastelgeel: China Glaze - Lemon fizz
Mintgroen: Herome - New Delhi
Bruin: Essence - Spicy (creme versie)
Topcoat: CND - Jade sparkle
http://www.nailsupplies.us/quote:Op zondag 29 mei 2011 19:10 schreef MissJ het volgende:
Super tof Loqi!
enne wat is dat nou, ineens geen Opi meer bij TD?
ooow oooow, dank je!quote:Op zondag 29 mei 2011 19:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
http://www.nailsupplies.us/
De nieuwe site van TD.
Geen idee, al hadden ze in de sc het er wel over. Anders moet je ze even mailen?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:56 schreef MissJ het volgende:
[..]
ooow oooow, dank je!
Uhh, maar hoe werkt het hier, nog precies hetzelfde als op de oude site? Dus max 9 lakjes is flat rate en 20 dollar verzendkosten?
ik ga het morgen wel even uitzoekenquote:Op zondag 29 mei 2011 21:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Geen idee, al hadden ze in de sc het er wel over. Anders moet je ze even mailen?
Google / Youtubequote:
WHAT THE............... Dat is briljant!!!quote:Op zondag 29 mei 2011 23:08 schreef Assiej het volgende:
[..]
Google / Youtube
Marble ..
Vinger met plakband beschermen, bakje met Water + nagellak erin laten druppelen + stokje even beetje de kleuren door elkaar laten gaan, bv kruis maken + vinger erin + overige met een stokje weg halen en vinger eruit halen. klaar.
En smeren maaar
hoe kouder het water, hoe sneller het stolt he, het is geen emaillequote:Op maandag 30 mei 2011 09:51 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik ben het aan het proberen![]()
Heb water gekookt en afgekoeld, maar nog niet genoeg want de lak droogt meteen in het water en dan kan ik er niet meer met mn stokje doorheen....
quote:Op maandag 30 mei 2011 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe kouder het water, hoe sneller het stolt he, het is geen emaille
Heel hard met je hand schudden?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:11 schreef NouMooiNiet het volgende:
Nou, de kleurtjes zijn heel erg flauw, dus helemaal niet zo fel als ik gehoopt had..
Kan natuurlijk ook liggen aan de lak.
Hoe verwijder je die waterdruppeltjes die op de nagel blijven liggen wanneer je ze uit het water haalt?
Het staat er gewoon bij, ik was even aan het uitproberen en de flatratebox staat gewoon bij de verzendopties.quote:
Ik heb ze ook al gemaild en ik heb nog geen reactie. Ik denk dat het gewoon weer max 9 lakjes is.quote:
Sommige mensen lakken eerst hun nagels met een Witte nagellakquote:Op maandag 30 mei 2011 11:30 schreef NouMooiNiet het volgende:
Hier een foto voor te lachen.![]()
Mijn eerste marble uitprobeersel.
Inclusief luchtbelletjes en nog niet schoongemaakte randjes.
[ afbeelding ]
Thanks, ga ik proberen. Ik ben nog maar een beginnerquote:Op maandag 30 mei 2011 17:42 schreef Assiej het volgende:
[..]
Sommige mensen lakken eerst hun nagels met een Witte nagellak
(b.v. die in een french manicure set zit zou evt. kunnen het is tenslotte toch al een smeerbende)
En dan pas de kleuren zodat het effect wat aanweziger is van de kleuren die je erin hebt gedaan
Moooi! Echt vet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:19 schreef nailpolishlives het volgende:
[ afbeelding ]
Essence - Out of my mind met een matte topcoat van Catrice, daarop bloemetjes gemaakt met een dottingtool(:
Wauw super! Krijg spontaan zin om met mn dottingtools aan de slag te gaan!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:19 schreef nailpolishlives het volgende:
[ afbeelding ]
Essence - Out of my mind met een matte topcoat van Catrice, daarop bloemetjes gemaakt met een dottingtool(:
Ik ben met zulke dingen altijd zo benieuwd naar je rechterhandquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:19 schreef nailpolishlives het volgende:
[ afbeelding ]
aah dan zal het wel weer gewoon 9 lakjes zijn ja.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
Het staat er gewoon bij, ik was even aan het uitproberen en de flatratebox staat gewoon bij de verzendopties.
Waauwwquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:19 schreef nailpolishlives het volgende:
[ afbeelding ]
dankjewel!(:quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Moooi! Echt vet.
Zou je hem kleiner kunnen posten? Op je tumblr zag ik een perfecte 500-versie...
http://27.media.tumblr.com/tumblr_lm25ntxjyo1qhgyvpo1_500.jpg
dankjewel!(:quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:23 schreef BeauBeauty het volgende:
[..]
Wauw super! Krijg spontaan zin om met mn dottingtools aan de slag te gaan!
haha, oefening baart kunst(:, ik vond mn rechterhand zelfs beter gelukt..;)quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:28 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik ben met zulke dingen altijd zo benieuwd naar je rechterhand
dankjewell!(:quote:
wow,.. die zou ik eigenlijk moeten bestellen...quote:Op woensdag 1 juni 2011 07:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Leuke faaltip: Bij Enchantra zijn de grootste konad-sets voor 30 euro. Ze zeggen dat ze er maar 30 in voorraad hebben, dus dat je snel moet zijn. Heb zelf net de Classic collection besteld, van 109 euro voor 30 euro
(classic collection 1, Set A & gold set dus.)
Oeh nice, dankzij jou heb ik zojuist 6 Golden Rose potjes besteld omdat ze niet zo duur warenquote:Op woensdag 1 juni 2011 07:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Leuke faaltip: Bij Enchantra zijn de grootste konad-sets voor 30 euro. Ze zeggen dat ze er maar 30 in voorraad hebben, dus dat je snel moet zijn. Heb zelf net de Classic collection besteld, van 109 euro voor 30 euro
(classic collection 1, Set A & gold set dus.)
Hoe houd jij alles zo mooi schoon? bepaalde manier van plakband op doen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:53 schreef Loqi het volgende:
Nieuwe gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Color club - Wild orchid met daarop
P2 - heartbeat
Random witte striper
Essie - Sew psyched (niet goed op de foto te zien)
Zilver glitter topcoat
Achteraf met een kwastje/wattenstaafje gedoopt in aceton/nagellakremover de boel bijwerken?quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:51 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hoe houd jij alles zo mooi schoon? bepaalde manier van plakband op doen?
Ah dus toch wel op de manier hoe ik het dacht, welke kwast gebruik je dan? voor de randen bij de nagels, acrylbrush of ?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:04 schreef Melochan het volgende:
[..]
Achteraf met een kwastje/wattenstaafje gedoopt in aceton/nagellakremover de boel bijwerken?
Waarom zou je zo'n duur borsteltje gebruiken voor zulk kutspul? Ik denk dat hoe goedkoper het borsteltje, hoe beter.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:08 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ah dus toch wel op de manier hoe ik het dacht, welke kwast gebruik je dan? voor de randen bij de nagels, acrylbrush of ?
gaaaaaaahhhhquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Manglaze - Royal Matterimoaning:
[ afbeelding ]
Hoe goedkoper hoe beter toch? Ik gebruik zelf een combinatie van Essence eyeliner kwastje en wattenstaafjes. Kwastje is wat preciezer, dus goed voor randjes rond de nagelriemen bijwerken en netjes maken, wattenstaafje neemt de nagellak veel beter op zodat je niet met vervaagde kleurvlek op je huid blijft zitten als je er echt even naast zat.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:00 schreef Melochan het volgende:
Ik gebruik zo'n kwastje van de Hema. ¤2 ofzo.
Niet persé, het is gewoon zonde, blijft een gek goedje.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hoe goedkoper hoe beter toch? Ik gebruik zelf een combinatie van Essence eyeliner kwastje en wattenstaafjes. Kwastje is wat preciezer, dus goed voor randjes rond de nagelriemen bijwerken en netjes maken, wattenstaafje neemt de nagellak veel beter op zodat je niet met vervaagde kleurvlek op je huid blijft zitten als je er echt even naast zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |