Niet?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Laten we samen één ding afspreken, er komt die avond en nacht helemaal niemand. Geen gesquirt op mijn gras en al helemaal geen spermatozoïden
O nee alleen tegen bomen aanzeiken hequote:Op woensdag 11 mei 2011 20:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Laten we samen één ding afspreken, er komt die avond en nacht helemaal niemand. Geen gesquirt op mijn gras en al helemaal geen spermatozoïden
Je kan me wegdragen als er straks vijf lekker wijven in je boxer willen en jij dan niet mag omdat je nu deze regel maakt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
In principe ben ik hartstikke mild. Sta altijd brandjes te blussen. Vorige keer ook met die enorme twist tussen Remlof en WJ, dan spring ik er tussen hè.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
In principe ben ik hartstikke mild. Sta altijd brandjes te blussen. Vorige keer ook met die enorme twist tussen Remlof en WJ, dan spring ik er tussen hè.
Ik draag nooit een boxerquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je kan me wegdragen als er straks vijf lekker wijven in je boxer willen en jij dan niet mag omdat je nu deze regel maakt.
Die post toch sowieso redelijk weinig hier, de laatste tijd?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik hoor niets van Heidi, is die overuren aan het draaien om dat geld bij elkaar te scharrelen?
En in mijn Ka'tjequote:Op woensdag 11 mei 2011 20:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die durft nog niet toe te geven dat hij niets liever wil dan met ons in een tentje.
Pietje gaat het straks rekentechnisch weer handig maken. Komt ie voor een uurtje of zo, wil ie twee hamburgers en één biertje afrekenenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die durft nog niet toe te geven dat hij niets liever wil dan met ons in een tentje.
Zie TTquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:28 schreef mootie het volgende:
Even een samenvatting van het laatste uur?
Bedieningquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:28 schreef mootie het volgende:
Even een samenvatting van het laatste uur?
Ze zegt dat er een rammel in zitquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wie wil d'r nou niet in Kally's Ka'tje!?
Als ik die dan nog heb, hij maakt herriequote:Op woensdag 11 mei 2011 20:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik las heul iets andersquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |