abonnement Unibet Coolblue
pi_96663537
Iedereen voor de aangename uurtjes meelezen. *O* *O*
Met name dank aan Flashbox ( filmpjes) en kwaliteit ( streams) ^O^ ^O^ ^O^
pi_96663584
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_96663629
Ik heb een hele leuke tijd gehad met mijn online vrienden. HSG-BOMBER was zeker een van de aanwinsten hier op dit subforum.
pi_96663931
w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  woensdag 11 mei 2011 @ 20:44:43 #5
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_96667885
Ik dank Flashbox en Kwaliteit, Gerard en Karim.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_96668134
Ik bedank iedereen die meegewerkt heeft aan 't succes van SST op FOK!, ruim 575.000 posts in zo'n korte tijd is echt giga _O_.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  woensdag 11 mei 2011 @ 20:51:30 #7
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_96668239
Ik wil bij deze ook iedereen bedanken zijn mooie weken geweest!
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  woensdag 11 mei 2011 @ 21:21:30 #8
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_96670102
Ik bedank Chanel5 en MarkvanRinsum voor de mooie caps en al die anderen die ook caps gemaakt hebben maar die ik nu even niet bij naam weet :*

*O*
  woensdag 11 mei 2011 @ 21:22:12 #9
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_96670152
Oh ja , Mazaru en Little_lunatic voor de gifjes en UI's ;)

O+ :*

edit: Toverheks , Noelle en anderen niet te vergeten voor de streamverslagen _O_

*O*

[ Bericht 29% gewijzigd door Flow3r op 11-05-2011 23:57:32 ]
pi_96670385
quote:
14s.gif Op woensdag 11 mei 2011 20:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik bedank iedereen die meegewerkt heeft aan 't succes van SST op FOK!, ruim 575.000 posts in zo'n korte tijd is echt giga _O_.
wow Piet! wat een aantal!
pi_96670421
quote:
14s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:21 schreef Flow3r het volgende:
Ik bedank Chanel5 en MarkvanRinsum voor de mooie caps en al die anderen die ook caps gemaakt hebben maar die ik nu even niet bij naam weet :*

*O*
:*
  woensdag 11 mei 2011 @ 21:46:45 #12
337330 Chuckster
Kom dan... NU!
pi_96671815
Ik bedank mezelf, voor het cappen en het moeite nemen om mee te discussiëren her en der, voornamelijk in de COSsen *O*
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:23:04 #13
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_96674458
Ik bedank iedereen hier, Ook Pietje&Gert die het toch maar even voor elkaar hebben gekregen alles zo netjes en soepel te laten verlopen.
Iedereen vooral in de COS heb vaak om jullie moeten glimlachen, er zaten natuurlijk ook posten tussen waar me tenen van krom gingen staan en waar ik af en toe van dacht, jij zit er te diep in ( in het SST gebeuren ) maar over het algemeen was het lachen gieren en ook brullen.

Wil vooral dit topic even onder de aandacht brengen, mensen leuk gedaan al die weken ^O^
SST - Caps deel 11

En Flashbox helemaal top ^O^ ^O^ met al je filmpjes voor het nageslacht.
Secret Story Filmhoekje#4

En Fluitertje je weet het laf you je bent een kanjer O+
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_96674616
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 20:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik dank Flashbox en Kwaliteit, Gerard en Karim.
_O_

quote:
14s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:21 schreef Flow3r het volgende:
Ik bedank Chanel5 en MarkvanRinsum voor de mooie caps en al die anderen die ook caps gemaakt hebben maar die ik nu even niet bij naam weet :*

*O*
_O_

quote:
2s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:22 schreef Flow3r het volgende:
Oh ja , Mazaru en Little_lunatic voor de gifjes en UI's ;)

O+ :*
_O_

Bij deze quote zou ik zeker Stability ook willen toevoegen, voor de pro photoshop skills. _O_

quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:23 schreef Toverheks het volgende:
Ik bedank iedereen hier, Ook Pietje&Gert die het toch maar even voor elkaar hebben gekregen alles zo netjes en soepel te laten verlopen.

_O_

Verder volledig mee eens. ^O^
Ook enieder die streamverslagen bijgehouden heeft ( toen het nog boeiend genoeg was that is :') ) En dan moet ik toch Heksje even speciaal benoemen, en dan ook voor de fake-streamverslagen tijdens de streamlocks! _O- _O_

Maar iedereen hier bedankt, met name voor de humor in de cossen maar ook de intressante discussies in andere draadjes, en dan met name van de mensen met ervaring voor of achter de camera's bij andere tv progamma's; zoals Tanjalies en Albertino80, maar ook ex--bewoners uit diverse RLS's die hier posten ! ^O^

Special shout-out naar ons "anti-mamajo" cluppie. _O_ _O_ _O_
Maar ook posters die het ( al dan niet gemeend :P ) niet altijd met de meerderheid eens waren, waardoor het niet al te saai werd. ik noem een Bommie, Pearlbitch, Akveor, Pc eend. _O_

Ik zal wss weer teruggaan in lurker-mode op diverse andere sub-forums, met name games en wielrennen. Het is tempting om me te verdiepen in de "duitse secret big brother story" maar denk dat ik voorlopig weer effe genoeg van RLS heb, maar wellicht tot ziens ergens. ;) :W

[ Bericht 5% gewijzigd door Urb op 11-05-2011 22:33:16 ]
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:58:42 #15
283085 TWP
kassalade
pi_96676562
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:25 schreef Urb het volgende:

[..]

_O_

[..]

_O_

[..]

_O_

Bij deze quote zou ik zeker Stability ook willen toevoegen, voor de pro photoshop skills. _O_

[..]

_O_

Verder volledig mee eens. ^O^
Ook enieder die streamverslagen bijgehouden heeft ( toen het nog boeiend genoeg was that is :') ) En dan moet ik toch Heksje even speciaal benoemen, en dan ook voor de fake-streamverslagen tijdens de streamlocks! _O- _O_

Maar iedereen hier bedankt, met name voor de humor in de cossen maar ook de intressante discussies in andere draadjes, en dan met name van de mensen met ervaring voor of achter de camera's bij andere tv progamma's; zoals Tanjalies en Albertino80, maar ook ex--bewoners uit diverse RLS's die hier posten ! ^O^

Special shout-out naar ons "anti-mamajo" cluppie. _O_ _O_ _O_
Maar ook posters die het ( al dan niet gemeend :P ) niet altijd met de meerderheid eens waren, waardoor het niet al te saai werd. ik noem een Bommie, Pearlbitch, Akveor, Pc eend. _O_

Ik zal wss weer teruggaan in lurker-mode op diverse andere sub-forums, met name games en wielrennen. Het is tempting om me te verdiepen in de "duitse secret big brother story" maar denk dat ik voorlopig weer effe genoeg van RLS heb, maar wellicht tot ziens ergens. ;) :W
Wow, helemaal eens met deze post.

Dank aan alle leuke users die deze RLS dragelijk hebben gemaakt. O+ O+
:)
pi_96680158
iedereen bedankt voor (de vele) leuke uurtjes. ik heb genoten en ga het zeer zeker missen!!!
pi_96680571
Mijn dank gaat vooral uit naar Day die orde wist te scheppen in de nachtelijke chaos. })

en ook een beetje naar Gert. O+

:P
  donderdag 12 mei 2011 @ 00:13:31 #18
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_96681275
^O^ ^O^ ^O^
The longer you listen, the sweeter the pitch.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 12 mei 2011 @ 00:31:02 #20
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_96681323
Ik heb hier ook zeker 6 keer gepost *O* *O* graag gedaan iedereen
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_96681647
Ik bedank Kwaliteit, Mazaru, de modjes, cappers, schrijvers van streamverslagen, trollenmeppers en alle andere spammers die ik vergeet. *O*
  donderdag 12 mei 2011 @ 02:00:27 #22
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_96683103
ik bedank ook iedereen voor deze leuke 3 maanden samen ^O^
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  † In Memoriam † donderdag 12 mei 2011 @ 13:20:02 #23
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_96694596
dat dus
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:25 schreef Urb het volgende:

[..]

_O_

[..]

_O_

[..]

_O_

Bij deze quote zou ik zeker Stability ook willen toevoegen, voor de pro photoshop skills. _O_

[..]

_O_

Verder volledig mee eens. ^O^
Ook enieder die streamverslagen bijgehouden heeft ( toen het nog boeiend genoeg was that is :') ) En dan moet ik toch Heksje even speciaal benoemen, en dan ook voor de fake-streamverslagen tijdens de streamlocks! _O- _O_

Maar iedereen hier bedankt, met name voor de humor in de cossen maar ook de intressante discussies in andere draadjes, en dan met name van de mensen met ervaring voor of achter de camera's bij andere tv progamma's; zoals Tanjalies en Albertino80, maar ook ex--bewoners uit diverse RLS's die hier posten ! ^O^

Special shout-out naar ons "anti-mamajo" cluppie. _O_ _O_ _O_
Maar ook posters die het ( al dan niet gemeend :P ) niet altijd met de meerderheid eens waren, waardoor het niet al te saai werd. ik noem een Bommie, Pearlbitch, Akveor, Pc eend. _O_

Ik zal wss weer teruggaan in lurker-mode op diverse andere sub-forums, met name games en wielrennen. Het is tempting om me te verdiepen in de "duitse secret big brother story" maar denk dat ik voorlopig weer effe genoeg van RLS heb, maar wellicht tot ziens ergens. ;) :W
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  † In Memoriam † donderdag 12 mei 2011 @ 13:20:27 #24
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_96694608
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 00:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb hier ook zeker 6 keer gepost *O* *O* graag gedaan iedereen
_O- _O-
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_96697171
Ik vond het top dat ik hier alles mee kon lezen en zo op de hoogte kon blijven van alle gebeurtenissen! Top! Dankjulliewel daarvoor...
pi_96697562
aah dit word afkicken hoor ik bedank Spixtv waar ik vanochtend weer met mijn slaperige hoofd op een dood linkje klikte en me afvroeg waarom ik geen streams zag THNX. #Afkicken
pi_96702352
Geen dank, ik heb het met plezier voor jullie gedaan :)

ben met de volgende achtige serie-reeks weer beschikbaar ;)
pi_96703332
ik bedank iedereen die nachts opbleef zo dat ik ochtends voor en avonds na het werk na kon lezen wat er gebeurt is..met veel humor....en bij deze..als de streams alleen slapende mensen lieten zien,heb ik zelf genoten van de off topics..was veel leuker en vriendscahappelijker als de ssl zelf...dat maakte de cos heel amusant om te lezen :)
pi_96703874
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:42 schreef trollie67 het volgende:
ik bedank iedereen die nachts opbleef zo dat ik ochtends voor en avonds na het werk na kon lezen wat er gebeurt is..met veel humor....en bij deze..als de streams alleen slapende mensen lieten zien,heb ik zelf genoten van de off topics..was veel leuker en vriendscahappelijker als de ssl zelf...dat maakte de cos heel amusant om te lezen :)
bedankt bedankt bedankt
je had ze goed te pakken gisteren ^O^ ze hapten allemaal en hebben het er waarschijnlijk volgende maand nog over "hoe koel ze je aanpakten met z'n allen" *;

bedankt dat je ze even dat saamhorigheidsgevoel gaf...
pi_96704478
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:54 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

bedankt bedankt bedankt
je had ze goed te pakken gisteren ^O^ ze hapten allemaal en hebben het er waarschijnlijk volgende maand nog over "hoe koel ze je aanpakten met z'n allen" *;

bedankt dat je ze even dat saamhorigheidsgevoel gaf...
???ik wil niemand pakken..maar er zijn dames die zo nodig moderator moeten spelen omdat ze geen eigen leven heben....dames die mekkeren over bewoners die ongewassen aan de ontbijttafel verschijnen...oh god....ik ga morgens in me blootje alltijd ff eerst koffie drinken met een peuk...niets mis mee.,dan doen ze zelf ook..ze starten eerst de pc op en rond de 11 uur gingen ze douchen en ontbijten....over dingen in de huishouding terwijl ze zelf 20 uur gekluistert zijn aan de streams ipv te werken en de huishouding doen..mannetje krijgt avonds wel een micro maaltijd..daaR IS DUS NIETS COOLS AAN...ik vond het gewoon hypocriet...maakt niet uit of je op tv bent..maar ik zie niet veel verschil in 15 uur slapen per dag of 15 uur achter fok zitten..dat is hun eigen ongenoegen omdat ze idd geen real life hebben..maar de meesten zijn gewoon toffe mensen die de mooeite namen om iedereen op de oogte te houden..op een normale manier..en waardeer ik wel heel erg :)
pi_96707203
Ik wil joanna bedanken voor 3 maanden kut televisie
pi_96708437
Alle COS-ers voor de leuke tijd. En ik bedank Gerard, hij was voor mij de leukste deelnemer en ben afgehaakt toen hij niet meer meedeed.

Verder is Secret Story aan veel verbeteringen onderheving. Ik vond het tegenvallen qua strijd en moeilijkheidsgraad en het meer een kinderspelachtigzakloopniveau.
- edit: adverteren kan middels een mail naar pr@fok.nl -
pi_96708650
Ik wil ook iedereen bedanken, weet zo niet alle namen en wil niemand vergeten, dus bij deze iedereen bedankt die dit leest !!

ik heb echt dubbel gelegen, had ik bij eerdere rls moeten doen ! Wel veel slaaptekort gekregen..
Maar nooit weer een rls zonder fok!

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_96709391
COS-ers helaas is ut afgelopen met SST.Ik zal de gezelligheid hier op Fok
gaan missen, alhoewel ik wel blijf lurken op het forum. Iedere dag m'n beeldscherm schoon maken door
het gieren van het lachen om ieders verschillende mening. Daar ik natuurlijk ook vanaf BB1 een freak
ben, zal ik ook bij een (hopelijk) volgend programma weer bij zijn.

Ik dank Flashbox en Kwaliteit, Gerard en Karim. ^O^ ^O^
Ik bedank Chanel5 en MarkvanRinsum voor de mooie caps,Mazaru en Little_lunatic voor de gifjes en Stability niet vergeten!! _O_ _O_ _O_
Schrijvers van streamverslagen, trollenmeppers (o.a. Knagsje). _O- _O-
En ik bedank ook iedereen voor deze leuke 3 maanden samen! *O*
mvg Wildstar :W
  donderdag 12 mei 2011 @ 19:40:20 #35
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_96710947
Ik bedank Laura en Joanna voor deelname aan SST. Zij maakten het de moeite waard om te kijken!! *O*
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 12 mei 2011 @ 20:14:25 #36
58921 Day
You can fly!
pi_96713051
Ik bedank echt iedereen, het was onwijs gezellig! Ik heb gelachen en gehuild (van het lachen) met jullie, niet streng op hoeven treden (gelukkig) en te weinig geslapen :P. En een extra O+ voor de nachtploeg! :* :W
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_96732305
Dank voor het sarcasme op FoK(SST) en de leuke babbels en toffe plaatjes/animaties/filmpjes !

Bedank ook de mensen die mijn gecapturde filmpjes de moeite vonden......TOF !

Tot SST2 ?
  vrijdag 13 mei 2011 @ 10:39:02 #38
341013 OmaNijn
Fan van Gerard en Sharon
pi_96740893
Ook ik wil iedereen bedanken, ik ben hier nieuw en heb eigenlijk alleen maar gelezen, en ben SST blijven volgen vanwege de commentaren hier, want het programma zelf was niet echt geweldig. Vooral met de COSsen lag ik vaak krom van het lachen (ook op mijn werk).
Ga nu hier op het forum zoeken, waar ik jullie kan vinden. Ook de CAPS en nachtverslagen waren hilarisch vaak. Mijn complimenten voor alle harde zwoegers. ^O^ *O*

Voor wat het forum betreft mag er wat mij betreft snel een nieuwe RLS komen.

Groetjes oma Nijn *O* *O* *O*
pi_96751442
graag wil ik iedereen bedanken die het mogelijk hebben gemaakt er weer een hele gezellige boel van te maken..namen noemen ben ik slecht in, ben veel te bang dat ik er eentje vergeet, dus bij deze , iedereen die zich in heeft gespannen, het zij met filmpjes, caps, animaties, gifs, en gezellige chats in de COS ....niemand uitgezonderd dus !!! mijn complimenten !

en heel erg bedankt allemaal voor jullie complimenten voor mijn bijdragen , de fake foto's . ik heb het echt met plezier gedaan, en zal altijd voor iemand klaarstaan die een fake wil :)
en fakking zeker weten 200.000 procent, dat ik er de volgende keer weer bij ben, dus maak je borst maar nat :)

en voor de sst bewoners: GERARD EN KARIM heel erg bedankt dat jullie ons dit hebben mee laten beleven ! ik heb de grootste lol om jullie gehad, jullie waren mijn favorieten !!!
laat nog eens iets van jullie horen !! heel jammer dat jullie niet hebben gewonnen. nadat Gerard eruit ging, heb ik er zooo op gehoopt dat Karim zn droom waar kon maken, maar wie weet..misschien komt dat nog wel :)

allemaal een dikke knuf van Stability :* :W
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_96758094
Iedereen bedankt die hier voor een fijne tijd heeft gezorgd !

^O^
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_96758184
Ik wil ook alle eerder genoemde mensen hierboven en natuurlijk de rest vergeten voor heel wat uurtjes vermaak! *O* *O* *O* *O* *O* En ik mag ook wel spreken namens Endemol en Net 5 want zonder jullie was het hele programma na een week al van de buis gehaald gok ik zo :P
Dat zou jij wel willen weten.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 18:08:32 #42
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_96759070
Allemaal bedankt en iedereen die ik vergeten ben. ^O^
Maar met name Joanna _O_ natuurlijk
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
pi_96759460
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:09 schreef trollie67 het volgende:

[..]

???ik wil niemand pakken..maar er zijn dames die zo nodig moderator moeten spelen omdat ze geen eigen leven heben....dames die mekkeren over bewoners die ongewassen aan de ontbijttafel verschijnen...oh god....ik ga morgens in me blootje alltijd ff eerst koffie drinken met een peuk...niets mis mee.,dan doen ze zelf ook..ze starten eerst de pc op en rond de 11 uur gingen ze douchen en ontbijten....over dingen in de huishouding terwijl ze zelf 20 uur gekluistert zijn aan de streams ipv te werken en de huishouding doen..mannetje krijgt avonds wel een micro maaltijd..daaR IS DUS NIETS COOLS AAN...ik vond het gewoon hypocriet...maakt niet uit of je op tv bent..maar ik zie niet veel verschil in 15 uur slapen per dag of 15 uur achter fok zitten..dat is hun eigen ongenoegen omdat ze idd geen real life hebben..maar de meesten zijn gewoon toffe mensen die de mooeite namen om iedereen op de oogte te houden..op een normale manier..en waardeer ik wel heel erg :)
Ik heb gelukkig geen idee over wie je het hebt maar ja daar ergerde ik me ook aan. Dat overdreven opletten van de hygiene van bewoners.
Ik ga ook niet gelijk douchen hoor. Lekker eerst een hele tijd beneden en pas na een tijd douchen.

Het lijkt wel alsof mensen zichzelf dan naar boven proberen te halen door een ander naar beneden te halen.

maar ik dank hen want ook dat hielp om helemaal geen moeite te hebben om niet meer echt naar SS te kijken. ;)

Ik heb wel zin in een nieuwe DGK of BB Of nee De Bus. Had nog een mailtje gehad van tessa maar kan het niet meer vinden. -O- Ze was hier komen lezen en ik kwam vaak voor haar op en dat vond ze leuk.

De Bus wil ik weer met buswatcher. :Y
pi_96760213
Iedereen bedankt voor de gezellige tijd tijdens SST.

Aan het programma schortte het e.e.a. maar dat is door veel enthousiaste mensen hier ruimschoots goedgemaakt.

Komt er weer een RLS dan ben ik zeker weer van de partij!!!

In de tussentijd zwerf ik maar weer eens een btje rond.

Zie jullie :*
  vrijdag 13 mei 2011 @ 18:43:23 #45
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_96760322
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 18:19 schreef itsme het volgende:

[..]

Had nog een mailtje gehad van tessa maar kan het niet meer vinden. -O- Ze was hier komen lezen en ik kwam vaak voor haar op en dat vond ze leuk.

Dan kan je weer de arena in. Tessa heeft nu haar eigen topic op Fok! :9

Ex Martijn Krabbé : Mijn leven is veranderd in een hel
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_96762637
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 18:43 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Dan kan je weer de arena in. Tessa heeft nu haar eigen topic op Fok! :9

Ex Martijn Krabbé : Mijn leven is veranderd in een hel
Ja ik las het In de krant. Daarom baal ik dat ik dat mailtje niet kan vinden. Misschien tussen mijn pm's.
pi_96773594
Iedereen die nieuws updates schreef en natuurlijk de streamverslagen ,Gerard,Karim en Sharon en natuurlijk ook de andere bewoners voor 24/7 tv verslaving!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')