quote:Pomphouders starten deze week met de verkoop van een eigen merk sigaretten. De verdiensten aan A-merksigaretten zijn te laag geworden, aldus de ondernemers.
Bron + Volledig Artikelquote:De pomphouders komen nu met een huismerk, dat onder de naam Price Special (PS) wordt verkocht. De verkoopprijs is nog niet bekend, maar de winstmarge zal voor de pompstations een stuk hoger liggen.
Alles wat die mensen verkopen zit vol met accijnzenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik snap dat o.a. tankstations het vervelend vinden dat hun winstmarge lager ligt nu de prijzen van sigaretten zijn gestegen maar is het verkopen van sigaretten niet een secundaire verdienste voor zo'n tankstation?
Dat is afhankelijk van de staat...quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:49 schreef -tape- het volgende:
Omhoog gooien, net als in Amerika. Daar betaal je tegen de 9 euro voor een pakje toch?
verschilt nogal per staat, lijkt me.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:49 schreef -tape- het volgende:
Omhoog gooien, net als in Amerika. Daar betaal je tegen de 9 euro voor een pakje toch?
Wát?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:55 schreef onzichtbare het volgende:
ja vanaf 1963 in de scheepsbouw als lasser gezeten tot 1985 de niet rokers verbranden ik schei er niet meer uit oke die smerige troep die wij hebben geslkt maak nu ook niks meer uit
Met zulke resultaten lijkt het me sterk dat Nederland de komende 3 jaar de prijzen blijft verhogen om vervolgens weer sigaretten te verkopen voor 3 euro per pakje.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:58 schreef TwyLight het volgende:
In California is het anti-rook beleid zelfs zo goed dat zo'n 80% van de bewoners niet meer rookt. Waar dat eerst veeeeeel lager lag.
Dit zal met de generaties afnemen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:58 schreef TwyLight het volgende:
In California is het anti-rook beleid zelfs zo goed dat zo'n 80% van de bewoners niet meer rookt. Waar dat eerst veeeeeel lager lag.
Nee. Op benzine verdienen ze niets.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik snap dat o.a. tankstations het vervelend vinden dat hun winstmarge lager ligt nu de prijzen van sigaretten zijn gestegen maar is het verkopen van sigaretten niet een secundaire verdienste voor zo'n tankstation?
Wel iets natuurlijk, maar ze moeten het personeel, onderhoud dergelijke ook kunnen betalen, wat onder andere gebeurt met het geld wat verdient wordt aan shop goederen, grotendeels sigaretten dus.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee. Op benzine verdienen ze niets.
Nope. Dit item was afgelopen zaterdag of zondag al op Radio 1, daar werd gemeld dat de verkoop van sigaretten zo'n 70% van de totale omzet uitmaakt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Natuurlijk is het vervelend maar om te gaan protesteren.
Heb ooit bij een benzinestation gewerkt. Wat daar wordt verkocht aan sigaretten is gewoon ziekquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:27 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Nope. Dit item was afgelopen zaterdag of zondag al op Radio 1, daar werd gemeld dat de verkoop van sigaretten zo'n 70% van de totale omzet uitmaakt.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:55 schreef onzichtbare het volgende:
ja vanaf 1963 in de scheepsbouw als lasser gezeten tot 1985 de niet rokers verbranden ik schei er niet meer uit oke die smerige troep die wij hebben geslkt maak nu ook niks meer uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |