abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96660292
Ik heb een schat van een vriend, en we zijn nu al een tijdje samen

Ik hou van hem, hij houdt van mij en we zijn gelukkig met elkaar, MAAR.
Mijn vriend is militair, en ik heb heel veel films gezien die je dan (ook al is het maar een film) aan het denken zetten, en je leest van die enge verhalen op internet

Over dat een jongen in het leger een drillmachine wordt, emotieloos, koud en totaal veranderd, totaal onderworpen aan gezag en niet meer de oude lieverd die je leerde kennen

Sinds hij militair is, merk ik ook dat hij afentoe kortaf doet, of snauwt. Daarna beseft hij het zich gelukkig wel en krijg ik altijd een dikke zoen en een welgemeend excuus. Ik op mijn beurt begrijp het ook wel dat hij het daar vrij lastig heeft.
Maar ik ben zo bang dat ik hem kwijtraak, naarmate we elkaar minder zullen zien. Of dat ik hem niet kan begrijpen als hij terugkomt van een uitzending en opeens heel anders in elkaar steekt.

Ik hoop dat er een paar vrouwen zijn die ervaring hebben met een eigen man in defensie, die mij hun verhaal kunnen vertellen.. Zou er toevallig ook een soort instantie zijn of een club voor dames die mannen in het leger hebben?

Kusjes *O*
...
pi_96660503
Maak je niet druk, binnenkort wordt 'ie wegbezuinigd. En zo niet dan zitten ze toch alleen maar in de kazerne te klaverjassen.
  woensdag 11 mei 2011 @ 18:40:56 #3
342542 densha
Majin Densha
pi_96660818
Ik zou me eerder zorgen maken om het feit dat hij hoogstwaarschijnlijk anale sex met zijn maatjes op de kazerne heeft. Althans, tenminste als pijpslet wordt gebruikt.
Another participant in the Doctrina Jacobi nuper baptizati replies about Muhammad: "He is deceiving. For do prophets come with sword and chariot? You will discover nothing true from the said prophet except human bloodshed".
  woensdag 11 mei 2011 @ 18:58:06 #4
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_96661635
Waarom doet iedereen zo debiel hier?
Het is een serieuze vraag. Geef serieus antwoord of donder op naar klaagbaak ofzo om mensen af te zeiken.
I feel you in the wind, you guide me constantly.
pi_96661880
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:58 schreef WaywardOne het volgende:
Het is een serieuze vraag. Geef serieus antwoord of donder op naar klaagbaak ofzo om mensen af te zeiken.
Agree. Misschien is dit niet het juiste forum voor zo'n topic ts. Er zijn vast wel serieuzere fora te vinden met dit onderwerp! Succes ermee iig :)
pi_96662225
quote:
Ik ga een poging wagen:

In de landmacht leer je tijdens de AMO (basisopleiding) in een korte tijd allerlei dingen aan en af. Deze niet-zachtzinnige aanpak is om ervoor te zorgen dat je goed kunt fuctioneren in een strak georganiseerde organisatie. Dan kan het wel eens voorkomen dat je in prive-situaties hetzelfde kunt reageren. Gelukkig kunnen de meeste militairen heel goed prive en werk uit elkaar houden, maar het is natuurlijk niet te voorkomen dat de vriend van TS een stukje training toepast in prive-situaties.
De berichten en films zijn uitzonderlijke gevallen, niet iedereen die militair wordt, wordt een gewetenloze vechtmachine. Het zijn juist de wacko's die opvallen en de krant halen.

Ik zou me niet al teveel zorgen maken, alleen al vanwege het feit dat hij excuses maakt als hij even de pet van militair op heeft gehad.

[ Bericht 5% gewijzigd door Ridocar op 11-05-2011 19:15:00 ]
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  woensdag 11 mei 2011 @ 20:34:43 #7
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_96667287
Ptss is het grootste probleem waar je mee te maken kan krijgen denk ik.

Veel van de vaak jonge jongens komen knettergek terug.

Goeie cariere move van je vriend. :')
  woensdag 11 mei 2011 @ 20:40:20 #8
262 Re
Kiss & Swallow
pi_96667615
Opgeschoond van KLB kneuzen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_96669372
Ik denk dat jij er een veel groter probleem maakt dan het is.
Hij kiest sowieso hier voor, en bij defensie leer je omgaan met stress. Jij denkt dat hij geen gevoel meer heeft als hij terug komt? Wat is dat voor onzin?
Collectible solid silver personalised..
  woensdag 11 mei 2011 @ 21:47:53 #10
322829 ReVamp_
Puss in boots
pi_96671908
Wacht maar tot ie op uitzending is geweest..

mijn exscharrel is ook militair, heb nog nooit iemand leren kennen die zo apatisch en makkelijk muren op kon trokken tot 3 meter boven zich.. Hij praat gewoon niet/amper.. Ik denk dat dit ook wel te maken heeft dingen die er gebeurd zijn tijdens uitzending(en). Ook al doet die daar heel koelbloedig over..

ik wil je niet bang maken hoor. Maar blijf met hem praten.. Zorg dat ie zn gevoel uit blijft spreken..
Take a look trough the sky just before you die, it's the last time you will!
pi_96701938
:') Wat een verknipte ideeën over Defensie zeg. Ja er komt een enkeling terug met PTSS, maar dat is heel zelden. Hier op de staf zijn het allemaal militairen die al jaaaren bij Defensie zijn. Stuk voor stuk sociale familiemensen.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:22:19 #12
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_96702333
Zo belachelijk streng is het Nederlands leger volgens mij ook helemaal niet.

Ik zou me er niet te druk om maken.
pi_96702767
Niet teveel films kijken, zo erg is het in Nederland niet. Mijn viend is ook voor korte tijd militair geweest en kon werk en privé prima uit elkaar houden. Het enige wat ie nog wel eens doet is van die afkortingen gebruiken. :P Maargoed, hij zat er ook niet erg lang in. Maar toen hij de AMO had afgerond merkte ik in ieder geval geen drastische verandering.
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:35:27 #14
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_96702991
Soldaten worden niet gedrild zoals je op tv ziet.
Voor elke soldaat die er vecht, lopen er 8 - 10 rond die niet vechten.
Niet elke soldaat gaat op uitzending.
Niet elke soldaat die op uitzending gaat zal vechten.
Niet elke soldaat die vecht krijgt daar problemen mee.

Een leuke student die op kantoor gaat werken 'verandert' ook. Hell... Iedereen verandert, constant, het is hoe je daar mee omgaat hoe leuk de relatie blijft.

En nee, ik heb geen relatie met een soldaat. Er zitten er wel een paar in mijn sport team. En het zijn geen Universal Soldiers of Pvt. Pyle's.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:57:43 #15
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_96704003
TS, ik heb in mijn hoofd zitten dat er ergens een centraal topique loopt over vrouwen wiens man in het leger zit, maar ik kan het nu niet vinden ;).

quote:
Zonder psychische problemen had dit forum niet bestaan. Wees de mensen die dergelijke problemen veroorzaken dus dankbaar :Y.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 12 mei 2011 @ 19:20:12 #16
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_96709794
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:57 schreef Maanvis het volgende:
TS, ik heb in mijn hoofd zitten dat er ergens een centraal topique loopt over vrouwen wiens man in het leger zit, maar ik kan het nu niet vinden ;).

[..]

Zonder psychische problemen had dit forum niet bestaan. Wees de mensen die dergelijke problemen veroorzaken dus dankbaar :Y.
Iemand die zich serieus zorgen maakt om iets en dat wordt afgezeken door een stel randdebielen die niks beters te doen hebben vind ik irritant. Mod blijkbaar ook want die heeft hier effe schoon gemaakt.
I feel you in the wind, you guide me constantly.
pi_96751372
Bedankt voor de reacties ^O^
...
pi_96751422
Wellicht kun je jezelf verdiepen in films met veel moord en bloed en dan kun je samen lekker genieten. :Y
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_96868699
Hoi Kletskousje92
Ik zou graag je email willen en mijn ervaringen willen delen met je!
Ik heb nu 7 jaar een relatie met een millitair en hij is 2 keer uitgezonden geweest naar afghanistan.
Ben ook erg benieuwd hoe jij het allemaal ervaart.

Groetjes Ivy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')