abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96696149
Martijn Krabbedam :
quote:
Volgens #Feyenoord is Swerts een half jaar uit de roulatie
  donderdag 12 mei 2011 @ 14:01:41 #102
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_96696250
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:59 schreef Paul-89 het volgende:
Martijn Krabbedam :

[..]

*O* *O* *O*
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_96696392
Is hij gehuurd?
pi_96696448
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:04 schreef Sloggi het volgende:
Is hij gehuurd?
Half jaar gehuurd van Az maar zodra zijn contract afloopt gaat automatisch een 1 jarig contract in bij Feyenoord. Lekker beleid.
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:00:17 #105
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_96698830
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:59 schreef Paul-89 het volgende:
Martijn Krabbedam :

[..]

Wat een mazzel :D .
2000 light years from home
pi_96698865
quote:
Gill Swerts heeft tijdens de training van donderdagochtend een ernstige blessure opgelopen. De Feyenoorder voelde tegen het einde van de warming-up plotseling iets knappen in zijn linkerkuit. Na eerste onderzoek door de medische staf van Feyenoord werd gevreesd voor een gedeeltelijk afgescheurde achillespees en die diagnose werd bij onderzoek in het Erasmus MC bevestigd door orthopedisch chirurg Rien Heijboer. De Belgische verdediger zal donderdagmiddag al door dokter Heijboer geopereerd worden.

‘De pees zal bij die ingreep gehecht worden en daarna wordt het onderbeen voor een periode van zes weken in het gips gezet’, vertelt René Dannenburg, coördinator van de medische staf. ‘Na een week of zes kan Gill dan starten met de revalidatie. Voor een dergelijke blessure staat een herstelperiode van zo’n zes maanden.’
http://fr-fans.nl/?p=lees&id=1393
pi_96698882
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:00 schreef Merkie het volgende:

[..]

Wat een mazzel :D .
Fijn, weer een speler onder contract waar je niks aan hebt.
pi_96698889
Ole.
pi_96699061
Wel een lelijke blessure trouwens. En hij staat toch op de loonlijst, heb dan toch liever een fitte Swerts.
pi_96699148
Als Fernandez nu ook nog niet fit is aan het begin van de competitie heb je al meteen je eerste probleem.
pi_96699513
wel typisch dat veel spelers lang geblesseerd raken. Misschien tijd voor een onderzoek ?
pi_96699636
quote:
Castaignos: Feyenoord eerste keus bij verhuur

Als Internazionale halverwege het volgende seizoen besluit om Luc Castaignos te verhuren, dan keert de achttienjarige aanvaller het liefst terug bij Feyenoord.

“Hoe ik er in de winter voorsta, is afwachten, dus kan ik nu nog niet zeggen wat ik dan zal beslissen. Mocht blijken dat ik verhuurd moet worden om aan spelen toe te komen, dan is Feyenoord mijn eerste keus. Dat zeker”, laat Castaignos weten in het nieuwe magazine van NUsport.

De spits verwacht dat hij een kans krijgt bij Internazionale. “Aanvankelijk stelden mijn zaakwaarnemers tijdens de onderhandelingen met Inter voor om me te kopen en me vervolgens direct aan Feyenoord te verhuren, maar dat was geen optie.”

“Ze wilden me bij Inter zelf klaarmaken voor het eerste. Als zo’n club dat tegen je zegt, voel je vertrouwen. Dan ga je niet zeggen dat je alleen komt als ze je eerst verhuren.”

Vriendenploeg

Castaignos speelt zondag tegen NEC z’n, al dan niet voorlopig, laatste wedstrijd voor de Rotterdammers.

“Ik zal de sfeer in de spelersgroep van Feyenoord missen. We hebben hier echt een vriendenploeg; we weten bijna alles van elkaar. Ik zou bijna zeggen dat het jammer is om weg te gaan. Maar ja, je moet keuzes maken.”
pi_96700059
Mja, weet niet of Feyenoord dat wil of toch op zoek is naar een andere eerste spits. Verstandige keuze wel van hem, al zal hij daar niet veel over te vertellen hebben.
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:08:11 #114
215583 CylonNL
King ecto.
pi_96701712
Hehe, wou t nieuws over Swerts al posten, maar iedereen is hier al blij verrrast zo te zien.
pi_96704294
misschien kan je beter een goede zorgverzekering afsluiten haha
pi_96704808
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:18 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

"We weten bijna alles van elkaar" zegt ie. Ja, behalve wie er gaat bijtekenen...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_96706204
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:17 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

"We weten bijna alles van elkaar" zegt ie. Ja, behalve wie er gaat bijtekenen...
:D

Tsja, aan de ene kant zie ik hem graag weer terugkomen maar aan de andere kant, je bent hem dan wel aan het opleiden voor niks, dan zie ik toch liever een Dost of v. Wolfswinkel waar je later wel wat centjes aan kunt verdienen.

En over Swerts, ^O^

Goede jongen, gun ik hem niet, maar door het slechte beleid in het Maasgebouw is dit wel heel lekker *O*
pi_96707861
quote:
De 16-jarige Slowaak Július Szöke is deze week op stage bij Feyenoord. De speler van Slowakije onder 16 zou ook in Italiaanse belangstelling staan. Volgens zijn zaakwaarnemer zal zijn pupil in de zomer een beslissing nemen over zijn toekomst. ‘Het is mooi om te zien dat Szöke nu de kans krijgt om onder een grootheid als Makaay te mogen trainen’ aldus de zaakwaarnemer over de stage.
quote:
De supportersvereniging van Feyenoord is niet blij met de plannen voor een nieuwe opzet van de open dag. De Rotterdammers willen de open dag gaan combineren met de openingswedstrijd van het seizoen.

"Als je de open dag samen met de wedstrijd houdt, wordt het een slap aftreksel van een traditie die er al jaren is", vindt Eric van Dorp, voorzitter van de supportersvereniging. De nieuwe opzet zou zijn gemaakt, omdat de belangstelling voor de open dag terugloopt, maar die ontwikkeling is volgens Van Dorp goed te verklaren. "Vorig jaar was de slechte opkomst te danken aan het ongelukkig tijdstip. Het was de dag voor de WK-finale en bloedheet."

Bovendien denkt Van Dorp dat Feyenoord veel geld kan mislopen bij een combinatie van de open dag met de openingswedstrijd. "Op de open dag komen veel nieuwe Feyenoord-supporters en veel potentiële seizoenkaarthouders. Bij de wedstrijd komen er vooral seizoenkaarthouders", zo zegt Van Dorp tegen RTV Rijnmond.
  donderdag 12 mei 2011 @ 18:48:01 #119
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_96708206
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:17 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Voor mij hoeven dat allemaal niet te weten, zolang ze maar weten wanneer de ander een pass gaat geven of de actie gaat maken. Dan ben ik allang blij...
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_96709077
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:17 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Vind het wel een beetje raar dat er telkens zo gekscherend over de teen van Cissé gedaan wordt. Alsof die man zelf ook niet liever wil voetballen. Een teen is toch vrij essentieel voor iemand die met z'n voeten werkt. ;)
Helemaal niet.
Alleen de gemiddelde werknemer met kanker is sneller weer aan de bak dan Cissé met zn teentje. Het is na meer dan 2 jaar gezeik en zelfs een operatie gewoon weer tijd dat ie zich weer nuttig maakt voor Feyenoord.
Laatste (officiële) berichten vanuit Feyenoord waren trouwens dat hij media november 2010 weer op de velden zou staan.

Hoeveel Aids kun je hebben aan een teen zodat je jaren weg bent weet je wel.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_96709468
Tja is ook Feyenoords eigen schuld en een hoop pech.
  donderdag 12 mei 2011 @ 19:23:25 #122
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_96709974
Ongelooflijk hoe kortzichtig men hier is m.b.t. Swerts.
Het is geen topper en zal dat ook nooit worden. Daarnaast heeft hij het bij Feyenoord de afgelopen maanden een aantal keer keihard verkloot.
Neemt niet weg dat hij daarvoor een aantal jaar vrij aardig heeft gespeeld met zelfs een piek onder van Gaal als landskampioen. Zo'n blessure zou misschien 'fijn' zijn als hij nog niet vastgelegd was, maar dat is hij dus wel. Met Fernandez nog op de terugweg, betekend dit dat je amper 1 redelijke rechtsback hebt. Kun je straks De Vrij daar weer neer gaan pleuren ofzo, en een bahia-figuur in het centrum. verzwak je je elftal alleen maar verder bij. Daarnaast kan het ook nog gebeuren dat hij straks moet gaan spelen als hij net terugkomt van een zware blessure en dus een nog lager niveau heeft.
Ook zou het nog denkbaar zijn dat hij, als ze echt geen vertrouwen in hem hebben intern, in de zomer al, of anders in de winter, op de transferlijst komt, wat je misschien nog een paar centen oplevert maar in ieder geval een salaris bespaart. Ook dat is nu dus geen optie meer.

kortom: het is gewoon weer goed kut zo'n lange blessure in je team.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_96710284
Je kunt Swerts in de zomer niet verkopen.
  donderdag 12 mei 2011 @ 19:38:13 #124
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_96710827
quote:
Feyenoorders met Oranje onder 17 naar finale EK
Supporters nieuws
Het Nederlands elftal voor spelers onder 17 jaar staat voor de tweede keer in drie jaar tijd in de finale van het Europees kampioenschap. De ploeg van KNVB-coach Albert Stuivenberg overtuigde donderdag in de halve finale met een knappe overwinning op de leeftijdsgenoten uit Engeland: 1-0.

Nederland opende sterk en brak binnen tien minuten twee keer door via de rechterkant. Voorzetten van rechtsback Daan Disveld en vleugelaanvaller Memphis Depay werden maar net gemist door de inlopende Anass Achahbar en Tonny Trindade de Vilhena. Na een klein half uur spelen was het wel raak. Een hakbal van Achahbar kwam ietwat gelukkig voor de voeten van Kyle Ebecilio, die onberispelijk raak schoot. Het doelpunt had veel weg van de 2-0 tegen Duitsland in de openingswedstrijd, toen de speler van Arsenal ook scoorde op aangeven van de spits.

Verdedigend stond Onder 17 als een huis. Engeland wist voetballend geen kans te creëren en dreigde alleen gevaarlijk te worden via een aantal standaardsituaties.

Voorsprong vasthouden

Na rust begonnen de Engelsen meer aan te zetten en ontsnapte Onder 17 toen een van richting veranderde vrije bal in het zijnet belandde. Door het opportunistische spel van de Engelsen ontstond er wel meer ruimte op het veld en kon Nederland gevaarlijk worden in de counter. Vaak ontbrak het de Nederlandse talenten echter aan een goede eindpass. Ebecilio en invaller Nathan Aké waren nog het dichtst bij de tweede Nederlandse treffer.

In de slotminuten nam de spanning toe, maar de Engelse gelijkmaker bleef uit. Na het laatste fluitsignaal vlogen de spelers van Onder 17 elkaar dolgelukkig in de armen.

Zondag de finale

Het is voor de derde keer in de geschiedenis dat Onder 17 zich heeft gekwalificeerd voor de finale van een Europees kampioenschap. De tegenstander in de eindstrijd komt uit de andere halve finale tussen Denemarken en Duitsland. Die wedstrijd begint donderdagmiddag om 16.30 uur. De finale staat zondag op het programma en begint al om 11.00 uur.

Statistieken:

Europees kampioenschap voor spelers onder 17 jaar
12.05.2011
Novi Sad, Servië

Nederland - Engeland 1-0 (1-0).
Scoreverloop: 26. Ebecilio 1-0.
Gele kaart: 56. Rekik; 78. Disveld.

Nederland: Boy de Jong (Feyenoord), Daan Disveld (N.E.C./FC Oss), Terence Kongolo (Feyenoord), Karim Rekik (Feyenoord), Jetro Willems (Sparta Rotterdam), Kyle Ebecilio (Arsenal), Tonny Trindade de Vilhena (Feyenoord), Yassine Ayoub (FC Utrecht), Memphis Depay (PSV), Anass Achahbar (Feyenoord), Nick de Bondt (Vitesse/AGOVV).

Wissels: 41. Depay vervangen door Danzell Gravenberch (Ajax). 68. De Bondt vervangen door Nathan Aké (Feyenoord). 77. Achahbar vervangen door Thom Haye (AZ).

Overige wissels: Peter Leeuwenburgh (Ajax), Michael Chacon (RJO Heerenveen/Emmen), Joris van Overeem (AZ), Menno Koch (PSV).
_O_
  donderdag 12 mei 2011 @ 19:41:09 #125
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_96710984
quote:
Feyenoord staat één wedstrijd voor het einde van het seizoen 2010/11 op de tiende plaats. Coach Niettemin weigert coach Mario Been te spreken van een teleurstellend jaar. ‘We hebben met een veredeld jeugdteam gespeeld.’

In Voetbal International geeft Been aan geen slecht gevoel over de voorbije jaargang te hebben. ‘Falen vind ik te zwaar. Het gaat erom hoe mensen naar mij willen kijken, als supporter of als realist. De supporter zal niet verder kijken dan de tiende plaats, maar de realist ziet spelers die zich hebben ontwikkeld.’

‘Als je Luc Castaignos vergelijkt met zijn eerste wedstrijd, dan zie je een wereld van verschil. Stefan de Vrij is beter geworden, net zoals Kelvin Leerdam, Georginio Wijnaldum is gaan scoren en Diego Biseswar is de laatste weken beslissend. Als je het zo beschouwt, hebben we grote stappen vooruit gezet.’

Been geeft aan niet in paniek te zijn geraakt gedurende het seizoen. ‘Ik heb één moment van echte twijfel gekend, na die 10-0 bij PSV. Omdat dat zo’n pijn deed. Maar daarna ben ik blijven knokken met de mensen om me heen om te proberen er iets van de maken. Bijna is dat nog gelukt ook, maar uiteindelijk geeft de wisselvalligheid toch de doorslag.’
:') Way to go Mario.
Alleen jammer dat ajax met een veredeld jeugdteam wel om de prijzen kan spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')