Je hebt de hele week toch al met een chick zitten leren?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:37 schreef Joosterd het volgende:
En daar ben ik weer.. Vanavond maar hard gaan leren en de schade inhalen.
Dat was hoogstens 2u per dag dat ze hier geweest.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:01 schreef yosander het volgende:
[..]
Je hebt de hele week toch al met een chick zitten leren?
Doe ik avond van te voren snel examens doornemen, anders kan ik geen enkel examen meer zien.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:47 schreef AchmedJan het volgende:
Druk aan het leren, maar nog geen enkel examen gemaakt. Wat toch wel het belangrijkste is denk ik.
ja en dan kom je er achter dat je bijna alles fout hebt en de stof bijna niet beheerst...quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:05 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Doe ik avond van te voren snel examens doornemen, anders kan ik geen enkel examen meer zien.
Denken dat we dezelfde vragen krijgen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:26 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
ja en dan kom je er achter dat je bijna alles fout hebt en de stof bijna niet beheerst...
Goed bezigquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:04 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dat was hoogstens 2u per dag dat ze hier geweest.
Niet aankomend maar volgend weekend komt ze weer. Nadeel zij hoef er nog maar 2 en ik moet die week nog wat aardig wat examens doen.quote:
Als het goed is heb je daar recht op ja, de prestatiebeurs is eigenlijk een lening die wordt omgezet in een gift als je binnen 10 jaar je diploma haalt (volgens de regels van nu).quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:54 schreef Finland. het volgende:
Ik ben nu heel studie-ontwijkend studiefinancieren aan het aanvragen.
Snap dr heul niks van. Heb ik wel of niet recht op een prestatiebeurs? En zo ja hoeveel?
Maximaal is altijd leuk meegenomen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:09 schreef Finland. het volgende:
Ja, dat snap ik wel. Maar moet ik dan kiezen voor 'maximaal' of gewoon een leuk bedrag invullen?
Ligt eraan hoeveel jij per maand wil ontvangenquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:09 schreef Finland. het volgende:
Ja, dat snap ik wel. Maar moet ik dan kiezen voor 'maximaal' of gewoon een leuk bedrag invullen?
quote:
Gastquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:34 schreef Internepper het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel jij per maand wil ontvangen. Je kan alleen wel maar een maximaal bedrag vragen wat de overheid voor die opleiding/woonsituatie etc. geeft.
Ik ontvang iedere maand 95 euris. Het enige wat ik moet doen is mijn diploma binnen 10 jaar halen
.
Je kan maximaal vragen, maar je kan ook zelf een bedrag invullen, het is tenslotte een 'lening'. Dus mocht jij je diploma niet binnen 10 jaar halen dan moet je het terugbetalen daarom laten ze mensen kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |