Bij aanvraag dus de vraag stellen of je wel een diploma gaat halen binnen 10 jaarquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:21 schreef leeell het volgende:
Prestatiebeurs
10000 euri terugbetalen, dan ben je genaaid
Nou, dat is niet zo moeilijk, toch?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:24 schreef Internepper het volgende:
[..]
Bij aanvraag dus de vraag stellen of je wel een diploma gaat halen binnen 10 jaar.
kan altijd wat gebeurenquote:
Ja, maar dan nog. In die tijd kun je bij wijze van spreken drie basisopleidingen afronden met een jaar extra ruimte.quote:
Je weet nooit van tevoren wat er gaat gebeuren. Misschien vallen de opleidingen die je gaat doen wel heel erg tegen. Het kan natuurlijk ook nog gebeuren dat je door ziekte moet stoppen met je studie.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:26 schreef Etsu het volgende:
Ik snap echt niet hoe moeilijk het moet zijn om in 10 (!!!) jaar je diploma te halen... Even serieus. 5 jaar moet lukken, op z'n langst...
true maarjaquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:28 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog. In die tijd kun je bij wijze van spreken drie basisopleidingen afronden met een jaar extra ruimte.
Foute opleiding kan natuurlijk altijd, dan heb je een (half)jaar weggegooid. Who cares.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je weet nooit van tevoren wat er gaat gebeuren. Misschien vallen de opleidingen die je gaat doen wel heel erg tegen. Het kan natuurlijk ook nog gebeuren dat je door ziekte moet stoppen met je studie.
Het zou kunnen, maar ik denk dat kans wel erg klein is.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Foute opleiding kan natuurlijk altijd, dan heb je een (half)jaar weggegooid. Who cares.
Ziekte, kan ook. Maar je doet er geen 10 jaar over om te genezen.
Maar 10 jaar.
Beetje late reply, maar in de calculator ging het om het bruto inkomen van 2009. Dus ik denk het welquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:16 schreef Dastan het volgende:
Aangezien mijn moeder twee jaar werkloos was, het afgelopen schooljaar wel heeft gewerkt, maar het ziet ernaar uit dat ze die baan voor de zomervakantie alweer verliest. Krijg ik dan ook meer geld?
Oké, mooi.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:01 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Beetje late reply, maar in de calculator ging het om het bruto inkomen van 2009. Dus ik denk het wel
Komt omdat bij CE's het gewoon meer stof is. En die bewering klopt ook niet helemaal, ik zag vandaag nog een opgave in natuurkunde 2010 die ook in mijn laatste SE zat. Luie flikker die mijn leraar isquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:03 schreef dralion13 het volgende:
Iedereen zegt altijd dat de CE's over het algemeen makkelijker zijn dan de SE's, ik merk er nog niet zo heel veel van :S
Bij alle examens die ik tot nu toe heb gemaakt lagere cijfers dan mn SE gemiddelden :S
bij ons zijn alle vragen uit het SE vragen uit oude CE'squote:Op donderdag 12 mei 2011 23:06 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Komt omdat bij CE's het gewoon meer stof is. En die bewering klopt ook niet helemaal, ik zag vandaag nog een opgave in natuurkunde 2010 die ook in mijn laatste SE zat. Luie flikker die mijn leraar is
Ja, idem.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:07 schreef leeell het volgende:
[..]
bij ons zijn alle vragen uit het SE vragen uit oude CE's
kwam bij mij ook vaakgenoeg voorquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:06 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Komt omdat bij CE's het gewoon meer stof is. En die bewering klopt ook niet helemaal, ik zag vandaag nog een opgave in natuurkunde 2010 die ook in mijn laatste SE zat. Luie flikker die mijn leraar is
Hoax, bij nederlands krijg je geen tekstverklaring SEquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, idem.![]()
Bij Nederlands had mijn docent zelfs het voorblad erop laten zitten. Stond er met grote letters: examen 2009 op.
Ik heb er drie gehad, hoor. In de vierde, vijfde en zesde.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoax, bij nederlands krijg je geen tekstverklaring SE
Ik ook niet hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:17 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb er drie gehad, hoor. In de vierde, vijfde en zesde.
Wij hebben nooit proza en poëzie getoetst gekregen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor.Alleen proza/poëzie analyse, samenvatten, voordracht, betoog en literatuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |